Fipo-pic:quote:Vet college gehad over neurochirurgieVolle 2 uur en een kwartier, maar nu wel weer klaar voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Swine op 21-09-2010 11:35:58 ]
Kon ook prima, maar bij het scrollen van dergelijke foto's weet je nooit wat er gaat komen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef Swine het volgende:
Vooruit dan. Ik dacht, geen naakt, moet kunnen.
Ga je vanmiddag ook bieren at lokaal 99?quote:
Leuke foto in het US topic, erg HLO'erigquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik vogelkooi vandaag gespot heb.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Editeur het volgende:
Zelfstandige studentenwoning
Deze TSWat een zaadslikker
Het was ook op school hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuke foto in het US topic, erg HLO'erig
Nee de Fokkers die gelijk zo betweterig als de tering antwoordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Editeur het volgende:
Zelfstandige studentenwoning
Deze TSWat een zaadslikker
Je hebt een beetje incasseringsvermogen nodig als Fokker lijkt mequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee de Fokkers die gelijk zo betweterig als de tering antwoorden
Toevallig was ik in het topic aan het bladeren en kwam een zeer bekende achtergrond tegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was ook op school heEn nu pas gezien?
Weer een typisch FOK!reltopic met de grootste randdebielen bij elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je hebt een beetje incasseringsvermogen nodig als Fokker lijkt me
Love itquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weer een typisch FOK!reltopic met de grootste randdebielen bij elkaar
Miste je het toen opeens?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig was ik in het topic aan het bladeren en kwam een zeer bekende achtergrond tegen
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed he! Beetje gewond terug gekomen
Ik misschien jou ook maar wist het niet zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik vogelkooi vandaag gespot heb.
En wel de vennootschapsbelasting verlagen, teringlijersquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
GVD is dit echt![]()
Zorgpremie met 100 euro omhoog
Dat zal de rest van je leven nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
GVD is dit echt![]()
Zorgpremie met 100 euro omhoog
Huize Heyendaal inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik zat al te kijken, volgens mij ken ik die achtergrond
Ik kwam om 12 uur ongeveer lab 18 uitlopen, en toen zat jij daar volgens mij. Wist ;t niet zeker. En ik ben verlegen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik misschien jou ook maar wist het niet zeker.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
We kwamen wel net Cali tegen, en die herkende in eerste instantie alleen Sander
Dus de aanwezigheid tussen ons was voor een kort moment Cali lolol!!!!111EINS11!
quote:
Niet leuk ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Wtf?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
Moet ook veel te veel doen! dadelijk maar even naar mijn vriend zijn kamer gaan en dan er maar even tegenaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
Moet ook veel te veel doen! dadelijk maar even naar mijn vriend zijn kamer gaan en dan er maar even tegenaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
quote:
quote:
Aaaanywayquote:
whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me ineeens zo volwassen
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me ineeens zo volwassen
Dus toch... Ja dat was ik, zal de volgende keer wel ff hoi zeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur ongeveer lab 18 uitlopen, en toen zat jij daar volgens mij. Wist ;t niet zeker. En ik ben verlegen.
oke.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dus toch... Ja dat was ik, zal de volgende keer wel ff hoi zeggen.
O je hebt singstars toch alvast maar gehaald ? Al ruiten gesneuveld of valt het mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zit in mijn singstarte briljant ook hoe die vent de hele tijd beweegt met zijn nek
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Ik loop zo erg achter met mn schoolwerk dat ik vanochtend besloot om niet naar school te gaan zodat ik flink de tijd zou hebben om aan alles te werken. Haha belde ik school op om me ziek te melden, moesten ze per se een van mn ouders spreken zodat zij dat konden bevestigenToen voelde ik me echt zo'n kleuter
Anyway, ben ik in bed blijven liggen tot 14.15
! Toen was ik de hele dag lam van het slapen en ik heb nu nog steeds niets gedaan
Denk dat ik morgen ook maar thuis blijf en dan ga ik wél echt wat doen [hoop ik
]
Jij hebt ook de ruggengraat van een elastiekje hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Ik loop zo erg achter met mn schoolwerk dat ik vanochtend besloot om niet naar school te gaan zodat ik flink de tijd zou hebben om aan alles te werken. Haha belde ik school op om me ziek te melden, moesten ze per se een van mn ouders spreken zodat zij dat konden bevestigenToen voelde ik me echt zo'n kleuter
Anyway, ben ik in bed blijven liggen tot 14.15
! Toen was ik de hele dag lam van het slapen en ik heb nu nog steeds niets gedaan
Denk dat ik morgen ook maar thuis blijf en dan ga ik wél echt wat doen [hoop ik
]
Na drie weken school alweer dik achter lopen, je vervolgen fake ziek melden om je achterstand bij te trekken en dan nog niets doen... da's niet echt handig. Hoef je ook niet lief te zijn, lijkt mequote:
Nee klopt, maar het kan ook wel wat subtieler.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na drie weken school alweer dik achter lopen, je vervolgen fake ziek melden om je achterstand bij te trekken en dan nog niets doen... da's niet echt handig. Hoef je ook niet lief te zijn, lijkt me
Heb je het 5e een tussenuur?quote:
Jawel maar eerst en gesprek met de expert van medisch. Zou daarna naar jou mini-meet kunnen komen als je wilt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het kan ook wel wat subtieler.
[..]
Heb je het 5e een tussenuur?
Fuck, ik bedoelde ;t 6e.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jawel maar eerst en gesprek met de expert van medisch. Zou daarna naar jou mini-meet kunnen komen als je wilt.
Ik sta niet bekend om m'n subtiliteit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het kan ook wel wat subtieler.
daarover gesproken, wanneer gaan we weer poolenquote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om m'n subtiliteit.En al stond ik daar wel om bekend, dan nog weet SLP_ prima wat ik bedoel en zie ik ook geen reden om subtiel te zijn
.
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:07 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om de dag mee te beginnen een graph die the oatmeal maakte en die ook bij mij van toepassing is.
Terug naar een traumaquote:Op woensdag 22 september 2010 08:07 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om de dag mee te beginnen een graph die the oatmeal maakte en die ook bij mij van toepassing is.
Fucking herkenbaarquote:Op woensdag 22 september 2010 08:07 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom terugbrengen? Tief alles in een doos en stuur het met je werkgever mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
gemengde gevoelens over vandaag... vanavond ff naar een maat van me in delft en morgen naar het strand, maar ik ga vanavond ook de laatste spullen van me ex terug brengen... Onaangekondigd. Leek mij het beste
Dan lijkt het me gepaster om iets af te spreken en nog een bak koffie te drinken in plaats van onaangekondigd op de stoep te staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht dat ze ondanks alles een erg goede tijd samen gehad hebben en iig CP dit op een fatsoenlijke manier wil afsluiten?
Allicht, maar of dat handig is? Anyway, je hebt PM want dit ga ik niet in het topic gooien.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hem niet, en daar zal hij vast z'n redenen voor hebben
Mwoah, het leek me voor jou niet gepast om alles in het topic te gooienquote:Op woensdag 22 september 2010 10:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Roddel en achterklap via PMslecht hoor.
Doe dat dan ook in PM terugquote:Op woensdag 22 september 2010 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
na PM: opsturen of door iemand anders laten brengen en gewoon doorgaan met je eigen levenhoe moeilijk ook
TNT en heel snel zijn, open een klaagbaak topic!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Oef, blijkbaar heeft tnt een pakketje met daarin een nieuwe GSM voor meGaat erg snel zeg, vandaag besteld, nu al onderweg.
Toch wel Androidquote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Oef, blijkbaar heeft tnt een pakketje met daarin een nieuwe GSM voor meGaat erg snel zeg, vandaag besteld, nu al onderweg.
Die zag ik niet aankomenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef AMDB het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al sinds een jaar of 6 een iPod werkt prima, en had een gsm nodig om mijn mobiele websites te testen, en aangezien 40 tot 50% van het mobiele verkeer van iPhones afkomt, tja. Dan maar zo'n ding he?quote:
Had ik al meteen gevraagd, maar daar kan het nietquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef AMDB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Huh?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
maarehhh mikkie, waarom moet dit alsnog gebeuren?
Waarom ben je dan ook schoolziek?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tweede dagje schoolziek![]()
Dat wordt weer een rondje mensen mailen voor opdrachten en zulks!
Ik ben altijd schoolziek!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook schoolziek?
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
En dan ben je opeens gedechargeerd, en is officieel alles van je bestuursjaar voorbij. Toch wel erg vreemd
Daar rij ik misschien morgen maar even langs, ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef morgane het volgende:
Heb je al wat gevonden Mikkie? Het kan in ieder geval bij de Tenniszolder op de Gelderselaan: http://www.tenniszolder.nl/
Hoe bedoel je 'alsnog'? Ik heb van 't weekend de bespanning aan gort geslagen, dus het moet nu plotseling gebeuren. En het is ook weer zo zonde om enkel vanwege de bespanning een nieuw racket te kopen. Anderzijds, als bespannen alweer twee tientjes kost...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
kan bij spac idd
maarehhh mikkie, waarom moet dit alsnog gebeuren?
Hoe was het concert? Ik heb lang niks meer van ze gehoord, maar vond t wel goede muziek. Hebben ze weer een nieuw album uit dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef DeKubus het volgende:
Hoi en doei
* DeKubus gaat vanavond met o.a. Livalo naar lifehouse in Tilburg (013)
aaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 23 september 2010 08:32 schreef morgane het volgende:
Ff een brakke telefoonfoto van Fiona met haar nieuwe liefde Floris, na een paar dagen grommen en achter elkaar aan jagen zijn ze nu toch echt vriendjes! Op de foto eten ze samen uit een bakje.
[ link | afbeelding ]
Auw?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ligt er zo'n mooie iPhone 4 voor mijn neus, heb ik nog geen sim kaart
Concert was tof! Was wel erg druk, maar het was de moeite waard.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe was het concert? Ik heb lang niks meer van ze gehoord, maar vond t wel goede muziek. Hebben ze weer een nieuw album uit dan?
Slijtage. Te veel kracht op gestaan ofzo. Is helemaal niet gek hoor, gebeurt zo vaakquote:Op donderdag 23 september 2010 02:22 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat bedoelde ik
waarom was die kapot
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
zit je dan eindelijk geinstalleerd op de bank, met 3 boterhammen, heb ik maar beleg voor 2
geen zin om op te staan
als ik na die 2 nog honger heb loop ik nog wel een keer extra
Swarma: "ja maar mijn piemol hangt al uit mijn broek, alle tissues liggen al naast me en de handdoek op mijn buik ligt gewoon perfect en zakt niet steeds omlaagquote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
de problemen in de wereld zeg
je gaat toch niet rukken tijdens het etenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Swarma: "ja maar mijn piemol hangt al uit mijn broek, alle tissues liggen al naast me en de handdoek op mijn buik ligt gewoon perfect en zakt niet steeds omlaagdan sta ik toch niet meer op om twee stappen te zetten om een plakje kaas te pakken
"
Maar als je boter nou op is?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gaat toch niet rukken tijdens het eten(of direct ervoor of er na)
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gaat toch niet rukken tijdens het eten(of direct ervoor of er na)
dalijk zin om ff bij vb t systeem te bekijken? kan k voor jou evt wat nieuwe knoppen bijbouwen/uitleggenquote:
ja is goedquote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dalijk zin om ff bij vb t systeem te bekijken? kan k voor jou evt wat nieuwe knoppen bijbouwen/uitleggen
Je hoort erbiijjjjjj!quote:
sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 16:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hoort erbiijjjjjj!
En swarma ik had toch wel gedacht dat jij voor dergelijke noodsituaties een minikoelkastje bij je bank had staan.. valt me tegen
over n half uurtje is de was klaarquote:
Ik ben vrouw, rukken heeft voor mij geen meerwaarde.quote:
Picsss!!11!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:29 schreef Merel1808 het volgende:
Swarma, je hebt een look-a-like!!!!
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, rukken heeft voor mij geen meerwaarde.
Pijpen daarentegenquote:
Zou meteen vragen of ze niet nog meer boeken heeft in PDFquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo235 euro uitgespaard
Ik was met meisje met wie ik paper moet schrijven over boeken enzo aant praten, dus ik zeggen dat ik dadelijk dat dure boek ging halen. Had zij het vak vorig jaar al gevolgd, en toen was dat boek nog niet gedrukt of nog niet af ofzo.. En kregen ze het via blackboard in PDF aangeleverddus nu heb ik 9 hoofdstukken via pdf
En de hoofdstukken die ik dan nog nodig zou moeten hebben kan ik eventueel nog kopiëren
Welk topic?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is een ander topic
[..]
Mag wijn ook?quote:
We worden geen buren! Je krijgt dus andere tokkies naast je!quote:
we hadden op een huisje naast CP gereageerd....in principe wijchen-zuid maar het liefst gewoon in Nijmegen...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef SLP_ het volgende:
Waar in WIjchen zijn jullie een beetje aan het kijken?
Naast CP! En dan ook echt er naastquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef SLP_ het volgende:
Waar in WIjchen zijn jullie een beetje aan het kijken?
Lekkerquote:
ben benieuwd wanneer je wel iets krijgtquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We worden geen buren! Je krijgt dus andere tokkies naast je!
Nou ja, we hebben urgentie dus dat moet binnen nu en vier maanden te doen zijn. Maar waar is meer de vraag.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Lekkeraf en toe wat lichte regen gehad, maar heb wel lekker uitgewaaid
en wat leuke foto's gemaakt denk ik
In de trein nog getracht wat aan men mechanica en verslag te werken maar dat ging niet voor 100%
![]()
En schouders doen zeer van 2 dagen 15 kg mee slepen![]()
[ afbeelding ]
[..]
ben benieuwd wanneer je wel iets krijgtvalt niet mee
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
we hadden op een huisje naast CP gereageerd....in principe wijchen-zuid maar het liefst gewoon in Nijmegen...
Balenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naast CP! En dan ook echt er naast![]()
Verder kijken we niet alleen in Wijchen maar een beetje in de regio Nijmegen. Het liefste in Nijmegen, maar woningen vinden valt niet mee!
Nou ja Nijmegen > Wijchen, maar ja Wijchen > Nijmegen qua vinden van een woning.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
BalenHaha zou wel lachen zijn geweest als jullie echt naast elkaar zouden wonen
En Wijchen-Zuid is nice , hihi
Maar Nijmegen is wel fijner, want Wijchen is ook maar zo dorps
Het ziet er niet echt zonnig uit nee, maar wil geloven dat het heerlijk was om even uit te waaienquote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Lekkeraf en toe wat lichte regen gehad, maar heb wel lekker uitgewaaid
en wat leuke foto's gemaakt denk ik
In de trein nog getracht wat aan men mechanica en verslag te werken maar dat ging niet voor 100%
![]()
En schouders doen zeer van 2 dagen 15 kg mee slepen![]()
[ afbeelding ]
[..]
ben benieuwd wanneer je wel iets krijgtvalt niet mee
![]()
Jup, ik loop al tijden met een baksteen uit 1900 rond. En het is wordt met een tquote:
kijk eens naar de copyright onderaan, en dan vooral naar de jaartallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, ik loop al tijden met een baksteen uit 1900 rond. En het is wordt met een t
Gewoon terug je bed in kruipenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
mijn kater. hij is echt geweldig enorm
maar wát een Constitutieborrel![]()
gelukkig hoef ik niet te werken
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
nope, ga series kijken
De eerste Grey's Anatomy van 't nieuwe seizoen
Heftige serie, the wire, niet zo ongelooflijk snel enzo, dus je zult er wel echt voor moeten gaan zitten. Maar behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:45 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier bekend met 'The Wire'? Kreeg dat gisteren op m'n werk geadviseerd.
En iemand gehoord van 'The Killing'? Schijnt een Deense serie te zijn die wel goed is, maar kan geen fatsoenlijke torrent met UK subs vinden.
Hoe laat moet je er zijn? Tegenover de faculteit is plek zat, vooral in de avond. Is gewoon betaald parkeren. En de parkeergarage van het hospitaal is gewoon vrij toegankelijk. Comeniuslaan is wel weer overdreven ver wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:25 schreef Rituals het volgende:
Vanavond P-uitreiking, uiteten, uitgaan.
Weet iemand waar je de auto kunt neerzetten bij de medische faculteit? Bij het ziekenhuis zelf zijn wat plekken, maar dat zijn er niet zoveel. Onder het ziekenhuis is een parkeergarage, maar ik verwacht dat je de auto daar niet zomaar neer kunt zetten? Misschien is de parkeerplaats bij de Comeniuslaan het handigst en dan gewoon een klein stukje lopen?
De P-uitreiking is om 17.30 uur. Tegenover de faculteit? Tegenover de faculteit is het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe laat moet je er zijn? Tegenover de faculteit is plek zat, vooral in de avond. Is gewoon betaald parkeren. En de parkeergarage van het hospitaal is gewoon vrij toegankelijk. Comeniuslaan is wel weer overdreven ver weg. En eventueel kun je 'm ook nog op de gok bij de Platolaan zetten. Is vergunninghouders, maar daar controleren ze toch nooit. Althans, een jaar terug stond ik er regelmatig en nooit een bon gehad.
Tegenover de medische faculteit, bij het ziekenhuis dus. Je hebt daar de bloedbank en trombosedienst, daarnaast is betaalde parkeergelegenheid. Daar zou ik 'm neerzetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
De P-uitreiking is om 17.30 uur. Tegenover de faculteit? Tegenover de faculteit is het ziekenhuis?![]()
Of bedoel je tegenover de sociale faculteit? Maar de parkeergarage van het ziekenhuis is dus een goede optie!
Ik snap het! Dankjewel! Ik denk dat daar inderdaad wel plek zal zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tegenover de medische faculteit, bij het ziekenhuis dus. Je hebt daar de bloedbank en trombosedienst, daarnaast is betaalde parkeergelegenheid. Daar zou ik 'm neerzetten.
Je kan hem nog steeds op de platolaan zetten doe ik zo vaak en mocht ze dat niet aandurven dr is inmiddels een compleet parkeerterrein daar waar echt niemand staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe laat moet je er zijn? Tegenover de faculteit is plek zat, vooral in de avond. Is gewoon betaald parkeren. En de parkeergarage van het hospitaal is gewoon vrij toegankelijk. Comeniuslaan is wel weer overdreven ver weg. En eventueel kun je 'm ook nog op de gok bij de Platolaan zetten. Is vergunninghouders, maar daar controleren ze toch nooit. Althans, een jaar terug stond ik er regelmatig en nooit een bon gehad.
Hebben!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
nope, ga series kijken
De eerste Grey's Anatomy van 't nieuwe seizoen
Dat is wel een beetje balenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie het ging alsnog mis
Ik was ruim op tijd maar stond bij het verkeerde lokaal.. SP 3 ipv SP 2..
Dus toen ik eenmaal had opgezocht waar ik dan moest zijn, kwam ik alsnog te laat binnen.. bahbah. Maar ze keek alleen een beetje chagrijnig en zei verder niks
Oke ik houd van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |