Fipo-pic:quote:Vet college gehad over neurochirurgieVolle 2 uur en een kwartier, maar nu wel weer klaar voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Swine op 21-09-2010 11:35:58 ]
Kon ook prima, maar bij het scrollen van dergelijke foto's weet je nooit wat er gaat komen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:36 schreef Swine het volgende:
Vooruit dan. Ik dacht, geen naakt, moet kunnen.
Ga je vanmiddag ook bieren at lokaal 99?quote:
Leuke foto in het US topic, erg HLO'erigquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik vogelkooi vandaag gespot heb.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Editeur het volgende:
Zelfstandige studentenwoning
Deze TSWat een zaadslikker
Het was ook op school hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuke foto in het US topic, erg HLO'erig
Nee de Fokkers die gelijk zo betweterig als de tering antwoordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Editeur het volgende:
Zelfstandige studentenwoning
Deze TSWat een zaadslikker
Je hebt een beetje incasseringsvermogen nodig als Fokker lijkt mequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee de Fokkers die gelijk zo betweterig als de tering antwoorden
Toevallig was ik in het topic aan het bladeren en kwam een zeer bekende achtergrond tegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het was ook op school heEn nu pas gezien?
Weer een typisch FOK!reltopic met de grootste randdebielen bij elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je hebt een beetje incasseringsvermogen nodig als Fokker lijkt me
Love itquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weer een typisch FOK!reltopic met de grootste randdebielen bij elkaar
Miste je het toen opeens?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig was ik in het topic aan het bladeren en kwam een zeer bekende achtergrond tegen
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed he! Beetje gewond terug gekomen
Ik misschien jou ook maar wist het niet zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik vogelkooi vandaag gespot heb.
En wel de vennootschapsbelasting verlagen, teringlijersquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
GVD is dit echt![]()
Zorgpremie met 100 euro omhoog
Dat zal de rest van je leven nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
GVD is dit echt![]()
Zorgpremie met 100 euro omhoog
Huize Heyendaal inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik zat al te kijken, volgens mij ken ik die achtergrond
Ik kwam om 12 uur ongeveer lab 18 uitlopen, en toen zat jij daar volgens mij. Wist ;t niet zeker. En ik ben verlegen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik misschien jou ook maar wist het niet zeker.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
We kwamen wel net Cali tegen, en die herkende in eerste instantie alleen Sander
Dus de aanwezigheid tussen ons was voor een kort moment Cali lolol!!!!111EINS11!
quote:
Niet leuk ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Wtf?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
Moet ook veel te veel doen! dadelijk maar even naar mijn vriend zijn kamer gaan en dan er maar even tegenaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
Moet ook veel te veel doen! dadelijk maar even naar mijn vriend zijn kamer gaan en dan er maar even tegenaan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
quote:
quote:
Aaaanywayquote:
whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me ineeens zo volwassen
Ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me ineeens zo volwassen
Dus toch... Ja dat was ik, zal de volgende keer wel ff hoi zeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur ongeveer lab 18 uitlopen, en toen zat jij daar volgens mij. Wist ;t niet zeker. En ik ben verlegen.
oke.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dus toch... Ja dat was ik, zal de volgende keer wel ff hoi zeggen.
O je hebt singstars toch alvast maar gehaald ? Al ruiten gesneuveld of valt het mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zit in mijn singstarte briljant ook hoe die vent de hele tijd beweegt met zijn nek
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Ik loop zo erg achter met mn schoolwerk dat ik vanochtend besloot om niet naar school te gaan zodat ik flink de tijd zou hebben om aan alles te werken. Haha belde ik school op om me ziek te melden, moesten ze per se een van mn ouders spreken zodat zij dat konden bevestigenToen voelde ik me echt zo'n kleuter
Anyway, ben ik in bed blijven liggen tot 14.15
! Toen was ik de hele dag lam van het slapen en ik heb nu nog steeds niets gedaan
Denk dat ik morgen ook maar thuis blijf en dan ga ik wél echt wat doen [hoop ik
]
Jij hebt ook de ruggengraat van een elastiekje hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Ik loop zo erg achter met mn schoolwerk dat ik vanochtend besloot om niet naar school te gaan zodat ik flink de tijd zou hebben om aan alles te werken. Haha belde ik school op om me ziek te melden, moesten ze per se een van mn ouders spreken zodat zij dat konden bevestigenToen voelde ik me echt zo'n kleuter
Anyway, ben ik in bed blijven liggen tot 14.15
! Toen was ik de hele dag lam van het slapen en ik heb nu nog steeds niets gedaan
Denk dat ik morgen ook maar thuis blijf en dan ga ik wél echt wat doen [hoop ik
]
Na drie weken school alweer dik achter lopen, je vervolgen fake ziek melden om je achterstand bij te trekken en dan nog niets doen... da's niet echt handig. Hoef je ook niet lief te zijn, lijkt mequote:
Nee klopt, maar het kan ook wel wat subtieler.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na drie weken school alweer dik achter lopen, je vervolgen fake ziek melden om je achterstand bij te trekken en dan nog niets doen... da's niet echt handig. Hoef je ook niet lief te zijn, lijkt me
Heb je het 5e een tussenuur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |