Of je gaat op een meubelfabriek werken waar ze slaapkamermeubels makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet een beter bed (reteketet) niet of een leen bakker.
Ik geloof niet zo in dure bedden
Dat was een snelle hequote:
Kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ze eens een euro geven mensen die echt denken dat ze voor heel weinig een compleet bed hebben
Die klopt niet en is daarom niet grappigquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Rifoki het volgende:
Het is al maanden traag als dikke stront tegen de richting in door een trechter.
of je houd(t) je oude bed(t)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of je gaat op een meubelfabriek werken waar ze slaapkamermeubels maken
@ TT
Psst... Hoe is het met je boek?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die klopt niet en is daarom niet grappig
Ook een optiequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je houd(t) je oude bed(t)
Dit ook niet: Verwaarloosde pony's in Enschede afgemaaktquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
Die klopt niet en is daarom niet grappig
of alleen het matrasquote:
Gezellig Gras. Tot zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Graseter het volgende:
Ik ga naar huis, totzo!
Tot op whatsapp Flip.
scheelt wel in de ruimtequote:
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dagquote:
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleenquote:
Nee staat nergensquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat een ander wel moet trekken
alleen dat ik het niet doe
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleen
je hebt van die electrische pompjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dag
Echt waar ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleen
Dat is wel heel sneuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit ook niet: Verwaarloosde pony's in Enschede afgemaakt
Lekker voor rokersquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dag
dat zeggen zequote:
*kuch*quote:
Een beetje conditie is ook best fijn hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt van die electrische pompjes
je weet niet wat voor een werk het is om die stekker in dat stopcontact te duwen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje conditie is ook best fijn hoor
Nee,want dat doe jij altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niet wat voor een werk het is om die stekker in dat stopcontact te duwen?
Je bent schuldigquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, werd gewezen op het vorige topic, Huppel op de grond duwen, Flips ruimte enzo.
IK ONTKEN ALLES!
Nu klink je als Heetwijf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, werd gewezen op het vorige topic, Huppel op de grond duwen, Flips ruimte enzo.
IK ONTKEN ALLES!
dat bedoel ik. Ik moet altijd het zware werk doen van jouquote:
Terecht wel.quote:
Ik ontken nog steedsquote:
Heetwijf is heet. En ik voelde me niet kutquote:
Jij wilt een zelfstandige dame zijn...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Ik moet altijd het zware werk doen van jou
Dat is erger dan een goedkoop matrasquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
mijn dure matras ligt werkloos onder een ander bed
Wie was dan degene die ontkende dat ie op de meet was. Afijn niet weer over de meet in de Singles.quote:
Ik post hie niet vaak, aan mij ligt het toch niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Deze SC lijkt nu echt net ONZ.
Liefde aan ONZ overigens, maar dit was mijn vluchthoekje.
Sorryquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
ja, maar dat betekend niet dat je zelf niks hoeft te doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij wilt een zelfstandige dame zijn...
Ik niet iig hoor, hoe kan ik dat nou ontkennen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie was dan degene die ontkende dat ie op de meet was. Afijn niet weer over de meet in de Singles.
geen nood ben alweer weg hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik lig altijd vastgebonden,kan zelf weinig doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar dat betekend niet dat je zelf niks hoeft te doen
inderdaad en niet te volgen voor de mens die er niet bij was, waar bij was, vorige topics niet gelezen heeft ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, aan het einde van de avond bevond je je ongeveer in een andere dimensie, dus ontkennen kan je hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet iig hoor, hoe kan ik dat nou ontkennen?.
Mwa het was ook niet serieus gezegd. Maar goed genoeg over de meet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet iig hoor, hoe kan ik dat nou ontkennen?.
Succes buuf!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa het was ook niet serieus gezegd. Maar goed genoeg over de meet.
Ik ga even serieus aan mijn studie. Tot vanavond
je kan op zn minst proberen om los te brekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik lig altijd vastgebonden,kan zelf weinig doen
Dankje dag Buufquote:
Dan moet je een keer touw gebruiken in plaats van stalenkettingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan op zn minst proberen om los te breken
ja, maar touw snijd in je huidquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan moet je een keer touw gebruiken in plaats van stalenkettingen
Ik ben vrijdag weer in Purmquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dag Buuf
Als je ooit eens in Purm bent, wil ik je meeten, desnoods 'toevallig tegen komen' als je met vrienden bent ofzo
Goed spul hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg m'n iPhone niet meer uit z'n case.
Faal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg m'n iPhone niet meer uit z'n case.
Ohja,nu ga je ineens bezorgd zitten doen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar touw snijd in je huid
Moet je goed touw gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar touw snijd in je huid
ik wil natuurlijk niet dat je je pijn doetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nu ga je ineens bezorgd zitten doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ook.quote:
nee, dat kost me te veel. En die stalen kettingen kan je het bloed beter vanaf spoelenquote:
Dat kost heul niet veelquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kost me te veel. En die stalen kettingen kan je het bloed beter vanaf spoelen
Ik ook. Ongeveerquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk weet waar ze woont
jawel, die slijten sneller en dus moet ik er meer van aanschaffenquote:
dan kost het JOU meer omdat je er meer van nodig hebt....quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel, die slijten sneller en dus moet ik er meer van aanschaffen
ik zei toch ook dat het me teveel kost?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dan kost het JOU meer omdat je er meer van nodig hebt....
betekent niet dat het touw heul duur is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat het me teveel kost?
Touchequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat het me teveel kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |