abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 13:20:27 #121
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708376
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mij ook.
Het tekent namelijk hoe mensen in het algemeen denken.
Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_86708416
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Absoluut, maar er zullen altijd mensen blijven met een bekrompen geest. 't Is jammer; de realistische wereld is niet ideaal. Het gaat wel te ver, in mijn ogen, om te zeggen dat die mensen hun mening niet meer mogen uiten. Ik zal tegen hun mening ingaan met een kast vol argumenten, maar als 't er niet in wil, blijft het vechten tegen de bierkaai.
Van mij mogen ze dan zeuren wat ze willen, als ze het maar niet tegen mij doen.
En er vooral geen geweld bij gebruiken.
pi_86708485
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.
Maar verwacht niet erg veel respect van mij voor een dergelijke mening als: "Ik ben tegen homoseksualiteit, maar ik respecteer ze in het dagelijks leven wel gewoon hoor!" Vooral omdat er geen goed argument is om er tegen te zijn, behalve dan het zijn van een bekrompen persoon die meteen tegen iets is wat ie niet kan begrijpen.

Want het is, vind ik, echt een ongegronde mening. Vies vinden niet, tegen zijn wel.

Tenzij je gelovig bent. Dan kan ik nog begrijpen dat je tegen bent, omdat het zo in de Bijbel staat. :')
  woensdag 22 september 2010 @ 13:26:43 #124
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708556
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die mensen hun mening niet mogen uiten.
Maar verwacht niet erg veel respect van mij voor een dergelijke mening als: "Ik ben tegen homoseksualiteit, maar ik respecteer ze in het dagelijks leven wel gewoon hoor!" Vooral omdat er geen goed argument is om er tegen te zijn, behalve dan het zijn van een bekrompen persoon die meteen tegen iets is wat ie niet kan begrijpen.

Want het is, vind ik, echt een ongegronde mening. Vies vinden niet, tegen zijn wel.

Tenzij je gelovig bent. Dan kan ik nog begrijpen dat je tegen bent, omdat het zo in de Bijbel staat. :')
Geheel mee eens, dat bedoelde ik ook!
pi_86708620
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mij ook.
Het tekent namelijk hoe mensen in het algemeen denken.
Wat een onzin. _O-
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86708670
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een onzin. _O-
Leg eens uit, waarom ben je TEGEN homoseksualiteit en wat houdt dat precies in?

Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:33:02 #127
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86708734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een onzin. _O-
Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.

Edit; Oh en gebrek aan intelligentie :)
pi_86708811
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bekrompen denken zegt natuurlijk wel iets over een persoon, dus echt onzin is het niet.
Ik ben helemaal niet bekrompen. :D
Ik doe aan een heleboel seksuele dingen die over het algemeen als raar, bizar of wat dan ook worden beschouwd (met bloed, sadisme, etc). Ik ben dus vrij open met dit soort dingen. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Willen ze dat met elkaar doen, vind ik ook best, maar persoonlijk vind ik het niks. :)
pi_86708821
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral heeft te maken met een ongelukkige manier van uidrukken. Min of meer wat ik hier al postte:

Homofobie, wat is dat toch #2
pi_86708849
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Is helemaal geen onzin. Die mening duidt namelijk op een gebrek aan empathie, gebrek aan tolerantie en vorm van egoisme. Iemand die per definitie geen negers moet, hoef ik ook niet in mijn vriendenkring, om dezelfde redenen.

Edit; Oh en gebrek aan intelligentie :)
Muahahah nog meer onzin. Je had even mijn sympathie maar dat is nu geheel verdwenen. :)
pi_86708908
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet bekrompen. :D
Ik doe aan een heleboel seksuele dingen die over het algemeen als raar, bizar of wat dan ook worden beschouwd (met bloed, sadisme, etc). Ik ben dus vrij open met dit soort dingen. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Willen ze dat met elkaar doen, vind ik ook best, maar persoonlijk vind ik het niks. :)
Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.
pi_86708925
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef laforest het volgende:
Ik vind homoseksualiteit persoonlijk onnatuurlijk maar ik heb niks tegen homo's ansich en ik behandel ze net zo als ieder ander mens. :)
Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
pi_86708999
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Het lijkt me ook logisch dat homoseksualiteit onnatuurlijk lijkt voor een heteroseksueel, maar als je vervolgens beseft dat homoseksuelen ook 'maar' gewoon een product zijn van de natuur - net zoals ieder ander mens -, dan lijkt het me logisch dat je het gewoon respecteert.
Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen. :)
pi_86709017
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij walgt van zichzelf waarschijnlijk en hij wil gewoon 'normaal' zijn.
hij heeft wel een vriendin, en hij heeft het ook heel vaak over alle wijven die hij nog meer wil. ik zou verder nooit iets achter hem zoeken, maar doordat hij altijd zo overdreven anti-homo is ga ik juist aan hem twijfelen. waarom zou hij zich anders zo druk maken. maar aan de andere kant denk ik toch weer dat hij gewoon ''normaal'' is.
pi_86709019
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Maar waarom de drang voelen het als onnatuurlijk te bestempelen? Zoals ik al zei, er zijn zoveel dingen onnatuurlijk. Dus het zegt zeker wel iets over hem dat hij toch op die manier negatief wil zijn over homoseksualiteit, terwijl hij zelf dus aan de meest 'rare' seksuele praktijken doet. Maar het is met hetzelfde geslacht, dus dan is het ineens compleet natuurlijk? :? Kijk, dat vind ik bekrompen en kan ik niet begrijpen. Echt een enorm bord voor je kop moet je dan hebben.
pi_86709072
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan je jezelf nou niet bekrompen noemen en toch homoseksualiteit onnatuurlijk noemen.... Zijn de seksuele dingen die jij dan doet ook niet onnatuurlijk? Condooms zijn onnatuurlijk. Iets onnatuurlijk noemen terwijl je er dus totaal geen last van hebt vind ik bekrompen. Daarmee laat je toch via een omweg weten dat je tegen homoseksualiteit bent zonder echt gegronde redenen.
Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it. :)
pi_86709102
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Als de mens van nature homoseksueel was dan zouden er nu geen mensen meer zijn. Twee mannen kunnen niet voorplanten om het zo maar te zeggen. :)
ik denk dat homoseksualiteit óf een foutje is van de natuur, óf een opzettelijke afwijking van de natuur. misschien heeft het feit dat homo's geen kinderen kunnen krijgen juist een doel. namelijk om de overbevolking iets te laten teruglopen.
pi_86709110
quote:

[..]

Als iedereen in een rolstoel zat......

Dus het is een afwijking, een rolstoel ook, maar daar kunnen die mensen ook niets aan doen. En daar voel je niet de neiging om te zeggen dat het onnatuurlijk is. Waarom? In principe is het precies hetzelfde. Homo zijn is geen keuze, je bent het. Dus hoewel het misschien een afwijking is, net als verlamd geboren worden of iets dergelijks, waarom voel jij de behoefte om het zo te noemen als die mensen er toch niets aan kunnen veranderen en er ook werkelijk niemand kwaad mee doen?

Je doet me trouwens denken aan een vriend van me. Precies hetzelfde onzin argument.
pi_86709123
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik bepaal voor mijzelf wel wat wel of niet een gegronde reden is voor mijzelf. Daar heb ik jou niet voor nodig. Voor mij is het wel een gegronde reden en thats it. :)
Mag je zeker doen, maar ik mag ook zeker vinden dat het geen gegronde reden is.
pi_86709217
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als iedereen in een rolstoel zat......

Dus het is een afwijking, een rolstoel ook, maar daar kunnen die mensen ook niets aan doen. En daar voel je niet de neiging om te zeggen dat het onnatuurlijk is. Waarom? In principe is het precies hetzelfde. Homo zijn is geen keuze, je bent het. Dus hoewel het misschien een afwijking is, net als verlamd geboren worden of iets dergelijks, waarom voel jij de behoefte om het zo te noemen als die mensen er toch niets aan kunnen veranderen en er ook werkelijk niemand kwaad mee doen?

Je doet me trouwens denken aan een vriend van me. Precies hetzelfde onzin argument.
:') Rolstoel als voorbeeld nemen. Stephen Hawkins heeft gewoon kinderen hoor. :')
Je geeft iig zelf nu aan dat het een afwijking is. :)
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen en ik val ze toch verder ook niet lastig. Ik zeg alleen maar wat mijn persoonlijke mening is en ik wil dat mijn mening gerespecteerd wordt omdat ik homo's verder ook respecteer. En daar gaat het om, die zogenaamde tolerante mensen tolereren eigenlijk anders denkenden niet, zoals jij dit ook niet doet. :)
pi_86709221
quote:

[..]

Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Dat de meeste mensen heteroseksueel zijn, betekent niet dat de evolutie geen mensen kan voortbrengen die anders geaard zijn. De homoseksueel bij jou op de hoek is exact zoals jij een product van deze evolutie en in die zin net zo natuurlijk als jij.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:47:38 #142
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709235
quote:

[..]

Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?

Het 'onnatuurlijk' argument is makkelijk onderuit te halen hoor. Iets is pas onnatuurlijk als het niet gemaakt is door de natuur.
pi_86709243
Die zelfde vriend denkt trouwens ook dat homo-zijn een keuze is.
Ik heb jou iets soortgelijks ook zien zeggen in dit topic. Kijk, dat zal dan een hoop verklaren.

Punt is wel dat die vriend (en jij als je er zo over denkt) er naast zitten, het is geen keuze.
pi_86709287
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Onverstoorbaar het volgende:

[..]

Dan heb je mijn post niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Dat de meeste mensen heteroseksueel zijn, betekent niet dat de evolutie geen mensen kan voortbrengen die anders geaard zijn. De homoseksueel bij jou op de hoek is exact zoals jij een product van deze evolutie en in die zin net zo natuurlijk als jij.
Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.
pi_86709301
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef laforest het volgende:

[..]

:') Rolstoel als voorbeeld nemen. Stephen Hawkins heeft gewoon kinderen hoor. :')
Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn? :)

Want dat zeg je over homoseksualiteit. Als iedereen homo was, dan....

quote:
Je geeft iig zelf nu aan dat het een afwijking is. :)
Ik zeg ook niet dat ze er iets aan kunnen doen en ik val ze toch verder ook niet lastig. Ik zeg alleen maar wat mijn persoonlijke mening is en ik wil dat mijn mening gerespecteerd wordt omdat ik homo's verder ook respecteer. En daar gaat het om, die zogenaamde tolerante mensen tolereren eigenlijk anders denkenden niet, zoals jij dit ook niet doet. :)
Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.
Als je die wel had, ook al ben ik het er niet mee eens, had ik het gerespecteerd. Maar dat is niet zo.
pi_86709320
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn onvruchtbaar. Zijn die ook onnatuurlijk?

Het 'onnatuurlijk' argument is makkelijk onderuit te halen hoor. Iets is pas onnatuurlijk als het niet gemaakt is door de natuur.
Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 13:50:46 #147
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86709342
quote:

[..]

Overbevolking is evolutionair gezien ook niet handig hoor. :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86709368
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Je mag onderuit halen wat je wilt, ik ga er echt niet anders over denken. :)
Je staat dus niet eens open voor argumenten die jouw standpunt weerleggen.

Bekrompen dus. Weten we dat ook weer. Kan ik meteen geen moeite meer doen om te reageren op jouw posts.
pi_86709375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh jij denkt dat als de gehele mensheid verlamd was, we er nu nog zouden zijn? :)

Want dat zeg je over homoseksualiteit. Als iedereen homo was, dan....
[..]

Omdat jouw mening nergens op slaat. Ik heb nog altijd geen goed argument gehoord.
Als je die wel had, ook al ben ik het er niet mee eens, had ik het gerespecteerd. Maar dat is niet zo.
Je wilt gewoon geen arugment horen. Het is totaal zinloos om met jouw te discussiëren (en met mij ook hoor, want ik ga echt niet anders denken).
Jij vindt dat mijn mening nergens op slaat, er zijn ook genoeg mensen in de wereld die het met mij eens zijn. Wellicht moet je niet zo vol van je eigen mening zijn. Over tolerantie gesproken..
  woensdag 22 september 2010 @ 13:52:10 #150
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709382
Natuurlijk is homoseksualiteit geen keuze :') . Je moet wel behoorlijk dom zijn als je dat denkt! Je hebt natuurlijk wel een keuze om een openlijk homoseksueel leven te leiden, of trouwen met iemand van het andere geslacht en de rest van je leven net doen alsof je zo hetero als wat bent. Maar dat maakt je uiteraard niet minder homo!
pi_86709408
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef laforest het volgende:

[..]

Je wilt gewoon geen arugment horen. Het is totaal zinloos om met jouw te discussiëren (en met mij ook hoor, want ik ga echt niet anders denken).
Jij vindt dat mijn mening nergens op slaat, er zijn ook genoeg mensen in de wereld die het met mij eens zijn. Wellicht moet je niet zo vol van je eigen mening zijn. Over tolerantie gesproken..
Ik heb je net toch duidelijk gemaakt waarom jouw argumenten geen goeie argumenten zijn?....

Als jij dan vervolgens daar niet op in gaat en mij verwijt dat het zinloos is om met mij in discussie te gaan, dan heb je nog een groter bord voor je kop dan ik al dacht.
pi_86709411
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Overbevolking is evolutionair gezien ook niet handig hoor. :P
Klopt, maar daar heeft de natuur wel een oplossing voor. Ziektes zoals aids en kanker, natuurrampen, etc :P
pi_86709427
Slechte ervaringen met homo's, plakken, stalken... IK HEB EEN VRIENDIN gvd!
  woensdag 22 september 2010 @ 13:54:00 #154
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709443
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.
:D _O- omfg

En waardoor dan wel?
pi_86709444
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb je net toch duidelijk gemaakt waarom jouw argumenten geen goeie argumenten zijn?....

Als jij dan vervolgens daar niet op in gaat en mij verwijt dat het zinloos is om met mij in discussie te gaan, dan heb je nog een groter bord voor je kop dan ik al dacht.
Jij vindt dat mijn argumenten geen goede argumenten zijn, ik denk daar anders over. :)
pi_86709479
quote:

[..]

Dan berust jouw mening over homoseksualiteit dus op een misvatting.
pi_86709481
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef laforest het volgende:

[..]

Jij vindt dat mijn argumenten geen goede argumenten zijn, ik denk daar anders over. :)
Ik heb ze toch weerlegd of niet dan? En jij gaat daar vervolgens niet op in, lekker makkelijk. Je zegt enkel dat je toch niet te overtuigen bent en bij je eigen standpunt blijft. Met andere woorden: je wil homo's blijven zien als onnatuurlijk. Ik snap niet waarom.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:56:44 #158
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86709528
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef laforest het volgende:

[..]

Klopt, maar daar heeft de natuur wel een oplossing voor. Ziektes zoals aids en kanker, natuurrampen, etc :P
Juist, en wat dacht je van homofilie als oplossing?
[i]Thanks. [/i]
  woensdag 22 september 2010 @ 13:57:50 #159
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86709570
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef ThePianoMan het volgende:
Slechte ervaringen met homo's, plakken, stalken... IK HEB EEN VRIENDIN gvd!
Komt door de gaydar denk ik. :P
[i]Thanks. [/i]
pi_86709635
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Komt door de gaydar denk ik. :P
die bestaat helemaal niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:00:30 #161
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86709668
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef A-noniem het volgende:

[..]

die bestaat helemaal niet.
Echt wel :6
pi_86709748
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Echt wel :6
ik zie ook nooit of iemand homo is of niet, en ik ben homo. hoe kan het dan dat die van mij het niet doet?

ja oke ik zie het wel van sommige mensen, maar dat zijn dan de gevallen waarvan ook hetero's het zien.
pi_86709821
quote:

[..]

En waardoor zou dat dan volgens jou komen?
  woensdag 22 september 2010 @ 14:09:35 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86710011
Zelfs al is het niet aangeboren (ik denk van wel) en ontstaat het door (ik noem maar wat) een leefomgeving waar je als jongen meer met dominante vrouwen te maken heb of een afwezige vader (wat bij mij niet het geval is, en bij nog veel meer mensen niet, maar for sake of the argument), dan is het nog steeds geen eigen keuze.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:26:18 #165
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86710677
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik zie ook nooit of iemand homo is of niet, en ik ben homo. hoe kan het dan dat die van mij het niet doet?

ja oke ik zie het wel van sommige mensen, maar dat zijn dan de gevallen waarvan ook hetero's het zien.
Dan is de jouwe kapot ;) :*
  woensdag 22 september 2010 @ 14:33:38 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86710928
Mijne werkt ook niet ideaal hoor :'), allerminst betrouwbaar.
Hoogachtend,
Erik.
pi_86711691
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dan is de jouwe kapot ;) :*
blijkbaar :') :P
  woensdag 22 september 2010 @ 15:27:33 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86712699
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs al is het niet aangeboren (ik denk van wel) en ontstaat het door (ik noem maar wat) een leefomgeving waar je als jongen meer met dominante vrouwen te maken heb of een afwezige vader (wat bij mij niet het geval is, en bij nog veel meer mensen niet, maar for sake of the argument), dan is het nog steeds geen eigen keuze.
En al helemaal niet onnatuurlijk, want het komt in de natuur voor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:39:02 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86713100
Overigens zijn er al voldoende studies die aantonen dat homoseksualiteit niet 100% Nurture is maar wel degelijk een heel gedeelte Nature. De Nurture kan wellicht voor onderdrukken of uiten van de gevoelens zorgen, maar dat wil niet zeggen dat je niet homo BENT;) Da's geen keuze.

En het komt ook niet omdat we in een vat toxic waste zijn gevallen. Als dat zo zou zijn dan wil ik gvd ook superpowers buiten een fashion sense en een gaydar! }:|
L'Amour menaçant:
pi_86713241
Ik heb even beide topics gelezen en het blijft een lastig, maar interessant onderwerp. Het liefst zou ik willen dat iedereen elkaar accepteerde zoals hij/zij is. Echter krijg je dan ook met meningen te maken die je liever niet hoort. Ik vind het zelf echt niet tof om te horen dat iemand mij een vies wijf vindt, omdat ik toevallig homo ben, maar ik kan die persoon niet dwingen om van mening te veranderen. Sterker nog, ik zou me daar eigenlijk niet druk om moeten maken. Het wordt pas een ander verhaal als die persoon zich met mijn leven bemoeid. Of nog erger, geweld gebruikt. Ook van haatdragende boodschappen over/tegenover homo's word ik verdrietig. Het is toch naar dat er mensen zijn die met zoveel haat rondlopen.

quote:

[..]

Kan je misschien ook met argumenten komen? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom volgens jou sommige mensen homo worden.
signatuurloos
pi_86713360
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef A-noniem het volgende:

[..]

Die van mij heeft dan waarschijnlijk een update nodig. :+
signatuurloos
  woensdag 22 september 2010 @ 15:50:19 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86713542
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb even beide topics gelezen en het blijft een lastig, maar interessant onderwerp. Het liefst zou ik willen dat iedereen elkaar accepteerde zoals hij/zij is. Echter krijg je dan ook met meningen te maken die je liever niet hoort. Ik vind het zelf echt niet tof om te horen dat iemand mij een vies wijf vindt, omdat ik toevallig homo ben, maar ik kan die persoon niet dwingen om van mening te veranderen. Sterker nog, ik zou me daar eigenlijk niet druk om moeten maken. Het wordt pas een ander verhaal als die persoon zich met mijn leven bemoeid. Of nog erger, geweld gebruikt. Ook van haatdragende boodschappen over/tegenover homo's word ik verdrietig. Het is toch naar dat er mensen zijn die met zoveel haat rondlopen.
Ik ben van mening dat als iemand je een vies wijf noemt het toch wel een bemoeienis met je leven is.
Hoogachtend,
Erik.
pi_86713629
ed it
pi_86713813
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat als iemand je een vies wijf noemt het toch wel een bemoeienis met je leven is.
Ik zie het eerder als een kutopmerking. Het wordt pas een bemoeienis als iemand aan mij persoonlijk gaat vertellen hoe het allemaal wel niet moet.
signatuurloos
pi_86713878
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als een kutopmerking. Het wordt pas een bemoeienis als iemand aan mij persoonlijk gaat vertellen hoe het allemaal wel niet moet.
Dan doen ze dan toch ook indirect, als ze jou een vies wijf noemen?
Daarmee keuren ze jouw gedrag af met andere woorden vinden ze dat je je eigenlijk anders moet gedragen.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:13:13 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86714598
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:45 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Die van mij heeft dan waarschijnlijk een update nodig. :+
Heb je de patch niet van gaytorrents gedownload?
L'Amour menaçant:
pi_86714655
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan doen ze dan toch ook indirect, als ze jou een vies wijf noemen?
Daarmee keuren ze jouw gedrag af met andere woorden vinden ze dat je je eigenlijk anders moet gedragen.
Zou best kunnen, maar zo zie ik het niet. Het is dat hij/zij een probleem (het aapje) heeft en niet ik. Ik zou eerder denken :"Wat een sneu persoon, daar ga ik gewoon niet meer mee om." met het gevolg dat hij/zij met dat aapje blijft zitten. Ik weiger dat aapje over te nemen.

Natuurlijk is het ook afhankelijk waar het zich afspeelt en wie die opmerking maakt, maar in mijn eerste post was het eigenlijk vooral over onbekende mensen die roepen dat dat homo's smerig zijn.
signatuurloos
pi_86721201
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Overigens zijn er al voldoende studies die aantonen dat homoseksualiteit niet 100% Nurture is maar wel degelijk een heel gedeelte Nature. De Nurture kan wellicht voor onderdrukken of uiten van de gevoelens zorgen, maar dat wil niet zeggen dat je niet homo BENT;) Da's geen keuze.

En het komt ook niet omdat we in een vat toxic waste zijn gevallen. Als dat zo zou zijn dan wil ik gvd ook superpowers buiten een fashion sense en een gaydar! }:|
hoe kun je nu van elke homo weten dat hij homo is. er zijn genoeg mannen waar niks aan te zien valt. dan kan jouw gaydar daar volgens mij echt niks aan ontleden.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:36:56 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86723061
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef A-noniem het volgende:

[..]

hoe kun je nu van elke homo weten dat hij homo is. er zijn genoeg mannen waar niks aan te zien valt. dan kan jouw gaydar daar volgens mij echt niks aan ontleden.
Why so serious? ;)

Nee natuurlijk kun je dat niet van iedere homo zien. maar een gaydar is echt ook nit 100% onzin. Ik ben er van overtuigd dat een homo eerder aan een ander ziet of ie homo is of niet, dan een hetero. Je let op andere dingen. Gedrag, gebaren, uitspraken, de ogen, vanalles. Ook als er voor een ander van de buitenkant niets te zien valt. Maar natuurlijk zijn er ook zat uitzonderingen ja. Ik word ook nog wel eens verrast.
L'Amour menaçant:
pi_86724011
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Why so serious? ;)

Nee natuurlijk kun je dat niet van iedere homo zien. maar een gaydar is echt ook nit 100% onzin. Ik ben er van overtuigd dat een homo eerder aan een ander ziet of ie homo is of niet, dan een hetero. Je let op andere dingen. Gedrag, gebaren, uitspraken, de ogen, vanalles. Ook als er voor een ander van de buitenkant niets te zien valt. Maar natuurlijk zijn er ook zat uitzonderingen ja. Ik word ook nog wel eens verrast.
ik vraag me eigenlijk wel af of die homofobe jongen waar ik mee optrek zelf niet homo is. het maakt me niet uit in de zin dat ik niet in hem geïnteresseerd ben of iets dergelijks. maar ik zou dat toch wel eens willen weten. omdat er in dit topic wordt beweert dat homofobe vaak zelf homo zijn. maar mijn gaydar (die ik dus kennelijk niet heb) kan het me niet vertellen.

ik heb wel een beetje dat gevoel bij david gandy. daarvan zegt m'n gevoel dat hij homo is. maar ik vind hem niet nichterig eigenlijk. maar bepaalde kleine trekjes vind ik dan toch een beetje... twijfelachtig.

ontwikkel je zoiets dan? of heb je dat gewoon? een gaydar? :') :P
pi_86724941
Volgens mij is het een combinatie van interesse en oefening, maar sommige mensen leren het nooit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 22 september 2010 @ 21:53:15 #182
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_86729518
Wat betreft de discussie over in hoeverre geaardheid aangeboren of aangeleerd/later ontwikkeld is: voor de mensen die er (wat mij betreft terecht) van overtuigd zijn dat het aangeboren is, staan jullie eventueel open voor het idee dat er ook een culturele factor meespeelt, die kleine nuances kan bepalen? Het gaat nu steeds over de 2 uitersten, hetero- en homoseksualtiteit, maar what about een vorm/mate van biseksualiteit...

Zou het kunnen dat er meer biseksuelen zijn dan we denken dat er zijn, omdat de meeste 'gewoon' een hetero-leven leiden, omdat ze zo opgevoed zijn, het zo hoort, ze ook daadwerkelijk geinteresseerd zijn in de andere sekse en zich daar alleen op focussen; en de keer dat ze zich aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht daarvan denken "oh, dat is maar een fase", of het wel verwarrend vinden, er toch uiteindelijk wel voor kiezen om voor iemand van het andere geslacht te gaan, etc?
Dus dat als je die culturele factor weg zou halen, veel van die mensen meer open staan voor een homoseksuele 'uitkomst' en een deel ervan daar ook daadwerkelijk in terecht komen?

Lange uitleg, maar zo is het hopelijk wel meteen duidelijk. En mocht het volgende dus niet duidelijk zijn: ik denk dat dit wel eens heel goed zou kunnen.
*Think outside the box*
pi_86730185
Eigenlijk boeit het me weinig of het aangeboren is of (deels) ontwikkeld tijdens iemands leven.
In beide gevallen, zoals ook Tha_Erik al aangaf, is het geen keuze, maar gewoon hoe iemand eenmaal is.
  woensdag 22 september 2010 @ 22:27:53 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_86731258
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[...]
Ik denk dat je iemand die in zijn aard (geaardheid) hetero is (of zich op in heteroseksuele spectrum bevindt) niet homo kan maken door bepaalde factoren in de opvoeding of omgeving. Wel denk ik dat een omgeving invloed kan hebben op de mate waarop het zich uit. Als je opgroeit in een omgeving waar duidelijk de standaard genderrollen niet standaard zijn, dat je dan eerder geneigd bent eventuele biseksuele gevoelens te verkennen en misschien sneller tot de conclusie kan komen dat je het wel of niet bent. In een standaard genderrolbevestigende omgeving kan ik me voorstellen dat een man die denkt óók gevoelens voor mannen te hebben die sneller onderdrukt of ze negeert.

Maar homo of hetero, time will tell, vroeg of laat kan je het allemaal niet meer onderdrukken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88738651
een vraagje voor de homofobe onder ons. is het mogelijk om als homo geaccepteerd te worden bij jullie? stel nu dat het helemaal niet aan me te zien is dat ik homo ben, maar toch ben ik het en kom ik op een dag er voor uit dat ik een vriend heb. ben ik dan per definitie afgeschreven?

dat vraag ik me toch wel af. want ondanks dat ik homofobe mensen soms een beetje kleinzielig vind, wil ik toch graag door ze geaccepteerd worden. alle jongens in mijn omgeving lijken namelijk homofoob te zijn.

hoe peuter je die mensen nu aan het verstand dat je er gewoon écht niks aan kunt doen, en dat het gewoon pech hebben is dat je zo geboren wordt. dat schijnen ze vaak niet te kunnen begrijpen |:(
  maandag 15 november 2010 @ 15:12:19 #186
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88739417
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef A-noniem het volgende:
een vraagje voor de homofobe onder ons. is het mogelijk om als homo geaccepteerd te worden bij jullie? stel nu dat het helemaal niet aan me te zien is dat ik homo ben, maar toch ben ik het en kom ik op een dag er voor uit dat ik een vriend heb. ben ik dan per definitie afgeschreven?

dat vraag ik me toch wel af. want ondanks dat ik homofobe mensen soms een beetje kleinzielig vind, wil ik toch graag door ze geaccepteerd worden. alle jongens in mijn omgeving lijken namelijk homofoob te zijn.

hoe peuter je die mensen nu aan het verstand dat je er gewoon écht niks aan kunt doen, en dat het gewoon pech hebben is dat je zo geboren wordt. dat schijnen ze vaak niet te kunnen begrijpen |:(
Ooit deze aflevering gezien? http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/uitzending1.aspx Is een programma waarbij mensen gevolgd worden bij hun 'coming out' naar familie of vrienden. Dit is de pilot, vanaf januari gewoon op tv.

Je ziet dus hoe mensen reageren. Eigenlijk de bottomline is dat homoseksuelen zich vaak veel drukker maken over de reacties van vrienden, dan dat uiteindelijk blijkt. Natuurlijk blijven er altijd mensen die er moeite mee hebben, maar zoals ook uit dit filmpje blijkt, vinden mensen zo'n reactie eigenlijk alleen maar triest. De meesten vinden het over het algemeen vet stoer als iemand er voor uit durft te komen.

En onthoud: de mensen die moeilijk doen, zijn niet je vrienden. Heb je geen ruk aan dus. Plus dat uit onderzoek is gebleken dat de grootste homofoben eigenlijk zelf kampen met homoseksuele gevoelens en zich daarom zo afzetten. Ze zijn misschien jaloers dat jij wel de ballen hebt op jezelf te zijn. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 november 2010 @ 15:13:18 #187
pi_88739449
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef A-noniem het volgende:

Als je het zo formuleert, geef je aan dat je er zelf ook niet bepaald blij mee bent. Misschien moet je het eerst zelf accepteren...
*Think outside the box*
pi_88739799
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ooit deze aflevering gezien? http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/uitzending1.aspx Is een programma waarbij mensen gevolgd worden bij hun 'coming out' naar familie of vrienden. Dit is de pilot, vanaf januari gewoon op tv.

Je ziet dus hoe mensen reageren. Eigenlijk de bottomline is dat homoseksuelen zich vaak veel drukker maken over de reacties van vrienden, dan dat uiteindelijk blijkt. Natuurlijk blijven er altijd mensen die er moeite mee hebben, maar zoals ook uit dit filmpje blijkt, vinden mensen zo'n reactie eigenlijk alleen maar triest. De meesten vinden het over het algemeen vet stoer als iemand er voor uit durft te komen.

En onthoud: de mensen die moeilijk doen, zijn niet je vrienden. Heb je geen ruk aan dus. Plus dat uit onderzoek is gebleken dat de grootste homofoben eigenlijk zelf kampen met homoseksuele gevoelens en zich daarom zo afzetten. Ze zijn misschien jaloers dat jij wel de ballen hebt op jezelf te zijn. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik heb dat wel gezien, maar ik denk dan dat veel mensen misschien ook zo reageren omdat het voor de tv is. dus dan durven ze al niet meer negatief te doen omdat ze weten dat veel kijkers op tv juist achter die jongen zullen staan en hun dan afgaan als racistisch.

ik trek altijd met zo'n jongen op die heel erg tegen homoseksualiteit is. ik denk zeker dat hem daar iets dwarszit en dat hij het er daarom zo vaak over heeft. maar toch zou ik het niet leuk vinden als mensen me niet meer moeten vanwege m'n geaardheid, terwijl ik weet dat ze me wel gewoon mogen nu ze het niet weten. dat vind ik gewoon zo jammer.
pi_88739871
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Als je het zo formuleert, geef je aan dat je er zelf ook niet bepaald blij mee bent. Misschien moet je het eerst zelf accepteren...
dat heb ik al geprobeerd, maar het lukt me niet. ik zie het echt als een vloek, om het een beetje overdreven te uiten. ik heb echt totaal niks tegen homoseksualiteit in het algemeen. soms hoor je van mensen dat ze lesbisch blijken te zijn of homo, en dat kan me geen donder schelen van die mensen. maar van mezelf vind ik het slecht, en ben ik ook tegen mezelf. ik heb gewoon andere regels voor anderen en mezelf.
  maandag 15 november 2010 @ 15:42:41 #190
pi_88740423
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef A-noniem het volgende:

[..]

dat heb ik al geprobeerd, maar het lukt me niet. ik zie het echt als een vloek, om het een beetje overdreven te uiten. ik heb echt totaal niks tegen homoseksualiteit in het algemeen. soms hoor je van mensen dat ze lesbisch blijken te zijn of homo, en dat kan me geen donder schelen van die mensen. maar van mezelf vind ik het slecht, en ben ik ook tegen mezelf. ik heb gewoon andere regels voor anderen en mezelf.
... Dit klinkt echt niet gezond. Ik zou me eerst hier maar eens zorgen over gaan maken, voor je dat doet over wat je vrienden er van vinden etc.
*Think outside the box*
pi_88740630
quote:

[..]

Oh jeetje. Ik vind dat oprecht erg voor je :'(
Ik schrik er van.

Wat doe je dan? "niet praktiserend" ofzo?
pi_88740675
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Logisch lijkt me. Het is toch makkelijker om hetero te zijn
pi_88740722
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:

[..]

Oh jeetje. Ik vind dat oprecht erg voor je :'(
Ik schrik er van.

Wat doe je dan? "niet praktiserend" ofzo?
haha, wat grappig dat je dat zegt. dat is dus precies wat ik mezelf heb voorgenomen! _O-

nou ik kijk wel eens van die filmpjes. maar daar ga ik mee stoppen. maar dan meer omdat ik porno in het algemeen tijdverspilling vind :')
pi_88740743
quote:

[..]

Wat vind je er dan voor jezelf zo slecht aan dat je homo bent?
  maandag 15 november 2010 @ 15:52:29 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88740790
maar ik denk niet dat dit daar nu het topic voor is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88740858
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Re het volgende:
maar ik denk niet dat dit daar nu het topic voor is...
Nou, hij lijkt me homofoob naar zichzelf toe....dat lijkt me dan toch juist erg OT? :o
  maandag 15 november 2010 @ 16:07:39 #197
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88741439
quote:

[..]

:o Dude, er is niks mis met je! Ik snap dat als je jong bent en nog een beetje aan het vechten met wie je bent, dat het allemaal niet zo simpel is. En dat er geheid in je omgeving vaak lacherig wordt gedaan over homo's en zo. Dat is ook exact de reden waarom mensen langer in de kast blijven en waarom het coc graag wil dat er betere campagnes komen op middelbarescholen en zo.

Maar misschien kun je eens kijken of je andere homoseksuele jongeren kunt ontmoeten om ervaringen mee te delen en zulks. Je hebt bijv. expresso.nl en natuurlijk het coc.

En dat die vriend van jou er zo raar over doet, betekent niet dat hij jou niet zou accepteren als homo. Misschien schaamt hij zich dan wel voor zijn uitspraken. Als hij jou hierdoor laat vallen, is hij het sowieso niet waard om jouw vriend te zijn.

En hoe zie jij het later voor je dan? Wil je wel een man, of vriend? Of sluit je je daarvoor af?? :{
pi_88741602
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind je er dan voor jezelf zo slecht aan dat je homo bent?
ik vind het hele man/man niet uitzien. ik vind het geen ''mooi'' plaatje. ik vind het dus gewoon niet uitzien, en ik snap daarom ook nog waarom mensen ervan zullen walgen als ik met een jongen zoen etc.

vrouw/vrouw vind iedereen leuk, maar man/man stockeert mensen. en ondanks dat ik het in theorie overdreven vind, kan ik hun in de praktijk heel goed begrijpen.
pi_88741672
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Qebbel het volgende:En hoe zie jij het later voor je dan? Wil je wel een man, of vriend? Of sluit je je daarvoor af?? :{
nou nee, ik ga er vanuit dat ik dus inderdaad een niet praktiserende levensstijl ga leiden. dus ik zie mezelf niet voor me met een vriend in de toekomst.
pi_88741725
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik vind het hele man/man niet uitzien. ik vind het geen ''mooi'' plaatje. ik vind het dus gewoon niet uitzien, en ik snap daarom ook nog waarom mensen ervan zullen walgen als ik met een jongen zoen etc.

vrouw/vrouw vind iedereen leuk, maar man/man stockeert mensen. en ondanks dat ik het in theorie overdreven vind, kan ik hun in de praktijk heel goed begrijpen.
Je snapt dat het je is aangepraat dat jongen+jongen geen mooi plaatje is, toch?
Van jongs af aan gaat eigenlijk iedereen er van uit dat je thuiskomt met een meisje als jongen zijnde. En alleen al in films komt een hetero stel veel vaker voor, net als in het echt. Logisch dat je dan een hetero ideaalplaatje in je hoofd hebt, maar dat betekent niet dat jongen+jongen slecht is, je bent gewoon in de minderheid en daarom moet je aan het idee wennen. :)

In de praktijk slaat het juist nergens op dat lesbos wel een mooi plaatje zouden zijn en homos niet.
pi_88741782
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef A-noniem het volgende:

[..]

nou nee, ik ga er vanuit dat ik dus inderdaad een niet praktiserende levensstijl ga leiden. dus ik zie mezelf niet voor me met een vriend in de toekomst.
Denk je dat je daar gelukkig van wordt?
Heb je überhaupt al eens een relatie gehad met een jongen dan?
pi_88741878
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je snapt dat het je is aangepraat dat jongen+jongen geen mooi plaatje is, toch?
Van jongs af aan gaat eigenlijk iedereen er van uit dat je thuiskomt met een meisje als jongen zijnde. En alleen al in films komt een heterostel veel vaker voor, net als in het echt. Logisch dat je dan een hetero ideaalplaatje in je hoofd hebt, maar dat betekent niet dat jongen+jongen slecht is, je bent gewoon in de minderheid en daarom moet je aan het idee wennen. :)

In de praktijk slaat het juist nergens op dat lesbos wel een mooi plaatje zouden zijn en homos niet.
ik vind het vooral raar als de mannen niet even groot zijn. of als ze teveel op elkaar lijken in het gezicht. of als een man heel breed is en de ander een stuk minder.

als ze beide even groot en gespierd zijn, maar echt een ander gezicht hebben vind ik het wel kunnen :')

ik weet dat dat vreemd klinkt. maar dat is een beetje het plaatje dat ik in m'n hoofd heb over wat wel uitziet en wat niet.
pi_88741961
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk je dat je daar gelukkig van wordt?
Heb je überhaupt al eens een relatie gehad met een jongen dan?
misschien wel. nee, heb ik niet.
pi_88742194
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik vind het vooral raar als de mannen niet even groot zijn. of als ze teveel op elkaar lijken in het gezicht. of als een man heel breed is en de ander een stuk minder.

als ze beide even groot en gespierd zijn, maar echt een ander gezicht hebben vind ik het wel kunnen :')

ik weet dat dat vreemd klinkt. maar dat is een beetje het plaatje dat ik in m'n hoofd heb over wat wel uitziet en wat niet.
Maar dat heb je bij heterostellen toch ook? :P

Als dat enkel is wat jij het slechtste vindt aan het homo-zijn, dat het er als een stelletje niet mooi uitziet, dan valt het toch heel erg mee? Dat moet toch wel te doorbreken zijn lijkt me. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 15-11-2010 16:30:22 ]
pi_88742337
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat heb je bij heterostellen toch ook? :P

Als dat is wat jij het slechtste vind aan het homo-zijn, dat het er als een stelletje niet mooi uitziet, dan valt het toch heel erg mee? Dat moet toch wel te doorbreken zijn lijkt me. :)
ja das waar, heterostellen zien er vaak ook niet uit. maar over het algemeen zijn er meer homostellen die ik niet vind uitzien dan heterostellen.

maar ik kan mannen aantrekkelijk vinden die totaal niet bij me zouden passen op die manier, en waar het dus inderdaad niet mee zou uitzien. als een man iets kleiner is b.v. maar toch heel leuk. ja dan heb je dat al hè. maar nu ik het zo ben aan het typen vind ik het een beetje gezeik om niks inderdaad. je hebt een punt :') _O-
pi_88742850
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ja das waar, heterostellen zien er vaak ook niet uit. maar over het algemeen zijn er meer homostellen die ik niet vind uitzien dan heterostellen.

maar ik kan mannen aantrekkelijk vinden die totaal niet bij me zouden passen op die manier, en waar het dus inderdaad niet mee zou uitzien. als een man iets kleiner is b.v. maar toch heel leuk. ja dan heb je dat al hè. maar nu ik het zo ben aan het typen vind ik het een beetje gezeik om niks inderdaad. je hebt een punt :') _O-
Ik heb altijd gelijk. 8-)

Nee maar serieus, ik hoop echt dat je het voor jezelf leert accepteren, dat zou je leven een stuk leuker en makkelijker maken denk ik. :) Ook al is het misschien geen ideaalbeeld.
pi_88743329
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb altijd gelijk. 8-)

Nee maar serieus, ik hoop echt dat je het voor jezelf leert accepteren, dat zou je leven een stuk leuker en makkelijker maken denk ik. :) Ook al is het misschien geen ideaalbeeld.
dankje, das lief van je :)
pi_88840771
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ja ik heb dat wel gezien, maar ik denk dan dat veel mensen misschien ook zo reageren omdat het voor de tv is. dus dan durven ze al niet meer negatief te doen omdat ze weten dat veel kijkers op tv juist achter die jongen zullen staan en hun dan afgaan als racistisch.

ik trek altijd met zo'n jongen op die heel erg tegen homoseksualiteit is. ik denk zeker dat hem daar iets dwarszit en dat hij het er daarom zo vaak over heeft. maar toch zou ik het niet leuk vinden als mensen me niet meer moeten vanwege m'n geaardheid, terwijl ik weet dat ze me wel gewoon mogen nu ze het niet weten. dat vind ik gewoon zo jammer.
Ik zou daar ook weer niet té bang voor zijn. Een goede vriend sprak ook wel vaak negatief over homoseksualiteit en flikkers bladiebladiebla etc die klets ken je wel. Maar toen ik het hem vertelde accepteerde hij het wel gewoon en had ie er wel respect voor dat ik het gewoon vertelde. Het is toch een vriend en zal je denk ik echt niet zo snel laten vallen. ;).
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')