vooruit,quote:
Juist.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef wendy79 het volgende:
je moet niet vragen waarom, maar er gewoon van genieten... uuuren lang![]()
gewoon allesquote:
niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijptquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
't leuke eraan is dat je weet dat ie geniet. als je het goed doet tenminste.
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe maar 1 vrouw tegengekomen die echt goed, lekker, geil en kwijlerig pijpt![]()
Ik hou m'n hart dan ook vast voor de toekomst.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon alles![]()
je kunt t op n subtiele manier onwijs sensueel maken, met lange zwoele bewegingen, je kunt t ruw en "hardhandig" maken. je kunt je mond, je lippen, je tong en je handen gebruiken![]()
En het is een machtsdingetje, het gevoel hebben dat jij in de hand hebt wanneer hij klaarkomt en hem daar goed lang mee teasen
frustrerend hè als je vriendin niet wilt pijpen ??quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en op Fok! zitten natuurlijk alleen die vrouwen die van uren pijpen houden
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Nou, laat ik voorop stellen dat een hoop vrouwen zichzelf schromelijk overschatten op sexueel gebied.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef wendy79 het volgende:
[..]
dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegen
uren houd die van mij niet vol hoor ook al zou ik willenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:57 schreef Leipo666 het volgende:
en op Fok! zitten natuurlijk alleen die vrouwen die van uren pijpen houden
net als dat alle mannen hier een 20cm+ piemel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |