Mijn huidige boek is er 1 van Dean Koontzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Tezz het volgende:
Ben ook ruim drie weken weggeweest, ondergedoken in Zeeland zonder tv of pc. Heerlijk! Boeken, hmm, tja, heb vooral chicklit gelezen en thrillers van Dean Koontz. Geen literaire hoogstandjes dus!
Dan ben ik ook erg blij!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had 2 knobbeltjes, major mindfuck, maar bleek uiteindelijk dus 2x een lipoom te zijn (vetknobbeltje). Daardoor zijn wat dingen niet gegaan zoals geplanned, maar nu met die uitslag heb ik er weer zin in. Moet alleen wat dingen rechtzetten.
Ben dus idd blij om eigenlijk niets, maar blij ben ik
Vliegen vanaf weeze in Duitsland, het daar komen enzo heb ik dus niet meegenomen, maar parkeren daar is ook 5 euro per dag, dus met een ter beschikking gestelde auto is ook te overzienquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!
En voor 10 euro pp naar Londen?Waar vind ik dat!
Hahaha! Of het is een biebboek geweest, die zijn ook altijd zo lekker ranzig! En dan leren wij onze medewerkers (ik werk in de backoffice van een bibliotheekstichting) dat ze boeken AF moeten SCHRIJVEN wanneer ze oud/versleten/voorzien van shag zijn, maar neeeeeeeeeeee dat is zonde vindt men, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huidige boek is er 1 van Dean KoontzBleek ik nog in e kast te hebben, ongelezen. Aan de beetjes shag tussen de pagina's is te zien dat een ex die in het verleden wel heeft gelezen
Weeze is geniaal! Het ligt verdorie op 65 km rijden van mijn huis, dus dat is zeker te overzien! Ik ga eens even rondneuzen op internet........quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vliegen vanaf weeze in Duitsland, het daar komen enzo heb ik dus niet meegenomen, maar parkeren daar is ook 5 euro per dag, dus met een ter beschikking gestelde auto is ook te overzien
False Memory!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Tezz het volgende:
Hahaha! Of het is een biebboek geweest, die zijn ook altijd zo lekker ranzig! En dan leren wij onze medewerkers (ik werk in de backoffice van een bibliotheekstichting) dat ze boeken AF moeten SCHRIJVEN wanneer ze oud/versleten/voorzien van shag zijn, maar neeeeeeeeeeee dat is zonde vindt men, haha!
Welke Dean Koontz lees je? Ik ben een fan!
Weet je de Nederlandstalige titel ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
False Memory!!
Maar ik kon het allemaal niet meer aanZo beklemmend! Ik heb de laatste paar pagina's gelezen omdat ik gewoon moest weten of het allemaal goed kwam met de mensen die ik leuk vond
En nu ik daar het antwoord op heb kan ik wee veder lezen.
Hoe laat moet je weg dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Oh en aangezien isa nachtdienst heeft zal ik straks na de wekker proberen meteen op te staan en nog wat postenMaar direct om 5:30 opstaan is niet mn sterkste punt
Ik sla dan meestal alles wat ik kan overslaan over en ontbijt rond een uur of 11
.
M'n ma gaat binnenkort een weekje naar allicante (spanje) voor een week, kost haar 90 euro incl. 10 euro administratie kosten. (verblijf was al geregeld)quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weeze is geniaal! Het ligt verdorie op 65 km rijden van mijn huis, dus dat is zeker te overzien! Ik ga eens even rondneuzen op internet........
Ja Ryanair zou heel goed kunnen. Ik moet toch eens wat vaker weggaan.......... Het is dichtbij en kost geen drol!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
M'n ma gaat binnenkort een weekje naar allicante (spanje) voor een week, kost haar 90 euro incl. 10 euro administratie kosten. (verblijf was al geregeld)
Geloof dat het Ryanair was.
Ja! Ik heb het even opgezocht en hij heet Geheugenfout in het Nederlands.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Tezz het volgende:
Oh Isa, ik weet het al! Met die vriendin die niet de deur uit durfde! En toen werd het alleen maar erger en erger....... En die nachtelijke uitspattingen met die videocamera enzo. Dat was toch dat boek???
Ze verwachten me rond 6:20 op mn werk, dus 6:10-6:15 moet ik echt op de fiets zittenquote:
Ik zeg ook altijd: De NS is duurderquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Tezz het volgende:
Ja Ryanair zou heel goed kunnen. Ik moet toch eens wat vaker weggaan.......... Het is dichtbij en kost geen drol!
Jaquote:
In 40 minuten moet je toch wel kunnen ontbijten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Ze verwachten me rond 6:20 op mn werk, dus 6:10-6:15 moet ik echt op de fiets zitten
Vanaf 6:30 ben ik vaak te druk met dingen en om 7:00 ga ik naar huisquote:
Blijven liggen is veel lekkerder!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In 40 minuten moet je toch wel kunnen ontbijten?
Ik heb hem inderdaad ook gelezen, in het Nederlands. Leuke thriller inderdaad! Ben nu bezig in een boek van Koontz waarbij twee proefdieren ontstappen uit een lab. De ene zachtaardig, de andere kwaadaardig. Niet zo spannend als andere verhalen van Koontz, maar toch bekijk ik mijn hond inmiddels met hele andere ogen, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het even opgezocht en hij heet Geheugenfout in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |