Of je gaat op een meubelfabriek werken waar ze slaapkamermeubels makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet een beter bed (reteketet) niet of een leen bakker.
Ik geloof niet zo in dure bedden
Dat was een snelle hequote:
Kloptquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ze eens een euro geven mensen die echt denken dat ze voor heel weinig een compleet bed hebben
Die klopt niet en is daarom niet grappigquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Rifoki het volgende:
Het is al maanden traag als dikke stront tegen de richting in door een trechter.
of je houd(t) je oude bed(t)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of je gaat op een meubelfabriek werken waar ze slaapkamermeubels maken
@ TT
Psst... Hoe is het met je boek?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die klopt niet en is daarom niet grappig
Ook een optiequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je houd(t) je oude bed(t)
Dit ook niet: Verwaarloosde pony's in Enschede afgemaaktquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
Die klopt niet en is daarom niet grappig
of alleen het matrasquote:
Gezellig Gras. Tot zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Graseter het volgende:
Ik ga naar huis, totzo!
Tot op whatsapp Flip.
scheelt wel in de ruimtequote:
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dagquote:
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleenquote:
Nee staat nergensquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat een ander wel moet trekken
alleen dat ik het niet doe
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleen
je hebt van die electrische pompjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dag
Echt waar ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn meer mogelijkheden dan trekken alleen
Dat is wel heel sneuquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit ook niet: Verwaarloosde pony's in Enschede afgemaakt
Lekker voor rokersquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En een longen dat je krijgt van dat geblaas elke dag
dat zeggen zequote:
*kuch*quote:
Een beetje conditie is ook best fijn hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt van die electrische pompjes
je weet niet wat voor een werk het is om die stekker in dat stopcontact te duwen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje conditie is ook best fijn hoor
Nee,want dat doe jij altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet niet wat voor een werk het is om die stekker in dat stopcontact te duwen?
Je bent schuldigquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, werd gewezen op het vorige topic, Huppel op de grond duwen, Flips ruimte enzo.
IK ONTKEN ALLES!
Nu klink je als Heetwijf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, werd gewezen op het vorige topic, Huppel op de grond duwen, Flips ruimte enzo.
IK ONTKEN ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |