abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87425116
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef D. het volgende:

[..]

Ga gerust je gang :Y
Het antwoord:

quote:
Ik heb het even voor je nagevraagd en het is niet helemaal duidelijk, maar de tandenborstels worden niet meer verkocht in ieder geval. Bedankt trouwens voor het doorgeven van de link naar het topic op fok.nl, ik heb er even een kijkje genomen en het was leuk om alle reacties te lezen.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 17:48:52 #206
18653 crew  D.
pi_87425405
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Het antwoord:
[..]

Je hebt ze hierheen gestuurd :o

Maar als ze niet meer verkocht worden is er dus ook geen winkelprijs waarmee wij ze kunnen vergelijken.
Ik heb trouwens op Ebay modellen gezien incl. UV voor nog geen 80 euro.

Nu heb ik mijn pakketje nog niet gehad, dus exacte typenummers om beter mee te kunnen vergelijken heb ik nog niet :N
pi_87425951
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt ze hierheen gestuurd :o

Maar als ze niet meer verkocht worden is er dus ook geen winkelprijs waarmee wij ze kunnen vergelijken.
Ik heb trouwens op Ebay modellen gezien incl. UV voor nog geen 80 euro.

Nu heb ik mijn pakketje nog niet gehad, dus exacte typenummers om beter mee te kunnen vergelijken heb ik nog niet :N
o|O
Ze bedoelen dat die getestte dingen niet meer in de verkoop gaan! :P
Dat was de vraag toch... _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 18:07:04 #208
18653 crew  D.
pi_87426062
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

o|O
Ze bedoelen dat die getestte dingen niet meer in de verkoop gaan! :P
Dat was de vraag toch... _O-
Ow, ja, zo kun je het ook opvatten :+
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 oktober 2010 @ 18:28:52 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87426795
Maar als ze niet meer verkocht worden... gaan ze dus kapot gemaakt worden?
Kunnen wij ze toch beter gratis houden?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87427205
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Nizno het volgende:
Of ze stoppen ze in het kerstpakket van Philips medewerkers :')
pi_87427305
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Nizno het volgende:
Dan koopt niemand ze toch meer? En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor. En daarom zit er ook geen UV reiniger bij..
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 19:57:13 #212
18653 crew  D.
pi_87430733
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Of ze stoppen ze in het kerstpakket van Philips medewerkers :')
Een gebruikte tandenborstel, altijd een leuk cadeau :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 oktober 2010 @ 20:31:38 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87432290
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dan koopt niemand ze toch meer? En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor. En daarom zit er ook geen UV reiniger bij..
ja heuj, wij zijn toch niet iedereen?
wij zijn buzzers/insiders ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87485221
Ik test de Sonicare ook en ben erg tevreden. Dit is even een tvp, want ik wil vanavond even alles teruglezen wat jullie vinden!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:55:22 #215
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_87487119
quote:
Als Buzzer mag je het pakket wat je ontvangen hebt (1 FlexCare, 2 opzetborstels, oplader, reisetui) kopen voor 59 euro.
Eigenlijk vind ik als tester dat de aankoopsprijs als Buzzer nog wel goedkoper mag liggen.
Aangezien ze toch vernietigd zouden worden als je ze terugstuurt.
Rayen 2½ jaar!
pi_87497874
uuups...mijn gebuzzde mensen kregen van Buzzer een mail met link naar het
http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum en daar wordt uitgebreid de prijs van de tandenborstel voor Buzzers besproken....lekker handig....en ik weet nog steeds niet wat ik tegen hun moet zeggen
pi_87497947
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Berend. het volgende:

[..]
En dat gebeurd toch ook bij foto's in de efteling. Daar gaan er heel wat meer van in te prul hoor.
Er is een reden dat ze dat al een hele tijd geleden hebben afgeschaft en overgegaan zijn op digitale foto's ;)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87498761
Ik zou eigenlijk wel graag twee van de drie uitdeel-borstels willen kopen. Kan dat ook? Ik zal het eens navragen bij Buzzer........

Wij zijn met z'n drietjes thuis en kunnen makkelijk met 1 oplader doen. Maar ik wil er wel 3 sonicares bij dan!
pi_87499141
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
Wij zijn met z'n drietjes thuis en kunnen makkelijk met 1 oplader doen. Maar ik wil er wel 3 sonicares bij dan!
ik verbaas mij dat iedereen zijn eigen body wil hebben, ik lees dat heel vaak, ok het is misschien handiger en je hebt reserve als er een stuk is, maar 2 personen kunnen het makkelijk met één body doen en alleen de borstels vervangen (anders gekleurde ringetjes), hoe vaak ben je samen met je partner/ kinderen op het zelfde moment in de badkamer, en voor langere reizen neem je gewoon een handtandenborstel mee
pi_87499329
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef Zana het volgende:

[..]

ik verbaas mij dat iedereen zijn eigen body wil hebben, ik lees dat heel vaak, ok het is misschien handiger en je hebt reserve als er een stuk is, maar 2 personen kunnen het makkelijk met één body doen en alleen de borstels vervangen (anders gekleurde ringetjes), hoe vaak ben je samen met je partner/ kinderen op het zelfde moment in de badkamer, en voor langere reizen neem je gewoon een handtandenborstel mee
Elke avond poetsen we samen hoor ;)

Na 1,5 week gebruiken is de Sonicare van mijn vriend leeg. Ik denk dat hij niet helemaal goed opgeladen was. Vrijdag zien we die vrienden weer die ons buzzen dus dan gaan we maar weer eens opladen. Vriendlief baalt, hij vindt zijn oude Philips tandenborstel ineens waardeloos.
Spoilers!
pi_87499653
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef Zana het volgende:

[..]

Ja, maar dan zit je iedere keer met het verwisselen van de borsteltjes en dat is ook niet handig! Buiten dat kiest iedereen zijn/haar eigen programma en dan blijf je wisselen natuurlijk....... (en dat (samen met het wisselen van de borstels) zal de levensduur ook niet ten goede komen)
pi_87499856
och, van mij mogen jullie...

ik heb nu wel vaker gehad dat ik tijdens het poetsen op het aan/ uit knopje kwam, hebben jullie daar ook laast van?
pi_87534905
Ik heb al meer dan 10 jaar een Oral B 3D en die poetst oke. Alleen moet hij nu elke dag aan de lader en hij is niet meer zo krachtig.
Mijn ouders hebben een paar philips tandenborstels gehad die binnen het jaar en binnen twee jaar kapot waren. Nu lees ik dit ook als ervaring op dit forum en bij kieskeurig.nl.

Ik buzz dus ook de Flexcare+ en vindt deze borstel echt heel prettig maar als die binnen 2 jaar kapot is dan is 59 euro nog best wel een beroerde investering.
Zou Philips deze degelijker hebben geproduceerd? Het is een gok. Ik neig naar een nieuwe Oral B....
pi_87536025
Ik poets nu zo'n 8 jaar elektrisch. Ik begon met Oral B en heb er 4 versleten, 2 zijn onder garantie vervangen. De meeste deden het gewoon ineens niet meer, om nog maar niet te spreken over de snel korter wordende batterijduur.
2,5 Jaar geleden ben ik op advies van meerdere personen overgestapt naar Philips, zij hadden ook slechte ervaringen met Oral B. Ik heb 2 niet al te dure Philips tandenborstels gekocht en ze doen het nog steeds naar volle tevredenheid. Ik ga waarschijnlijk deze Flexcares aanschaffen omdat dit hele sonische gebeuren in mijn ogen prettiger poetst dan een 'ouderwetse' electrische tandenborstel maar als ik deze nieuwe ervaring niet had gehad was ik nog wel blijven poetsen met de huidige Phillipsen.
Spoilers!
pi_87567271
Ik kreeg gistermiddag op kantoor de vraag of ik iets aan mijn tanden had laten doen! O+ O+ O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:52:35 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87567514
:D!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87574765
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
:D!
Ja! (of was deze post niet voor mij bedoeld) Merk ook zelf duidelijk verschil. Dit is gewoon de allereerste borstel die gewoon die vieze rookaanslag wegkrijgt, die normaal alleen de mondhyg schoon kan maken met zo'n enge krabber.
pi_87582222
quote:
Waarde FlexCare+ Buzzer,

Zoals je al eerder hebt vernomen ben jij officieel een Philips Sonicare Flexcare+ Buzzer. En we hebben goed nieuws: je BuzzKit is onderweg!

Dit kreeg ik net in m'n mailbox. *O*
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:51:41 #230
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87582852
49 of 59 blijft te duur. Als hij 25 euro zou worden zou ik hem houden, meer is dat "not for resale" geval me niet waard hoor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:06:12 #231
18653 crew  D.
pi_87583367
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
49 of 59 blijft te duur. Als hij 25 euro zou worden zou ik hem houden, meer is dat "not for resale" geval me niet waard hoor.
Als het 25 euro is wil je 'm vast voor een tientje he? :P
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:09:21 #232
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87583504
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:06 schreef D. het volgende:

[..]

Als het 25 euro is wil je 'm vast voor een tientje he? :P
Nee, dat was gewoon de max prijs die ik in gedachten had voor ik er aan begon. Ik heb nog 2 perfect werkende elektrische tandenborstels, dus alleen als hij goedkoop is neem ik hem en hij is te duur.
pi_87584054
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:33 schreef Asgard het volgende:

[..]
Waarde FlexCare+ Buzzer,

Zoals je al eerder hebt vernomen ben jij officieel een Philips Sonicare Flexcare+ Buzzer. En we hebben goed nieuws: je BuzzKit is onderweg!

Dit kreeg ik net in m'n mailbox. *O*
En nu afwachten tot ie binnen is :Y
pi_87584247
Dit is de eerste keer dat ik een product buzz (morgen wordt de Sonicare bezorgd), maar ik vroeg me af of het verplicht is om de overige drie borstels uit te delen. Ik lees net dat er geen oplader bij die apparaten zit en dat wanneer ze hem willen houden ze 99,- euro moeten betalen, niemand die ik zo ver krijg dat ding uberhaupt te testen. Dus; is dat verplicht? Nee toch?
pi_87584363
Ik denk dat het bij deze test niet heel erg uit maakt, andere tests wel. Hier lijkt het vooral om extra verkopen van de Sonicare te gaan.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:30:28 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87584419
't Is 99 voor de buzzees?
pi_87584567
Yup, volgens de website mogen ze 'm voor 99euro houden en krijgen ze daarvoor een sanitizer set erbij gestuurd, hoog bedrag! Dat moet je de buzzees natuurlijk wel van te voren melden, dus ik weet nu al dat ik niemand kan vinden die dat wil... niet erg dus? Anders weiger ik het pakket morgen liever, al wil ik de Sonicare wel graag zelf testen samen met m'n vriendin.
pi_87584934
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
't Is 99 voor de buzzees?
of 59 Euro:

AANBIEDING 2 VOOR BUZZEES:

Bestel de oplader om je FlexCare+ set compleet te maken.

De handle en een opzetborsteltje hebben ze al, nu nog een oplader zodat ze kunnen blijven poetsen. Voor de complete set (= handle + borstel + beschermkapje + oplader) betalen ze: ¤59,-
pi_87585096
Eerlijk gezegd voel ik mij als Buzzer ook een beetje "misbruikt"... dat de informatie stukje voor stukje beschikbaar komt... :N niet goed over nagedacht door Buzzer...
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:52:57 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87585357
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef sigLM09 het volgende:
Yup, volgens de website mogen ze 'm voor 99euro houden en krijgen ze daarvoor een sanitizer set erbij gestuurd, hoog bedrag! Dat moet je de buzzees natuurlijk wel van te voren melden, dus ik weet nu al dat ik niemand kan vinden die dat wil... niet erg dus? Anders weiger ik het pakket morgen liever, al wil ik de Sonicare wel graag zelf testen samen met m'n vriendin.
Die voor 99 is ook voor buzzers zie ik, buzzees kunnen m ook voor 59 krijgen zoals Zana zegt.

Maar die sanitizer heb ik al (en nu weet ik wat het is :')) dus als mn ouders hem willen houden wordt het 79, vind ik een prima deal. Ik vind het ook raar dat sommige mensen hier zo overdreven reageren over dat Buzzer die dingen wil verkopen. Doh, lijkt me logisch. En 49 is toch een prima prijs. Wil je hem niet kopen, dan doe je het niet. Voor niets gaat de zon op hoor.
pi_87585625
Tsjah, als buzzer zelf wil ik hem voor 49euro waarschijnlijk best wel houden als hij bevalt. Ik denk alleen dat het 59,- prijskaartje (wat je vooraf toch wel moet vermelden) potentiele buzzees afschrikt. Vandaar dat ik me afvroeg of je verplicht bent die dingen uit te delen...
pi_87585701
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef sigLM09 het volgende:
Tsjah, als buzzer zelf wil ik hem voor 49euro waarschijnlijk best wel houden als hij bevalt. Ik denk alleen dat het 59,- prijskaartje (wat je vooraf toch wel moet vermelden) potentiele buzzees afschrikt. Vandaar dat ik me afvroeg of je verplicht bent die dingen uit te delen...
Nah, en dan stuur je ze terug, die andere borstels? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:59:53 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87585719
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef sigLM09 het volgende:
Neuh, is niet verplicht.
pi_87585818
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nah, en dan stuur je ze terug, die andere borstels? :')
euh ja? Das toch niet zo raar? Ik kan toch die van mezelf (+ eventuele tweede) houden en de andere terugsturen aan het eind van de buzz?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:07:13 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87586050
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:02 schreef sigLM09 het volgende:

[..]

euh ja? Das toch niet zo raar? Ik kan toch die van mezelf (+ eventuele tweede) houden en de andere terugsturen aan het eind van de buzz?
Yup. Jij bent sowieso degene die ze moet terugsturen, ook als je buzzee hem niet wil houden. Ik had buzzees in een andere provincie, maar omdat je maar één lader krijgt ben ik nu ook buzzeeloos. Voor mijn ouders koop ik dan de borstel van de buzzer plus een tweede, dus bij mij lijkt het dan ook alsof ik geen buzzee heb.
pi_87586072
bij de aanmeldpoll voor de buzz ben je akkoord gegaan 3 borstels uit te delen, dat was een van de vragen, maar ik weet niet wat er gebeurde als je toen "nee" hebt ingevuld
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:11:37 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87586244
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Zana het volgende:
bij de aanmeldpoll voor de buzz ben je akkoord gegaan 3 borstels uit te delen, dat was een van de vragen, maar ik weet niet wat er gebeurde als je toen "nee" hebt ingevuld
Of je van plan bent dat te gaan doen, maar dan kan het gebeuren dat niemand wil en daar kan jij niets aan doen.
pi_87586245
volgens mij werd er in die poll niet gezegd of gevraagd of je akkoord gaat met het uitdelen van drie borstels? Wel of je bereid bent om andere mensen te tippen of het product aan te raden o.i.d. Maar niets wat je zou verplichten o.i.d. Ik ga natuurlijk wel mensen vragen of ze hem willen testen e.d. maar goed; als niemand dat wil kan ik er natuurlijk ook niets aan doen...
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:12:26 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87586282
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef sigLM09 het volgende:
volgens mij werd er in die poll niet gezegd of gevraagd of je akkoord gaat met het uitdelen van drie borstels? Wel of je bereid bent om andere mensen te tippen of het product aan te raden o.i.d. Maar niets wat je zou verplichten o.i.d. Ik ga natuurlijk wel mensen vragen of ze hem willen testen e.d. maar goed; als niemand dat wil kan ik er natuurlijk ook niets aan doen...
Wat denk je dat ze gaan doen dan? Dat je voor straf het hele pakket moet kopen of zo?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:30:09 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87587213
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja! (of was deze post niet voor mij bedoeld) Merk ook zelf duidelijk verschil. Dit is gewoon de allereerste borstel die gewoon die vieze rookaanslag wegkrijgt, die normaal alleen de mondhyg schoon kan maken met zo'n enge krabber.
Ja, die was voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:09:46 #251
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_87591464
Ik heb de tandenborstel aangeboden aan mn zusje voor 49 euro.. Als zij hem niet wil kan de andere buzzee hem kopen.
Zelf vind ik de 49 euro voor de tandenborstel te prijzig. Zelf heb ik de iets oudere versie en die voldoet. Ondanks dat ik wel merk dat de nieuw eiets beter zn werk doet... Vind ik het verschil te klein om 49 euro aan uit te geven.
pi_87592237
Ik vind het een prima aanbieding. Ik had hem anders nooit gekocht (heb het nooit zo op electrische tandenborstels gehad namelijk) en nu ben ik echt he-le-maal om. Dus als ik dan 49 euro moet betalen voor iets wat in de winkel echt veel duurder is, nou ja, waarom niet??? Alles kost immers geld! En er is van te voren duidelijk kenbaar gemaakt dat er een goede aanbieding zou komen voor de Buzzers, dus ik ben tevreden over het aanbod hoor.
pi_87594659
Hmm, vreemd geval vandaag. Wij hebben 2 weken geleden 2 tandenborstels van vrienden gekregen om te testen. Ze waren oorspronkelijk helemaal opgeladen want het batterijlampje knipperde volgens die vrienden. Afgelopen maandag was de borstel van mijn vriend al leeg, na 8 dagen poetsen op de normale stand.
Vanavond zijn we bij die vrienden, borstel 4 uur in de lader laten staan, lampje van batterij knippert weer dus hij is vol. Maar toen we de tandenborstel uit de lader haalden stond er maar 1 streepje vol... Zou de batterij van deze tandenborstel niet ok zijn?

Om ervoor te zorgen dat die van mij ook niet binnenkort leeg is heb ik vanavond de borstel van mijn vriendin meegekregen (geruild met de mijne), die van mijn vriend is dus in de lader gegaan. Woensdag zijn ze bij ons en dan ruilen we de borstel van mijn vriend om met die van de vriend van die vriendin. We zijn allemaal niet vies van elkaar, het opzetborsteltje wordt natuurlijk wel geruild maar ik vind dit een nogal onnodige kwestie. Het is al vaker gezegd maar als je dure tandenborstels gaat verdelen kan er toch wel een lader bij?

Tandenborstelruil i.p.v. partnerruil :?
Spoilers!
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:13:02 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_87595344
Als het knippert is hij nog leeg, pas als het lampje de hele tijd vol aan blijft (alle 3 de blokjes) is hij vol.
pi_87597604
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
Als het knippert is hij nog leeg, pas als het lampje de hele tijd vol aan blijft (alle 3 de blokjes) is hij vol.
En dat duurt 24 uur voordat ie helemaal geladen is las ik in het boekje.
pi_87599416
Ah, dat zou kunnen, ik heb het zelf niet gezien. Volgens die vriend zie je het batterijlampje vol lopen als hij laadt, net als bij een telefoon. Op het moment dat alle blokjes vol zijn beginnen die te knipperen zei hij. Nou ja, we regelen het wel, ik hoop dat de campagne snel is afgelopen en dat we dan onze eigen lader krijgen.
Spoilers!
pi_87601878
Moesten jullie tekenen voor het pakket, eigenlijk? (bezorger is hier langsgeweest en heeft het pakket niet achtergelaten bij de buren, vandaar)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:51:50 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87602188
In de mail staat wel dat het met handtekening moet.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:53:43 #259
18653 crew  D.
pi_87602231
*nog bij de voordeur zit te wachten
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:27:16 #260
34726 Fratz
Max
pi_87605112
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 00:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, vreemd geval vandaag. Wij hebben 2 weken geleden 2 tandenborstels van vrienden gekregen om te testen. Ze waren oorspronkelijk helemaal opgeladen want het batterijlampje knipperde volgens die vrienden. Afgelopen maandag was de borstel van mijn vriend al leeg, na 8 dagen poetsen op de normale stand.
Vanavond zijn we bij die vrienden, borstel 4 uur in de lader laten staan, lampje van batterij knippert weer dus hij is vol. Maar toen we de tandenborstel uit de lader haalden stond er maar 1 streepje vol... Zou de batterij van deze tandenborstel niet ok zijn?

Om ervoor te zorgen dat die van mij ook niet binnenkort leeg is heb ik vanavond de borstel van mijn vriendin meegekregen (geruild met de mijne), die van mijn vriend is dus in de lader gegaan. Woensdag zijn ze bij ons en dan ruilen we de borstel van mijn vriend om met die van de vriend van die vriendin. We zijn allemaal niet vies van elkaar, het opzetborsteltje wordt natuurlijk wel geruild maar ik vind dit een nogal onnodige kwestie. Het is al vaker gezegd maar als je dure tandenborstels gaat verdelen kan er toch wel een lader bij?

Tandenborstelruil i.p.v. partnerruil :?
Hoe lang heb je de tandenborstel de eerste keer opgeladen?
In het boekje staat dat een nieuwe borstel eerst 24 uur op de lader moet staan namelijk.
Misschien dat het hiermee te maken heeft?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:27:56 #261
34726 Fratz
Max
pi_87605126
oh ja en mijn pakket is binnen :)

ik moest er inderdaad voor tekenen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_87605443
Hier is het ook binnen, wat wel mooi is, de borstels kunnen ook op de lader van de vorige buzz, nu krijgt iig 1 iemand van ons er ook een lader bij... dat scheelt alweer. ( ook met aanschaffen straks denk ik. )
*poef* nu is het weg
pi_87608282
Hier is hij ook binnen. Eens kijken wat het is :)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:32:54 #264
18653 crew  D.
pi_87608391
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:29 schreef Yannick567 het volgende:
Hier is hij ook binnen. Eens kijken wat het is :)
Een tandenborstel 8-)
pi_87608416
:') :D.
pi_87609910
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:32 schreef D. het volgende:

[..]

Een tandenborstel 8-)
_O_ :')

Net voor het eerst ermee gepoetst. Wel ff wennen, mijn andere elektrische tandenborstel is toch anders. Nu nog even kijken wat voor effect al die verschillende standen hebben :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:05 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87637709
't Is een nieuwere versie of zo denk ik. Bij die van mij staan die opties er altijd, hier komen ze pas in beeld als je op t knopje drukt. Fancy.

Oud met sanitizer vs Nieuw

[ Bericht 16% gewijzigd door Harajuku. op 17-10-2010 20:25:07 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:42:33 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87638580
Die verschillende standen doen mij niet zo veel. Alleen vind ik het prettig dat die Gum Care stand langer aan blijft. De Clean stand vind ik soms net iets te kort.
pi_87668608
Ik vind het wel apart dat ik er geen borsteltjes heb bijgekregen voor m'n Buzzees....
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:08:47 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87668884
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het wel apart dat ik er geen borsteltjes heb bijgekregen voor m'n Buzzees....
Ik kom volgens mij ook van die ringetjes tekort.
pi_87669067
Ik weet eigenlijk niet eens wat er in het pakket zou hebben moéten zitten. :')

Hebben jullie wel allemaal extra borsteltjes gekregen? (ik heb overigens ook maar drie ringetjes)
pi_87669151
Ik heb in een apart zakkie 3 borsteltjes gekregen. That's it. Niks extra's in ieder geval.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:17:36 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87669212
Ik ga even kijken.
pi_87669249
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb in een apart zakkie 3 borsteltjes gekregen. That's it. Niks extra's in ieder geval.
Dat bedoel ik eigenlijk met extra :)

Twee borsteltjes zaten in de doos zelf, maar in de buzzerdoos (met daarin de Philips-doos) zelf zaten alleen de drie extra Sonicare's, maar geen borsteltjes.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:20:31 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87669342
Ik heb 4 kleine en één grote borstel, en drie ringetjes terwijl ik vier handles heb.
pi_87669393
Ik heb de flexcare ook en behalve dat ik het bedrag om hem te kopen veels te hoog vind, en al helemaal voor mn buzees, kan ik niet wennen aan het getril in mn mond..
Ik ga straks weer lekker terug naar mn eigen rosborstel :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:25:20 #277
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87669553
Ik snap er allemaal niets van. Kan iemand een samenvatting geven aub?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:25:41 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87669567
Van wat? :')
pi_87669810
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik snap er allemaal niets van. Kan iemand een samenvatting geven aub?
Het is lang en het trilt :Y)
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:33:59 #280
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87669913
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Van wat? :')
Van deze hele actie.
pi_87670029
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk met extra :)

Twee borsteltjes zaten in de doos zelf, maar in de buzzerdoos (met daarin de Philips-doos) zelf zaten alleen de drie extra Sonicare's, maar geen borsteltjes.
Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bij :Y.
pi_87670055
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bij :Y.
Net gedaan :)
pi_87670058
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:33 schreef Oksel het volgende:

[..]

Van deze hele actie.
Wat wil je precies weten dan?

Buzzer zoekt mensen om de Philips Sonicare FlexCare te testen. Wij FOK!kers hebben ons aangemeld. Vele (iedereen?) zijn uitgekozen en zijn hem nu aan het testen. En hier, in dit topic, babbelen we er dus over.
pi_87670104
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb 4 kleine en één grote borstel, en drie ringetjes terwijl ik vier handles heb.
Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagen :'). Straks even thuis kijken of ik ook ringetjes heb gekregen en zo ja, hoeveel.
pi_87670211
Anne, er zit standaard een grijze om een borsteltje! Dus ik denk dat ze wel een heeft :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:42:08 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670213
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagen :'). Straks even thuis kijken of ik ook ringetjes heb gekregen en zo ja, hoeveel.
Bij mijn eigen heb ik het altijd zonder ringetje gedaan. Verder geen probleem of zo, maar daar had ik dan wel een opening :')
pi_87670257
Er zitten standaard (grijze?) ringetjes op alle borstels.
Wat ik mij opeens bedacht, zou het kunnen dat de borstels B-keuze zijn. Bij mijn handvat bijvoorbeeld zijn de kiertjes niet overal even groot... Ook omdat het een testgeval voor tandartsen is en niet voor verkoop en bij de aparte bodies zat ook geen officiële verpakking en zo....
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:43:48 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670274
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Zana het volgende:
Er zitten standaard (grijze?) ringetjes op alle borstels.
Oh, mooi. Geen openingen dus Anne.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:52:19 #289
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87670648
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat wil je precies weten dan?

Buzzer zoekt mensen om de Philips Sonicare FlexCare te testen. Wij FOK!kers hebben ons aangemeld. Vele (iedereen?) zijn uitgekozen en zijn hem nu aan het testen. En hier, in dit topic, babbelen we er dus over.
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:52:46 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87670667
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:

[..]

Voor deze actie kun je niet meer meedoen.
pi_87671199
Het lijkt er echt op dat Philips een nieuw verkoopkanaal heeft gevonden.
Via theinsiders.eu kan men ook al een wake-up light(ww. 119 euro) testen en daarna kopen voor 80 euro.
Maar goed, Ik las al ergens dat die borstels al verkrijgbaar zijn voor rond de 80 euro op internet.
Dus 49 euro kom je er wel goed koper aan maar de voor een tester zou het toch wat goedkoper moeten kunnen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:10:43 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87671307
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Het lijkt er echt op dat Philips een nieuw verkoopkanaal heeft gevonden.
Via theinsiders.eu kan men ook al een wake-up light(ww. 119 euro) testen en daarna kopen voor 80 euro.
Maar goed, Ik las al ergens dat die borstels al verkrijgbaar zijn voor rond de 80 euro op internet.
Dus 49 euro kom je er wel goed koper aan maar de voor een tester zou het toch wat goedkoper moeten kunnen.
Met sanitizer was de goedkoopste die ik vond 120.
pi_87672056
Zijn er eigenlijk nog meer van zulke sites?
pi_87672114
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:

[..]

En het is niet voor kids van 13 jaar :')
pi_87676661
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro.... :')
pi_87676925
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro.... :')
Met uv cleaner?
pi_87676998
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef Berend. het volgende:

[..]

Met uv cleaner?
Nee volgens mij niet. De set met uvcleaner kost voor buzzees volgens mij 99 euro en de andere set dus (zonder cleaner maar wel met twee body's) kost voor buzzees volgens mij 89 euro.
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 16:38:37 #298
18653 crew  D.
pi_87677173
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Bron?

In mijn krantje staat alleen een Oral B :Y
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:39:27 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677219
Waar zie je dat dan? Ik zie ook alleen Oral B.
pi_87677610
Oh! Mijn moeder had een folder van het kruidvat waar ie stond! Ik bel haar vanavond wel even. Misschien ben ik in de war met Blokker of zo?
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:53:06 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87677883
Blokker ook Oral B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')