De H2 is de enige waarin ik ooit gereden heb en vooral het zicht viel mij gewoon zwaar tegen. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat je geen zicht nodig hebt natuurlijk want je rijdt gewoon in een tank, maar dat kan ook weer niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die H2 ook niet?
Dat lijkt me nog wel eens leuk om te mogen sturen
Coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
Morgen leuk dagje.. Ze gaan de laatste lading landmijnen en de vliegtuigbommen die in Cadzand gevonden zijn onschadelijk maken.. 07:30 vertrekken om om 08:30 al het grof geschut van dichtbij te mogen bekijken.. Om 10:00 gaat alles onder begeleiding van de politie naar de locatie waar het tot ontploffing wordt gebracht..
* Timmos zin in heeft![]()
Dat is in de H1 het zelfde, alles wat je niet kan zien rijd hij wel overheen. geld ook voor voetgangers en fietsers.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
De H2 is de enige waarin ik ooit gereden heb en vooral het zicht viel mij gewoon zwaar tegen. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat je geen zicht nodig hebt natuurlijk want je rijdt gewoon in een tank, maar dat kan ook weer niet helemaal de bedoeling zijn.
waar in cadzand?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
Morgen leuk dagje.. Ze gaan de laatste lading landmijnen en de vliegtuigbommen die in Cadzand gevonden zijn onschadelijk maken.. 07:30 vertrekken om om 08:30 al het grof geschut van dichtbij te mogen bekijken.. Om 10:00 gaat alles onder begeleiding van de politie naar de locatie waar het tot ontploffing wordt gebracht..
* Timmos zin in heeft![]()
Het ziet er niet uit alsof in de metropool Cadzand veel gebeurt, dus als je een menigte ziet sta je goedquote:
grappigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit alsof in de metropool Cadzand veel gebeurt, dus als je een menigte ziet sta je goed
Het is niet zo dat mijn dorp groot is, maar als je een rondje rijd moet je de plek waar het gebeurt toch wel vinden?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
grappig
@ timmos, ben benieuwd naar je plaatjes. en in welk stuk t gebeurd.
k zit aan de andere kant van t land, dus nee rondfietsen zit er niet inquote:Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn dorp groot is, maar als je een rondje rijd moet je de plek waar het gebeurt toch wel vinden?
Ik dacht dat je erheen wilde, ik was er niet op uit om je te beledigen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit aan de andere kant van t land, dus nee rondfietsen zit er niet in
sowiezo is fietsen geen optie met mn enkel en krukken
maar ken Cadzand behoorlijk goed. zodoende dat ik vraag waar.
En dan een foto posten op 65mm.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Marc H het volgende:
Leuk, vanochtend vroeg vogeltjes willen gaan fotograferen bij zonsopgang. Kom ik daar aan, blijk ik mijn 70-200 in mijn tas gestopt te hebben, in plaats van de 100-400. Goeiemorgen!
Weinig vogels gezien, dus was niet zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Huh, zo'n zonsopgang. Hier was het 1 grote mistbank..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Marc H het volgende:
Leuk, vanochtend vroeg vogeltjes willen gaan fotograferen bij zonsopgang. Kom ik daar aan, blijk ik mijn 70-200 in mijn tas gestopt te hebben, in plaats van de 100-400. Goeiemorgen!
Weinig vogels gezien, dus was niet zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Kan er wel eentje posten die op 4.5mm gemaakt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
En dan een foto posten op 65mm.
Maar wel een mooie foto.
Hier was het vrijwel mistvrij.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh, zo'n zonsopgang. Hier was het 1 grote mistbank..
wat heb je drmee gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef Uncle het volgende:
anders ligt mijn sigma70-200 al 2 weken bij de reparatieservice om te onderzoeken of hij uberhaubt gerepareerd kan worden... Beter laten ze even snel weten of ze er nog iets mee kunnen en wat dat wel niet gaat kosten...
Hoezo dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |