De H2 is de enige waarin ik ooit gereden heb en vooral het zicht viel mij gewoon zwaar tegen. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat je geen zicht nodig hebt natuurlijk want je rijdt gewoon in een tank, maar dat kan ook weer niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die H2 ook niet?
Dat lijkt me nog wel eens leuk om te mogen sturen
Coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
Morgen leuk dagje.. Ze gaan de laatste lading landmijnen en de vliegtuigbommen die in Cadzand gevonden zijn onschadelijk maken.. 07:30 vertrekken om om 08:30 al het grof geschut van dichtbij te mogen bekijken.. Om 10:00 gaat alles onder begeleiding van de politie naar de locatie waar het tot ontploffing wordt gebracht..
* Timmos zin in heeft![]()
Dat is in de H1 het zelfde, alles wat je niet kan zien rijd hij wel overheen. geld ook voor voetgangers en fietsers.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
De H2 is de enige waarin ik ooit gereden heb en vooral het zicht viel mij gewoon zwaar tegen. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat je geen zicht nodig hebt natuurlijk want je rijdt gewoon in een tank, maar dat kan ook weer niet helemaal de bedoeling zijn.
waar in cadzand?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
Morgen leuk dagje.. Ze gaan de laatste lading landmijnen en de vliegtuigbommen die in Cadzand gevonden zijn onschadelijk maken.. 07:30 vertrekken om om 08:30 al het grof geschut van dichtbij te mogen bekijken.. Om 10:00 gaat alles onder begeleiding van de politie naar de locatie waar het tot ontploffing wordt gebracht..
* Timmos zin in heeft![]()
Het ziet er niet uit alsof in de metropool Cadzand veel gebeurt, dus als je een menigte ziet sta je goedquote:
grappigquote:Op woensdag 29 september 2010 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit alsof in de metropool Cadzand veel gebeurt, dus als je een menigte ziet sta je goed
Het is niet zo dat mijn dorp groot is, maar als je een rondje rijd moet je de plek waar het gebeurt toch wel vinden?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
grappig
@ timmos, ben benieuwd naar je plaatjes. en in welk stuk t gebeurd.
k zit aan de andere kant van t land, dus nee rondfietsen zit er niet inquote:Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn dorp groot is, maar als je een rondje rijd moet je de plek waar het gebeurt toch wel vinden?
Ik dacht dat je erheen wilde, ik was er niet op uit om je te beledigen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit aan de andere kant van t land, dus nee rondfietsen zit er niet in
sowiezo is fietsen geen optie met mn enkel en krukken
maar ken Cadzand behoorlijk goed. zodoende dat ik vraag waar.
En dan een foto posten op 65mm.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Marc H het volgende:
Leuk, vanochtend vroeg vogeltjes willen gaan fotograferen bij zonsopgang. Kom ik daar aan, blijk ik mijn 70-200 in mijn tas gestopt te hebben, in plaats van de 100-400. Goeiemorgen!
Weinig vogels gezien, dus was niet zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Huh, zo'n zonsopgang. Hier was het 1 grote mistbank..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef Marc H het volgende:
Leuk, vanochtend vroeg vogeltjes willen gaan fotograferen bij zonsopgang. Kom ik daar aan, blijk ik mijn 70-200 in mijn tas gestopt te hebben, in plaats van de 100-400. Goeiemorgen!
Weinig vogels gezien, dus was niet zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Kan er wel eentje posten die op 4.5mm gemaakt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
En dan een foto posten op 65mm.
Maar wel een mooie foto.
Hier was het vrijwel mistvrij.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh, zo'n zonsopgang. Hier was het 1 grote mistbank..
wat heb je drmee gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef Uncle het volgende:
anders ligt mijn sigma70-200 al 2 weken bij de reparatieservice om te onderzoeken of hij uberhaubt gerepareerd kan worden... Beter laten ze even snel weten of ze er nog iets mee kunnen en wat dat wel niet gaat kosten...
Hoezo dat?quote:
Dat zou wel heel vet zijn! waar gaat je afstudeerproject over?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef Chanty het volgende:
Net gesprek gehad over mogelijke publicatie met iemand die aardig wat verstand heeft van het onderwerp waarop ik ben afgestudeerd. Die had nog wat kritische vragenmaar die heb ik allemaal wel goed kunnen beantwoorden. Maar goed... al met al is er nog wat werk aan de winkel, maar als ik dat allemaal goed doe, maak ik een goede kans dat mijn onderzoek gepubliceerd gaat worden.
Over de invloed van strain (soort stress) op deviant gedrag bij jongeren. En ik heb dan nog gekeken naar de verschillen tussen vwo'ers en vmbo'ers en tussen jongens en meisjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vet zijn! waar gaat je afstudeerproject over?
Hoe cool weerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef Chanty het volgende:
Net gesprek gehad over mogelijke publicatie met iemand die aardig wat verstand heeft van het onderwerp waarop ik ben afgestudeerd. Die had nog wat kritische vragenmaar die heb ik allemaal wel goed kunnen beantwoorden. Maar goed... al met al is er nog wat werk aan de winkel, maar als ik dat allemaal goed doe, maak ik een goede kans dat mijn onderzoek gepubliceerd gaat worden.
Klinkt interessant! En binnenkort kunnen we alles lezen!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Over de invloed van strain (soort stress) op deviant gedrag bij jongeren. En ik heb dan nog gekeken naar de verschillen tussen vwo'ers en vmbo'ers en tussen jongens en meisjes.
Maar ik ga de analyses opnieuw doen met een wat betere en complexere techniekmaar wat het vooral interessant maakt voor publicatie is dat ik de eerste ben in Nederland die deze theorie uberhaupt getoetst heeft, dus wat de uitkomsten ook zijn, het is sowieso intersssant
Binnenkort als in over een klein jaar waarschijnlijk. Zo hard gaan ze niet hier in de wetenschap, al ben ik van plan er goed de vaart achter te zettenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt interessant! En binnenkort kunnen we alles lezen!
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef icemotion het volgende:
Nou in ieder geval dan succes Chanty!
Ik ga binnenkort misschien ook aan nieuwe uitdagingen beginnen. Gisteren een inspirerende meeting gehad met aanleidingen uit het stuk van Wired: The web is dead, long live the internet.
Oh ik loop hopeloos achter dusquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef icemotion het volgende:
In het kort, het gebruik van het web in de vorm van websites in browsers wordt steeds minder, het gebruik van apps (iphone / android maar ook desktop) wordt steeds groter. Gebruik maken van het internet zonder daadwerkelijk op het web te surfen.
Voorbeeldje: Een game spelen op Xbox Live is gebruik maken van het internet, maar je zit niet op het web.
Interessant zijn dergelijke ontwikkelingen sowiesoquote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef icemotion het volgende:
Ik ken wel meer mensen die nog niet zo ver zijn hoorIk heb zelf ook pas een maand of twee een smartphone, maar het went akelig snel.
En ik zie websites en internetforums als Fok! ook echt niet verdwijnen de komende tijd, maar het is wel een verschuiving in gedrag en beleving van het internet. En dat vind ik ontzettend interessant. Soms is werk gewoon leuk
't Zijn typisch van die dingen waarvan je eerst denkt "Wie heeft dat nou nodig?", maar als je het dan eenmaal toch hebt, kun je binnen een week ineens niet meer zonder.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Interessant zijn dergelijke ontwikkelingen sowiesoVooral omdat het zo hard gaat en zoals je zelf aan aangeeft: het went verdomd snel (je wordt er behoorlijk snel afhankelijk van
). Een reden voor mij om een smartphone te vermijden, dan kijk ik nog meer mail
iddquote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Zijn typisch van die dingen waarvan je eerst denkt "Wie heeft dat nou nodig?", maar als je het dan eenmaal toch hebt, kun je binnen een week ineens niet meer zonder.
Ik zit zelf nu ook nog in het "Niet nodig"-stadium trouwens.
Daar foto's moeten maken met krukken was ook niet echt een optiequote:Op woensdag 29 september 2010 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zit aan de andere kant van t land, dus nee rondfietsen zit er niet in
sowiezo is fietsen geen optie met mn enkel en krukken
maar ken Cadzand behoorlijk goed. zodoende dat ik vraag waar.
* Heintje sleept zijn iPad overal mee naartoe en zal dus maar zijn mond houden.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
iddIk zit ook nog in dat stadium en zolang ik het grootste deel van de dag toch achter een pc met internet zit, blijf ik ook lekker in dat stadium. Scheelt toch weer wat geld
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
grappig
@ timmos, ben benieuwd naar je plaatjes. en in welk stuk t gebeurd.
TOF!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.tim-koster.nl/2010/09/alle-mijnen-cadzand-vernietigd/
Echt niemand heeft de knal fatsoenlijk op foto.. Was zoveel groter dan iedereen had verwacht.. Was een paarhonderd meter bij ons vandaan en 70mm was nog teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |