Jeetje wat is er al weer veel gekletst vanmorgen
Ik vergat in mijn vorige post even de

-spam van Thomas. Leo, wat een heerlijk blij ventje heb je! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat. En wat is het dan heerlijk thuiskomen uit je werk hè?!! Herkenbaar hoor!
Agossie, Niels snipverkouden. Zo sneu altijd als die kleintjes ziek zijn. En jeetje Twinkly, klinkt vreselijk zoals Niels over zijn toeren was. Gelukkig redelijk geslapen, maar hoop dat het snel beter gaat zodat jullie allerdrie kunnen bijkomen

Maar wel alweer 11 maanden
Isabeau het talenwonder

Knap hoor dat ze zo goed woordjes zegt maar ook goed de relatie legt. En één keer kan toeval zijn, maar toch niet steeds?
Spannend Free, hopen dat het goed gaat dat logeren bij je ouders
Mef, jullie ook al
Inca,

voor het tandje van Stef!! Eindelijk. En wat vervelend dat hij niet wil slapen terwijl hij toch erg moe is. Toch maar steeds troosten en hopen dat hij zich overgeeft ? En die broek uittrekken is zeker niet tof. Riem of bretels een idee

Minke al weer 9 maanden. Wat gaat het toch snel. Veel plezier bij je stiefzus!
NU, wat zit ze zoet te spelen met die boekjes

Hier hadden de boekjes al vervrommeld/gescheurd/opgegeten zijn
Tirza ook al weer 8 maanden vandaag
Wij zijn dus inmiddels weer terug van het zwemmen. Daan ligt inmiddels uitgeteld in bed. Heeft heerlijk gepoedeld en hij is ook 3 keer onderwater geweest

Vond ik best spannend om te doen, maar hij ging niet huilen. Hij keek de eerste keer wel verschrikt maar dat trok snel bij. We hebben er allebei echt van genoten. Volgende week dus weer!
Nu ga ik ECHT aan het werk.