En dat duurt 24 uur voordat ie helemaal geladen is las ik in het boekje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
Als het knippert is hij nog leeg, pas als het lampje de hele tijd vol aan blijft (alle 3 de blokjes) is hij vol.
Hoe lang heb je de tandenborstel de eerste keer opgeladen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, vreemd geval vandaag. Wij hebben 2 weken geleden 2 tandenborstels van vrienden gekregen om te testen. Ze waren oorspronkelijk helemaal opgeladen want het batterijlampje knipperde volgens die vrienden. Afgelopen maandag was de borstel van mijn vriend al leeg, na 8 dagen poetsen op de normale stand.
Vanavond zijn we bij die vrienden, borstel 4 uur in de lader laten staan, lampje van batterij knippert weer dus hij is vol. Maar toen we de tandenborstel uit de lader haalden stond er maar 1 streepje vol... Zou de batterij van deze tandenborstel niet ok zijn?
Om ervoor te zorgen dat die van mij ook niet binnenkort leeg is heb ik vanavond de borstel van mijn vriendin meegekregen (geruild met de mijne), die van mijn vriend is dus in de lader gegaan. Woensdag zijn ze bij ons en dan ruilen we de borstel van mijn vriend om met die van de vriend van die vriendin. We zijn allemaal niet vies van elkaar, het opzetborsteltje wordt natuurlijk wel geruild maar ik vind dit een nogal onnodige kwestie. Het is al vaker gezegd maar als je dure tandenborstels gaat verdelen kan er toch wel een lader bij?
Tandenborstelruil i.p.v. partnerruil
Een tandenborstelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:29 schreef Yannick567 het volgende:
Hier is hij ook binnen. Eens kijken wat het is
quote:
Ik kom volgens mij ook van die ringetjes tekort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het wel apart dat ik er geen borsteltjes heb bijgekregen voor m'n Buzzees....
Dat bedoel ik eigenlijk met extraquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb in een apart zakkie 3 borsteltjes gekregen. That's it. Niks extra's in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |