Hehe, dat zei ik ook al tegen mijn manquote:Op woensdag 22 september 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Zo zie je maar weer Twinkly, mannen zijn watjes!![]()
Wat sneu zeg! Heeft hij niet ook last van zijn keeltje ofzo? Heb je vandaag kans om even een tukkie te doen als (ik zeg áls) hij slaapt?
Ooh gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef Lijnloos het volgende:
Minke is morgen alweer 9 maanden... en vrijdag dus even lang in als uit de buiik... wat gaat het weer hard allemaal...Morgen gaan we gezellig met mijn moeder naar mijn stiefzus en kleintje, ben weer benieuwd om de 2 meiden bij elkaar te zien op hun 9-maandig jubileum hier op de wereld...
Wordt vast weer gezellig en veel foto's maken
![]()
Nu eerst weer werken (of aanwezig zijn)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je begrijpt het verkeer Trix, je moet er éérst confetti van maken en dán pas opeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, haha, wat COOL!
En NU, ze eet de boekjes niet eens op??
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben morgen 374 maanden![]()
Isabeau was gisteren lekker bezig. Ik had haar uitgekleed om in bad te gaan en op de grond in de badkamer gezet. Ik pakte nog even badschuim en toen ik weer omkeek stond ze rechtop tegen het bad te plassen. Halve kerel!
??quote:Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeer Trix, je moet er éérst confetti van maken en dán pas opeten.
En ja, cool hè?! Maar ik ga dan echt denken dat ik het mezelf wijs heb gemaakt. Maar ze zei het echt echt echt
He, dan schelen jij en Minke precies 365 maandenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben morgen 374 maanden![]()
Isabeau was gisteren lekker bezig. Ik had haar uitgekleed om in bad te gaan en op de grond in de badkamer gezet. Ik pakte nog even badschuim en toen ik weer omkeek stond ze rechtop tegen het bad te plassen. Halve kerel!
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je BJ, maar dat duurt nog een maand of tien
Dat is wel erg op tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef Twinkly het volgende:
Lol Niels kreeg daarnet zijn eerste verjaardagskaart
haha, dat zou ik dan wel denken ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef freecell het volgende:
Florian lag heerlijk te pitten toen wij weggingen,mijn mama heeft 7 kinderen groot gekregen zonder dat ik er bij was (ik ben nr 7) dus zal vast goed komen
Dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Ca.ra het volgende:
Is Bokrijk voor jou te doen? Daar is een hele leuke grote speeltuin (gratis). Maar meer iets voor volgend jaar, als de kindjes allemaal iets groter zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Toen ik vanmiddag Isabeau opgehaald had klapte buiten de buggy ineens in...met Isabeau er nog in! Er was een of ander moertje losgegaan. Gelukkig heeft een aardige meneer me geholpen én vond ik het moertje terug. Isabeau was not amused!
Daarna heeft ze werkelijk als een bouwvakker pasta zitten eten vreten en nu ligt ze heerlijk te slapen. Lekker ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |