Ik ben vrijdag weer in Purmquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dag Buuf
Als je ooit eens in Purm bent, wil ik je meeten, desnoods 'toevallig tegen komen' als je met vrienden bent ofzo
Goed spul hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg m'n iPhone niet meer uit z'n case.
Faal.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg m'n iPhone niet meer uit z'n case.
Ohja,nu ga je ineens bezorgd zitten doen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar touw snijd in je huid
Moet je goed touw gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar touw snijd in je huid
ik wil natuurlijk niet dat je je pijn doetquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ohja,nu ga je ineens bezorgd zitten doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ook.quote:
nee, dat kost me te veel. En die stalen kettingen kan je het bloed beter vanaf spoelenquote:
Dat kost heul niet veelquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kost me te veel. En die stalen kettingen kan je het bloed beter vanaf spoelen
Ik ook. Ongeveerquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk weet waar ze woont
jawel, die slijten sneller en dus moet ik er meer van aanschaffenquote:
dan kost het JOU meer omdat je er meer van nodig hebt....quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel, die slijten sneller en dus moet ik er meer van aanschaffen
ik zei toch ook dat het me teveel kost?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dan kost het JOU meer omdat je er meer van nodig hebt....
betekent niet dat het touw heul duur is
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat het me teveel kost?
Touchequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat het me teveel kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |