abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87112031
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Non-terrestrial origin zei die kerel toch? Of zou dat ook gewoon speculatie zijn?
Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Vandaar vaagheden en speculaties om later een daadwerkelijke richting te kiezen aan de hand van kijkers-reacties.
De enige die het 'weten' is de groep van Sophia zelf, en die hebben (zover ik mij kan herinneren) nog niets losgelaten.
Speculaties binnen de CIA waarbij een van de Groep Sophia/Groep Thomas aanwezig was tel ik niet mee, zij kunnen er baat bij hebben om de waarheid achter te houden en de Homo Sapiens lekker te laten gissen/raden speculeren (verdeel en heers).

[ Bericht 0% gewijzigd door PPL op 02-10-2010 20:33:17 ]
Burnt to the core but not broken
pi_87112102
De groep-Sophia zijn een stel goedkope mens-acteurs omdat de scriptschrijvers niets beters kon bedenken dan een mensenkloon-alienras.
pi_87112215
Ik vond de serie overigens best spannend, tot het moment dat de aliens idd "mensen" bleken te zijn :'). Godverdomme, wat zakte de spanning diep in m'n schoenen.
pi_87112328
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ohhhhhhh interessant.

Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Vandaar dat ik denk aan gestrandde tijdreizigers die naar een 'event' kwamen kijken (in dit geval WO2).
Ik denk (maar dat is persoonlijk en sowieso lastig op basis van twee afleveringen) dat wij het moeten zoeken in een gestrandde groep zoals voorkwam in de film Timescape..
Vandaar hun kleding en het aangepast zijn.

Voorts denk ik dat Groep Thomas verantwoordelijk is voor het redden van de president.
Wie of wat achter de aanslag (of poging daartoe) ziet weet ik niet.
Ik noem hen voor nu Groep Vicky.
Misschien afvalligen van Groep Thomas of ontsnapten uit de gevangenis van Groep Sophia (dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk) die hun superioriteit willen gebruiken om over de aarde te heerschen?

PS:
Heerlijk dit speculeren.
Lachen om dit over vijf seizoenen terug te lezen en dan te merken hoe erg je ernaast hebt gezeten...
:X
pi_87112438
Of... misschien zijn het resultaten van cross breeding tussen ontvoerde mensen en aliens.
Wat er met de ontvoerde mensen zelf is gebeurd hebben wel al gezien in The 4400.

Nu dus hun 'offspring'.

:?
pi_87112788
Ja leuk dat eindeloze gespeculeer. Daar kijk ik geen serie voor _O- :D.

Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.

Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.

[ Bericht 25% gewijzigd door pberends op 02-10-2010 20:51:54 ]
pi_87115727
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Nee? Ik wel. Vele malen liever een serie die je eigen fantasie aanspreekt dan voorgekauwde crap in de zoveelste cop-show.
pi_87115842
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ohhhhhhh interessant.

Ze kunnen wel door de tijd reizen (althans, dat zou je denken als je van een andere zonnestelsel komt), maar ze hebben in al die jaren nog steeds dezelfde zwerverkleren als wij hebben.
Nogal wiedes. Als een ras in staat is tot tijdreizen kan het zich daar ook op voorbereiden.
pi_87116868
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef pberends het volgende:

Ze proberen een soort mysterie rondom te creëren, alsof iemand ook maar een fuck geeft.

Geef liever die toffe evil aliens die je in Independence Day zag.
Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
pi_87128173
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Die aliens die door een 'simpel' computer virus verslagen worden? Ik hoop toch niet dat the event tot zo'n laag niveau zakt....
Maar ze zagen er wel tof uit :7.
pi_87156785
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef pberends het volgende:
Zo, eerste 2 afleveringen bekeken.

Godverdomme, wat is een superslechte serie zeg. Het hangt aan elkaar van voorspelbare cliché's en vervelende flashbacks.

En die "Aliens", for christ sake. Aliens is 100% op mensen lijken???????? Aliens die perfect Engels praten? Aliens die dezelfde kleding hebben als mensen???? WTF is dat verdomme? Ik wil echte aliens, die op een kruising tussen Pokemon en It the Clown lijken, niet aliens die op mensen lijken. Tering jantje, dat haalt toch alle spanning meteen weg. Stelletje goedkope kut-acteurs die aliens.

Voor de rest zitten er natuurlijk ook weer 1001 plotholes in de serie, en daarom zal het ook niet verder bekijken. Dan is zelfs het extreem matige V nog een meer spannende alien-serie.
Lol er zijn pas 2 afleveringen uitgezonden en jij denkt al helemaal door te hebben hoe het verhaal in elkaar steekt. Lekker voorbarig. Maar goed, zelf weten
pi_87158663
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef PPL het volgende:

[..]

Ik denk dat eigenlijk niemand weet hoe het precies zit, misschien zelfs de schrijvers van de serie wel niet.
Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
pi_87161192
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:51 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, tegenwoordig zijn ze daar wel meer mee bezig. Schijnt dat ze bij Fringe zo'n beetje met het einde van de serie zijn begonnen en daarvan terug zijn gaan schrijven.
Sowieso moeten schrijvers bijna altijd een show-bible schrijven voor de serie opgepikt kan worden door een netwerk. Daar staat precies in wat de mythologie inhoudt en welke verhaallijnen gebezigd zullen worden.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:12:30 #89
236046 NotYou
tigerblood
pi_87196685
Mindere 3e ep. :') Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Je suis Charlie Sheen
pi_87209349
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
pi_87219845
Vond het wel een goede aflevering eigenlijk. Al was dat laatste stuk wel erg 4400-achtig.. maargoed, ben benieuwd waar dit heen gaat.
pi_87227449
ik vind het op zich allemaal wel leuk
beetje speculeren enzo :)
what you see, is what you get!
pi_87233685
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat het me al meer bevalt dan FlashForward of V destijds.
100x beter dan V dit
pi_87234613
Prima dit. Tig keer beter dan FlashForward en V. Het tempo zit er lekker in en dat is denk ik het leukste aan de serie.
pi_87236344
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef NotYou het volgende:
Mindere 3e ep. :') Dit zou best eens de crap kunnen blijken die ik oorspronkelijk verwachtte.
Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.

Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
pi_87250215
Die laatste scene vond ik juist het meest voorspelbaar.
Toen ik zag "Temporary Morque" en besefte dat het de laatste paar minuten van de aflevering waren, wist ik al dat het een eppisode climax moest worden en dus dat dit ging gebeuren. (wat moet er anders met een stapel lijken gebeuren ;-))
Het hoe en waarom is me natuurlijk nog een raadsel.
pi_87251911
Wel leuk. En ach, cliche's... je blijft ze houden. In Lost had je ze wat minder, maar dat was meteen ZO vaag.
pi_87255714
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:11 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Inderdaad, de bullshit begint op te stapelen. Twee agenten van een geheime organisatie die moeiteloos een heel FBI kantoor afslachten met een machinegeweer die ze in hun binnenzak hebben verstopt. Gelukkig overleefde de goede (want ze gelooft de hoofdrolspeler) FBI agent het wel, hoewel ze in het begin van de aflevering nog zwaargewond op een bed lag met een stuk metaal in haar schouder, loopt ze nu vrolijk rond.

Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Zodra je weet dat die ene alien alles wil verraden, is het nog maar een kwestie van tijd voordat hij dood gaat (blijkbaar vonden ze het niet de moeite waard om zijn bezoekers te fouilleren). Dit gaat snel de FlashForward richting in. Oninteressante karakters, de vooruitgang van het plot dat afhankelijk is van toevalligheden (een camper die in hun auto crasht), en mensen die constant op een raadselachtige manier praten om de mysteries over 24 afleveringen uit te smeren. Die laatste scene was wel leuk, dat iedereen wakker wordt, en het tempo zit er aardig in, dat valt dan weer mee.
Nou ja, ze deden zich voor als US Marshals, misschien is het niet zo heel vreemd als die een gun bij zich hebben. Het doorlaten van dat mes bij die ene vriendin van die klikspaan is inderdaad een behoorlijke goof... elke millimeter van elke ruimte wordt in de gaten gehouden zoals ze zeiden, maar even in haar zakken kijken, neuh :')

Net als de wonderbaarlijk snelle genezing van die FBI-agente... maar hey, misschien komt dat omdat ze ook een "alien" is, maar Sean helpt omdat ze dat niet meer weet omdat ze gehersenspoeld is o.i.d :P Ik ga echt kapot als dat straks nog blijkt te kloppen ook :D

Ach, zolang het tempo er een beetje in blijft en er geen duidelijke filler episodes zijn vind ik het een vermakelijke serie.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:10:35 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_87262128
I knew I was gonna love this show :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_87280713
Deze episode lijkt voor mij de serie te gaan redden, was best gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')