Het antwoord:quote:
quote:Ik heb het even voor je nagevraagd en het is niet helemaal duidelijk, maar de tandenborstels worden niet meer verkocht in ieder geval. Bedankt trouwens voor het doorgeven van de link naar het topic op fok.nl, ik heb er even een kijkje genomen en het was leuk om alle reacties te lezen.
Je hebt ze hierheen gestuurdquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt ze hierheen gestuurd
Maar als ze niet meer verkocht worden is er dus ook geen winkelprijs waarmee wij ze kunnen vergelijken.
Ik heb trouwens op Ebay modellen gezien incl. UV voor nog geen 80 euro.
Nu heb ik mijn pakketje nog niet gehad, dus exacte typenummers om beter mee te kunnen vergelijken heb ik nog niet
Ow, ja, zo kun je het ook opvattenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat die getestte dingen niet meer in de verkoop gaan!
Dat was de vraag toch...
Of ze stoppen ze in het kerstpakket van Philips medewerkersquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Nizno het volgende:
Maar als ze niet meer verkocht worden... gaan ze dus kapot gemaakt worden?
Kunnen wij ze toch beter gratis houden?
Dan koopt niemand ze toch meer? En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor. En daarom zit er ook geen UV reiniger bij..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Nizno het volgende:
Maar als ze niet meer verkocht worden... gaan ze dus kapot gemaakt worden?
Kunnen wij ze toch beter gratis houden?
Een gebruikte tandenborstel, altijd een leuk cadeauquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of ze stoppen ze in het kerstpakket van Philips medewerkers
ja heuj, wij zijn toch niet iedereen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan koopt niemand ze toch meer? En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor. En daarom zit er ook geen UV reiniger bij..
Eigenlijk vind ik als tester dat de aankoopsprijs als Buzzer nog wel goedkoper mag liggen.quote:Als Buzzer mag je het pakket wat je ontvangen hebt (1 FlexCare, 2 opzetborstels, oplader, reisetui) kopen voor 59 euro.
Er is een reden dat ze dat al een hele tijd geleden hebben afgeschaft en overgegaan zijn op digitale foto'squote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor.
ik verbaas mij dat iedereen zijn eigen body wil hebben, ik lees dat heel vaak, ok het is misschien handiger en je hebt reserve als er een stuk is, maar 2 personen kunnen het makkelijk met één body doen en alleen de borstels vervangen (anders gekleurde ringetjes), hoe vaak ben je samen met je partner/ kinderen op het zelfde moment in de badkamer, en voor langere reizen neem je gewoon een handtandenborstel meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
Wij zijn met z'n drietjes thuis en kunnen makkelijk met 1 oplader doen. Maar ik wil er wel 3 sonicares bij dan!
Elke avond poetsen we samen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef Zana het volgende:
[..]
ik verbaas mij dat iedereen zijn eigen body wil hebben, ik lees dat heel vaak, ok het is misschien handiger en je hebt reserve als er een stuk is, maar 2 personen kunnen het makkelijk met één body doen en alleen de borstels vervangen (anders gekleurde ringetjes), hoe vaak ben je samen met je partner/ kinderen op het zelfde moment in de badkamer, en voor langere reizen neem je gewoon een handtandenborstel mee
Ja, maar dan zit je iedere keer met het verwisselen van de borsteltjes en dat is ook niet handig! Buiten dat kiest iedereen zijn/haar eigen programma en dan blijf je wisselen natuurlijk....... (en dat (samen met het wisselen van de borstels) zal de levensduur ook niet ten goede komen)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef Zana het volgende:
[..]
ik verbaas mij dat iedereen zijn eigen body wil hebben, ik lees dat heel vaak, ok het is misschien handiger en je hebt reserve als er een stuk is, maar 2 personen kunnen het makkelijk met één body doen en alleen de borstels vervangen (anders gekleurde ringetjes), hoe vaak ben je samen met je partner/ kinderen op het zelfde moment in de badkamer, en voor langere reizen neem je gewoon een handtandenborstel mee
Ja! (of was deze post niet voor mij bedoeld) Merk ook zelf duidelijk verschil. Dit is gewoon de allereerste borstel die gewoon die vieze rookaanslag wegkrijgt, die normaal alleen de mondhyg schoon kan maken met zo'n enge krabber.quote:
Dit kreeg ik net in m'n mailbox.quote:Waarde FlexCare+ Buzzer,
Zoals je al eerder hebt vernomen ben jij officieel een Philips Sonicare Flexcare+ Buzzer. En we hebben goed nieuws: je BuzzKit is onderweg!
Als het 25 euro is wil je 'm vast voor een tientje he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
49 of 59 blijft te duur. Als hij 25 euro zou worden zou ik hem houden, meer is dat "not for resale" geval me niet waard hoor.
Nee, dat was gewoon de max prijs die ik in gedachten had voor ik er aan begon. Ik heb nog 2 perfect werkende elektrische tandenborstels, dus alleen als hij goedkoop is neem ik hem en hij is te duur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als het 25 euro is wil je 'm vast voor een tientje he?
En nu afwachten tot ie binnen isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:33 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waarde FlexCare+ Buzzer,
Zoals je al eerder hebt vernomen ben jij officieel een Philips Sonicare Flexcare+ Buzzer. En we hebben goed nieuws: je BuzzKit is onderweg!
Dit kreeg ik net in m'n mailbox.
of 59 Euro:quote:
Die voor 99 is ook voor buzzers zie ik, buzzees kunnen m ook voor 59 krijgen zoals Zana zegt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef sigLM09 het volgende:
Yup, volgens de website mogen ze 'm voor 99euro houden en krijgen ze daarvoor een sanitizer set erbij gestuurd, hoog bedrag! Dat moet je de buzzees natuurlijk wel van te voren melden, dus ik weet nu al dat ik niemand kan vinden die dat wil... niet erg dus? Anders weiger ik het pakket morgen liever, al wil ik de Sonicare wel graag zelf testen samen met m'n vriendin.
Nah, en dan stuur je ze terug, die andere borstels?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef sigLM09 het volgende:
Tsjah, als buzzer zelf wil ik hem voor 49euro waarschijnlijk best wel houden als hij bevalt. Ik denk alleen dat het 59,- prijskaartje (wat je vooraf toch wel moet vermelden) potentiele buzzees afschrikt. Vandaar dat ik me afvroeg of je verplicht bent die dingen uit te delen...
Neuh, is niet verplicht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef sigLM09 het volgende:
Tsjah, als buzzer zelf wil ik hem voor 49euro waarschijnlijk best wel houden als hij bevalt. Ik denk alleen dat het 59,- prijskaartje (wat je vooraf toch wel moet vermelden) potentiele buzzees afschrikt. Vandaar dat ik me afvroeg of je verplicht bent die dingen uit te delen...
euh ja? Das toch niet zo raar? Ik kan toch die van mezelf (+ eventuele tweede) houden en de andere terugsturen aan het eind van de buzz?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, en dan stuur je ze terug, die andere borstels?
Yup. Jij bent sowieso degene die ze moet terugsturen, ook als je buzzee hem niet wil houden. Ik had buzzees in een andere provincie, maar omdat je maar één lader krijgt ben ik nu ook buzzeeloos. Voor mijn ouders koop ik dan de borstel van de buzzer plus een tweede, dus bij mij lijkt het dan ook alsof ik geen buzzee heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:02 schreef sigLM09 het volgende:
[..]
euh ja? Das toch niet zo raar? Ik kan toch die van mezelf (+ eventuele tweede) houden en de andere terugsturen aan het eind van de buzz?
Of je van plan bent dat te gaan doen, maar dan kan het gebeuren dat niemand wil en daar kan jij niets aan doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Zana het volgende:
bij de aanmeldpoll voor de buzz ben je akkoord gegaan 3 borstels uit te delen, dat was een van de vragen, maar ik weet niet wat er gebeurde als je toen "nee" hebt ingevuld
Wat denk je dat ze gaan doen dan? Dat je voor straf het hele pakket moet kopen of zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef sigLM09 het volgende:
volgens mij werd er in die poll niet gezegd of gevraagd of je akkoord gaat met het uitdelen van drie borstels? Wel of je bereid bent om andere mensen te tippen of het product aan te raden o.i.d. Maar niets wat je zou verplichten o.i.d. Ik ga natuurlijk wel mensen vragen of ze hem willen testen e.d. maar goed; als niemand dat wil kan ik er natuurlijk ook niets aan doen...
Ja, die was voor jou.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! (of was deze post niet voor mij bedoeld) Merk ook zelf duidelijk verschil. Dit is gewoon de allereerste borstel die gewoon die vieze rookaanslag wegkrijgt, die normaal alleen de mondhyg schoon kan maken met zo'n enge krabber.
En dat duurt 24 uur voordat ie helemaal geladen is las ik in het boekje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
Als het knippert is hij nog leeg, pas als het lampje de hele tijd vol aan blijft (alle 3 de blokjes) is hij vol.
Hoe lang heb je de tandenborstel de eerste keer opgeladen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, vreemd geval vandaag. Wij hebben 2 weken geleden 2 tandenborstels van vrienden gekregen om te testen. Ze waren oorspronkelijk helemaal opgeladen want het batterijlampje knipperde volgens die vrienden. Afgelopen maandag was de borstel van mijn vriend al leeg, na 8 dagen poetsen op de normale stand.
Vanavond zijn we bij die vrienden, borstel 4 uur in de lader laten staan, lampje van batterij knippert weer dus hij is vol. Maar toen we de tandenborstel uit de lader haalden stond er maar 1 streepje vol... Zou de batterij van deze tandenborstel niet ok zijn?
Om ervoor te zorgen dat die van mij ook niet binnenkort leeg is heb ik vanavond de borstel van mijn vriendin meegekregen (geruild met de mijne), die van mijn vriend is dus in de lader gegaan. Woensdag zijn ze bij ons en dan ruilen we de borstel van mijn vriend om met die van de vriend van die vriendin. We zijn allemaal niet vies van elkaar, het opzetborsteltje wordt natuurlijk wel geruild maar ik vind dit een nogal onnodige kwestie. Het is al vaker gezegd maar als je dure tandenborstels gaat verdelen kan er toch wel een lader bij?
Tandenborstelruil i.p.v. partnerruil
Een tandenborstelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:29 schreef Yannick567 het volgende:
Hier is hij ook binnen. Eens kijken wat het is
quote:
Ik kom volgens mij ook van die ringetjes tekort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het wel apart dat ik er geen borsteltjes heb bijgekregen voor m'n Buzzees....
Dat bedoel ik eigenlijk met extraquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb in een apart zakkie 3 borsteltjes gekregen. That's it. Niks extra's in ieder geval.
Het is lang en het triltquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik snap er allemaal niets van. Kan iemand een samenvatting geven aub?
Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bijquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk met extra
Twee borsteltjes zaten in de doos zelf, maar in de buzzerdoos (met daarin de Philips-doos) zelf zaten alleen de drie extra Sonicare's, maar geen borsteltjes.
Net gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bij.
Wat wil je precies weten dan?quote:
Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb 4 kleine en één grote borstel, en drie ringetjes terwijl ik vier handles heb.
Bij mijn eigen heb ik het altijd zonder ringetje gedaan. Verder geen probleem of zo, maar daar had ik dan wel een openingquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagen. Straks even thuis kijken of ik ook ringetjes heb gekregen en zo ja, hoeveel.
Oh, mooi. Geen openingen dus Anne.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Zana het volgende:
Er zitten standaard (grijze?) ringetjes op alle borstels.
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten dan?
Buzzer zoekt mensen om de Philips Sonicare FlexCare te testen. Wij FOK!kers hebben ons aangemeld. Vele (iedereen?) zijn uitgekozen en zijn hem nu aan het testen. En hier, in dit topic, babbelen we er dus over.
Voor deze actie kun je niet meer meedoen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?
Met sanitizer was de goedkoopste die ik vond 120.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Het lijkt er echt op dat Philips een nieuw verkoopkanaal heeft gevonden.
Via theinsiders.eu kan men ook al een wake-up light(ww. 119 euro) testen en daarna kopen voor 80 euro.
Maar goed, Ik las al ergens dat die borstels al verkrijgbaar zijn voor rond de 80 euro op internet.
Dus 49 euro kom je er wel goed koper aan maar de voor een tester zou het toch wat goedkoper moeten kunnen.
En het is niet voor kids van 13 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?
Met uv cleaner?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro....
Nee volgens mij niet. De set met uvcleaner kost voor buzzees volgens mij 99 euro en de andere set dus (zonder cleaner maar wel met twee body's) kost voor buzzees volgens mij 89 euro.quote:
Bron?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |