abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:25:36 #101
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86695264
Is Bokrijk voor jou te doen? Daar is een hele leuke grote speeltuin (gratis). Maar meer iets voor volgend jaar, als de kindjes allemaal iets groter zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86700187
Goedemorgen allemaal! Hier prima geslapen alleen was Daan om half 6 wakker. Nu moeten we er toch om 6.15 uur uit, maar die 3 kwartier had ik nog wel graag geslapen. Anyway... nu alles klaargemaakt om te gaan zwemmen met Daan. Dat neem ik me ruim 3 maanden voor, maar er kwam steeds iets tussen. Nu ga ik toch echt een poging doen.....

Linda, gave verjaardags-spam :Y
pi_86700206
Lotte het ziet eruit alsof je een super leuke verjaardag hebt gehad! O+ Heel veel plezier zaterdag!
Wat een leuke foto's Linda!

Wat een mooie foto's van jullie prachtige mannetje Leonieke, wat heerlijk dat jullie zo genieten O+

Ik kom uit Tukkerland, maar we spraken thuis gewoon Nederlands. Nu mijn moeder al een tijdje in Losser werkt krijgt zij een steeds zwaarder accent. En die treinconducteuren, dat ken ik _O-

Niels is snipverkouden, de snottebellen hangen erbij :')
Gisteravond was het nog erger dan de avond ervoor. Ik vind het niet normaal hoe hysterisch hij deed :'( Ik begon me echt zorgen te maken omdat hij er gewoon niet meer uit kwam.
Het begon met dat hij niet kon drinken omdat zijn neus dichtzat; neusspray, een gesneden ui en Luuf hielpen niet dus ik ging kolven omdat moedermelk erg goed schijnt te werken. Neuspeertje heb ik maar niet geprobeerd, hij was te erg over zijn toeren. Mijn lief had Niels op de arm en liep rond terwijl hij aan een stuk door krijste. Toen kwam hij op het idee hem in het gezicht te blazen... hoe hij toen begon te huilen was echt heel eng. Het leek wel of hij een paniekaanval kreeg :'(
De rest van de nacht ging redelijk. Hij werd vaak wakker maar ik kreeg hem ook wel weer in slaap. Maar om 6 uur was hij klaar met slapen, dus we zijn allemaal heel moe. Gisteren heeft Niels overdag ook heel weinig geslapen.
En dit is "maar" een verkoudheidje :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 22-09-2010 08:29:15 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86700581
Noh, arme NIels ;(
Wat kan je dan medelijden hebben met zo'n kleintje hè? Begrijpt nog helemaal niet waarom hij zich zo vervelend voelt...
pi_86700596
Zo zie je maar weer Twinkly, mannen zijn watjes! :P

Wat sneu zeg! Heeft hij niet ook last van zijn keeltje ofzo? Heb je vandaag kans om even een tukkie te doen als (ik zeg áls) hij slaapt?

Linda, wat een leuke foto's! Tot over iets minder dan 3 weken!

Leonieke, wat een mooi open gezichtje heeft Thomas O+
pi_86700644
Hier een baby die niet wil vandaag :? Wat verkouden, maar niet dramatisch.
En wij hebben vandaag een trouwerij en zijn daggast enzo, dus hij moet vandaag logeren bij mijn mama :o Spannend wel stiekem :@
pi_86700678
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:40 schreef Sorbootje het volgende:
Zo zie je maar weer Twinkly, mannen zijn watjes! :P

Wat sneu zeg! Heeft hij niet ook last van zijn keeltje ofzo? Heb je vandaag kans om even een tukkie te doen als (ik zeg áls) hij slaapt?
Hehe, dat zei ik ook al tegen mijn man :P
Nou, als hij niet al keelpijn had heeft hij het nu wel 8)7 Hij ging bijna overgeven van het krijsen...

Spannend Free, hopelijk slaapt hij goed bij je moeder thuis. Kun je hem anders niet gewoon meenemen in de doek?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86700687
Maar probeer ook een beetje te genieten van de dag Freecell :)

Niels ook al een beetje ziekjes. Snel beter worden hoor :* Ziek zijn én slecht slapen is niet leuk, voor jouw niet en voor je ouders ook. Hoop op betere nachtrust voor jullie allen.

Leo, wat een mooie zoon hebben jullie :)
pi_86700692
och niels, snel beter worden!
Happy, die drie kwartier die je mist voelen als uuuren, tenminste, vind ik dan. Bij ons ging het kreunen rond die tijd over in huilen en toen ik naast zijn bed stond met de fles in krijsen. Water wilde ie niet, echt wakker was ie ook niet. Bleek dat ie zichzelf natgeplast had. Verschoont en toen was het weer goed. Mijn man is toen maar opgestaan, voor 20 minuten je bed weer in werkt niet.
Wat is thomas een mooi kereltje!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 22 september 2010 @ 08:47:32 #110
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86700708
Och Leonieke en Linda O+ Jullie foto's O+

Goodmornings, ook tevens!

En Niels, arme ziel, wat vreselijk dat je zo moest huilen :'( Ook voor je arme mama en papa trouwens.. Twinks, ik weet nauwelijks nog hóe ik je een hart onder de riem kan steken.. :* :*

Sorbo, haha, Isabeau is zo'n pretletter he? O+ En wat hip dat ze zo bezig is met taal/brabbelen/kletsen O+ Ik vind dat echt zo leuk! Stef kwebbelt ook best veel, en begint echt specifieke 'brabbels' voor specifieke situaties te ontwikkelen. Tatatá is verongelijkt, mamamamama is 'ik zoek troost' papapa of bababa is spelen/leuk/blij O+ Zo cute!

Verder heb ik echt drie keer niks onthouden, sorry! :*

Hiero is het feest: Stef's tandje is eindelijk door *O* Pfff, wat duurt dat lang bij Stef zeg, zo naar -O- Helaas is kindlief op het moment dóódmoe, maar als ik hem in bed leg gaat hij huilen en houdt gewoonweg niet meer op. Ook leuk: hij trekt ineens zijn broek uit. Cónstant. En sinds aankleden al een tijdje schier onmogelijk is ben ik daar héél erg blij mee :')
3!
pi_86700757
Och Twinkly, wat een verdriet van Niels... kan me heel goed voorstellen dat je op het laatst zo bang/onzeker wordt van je eigen troosten, dat je gewoon echt niet meer weet wat je moet doen. Hopelijk is zijn verkoudheid nu over het ergste heen en kan hij snel weer een opknappen. :* voor jullie alle 3!

Free, spannend inderdaad, gaan Leander wel mee, of gaat hij ook mee logeren bij oma? Geniet ervan effe lekker een dagje feest!

Leo, wat een leuk mannetje is Thomas toch, je moet echt meer foto's plaatsen hoor, hij is zo lief!

Linda, ziet er uit alsof het een geslaagd feestje was! *O*

Daan hield het dus ook al vroeg voor gezien met slapen?! Dat zijn toch geen tijden vent, lekker slapen... is goed voor je, dan kun je nog meer straks als je lekker wakker bent.

Minke is morgen alweer 9 maanden... en vrijdag dus even lang in als uit de buiik... wat gaat het weer hard allemaal... :@ Morgen gaan we gezellig met mijn moeder naar mijn stiefzus en kleintje, ben weer benieuwd om de 2 meiden bij elkaar te zien op hun 9-maandig jubileum hier op de wereld... O+ Wordt vast weer gezellig en veel foto's maken ;)
Nu eerst weer werken (of aanwezig zijn)...
pi_86700812
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef Lijnloos het volgende:
Minke is morgen alweer 9 maanden... en vrijdag dus even lang in als uit de buiik... wat gaat het weer hard allemaal... :@ Morgen gaan we gezellig met mijn moeder naar mijn stiefzus en kleintje, ben weer benieuwd om de 2 meiden bij elkaar te zien op hun 9-maandig jubileum hier op de wereld... O+ Wordt vast weer gezellig en veel foto's maken ;)
Nu eerst weer werken (of aanwezig zijn)...
Ooh gefeliciteerd :D Wat een grappige gewaarwording is dat he? Leuk dat haar nichtje vrijwel even oud is, kun je lekker vergelijken.

That reminds me. Niels is vandaag 11 maanden oud :o *O* Tjeeeeeeeeeeee!!!
  woensdag 22 september 2010 @ 09:10:59 #113
95408 Incantrix
pi_86701156
Oh, jeetje! 9 en 11 maanden alweer?? *O*

Stef is overmorgen trouwens 10 maanden, mooi ertussenin, niet? :D
3!
pi_86701369
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vanmorgen pakte ik de koe van little people en ik zei tegen Isabeau: "Wat zegt de koe" Isabeau: "BOE"

Toen pakte ik voor de grap de boer die erbij zit en zei: "Dit is de BOER"
Isabeau: "BOEA"

Dat leek me een vergissing en gewoon een nieuwe poging tot BOE, maar iedere keer als ik de koe pakte zei ze BOE en als ik de boer pakte BOEA :o

Dat moet wel toeval zijn ofzo... maar ik vond het wel frappant.
pi_86701537
Ach Twinkly wat vervelend zeg! :*

Isabeau!! :D Wat goed zeg!
pi_86701699
Dit is trouwens Isa haar favoriete bezigheid op dit moment. Rondneuzen in de tijdschriftenmand. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 september 2010 @ 09:45:57 #117
95408 Incantrix
pi_86701928
Sorbo, haha, wat COOL!

En NU, ze eet de boekjes niet eens op?? :o
3!
pi_86701935
Isabeau is een spraakwonder! Leuk heh :Y Mijn oudste was/is er ook een. Met anderhalf sprak hij al hele zinnen.

Happy; zwemmen! Leuk :) Bij mij is het er nog steeds niet van gekomen (nu heeft het zwembad hier ook wel hele vreemde openingstijden hoor)

Niels ook al verkouden? Leah ook (snotteren en sinds vandaag hoesten erbij)

en Leah is vandaag 9 maanden :)
pi_86702133
Leah ook 9 maanden vandaag... gefeliciteerd!
Niels alweer 11... het laatste maandje als baby... Hij gaat snel!

Sorbootje, wat ontzettend tof dat Isabeau al zo goed die verbanden legt in taal... BOEA!
NU, ik vind het schattig hoe Isa zo met die tijdschriften bezig is, maar wat Trix ook al zegt, laat ze ze gewoon staan? Die bak zou hier al binnen een minuut over de hele vloer liggen en deels afgesabbeld...
pi_86702168
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, haha, wat COOL!

En NU, ze eet de boekjes niet eens op?? :o
Je begrijpt het verkeer Trix, je moet er éérst confetti van maken en dán pas opeten.

En ja, cool hè?! Maar ik ga dan echt denken dat ik het mezelf wijs heb gemaakt. Maar ze zei het echt echt echt 8)7
pi_86702320
Woah Isabeau! Wat knap dat ze zo'n klein verschil in uitspraak bemerkt. Echt zo leuk Sorbo! O+

NU hier zouden de tijdschriften het ook neit overleven :D

Stef ook alweer (bijna) 10 maanden *O* Hij is ook echt al hard op weg een echt dreumesje te zijn!
  woensdag 22 september 2010 @ 10:08:07 #122
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86702512
Oh super dat geklets van Isabeau! ^O^

En inderdaad, eerst confetti maken (in kleine snippertjes of sliertjes) en dan opeten! Da's ook Tirza's volgorde! :Y

Ik zag voorbij komen dat Leah vandaag 9 maanden is, Niels 11 maanden, MInke morgen 9 en Stef overmorgen 10 maanden! Hieperdepiep hoera! *O*
Dan gooi ik er nog ff eentje bij ........Tirza is vandaag 8 maanden!!! O+ *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86702599
De boekjes zijn al wel aangevreten. ;) Maar voornamelijk gaat ze met haar vingertje over alle bladzijden heen. Ze haalt ze er nog niet uit, maar als ze folders ofzoiets op de grond heeft liggen overleven deze het ook niet.

Wat een vermaanddagen hier allemaal! *O*
pi_86702661
Ik ben morgen 374 maanden :D :P

Isabeau was gisteren lekker bezig. Ik had haar uitgekleed om in bad te gaan en op de grond in de badkamer gezet. Ik pakte nog even badschuim en toen ik weer omkeek stond ze rechtop tegen het bad te plassen. Halve kerel!
pi_86702738
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben morgen 374 maanden :D :P

Isabeau was gisteren lekker bezig. Ik had haar uitgekleed om in bad te gaan en op de grond in de badkamer gezet. Ik pakte nog even badschuim en toen ik weer omkeek stond ze rechtop tegen het bad te plassen. Halve kerel!
:D :D :D

Ik was gisteren 341 maanden! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')