Vroeger deed ik een middagslaap omdat mijn hoofd vol zat. Ik moest niks meer zien en horen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
adrenaline kan doorgaan. ook als je je een beetje moe voelt qua slaap maar je gaat sporten kan het zo zijn dat je niet meer gauw in slaap valt doordat je hoofd ineens weer vol energie zit. maar klopt het niet dat als je eenmaal slaapt je als een blok slaapt?
Ja, dat, als je het weer een keer kort hebt, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pijn mis je nietmaar als ik t weer heb denk ik; ok, goed bezig geweest. maar na een tijdje als de pijn blijft zeuren wordt het wel irritant hoor
Zweten is goed, maar door inspanning? Dat weet ik niet. Wel veel drinken he!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Goede avond
Buikdansen was weer heerlijk, voor het eerst een sluierdans gedaan
En lekker veel gezweet dus dat is goed als je ziek bent, toch?
Hoi Tezzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Tezz het volgende:
Trusten aan iedereen die gaat slapen en hoi! aan iedereen die er nog is!
Haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat kan, ik kom al een tijdje op Fok![]()
Gaat goed hoor, laatste nachtdienst en dan een paar daagjes vrijHet is hier alleen 's nachts ontzettend stil
De enige dokter die ik echt aantrekkelijk vind heeft geen dienstquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:24 schreef Tezz het volgende:
Zijn er nog knappe dokters wellicht die voor wat afleiding kunnen zorgen?
Ik heb het laatst nog een keertje gedaan, baggeren in ONZ, maar dat kwam alleen maar door een paar wijntjes, haha!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik bedoel dat het hier, op Fok altijd zo stil is 's nachtsEn dan wil ik allemaal leuke dingen delen, maar er is niemand (die ik leuk vind) om het mee te delen. De baggerusers in ONZ zijn er vaak nog wel, maar tsja haha.
Waar was jij al die tijd eigenlijk? Ik miste je al.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De enige dokter die ik echt aantrekkelijk vind heeft geen dienst
Ah, herkenbaar +1quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het laatst nog een keertje gedaan, baggeren in ONZ, maar dat kwam alleen maar door een paar wijntjes, haha!
Ik was even internet-beu! Maar ik was er wel, postte af en toe nog wel in CUL, maar had het gewoon ff gehad met FOK!
Ja dat heb ik ook inderdaad. Vind het ook wel heel fijn om af en toe gewoon te kletsen met mensen die je waarderen om wie je bent door de letters die je typt, en je niet beoordelen op baan, uiterlijk of banksaldo!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar +1Soms moet ik ook even afstand nemen, maar ik kom toch altijd terug. Het is hier veel te gezellig en ik mag de mensen (bijna) allemaal erg graag
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef Zokunen het volgende:
*o* vandaag de echo gehad en het zijn inderdaad 2 lipomen *o*
Niet gedacht dat dat zo'n opluchting kon zijn, morgen de fout met de machtiging van collegegeld recht zetten en dan...
Contact zoeken met mn aod docent en uitleg geven en een oplossing zoeken, hier zie ik wel tegen op omdat ik dan open moet zijn, maar met de goede uitkomst en gerede twijfel hoop ik dat ik een en ander positief kan afsluiten. Een nieuwe scriptie schrijven vind ik niet erg, doe het nu met een lach, maar hoop wel dat m'n stage zelf iig voldoende kan blijven.
En mn ma heeft me een geniaal idee voor haar verjaardag gegeven, komt ze er mee dat een retourtje londen op/rond haar verjaardag 10 euro PP is, en daar wil ik al tijden heen. Dat met een etentje daar lijkt me nu dus echt zo tof als kado(al dan niet op een andere dag)
Ben ook ruim drie weken weggeweest, ondergedoken in Zeeland zonder tv of pc. Heerlijk! Boeken, hmm, tja, heb vooral chicklit gelezen en thrillers van Dean Koontz. Geen literaire hoogstandjes dus!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Het was dan ook zomerHelemaal geen tijd om de hele avond alleen maar op de computer te hangen
(al heb ik dat het grootste deel wel gedaan
) Nog aanraders op het gebied van boeken? (ik heb mijn megaspannende boek bijna uit
)
Ja, wil ik ook wel eens weten! Ik wil wel eens een keer met een vriendin er op uit.......quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey wat een geweldig fijn nieuws voor je, Zokunen!
En voor 10 euro pp naar Londen?Waar vind ik dat!
Had 2 knobbeltjes, major mindfuck, maar bleek uiteindelijk dus 2x een lipoom te zijn (vetknobbeltje). Daardoor zijn wat dingen niet gegaan zoals geplanned, maar nu met die uitslag heb ik er weer zin in. Moet alleen wat dingen rechtzetten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
Zokunen, geen flauw idee waar je het over hebt maar ik heb het gevoel dat het je een positief gevoel geeft, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |