Ik heb je net toch duidelijk gemaakt waarom jouw argumenten geen goeie argumenten zijn?....quote:Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wilt gewoon geen arugment horen. Het is totaal zinloos om met jouw te discussiëren (en met mij ook hoor, want ik ga echt niet anders denken).
Jij vindt dat mijn mening nergens op slaat, er zijn ook genoeg mensen in de wereld die het met mij eens zijn. Wellicht moet je niet zo vol van je eigen mening zijn. Over tolerantie gesproken..
Klopt, maar daar heeft de natuur wel een oplossing voor. Ziektes zoals aids en kanker, natuurrampen, etcquote:Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Overbevolking is evolutionair gezien ook niet handig hoor.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.
Jij vindt dat mijn argumenten geen goede argumenten zijn, ik denk daar anders over.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb je net toch duidelijk gemaakt waarom jouw argumenten geen goeie argumenten zijn?....
Als jij dan vervolgens daar niet op in gaat en mij verwijt dat het zinloos is om met mij in discussie te gaan, dan heb je nog een groter bord voor je kop dan ik al dacht.
Dan berust jouw mening over homoseksualiteit dus op een misvatting.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ja als je er vanuit gaat dat je homoseksueel geboren wordt wel ja. Ik denk dat homoseksualiteit ontwikkeld vanaf jongs af aan.
Ik heb ze toch weerlegd of niet dan? En jij gaat daar vervolgens niet op in, lekker makkelijk. Je zegt enkel dat je toch niet te overtuigen bent en bij je eigen standpunt blijft. Met andere woorden: je wil homo's blijven zien als onnatuurlijk. Ik snap niet waarom.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij vindt dat mijn argumenten geen goede argumenten zijn, ik denk daar anders over.
Juist, en wat dacht je van homofilie als oplossing?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft de natuur wel een oplossing voor. Ziektes zoals aids en kanker, natuurrampen, etc
Komt door de gaydar denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef ThePianoMan het volgende:
Slechte ervaringen met homo's, plakken, stalken... IK HEB EEN VRIENDIN gvd!
die bestaat helemaal niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Komt door de gaydar denk ik.
Echt welquote:
ik zie ook nooit of iemand homo is of niet, en ik ben homo. hoe kan het dan dat die van mij het niet doet?quote:
En waardoor zou dat dan volgens jou komen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan is de jouwe kapotquote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik zie ook nooit of iemand homo is of niet, en ik ben homo. hoe kan het dan dat die van mij het niet doet?
ja oke ik zie het wel van sommige mensen, maar dat zijn dan de gevallen waarvan ook hetero's het zien.
En al helemaal niet onnatuurlijk, want het komt in de natuur voor.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs al is het niet aangeboren (ik denk van wel) en ontstaat het door (ik noem maar wat) een leefomgeving waar je als jongen meer met dominante vrouwen te maken heb of een afwezige vader (wat bij mij niet het geval is, en bij nog veel meer mensen niet, maar for sake of the argument), dan is het nog steeds geen eigen keuze.
Kan je misschien ook met argumenten komen? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom volgens jou sommige mensen homo worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Die van mij heeft dan waarschijnlijk een update nodig.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik zie ook nooit of iemand homo is of niet, en ik ben homo. hoe kan het dan dat die van mij het niet doet?
ja oke ik zie het wel van sommige mensen, maar dat zijn dan de gevallen waarvan ook hetero's het zien.
Ik ben van mening dat als iemand je een vies wijf noemt het toch wel een bemoeienis met je leven is.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb even beide topics gelezen en het blijft een lastig, maar interessant onderwerp. Het liefst zou ik willen dat iedereen elkaar accepteerde zoals hij/zij is. Echter krijg je dan ook met meningen te maken die je liever niet hoort. Ik vind het zelf echt niet tof om te horen dat iemand mij een vies wijf vindt, omdat ik toevallig homo ben, maar ik kan die persoon niet dwingen om van mening te veranderen. Sterker nog, ik zou me daar eigenlijk niet druk om moeten maken. Het wordt pas een ander verhaal als die persoon zich met mijn leven bemoeid. Of nog erger, geweld gebruikt. Ook van haatdragende boodschappen over/tegenover homo's word ik verdrietig. Het is toch naar dat er mensen zijn die met zoveel haat rondlopen.
Ik zie het eerder als een kutopmerking. Het wordt pas een bemoeienis als iemand aan mij persoonlijk gaat vertellen hoe het allemaal wel niet moet.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als iemand je een vies wijf noemt het toch wel een bemoeienis met je leven is.
Dan doen ze dan toch ook indirect, als ze jou een vies wijf noemen?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een kutopmerking. Het wordt pas een bemoeienis als iemand aan mij persoonlijk gaat vertellen hoe het allemaal wel niet moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |