Het is lang en het triltquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik snap er allemaal niets van. Kan iemand een samenvatting geven aub?
Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bijquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk met extra
Twee borsteltjes zaten in de doos zelf, maar in de buzzerdoos (met daarin de Philips-doos) zelf zaten alleen de drie extra Sonicare's, maar geen borsteltjes.
Net gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou Buzzer even mailen dan. Want die borsteltjes zaten er dus wel bij.
Wat wil je precies weten dan?quote:
Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb 4 kleine en één grote borstel, en drie ringetjes terwijl ik vier handles heb.
Bij mijn eigen heb ik het altijd zonder ringetje gedaan. Verder geen probleem of zo, maar daar had ik dan wel een openingquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar kan het ook zonder ringetje eigenlijk? Volgens mij ben ik die vergeten mee te geven aan de tester en die heb ik nog niet horen klagen. Straks even thuis kijken of ik ook ringetjes heb gekregen en zo ja, hoeveel.
Oh, mooi. Geen openingen dus Anne.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Zana het volgende:
Er zitten standaard (grijze?) ringetjes op alle borstels.
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten dan?
Buzzer zoekt mensen om de Philips Sonicare FlexCare te testen. Wij FOK!kers hebben ons aangemeld. Vele (iedereen?) zijn uitgekozen en zijn hem nu aan het testen. En hier, in dit topic, babbelen we er dus over.
Voor deze actie kun je niet meer meedoen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?
Met sanitizer was de goedkoopste die ik vond 120.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Het lijkt er echt op dat Philips een nieuw verkoopkanaal heeft gevonden.
Via theinsiders.eu kan men ook al een wake-up light(ww. 119 euro) testen en daarna kopen voor 80 euro.
Maar goed, Ik las al ergens dat die borstels al verkrijgbaar zijn voor rond de 80 euro op internet.
Dus 49 euro kom je er wel goed koper aan maar de voor een tester zou het toch wat goedkoper moeten kunnen.
En het is niet voor kids van 13 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, dankje. En hoe meld je je aan? En je moet hem weer terugsturen ofzo?
Met uv cleaner?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro....
Nee volgens mij niet. De set met uvcleaner kost voor buzzees volgens mij 99 euro en de andere set dus (zonder cleaner maar wel met twee body's) kost voor buzzees volgens mij 89 euro.quote:
Bron?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Tezz het volgende:
Kruidvat heeft de SonicareFlexcare deze week in de aanbieding voor respectievelijk 59 en 89 euro....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |