Komt gewoon omdat je het verkeerde programma voor jouw doel gebruikt. Tekstverwerken doe je ook in Word en niet in Excel.quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de hele layout van het programma niet echt tof. Ik moet er maar aan wennen denk ik.
Ah, ik dacht dat Photoshop Word was, en Liightroom Wordpadquote:Op zondag 26 september 2010 14:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je het verkeerde programma voor jouw doel gebruikt. Tekstverwerken doe je ook in Word en niet in Excel.
Als je één enkele foto wilt bewerken gebruik je Photoshop (of een ander fotobewerkingsprogramma natuurlijk) en niet Lightroom. Lightroom is meer bedoeld als 'verzamelplek' voor al je foto's en vanuit daar kun je ze wel individueel in Lightroom zelf of in Photoshop bewerken, maar dan is het dus wel zo handig als je al je foto's ook al eerder in LR geïmporteerd hebt. (toen je ze van de camera afhaalde bijvoorbeeld)
En daarna? Geen politie ofzo in de buurt?quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Timmos het volgende:
Zo, vannacht ook weer wat meegemaakt.. Stond bij een aardig brandje toen 1 of andere debiel naar me toe kwam en vroeg waarom ik foto's sta te maken.. Bleek dat ik dus geen fatsoen etc. etc. etc. heb, meneer maar verteld dat ik die discussie niet met hem aanging
.. Toen werd ie boos en was ik een kanker-vul zelf maar in, wat je ook gokt heeft ie ook wel gezegd denk ik- En kreeg mn camera een klap..
Had 'm gelukkig vast in mn hand, waardoor die wat meeveerde naar beneden met de klap.. Knopjes zijn nu een beetje gammel maar 't werkt allemaal nog wel in principe..
Politie was al weg helaas, brandweer heeft 'm verwijderdquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daarna? Geen politie ofzo in de buurt?
Wat voor camera heb je eigenlijk? Verder geen schade?quote:Op zondag 26 september 2010 20:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Politie was al weg helaas, brandweer heeft 'm verwijderd
Is maar een D40, maar dat maakt me niet uit, meer dat het gewoon gebeurd isquote:Op zondag 26 september 2010 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je eigenlijk? Verder geen schade?
Overigens kan ik het ergens wel begrijpen. Als mijn huis afbrand kan ik het ook niet waarderen als er iemand foto's staat te maken.
Veel ergere dingen dan dit terwijl je aan het fotograveren was, of in het algemeen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is maar een D40, maar dat maakt me niet uit, meer dat het gewoon gebeurd is.. En als jou zoiets overkomt dan heb je dat op het moment niet door en ben je er later juist blij mee.. Foto's worden zowat altijd opgevraagd voor verwerking/verzekerings werk, heb er dan in 4 jaar ook nog nooit gezeik mee gehad, en ik heb al veel ergere dingen meegemaakt dan wat er vannacht gebeurd is
Veel ergere incidenten die ik gefotografeerd hebquote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel ergere dingen dan dit terwijl je aan het fotograveren was, of in het algemeen?
Ah, ik dacht dingen die je mee hebt gemaakt qua agressie.quote:Op zondag 26 september 2010 20:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Veel ergere incidenten die ik gefotografeerd heb
Gelukkig niet, was mijn eerste aanvaring ditquote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dingen die je mee hebt gemaakt qua agressie.
Vergeet de kabeltjes niet!quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was een avondje Mumford & Sons, nu maar eens kijken of er wat gelukt is
Het was wel vet.quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En kutmicrofoonstandaards, echt kon er niets mee.
Coolquote:
Rob, mijn ouders en broertje komenquote:
alter bridge! Check!quote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het was wel vet.
Maar voor m'n foto's ben ik wel afhankelijk van jou natuurlijk
Had m'n SLR niet mee (verwacht ook niet dat ik er binnen mee was gekomen) en onze IXUS verricht geen wonderen vanaf halverwegen/achterin de zaal.
Ga je ook nog naar Alterbridge in november?
Ik snap nu iid wel het verschil tussen licht en licht... wat is dit ontzettend anders dan in de melkweg zeg (qua licht dan bedoel ik.)
Zo snap ik idd wel dat niet alle concertfoto's met f2.8 en groter gemaakt hoeven worden
Ik vind het mooie foto's.quote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
alter bridge! Check!
http://www.gooddayz.nl/in(...)d=71:music&Itemid=94
Even snel, waren veels te veel fotografen maar zitten wel weer leuke platen tussen!
Dank je wel! Het was erg lastig fotograferen met 15 fotografen op 1m2 ofzo. Maar goed, we hebben het overleefd.quote:Op maandag 27 september 2010 13:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het mooie foto's.
Erg netjes gedaan
En mag je bij Alterbridge wel binnen? Of ook alleen 3 nummers en dan eruit?
Dank je wel LLquote:
Krap tijd dan, als je ze dezelfde avond moet afleveren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel! Het was erg lastig fotograferen met 15 fotografen op 1m2 ofzo. Maar goed, we hebben het overleefd.
Verder is het contractueel afhankelijk of je mag blijven of niet, soms doen ze moeilijk soms niet. En soms heb ik er zelf ook niet zoveel zin in aangezien ik vaak de foto's dezelfde avond nog moet afleveren.
[..]
Dank je wel LL
Ach was 10 uur thuis, half 12 was ik klaarquote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krap tijd dan, als je ze dezelfde avond moet afleveren.
Toch is het vaak niet heel moeilijk: gaat de artiest met een gitaar aan de gang: links van het zijn plekkie gaan staan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant.
Nee zeker, wist ook wel aan welke kant hij ging staan met zijn gitaar. Alleen was er nogal weinig ruimtequote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Toch is het vaak niet heel moeilijk: gaat de artiest met een gitaar aan de gang: links van het zijn plekkie gaan staan.
Gaat ie zingen: ff checken of ie met rechts of links z'n microfoon vasthoud... Dan weet je welke zichtzijde hij/zij blokkeert!
Ach je moet van alles wat hebben toch? Zie Flickr voor meer voorbeelden van standpuntenquote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef problematiQue het volgende:
Is die gecropped zonder gitaar niet mooier?
Tof! gefeliciteerdquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Chanty het volgende:
Zo dat ook weer gehadHeerlijk om even te moeten vertellen wat je allemaal gedaan hebt en zo
Klapte voor mijn gevoel compleet dicht maar het schijnt dat ik nog wel een logisch verhaal heb verteld. En tot mijn grote verrassing ben ik 'met genoegen' afgestudeerd
Dat is net iets lager dan cum laude
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Chanty het volgende:
Zo dat ook weer gehadHeerlijk om even te moeten vertellen wat je allemaal gedaan hebt en zo
Klapte voor mijn gevoel compleet dicht maar het schijnt dat ik nog wel een logisch verhaal heb verteld. En tot mijn grote verrassing ben ik 'met genoegen' afgestudeerd
Dat is net iets lager dan cum laude
En dan vond ik het al ontzettend gaaf om met een Hummer H1 een trap op te rijden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Cryothic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, een van de foto's van afgelopen zaterdag![]()
(gemaakt door m'n oudste)
Dat lijkt me ook wel wat ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
En dan vond ik het al ontzettend gaaf om met een Hummer H1 een trap op te rijden.
Die H2 ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Omniej het volgende:
Belachelijke wagens vind ik die Hummers... Van buiten erg stoer inderdaad, maar het rijdt voor geen meter.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Heintje het volgende:
Je wil niet weten hoe stom je staat te kijken als je morgen thuis komt en de bomen er weer staan en je huis weg is.
Dat zou wel een beetje vervelend zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Heintje het volgende:
Je wil niet weten hoe stom je staat te kijken als je morgen thuis komt en de bomen er weer staan en je huis weg is.
De H2 is de enige waarin ik ooit gereden heb en vooral het zicht viel mij gewoon zwaar tegen. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat je geen zicht nodig hebt natuurlijk want je rijdt gewoon in een tank, maar dat kan ook weer niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die H2 ook niet?
Dat lijkt me nog wel eens leuk om te mogen sturen
Coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
Morgen leuk dagje.. Ze gaan de laatste lading landmijnen en de vliegtuigbommen die in Cadzand gevonden zijn onschadelijk maken.. 07:30 vertrekken om om 08:30 al het grof geschut van dichtbij te mogen bekijken.. Om 10:00 gaat alles onder begeleiding van de politie naar de locatie waar het tot ontploffing wordt gebracht..
* Timmos zin in heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |