Uiteindelijk een 40&50D gebruik hem met name met een hogere iso en daar scoort de 40D iets beter op. En mocht het in de praktijk anders uitpakken dan neem ik de 50 meequote:
We moeten er wel iets bijleggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
Tja, met mijn financiële injectie is natuurlijk niets te gek meer
Ik wil geeneens weten hoeveel, dan val ik waarschijnlijk van verbazing van mijn stoelquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten er wel iets bijleggen
1 komma beetje nog meer wat je camera kosttequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil geeneens weten hoeveel, dan val ik waarschijnlijk van verbazing van mijn stoel
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uit m'n zak gevallen tijden het fietsen, kan gebeurt zijn tijdens een windvlaag, bui of wat dan ook. Heb ongeveer een 12 KM gefietst en ben dezelfde route terug gefietst maar niets meer gevonden helaas..
Topquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.
Kan ik dan die lens van 'm kopen? Ik bied 50 euroquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.
Dank je wel! Ben reuze benieuwd naar de prestaties van de camera's, van het weekend worden ze uitgebreid getest van een cd presentatie tot in de HMH. Daarna weet ik meerquote:
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n 1DM2 heeft twee kindjes gekregen, ze heten 40D & 50D. De mamma maakt het goed.
[ afbeelding ]
1 ervan is volgens mij voor zijn vriendinquote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!
HMH? Ga je ook naar Mumford & Sons?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben reuze benieuwd naar de prestaties van de camera's, van het weekend worden ze uitgebreid getest van een cd presentatie tot in de HMH. Daarna weet ik meer
50D voor vriendinquote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!
Jazekerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
HMH? Ga je ook naar Mumford & Sons?
Ik ook, met LovelyLadyquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, met LovelyLady
![]()
Alleen ik kreeg net een mailtje, met daarin ook t voorprogramma... ik denk niet dat ik om 6 uur al voor de deur sta
Kijk dat klinkt gezellig, mag na het schieten ongetwijfeld nog wel even de zaal inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, met LovelyLady
![]()
Alleen ik kreeg net een mailtje, met daarin ook t voorprogramma... ik denk niet dat ik om 6 uur al voor de deur sta
Maar ja, als jij gaat, hou ik je Flickr pagina wel in de gaten
want zo dichtbij ga ik niet mogen komen met m'n camera denk ik (er vanuit gaande dat jij dat wel mag).
En ik hoor net dat tralalalars ook gaat, soort minimeet waarbij niemand elkaar tegen gaat komen
Ja paar euro's, volgens mij was het op mijn CC afschrijving 22 euro ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, een Flickr pro account is 20 euro?
Ik zit nu al op 24% van mijn maandelijkse MB'squote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja paar euro's, volgens mij was het op mijn CC afschrijving 22 euro ofzo
Mag ik even erg jaloers zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt gezellig, mag na het schieten ongetwijfeld nog wel even de zaal in
Maar goed, hou mijn Flickr maar in de gaten idd
Deels kieper ik ze zelf in groepen en deels laat ik ze door admins opgezocht worden en dan mogen ze de foto toevoegen. Groepen kan je uitzoeken bij organize en createquote:Op woensdag 22 september 2010 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 24% van mijn maandelijkse MB's
Ik zag trouwens dat best veel foto's van jou worden gebruikt door andere groepen? Hoe krijg je dat voor elkaar? Kijken die admins naar jouw foto's en selecteren ze die dan?
Dat magquote:Op woensdag 22 september 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik even erg jaloers zijn
Wat zijn geschikte groepen om lid van te worden?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deels kieper ik ze zelf in groepen en deels laat ik ze door admins opgezocht worden en dan mogen ze de foto toevoegen. Groepen kan je uitzoeken bij organize en create
Geen idee waar je je foto's wilt plaatsen. Je hebt algemene Flickr groepen en wat meer specifiek voor bloemetjes, concerten, arty, noem het maar op. Dus je moet gewoon gaan zoeken en kijken waar jij je foto's in kwijt wiltquote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn geschikte groepen om lid van te worden?
Doe ik wel een andere keerquote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee waar je je foto's wilt plaatsen. Je hebt algemene Flickr groepen en wat meer specifiek voor bloemetjes, concerten, arty, noem het maar op. Dus je moet gewoon gaan zoeken en kijken waar jij je foto's in kwijt wilt
You - Account - Your Flickr web addressesquote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik wel een andere keerhoe heb je het trouwens voor elkaar gekregen dat je ipv een link als mijne (http://www.flickr.com/photos/53444511@N04/) je naam als extentie in de url hebt?
Het is even doorbijten denk ik. Ik heb er nu iig een paar fotos die ik net gemaakt heb op gezet, dus daar kan je even naar kijken om te irritatie kwijt te rakenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb mezelf al zo vaak voorgenomen nou ook eens wat met m'n flickr account te doen, maar steeds raak ik gefrustreerd door de interface en zie ik ervan af...
Dan had je geen camera en geen naam in je Flickr webadresquote:
En 0 kennis over de camera.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan had je geen camera en geen naam in je Flickr webadres
Check dat wilt nietquote:Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En 0 kennis over de camera.
Die fisheye lens paste trouwens niet, die was 52 mm, mijn lens is 58 mm
Ja, precies. Ik realiseer me nu pas hoeveel ik er aan gehad hebt! Anders had ik de helft van de functies niet begrepenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check dat wilt niet
Ohja en inderdaad die korte cursus was wel even lekker neem ik aan.
Hmm je kan even door de menu's bladeren of je daar de flits uit kan zetten, weet ik niet helemaal zeker aangezien ik nooit op die functie heb geschotenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
oja, is er nog een makkelijke manier om op de automaische stand te werken zonder dat hij de hele tijd gaat flitsen? of kan dat alleen met de "flash off" functie?
Kijk dat kan ik waarderen, het is altijd even een hoop informatie maar als je er mee bezig bent dan haal je het meeste wel weer op!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik realiseer me nu pas hoeveel ik er aan gehad hebt! Anders had ik de helft van de functies niet begrepen![]()
En schoot ik natuurlijk op standje toerist
Ik ben ongetwijfeld de helft vergeten, maar ik ben de belangrijke helft niet vergeten!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm je kan even door de menu's bladeren of je daar de flits uit kan zetten, weet ik niet helemaal zeker aangezien ik nooit op die functie heb geschoten
[..]
Kijk dat kan ik waarderen, het is altijd even een hoop informatie maar als je er mee bezig bent dan haal je het meeste wel weer op!
P gebruiken in plaats van de groene autostand.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
oja, is er nog een makkelijke manier om op de automaische stand te werken zonder dat hij de hele tijd gaat flitsen? of kan dat alleen met de "flash off" functie?
Wat is dan het verschil tussen die twee standen? Ik wordt niet zo wijs van water in het boekje staat.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
P gebruiken in plaats van de groene autostand.
Ik schiet al op de TV/AV stand hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Omniej het volgende:
Die groene stand is echt de volledige automaat en de 'noobmode' zal ik maar zeggen. In die stand lijdt de interne flitser van de camera dus ook een eigen leven en heb je zelf totaal geen invloed op de instellingen.
De P-stand is net zo goed een automaat, maar nu komt niet zomaar het flitsertje omhoog knallen (alleen als je dat zelf wilt dus) én kun je eventueel ook zelf met het draaiknopje nog onder- of overbelichten als je dat wilt. Ook heb je in P voor zover ik weet gewoon invloed op de ISO, terwijl die in de volledige automaat ook voor jou bepaald wordt, net zoals de metering mode e.d.
Edit: Kortom, vergeet de groene stand en ga op z'n minst op P schieten, als je toch voor een automatische stand wil gaan.
Ja, handig allemaal. Je zou toch zeggen dat 't allemaal een heel stuk makkelijker kanquote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef taxibabe het volgende:
pfff...wat een dramamiddag heb ik gehad...![]()
[verhaal]
Netjes, "solicitatie"quote:Op donderdag 23 september 2010 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
Morgen langs bij mogelijk afstudeerbedrijf.
verkapte tvpquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef Puala het volgende:
TVP
Want die volg knop doet het niet
Ook een tas gevonden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
En weer veilig thuis met mijn nieuwe aanwinsten
Ja! Een Lowepro Nova 170 AWquote:
Soms ben je ook een lekkere pechvogel hequote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef taxibabe het volgende:
pfff...wat een dramamiddag heb ik gehad...![]()
Wil ik vanmiddag internetbankieren, is mijn pasje geblokkeerd. Ik bellen met de bank, tja geen idee waarom uw
He die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja! Een Lowepro Nova 170 AW
[ afbeelding ]
Zodrekt post ik ff een fototje van alles bij elkaar
Edit: Gezellig samen op de foto:
[ afbeelding ]
De lens of de tas?quote:
Nou, je kan wel weer een nieuwe tas kopen want die lens past zo helemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Edit: Gezellig samen op de foto:
[ afbeelding ]
Shit. Helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nou, je kan wel weer een nieuwe tas kopen want die lens past zo helemaal niet
Dat doe ik ook ja. Ik wil natuurlijk ook die lens niet meteen kapotmaken!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Draai hem niet teveel uit hè als hij op autofocus staat, even op manual zetten en uitdraaien. De boel kapot draaien is natuurlijk zonde
Verder goede aankoop
Garantie tot de deur is voorbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Ik wil natuurlijk ook die lens niet meteen kapotmaken!
Wat heb jij allemaal voor spullen? Mijn canon 400D met batterygrip, met die telelens erop gaat er makkelijk in, en dan heb ik aan de zijkant nog zat ruimte om mijn 18-55 te doen. Aan de andere kant kan ik zelfs nog zo'n lens als die 18-55, of iets wat net groter is doen.quote:
Wacht maar tot ik stomdronken om 5 uur 's ochtends op je deur sta te bonken!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Garantie tot de deur is voorbij
Ik heb er verschillende dingen in. Voorin mijn extra batterij, filters en oplader. In het grote vak zit mijn camera + extra lens. In het daarvoor aangewezen vakje mijn extra geheugenkaartje en in de klep zitten mijn visitekaartjes, schoonmaakdoekjes enz. En euhm, nog het nodige aan extra shit..quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal voor spullen? Mijn canon 400D met batterygrip, met die telelens erop gaat er makkelijk in, en dan heb ik aan de zijkant nog zat ruimte om mijn 18-55 te doen. Aan de andere kant kan ik zelfs nog zo'n lens als die 18-55, of iets wat net groter is doen.
ik al wel, maar ik leg hem er ook vaak uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef Marc H het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen de oplader meeslepen in hun fototas. Ik heb nog nooit een oplader nodig gehad onderweg. Waarom dat extra gewicht meeslepen?
Wat er aan klein spul in mijn tas zit? geheugenkaartjes, Lensdoekjes, kleine blower met kwastje, Manfrotto tafelstatief, rolletje pepermunt, kleine handdoek in waterdichte zak.
Alleen op vakantie en dan in mijn normale bagagequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef Marc H het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen de oplader meeslepen in hun fototas. Ik heb nog nooit een oplader nodig gehad onderweg. Waarom dat extra gewicht meeslepen?
En een vuilniszak, een kleine poncho en ook een klein EHBO-kitje en een flesje reinigingsmiddel zonder je handen te hoeven wassen.quote:Wat er aan klein spul in mijn tas zit? geheugenkaartjes, Lensdoekjes, kleine blower met kwastje, Manfrotto tafelstatief,
Nog een pechvogelquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:21 schreef Ynske het volgende:
Moggeh, gisteravond weer naar t ziekenhuis geweest. Mag nu 2x2 weken tape en dan beoordelen of t nog een keer moet
Behoorlijke bloeduitstorting en idd letsel aan enkelbanden
vorige week met mijn voet op t wieltje van de stoel gekomen en omgeklinkt. Toen deed ie kraak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een pechvogelWat hebbie nou weer uitgespookt?
Domboquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
vorige week met mijn voet op t wieltje van de stoel gekomen en omgeklinkt. Toen deed ie kraak.
HEt is meer "hoe wassue in Schotland"quote:Hoe issue in schotland?
Heerlijk luchtje idd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mwah...ik had ietsiepietsie meer zonlicht willen hebben. In ieder genoeg om de boel wat levendiger te maken, maar zo bladerend door de eindresultaten mag ik niet mopperen
[ afbeelding ]
Dit was dag 1 om 8u22 kilometers uit de kust bij Newcastle
Ja. Was ook gelijk een van de beste foto's van de vakantiequote:
Wat wil je en wat doet Lightroom?quote:Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een gaar kutprogramma is fotoshop lightroom DOE WAT IK WIL!
Gewoon in 1 keer een foto openen en aanpassen. Moet je ze eerst helemaal gaan importeren enzo. Maargoed, het is gelukt.quote:
Dat importeren is idd een essentieel onderdeel van LRquote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer een foto openen en aanpassen. Moet je ze eerst helemaal gaan importeren enzo. Maargoed, het is gelukt.
Ik had gehoopt dat ik gewoon 1 foto erin kon slepen, bewerken en opslaan als JPEG.quote:Op zondag 26 september 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat importeren is idd een essentieel onderdeel van LRVoor ander werk kun je dan beter PS nemen.
Daar is het pakket niet opgebouwd zoals je al gemerkt hebtquote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik gewoon 1 foto erin kon slepen, bewerken en opslaan als JPEG.
En daarin doet het programma het primaquote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar is het pakket niet opgebouwd zoals je al gemerkt hebtHet is echt bedoeld als workflow-tool.
Zekersquote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En daarin doet het programma het prima
Ik ben er juist vanaf gestapt, maar werk prima met bridge & PSquote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersIk gebruik niet anders meer. Alleen voor kleine kloon-acties en en andere uitzonderingen ga ik nog naar PS.
Ik vind de hele layout van het programma niet echt tof. Ik moet er maar aan wennen denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar is het pakket niet opgebouwd zoals je al gemerkt hebtHet is echt bedoeld als workflow-tool.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet er maar aan wennen denk ik.
Komt gewoon omdat je het verkeerde programma voor jouw doel gebruikt. Tekstverwerken doe je ook in Word en niet in Excel.quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de hele layout van het programma niet echt tof. Ik moet er maar aan wennen denk ik.
Ah, ik dacht dat Photoshop Word was, en Liightroom Wordpadquote:Op zondag 26 september 2010 14:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je het verkeerde programma voor jouw doel gebruikt. Tekstverwerken doe je ook in Word en niet in Excel.
Als je één enkele foto wilt bewerken gebruik je Photoshop (of een ander fotobewerkingsprogramma natuurlijk) en niet Lightroom. Lightroom is meer bedoeld als 'verzamelplek' voor al je foto's en vanuit daar kun je ze wel individueel in Lightroom zelf of in Photoshop bewerken, maar dan is het dus wel zo handig als je al je foto's ook al eerder in LR geïmporteerd hebt. (toen je ze van de camera afhaalde bijvoorbeeld)
En daarna? Geen politie ofzo in de buurt?quote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef Timmos het volgende:
Zo, vannacht ook weer wat meegemaakt.. Stond bij een aardig brandje toen 1 of andere debiel naar me toe kwam en vroeg waarom ik foto's sta te maken.. Bleek dat ik dus geen fatsoen etc. etc. etc. heb, meneer maar verteld dat ik die discussie niet met hem aanging
.. Toen werd ie boos en was ik een kanker-vul zelf maar in, wat je ook gokt heeft ie ook wel gezegd denk ik- En kreeg mn camera een klap..
Had 'm gelukkig vast in mn hand, waardoor die wat meeveerde naar beneden met de klap.. Knopjes zijn nu een beetje gammel maar 't werkt allemaal nog wel in principe..
Politie was al weg helaas, brandweer heeft 'm verwijderdquote:Op zondag 26 september 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daarna? Geen politie ofzo in de buurt?
Wat voor camera heb je eigenlijk? Verder geen schade?quote:Op zondag 26 september 2010 20:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Politie was al weg helaas, brandweer heeft 'm verwijderd
Is maar een D40, maar dat maakt me niet uit, meer dat het gewoon gebeurd isquote:Op zondag 26 september 2010 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je eigenlijk? Verder geen schade?
Overigens kan ik het ergens wel begrijpen. Als mijn huis afbrand kan ik het ook niet waarderen als er iemand foto's staat te maken.
Veel ergere dingen dan dit terwijl je aan het fotograveren was, of in het algemeen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is maar een D40, maar dat maakt me niet uit, meer dat het gewoon gebeurd is.. En als jou zoiets overkomt dan heb je dat op het moment niet door en ben je er later juist blij mee.. Foto's worden zowat altijd opgevraagd voor verwerking/verzekerings werk, heb er dan in 4 jaar ook nog nooit gezeik mee gehad, en ik heb al veel ergere dingen meegemaakt dan wat er vannacht gebeurd is
Veel ergere incidenten die ik gefotografeerd hebquote:Op zondag 26 september 2010 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel ergere dingen dan dit terwijl je aan het fotograveren was, of in het algemeen?
Ah, ik dacht dingen die je mee hebt gemaakt qua agressie.quote:Op zondag 26 september 2010 20:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Veel ergere incidenten die ik gefotografeerd heb
Gelukkig niet, was mijn eerste aanvaring ditquote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dingen die je mee hebt gemaakt qua agressie.
Vergeet de kabeltjes niet!quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was een avondje Mumford & Sons, nu maar eens kijken of er wat gelukt is
Het was wel vet.quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En kutmicrofoonstandaards, echt kon er niets mee.
Coolquote:
Rob, mijn ouders en broertje komenquote:
alter bridge! Check!quote:Op maandag 27 september 2010 00:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het was wel vet.
Maar voor m'n foto's ben ik wel afhankelijk van jou natuurlijk
Had m'n SLR niet mee (verwacht ook niet dat ik er binnen mee was gekomen) en onze IXUS verricht geen wonderen vanaf halverwegen/achterin de zaal.
Ga je ook nog naar Alterbridge in november?
Ik snap nu iid wel het verschil tussen licht en licht... wat is dit ontzettend anders dan in de melkweg zeg (qua licht dan bedoel ik.)
Zo snap ik idd wel dat niet alle concertfoto's met f2.8 en groter gemaakt hoeven worden
Ik vind het mooie foto's.quote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
alter bridge! Check!
http://www.gooddayz.nl/in(...)d=71:music&Itemid=94
Even snel, waren veels te veel fotografen maar zitten wel weer leuke platen tussen!
Dank je wel! Het was erg lastig fotograferen met 15 fotografen op 1m2 ofzo. Maar goed, we hebben het overleefd.quote:Op maandag 27 september 2010 13:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het mooie foto's.
Erg netjes gedaan
En mag je bij Alterbridge wel binnen? Of ook alleen 3 nummers en dan eruit?
Dank je wel LLquote:
Krap tijd dan, als je ze dezelfde avond moet afleveren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel! Het was erg lastig fotograferen met 15 fotografen op 1m2 ofzo. Maar goed, we hebben het overleefd.
Verder is het contractueel afhankelijk of je mag blijven of niet, soms doen ze moeilijk soms niet. En soms heb ik er zelf ook niet zoveel zin in aangezien ik vaak de foto's dezelfde avond nog moet afleveren.
[..]
Dank je wel LL
Ach was 10 uur thuis, half 12 was ik klaarquote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krap tijd dan, als je ze dezelfde avond moet afleveren.
Toch is het vaak niet heel moeilijk: gaat de artiest met een gitaar aan de gang: links van het zijn plekkie gaan staan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Soms sta je gewoon aan de verkeerde kant.
Nee zeker, wist ook wel aan welke kant hij ging staan met zijn gitaar. Alleen was er nogal weinig ruimtequote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Toch is het vaak niet heel moeilijk: gaat de artiest met een gitaar aan de gang: links van het zijn plekkie gaan staan.
Gaat ie zingen: ff checken of ie met rechts of links z'n microfoon vasthoud... Dan weet je welke zichtzijde hij/zij blokkeert!
Ach je moet van alles wat hebben toch? Zie Flickr voor meer voorbeelden van standpuntenquote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef problematiQue het volgende:
Is die gecropped zonder gitaar niet mooier?
Tof! gefeliciteerdquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Chanty het volgende:
Zo dat ook weer gehadHeerlijk om even te moeten vertellen wat je allemaal gedaan hebt en zo
Klapte voor mijn gevoel compleet dicht maar het schijnt dat ik nog wel een logisch verhaal heb verteld. En tot mijn grote verrassing ben ik 'met genoegen' afgestudeerd
Dat is net iets lager dan cum laude
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Chanty het volgende:
Zo dat ook weer gehadHeerlijk om even te moeten vertellen wat je allemaal gedaan hebt en zo
Klapte voor mijn gevoel compleet dicht maar het schijnt dat ik nog wel een logisch verhaal heb verteld. En tot mijn grote verrassing ben ik 'met genoegen' afgestudeerd
Dat is net iets lager dan cum laude
En dan vond ik het al ontzettend gaaf om met een Hummer H1 een trap op te rijden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Cryothic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, een van de foto's van afgelopen zaterdag![]()
(gemaakt door m'n oudste)
Dat lijkt me ook wel wat ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
En dan vond ik het al ontzettend gaaf om met een Hummer H1 een trap op te rijden.
Die H2 ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Omniej het volgende:
Belachelijke wagens vind ik die Hummers... Van buiten erg stoer inderdaad, maar het rijdt voor geen meter.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Heintje het volgende:
Je wil niet weten hoe stom je staat te kijken als je morgen thuis komt en de bomen er weer staan en je huis weg is.
Dat zou wel een beetje vervelend zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Heintje het volgende:
Je wil niet weten hoe stom je staat te kijken als je morgen thuis komt en de bomen er weer staan en je huis weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |