Uiteindelijk een 40&50D gebruik hem met name met een hogere iso en daar scoort de 40D iets beter op. En mocht het in de praktijk anders uitpakken dan neem ik de 50 meequote:
We moeten er wel iets bijleggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
Tja, met mijn financiële injectie is natuurlijk niets te gek meer
Ik wil geeneens weten hoeveel, dan val ik waarschijnlijk van verbazing van mijn stoelquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten er wel iets bijleggen
1 komma beetje nog meer wat je camera kosttequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil geeneens weten hoeveel, dan val ik waarschijnlijk van verbazing van mijn stoel
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uit m'n zak gevallen tijden het fietsen, kan gebeurt zijn tijdens een windvlaag, bui of wat dan ook. Heb ongeveer een 12 KM gefietst en ben dezelfde route terug gefietst maar niets meer gevonden helaas..
Topquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.
Kan ik dan die lens van 'm kopen? Ik bied 50 euroquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort wel even op je keukentafel leggen.
Dank je wel! Ben reuze benieuwd naar de prestaties van de camera's, van het weekend worden ze uitgebreid getest van een cd presentatie tot in de HMH. Daarna weet ik meerquote:
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n 1DM2 heeft twee kindjes gekregen, ze heten 40D & 50D. De mamma maakt het goed.
[ afbeelding ]
1 ervan is volgens mij voor zijn vriendinquote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!
HMH? Ga je ook naar Mumford & Sons?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben reuze benieuwd naar de prestaties van de camera's, van het weekend worden ze uitgebreid getest van een cd presentatie tot in de HMH. Daarna weet ik meer
50D voor vriendinquote:Op woensdag 22 september 2010 09:07 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af.. wat moet je met 3 bodies? Ik vind dat ik me al akelig de pleuris sleep met 2!
Jazekerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
HMH? Ga je ook naar Mumford & Sons?
Ik ook, met LovelyLadyquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, met LovelyLady
![]()
Alleen ik kreeg net een mailtje, met daarin ook t voorprogramma... ik denk niet dat ik om 6 uur al voor de deur sta
Kijk dat klinkt gezellig, mag na het schieten ongetwijfeld nog wel even de zaal inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, met LovelyLady
![]()
Alleen ik kreeg net een mailtje, met daarin ook t voorprogramma... ik denk niet dat ik om 6 uur al voor de deur sta
Maar ja, als jij gaat, hou ik je Flickr pagina wel in de gaten
want zo dichtbij ga ik niet mogen komen met m'n camera denk ik (er vanuit gaande dat jij dat wel mag).
En ik hoor net dat tralalalars ook gaat, soort minimeet waarbij niemand elkaar tegen gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |