abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 10:17:35 #126
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86702789
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Je begrijpt het verkeer Trix, je moet er éérst confetti van maken en dán pas opeten.

En ja, cool hè?! Maar ik ga dan echt denken dat ik het mezelf wijs heb gemaakt. Maar ze zei het echt echt echt 8)7
??

Nee hoor, hiero worden er gewoon happen uitgenomen en opgevreten als ik het niet tijdig uit zijn mond peuter :')

Ik vind het helemaal niet zo raar hoor :) Gewoon trots zijn jij, hup! o|O

En Twinks, nou he? Wat gaat het hard he? We gaan van het weekend waarschijnlijk zijn verjaardagscadeau en uitdeelcadeautjes bestellen :o (Kweenie hoe lang dat duurt enzo, maar ik ben er vast veels te vroeg mee enzo ;))
3!
  woensdag 22 september 2010 @ 10:19:32 #127
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86702844
Oh, en Elmo! *O* 8 maanden!

Sobo, whahaha, hoe droog nat :D _O-
3!
pi_86702909
gefeliciteerd allemaal met de maandmijlpalen! en Sorboo alvast met je verjaardag?

En uhhh die van Lijnloos vind ik mooi; even lang uit de buik als in de buik; die gaat hier alleen niet op...
:o

aaaahhh Arme Niels wat zielig dat je zo verkouden bent! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Freecell een fijne dag gewenst! lekker genieten O+

Jemig Isabeau snellerd! :o jij hebt vast een talenknobbel hoor O+

NU; zo'n tijdschriftenliefhebster heb ik ook:
gistermorgen in dr pyama:

Ik heb straks late dienst; dus ga zo onder Evie dr dutje ook nog even slapen... :z

[ Bericht 8% gewijzigd door Beessie-Jen op 22-09-2010 10:27:20 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86702965
Dank je BJ, maar dat duurt nog een maand of tien :P
pi_86702988
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben morgen 374 maanden :D :P

Isabeau was gisteren lekker bezig. Ik had haar uitgekleed om in bad te gaan en op de grond in de badkamer gezet. Ik pakte nog even badschuim en toen ik weer omkeek stond ze rechtop tegen het bad te plassen. Halve kerel!
He, dan schelen jij en Minke precies 365 maanden ;)
En Isaboertje... _O-

Tirza ook al aan het vermaanddagen *O*
Confetti maken wordt hier ook regelmatig gedaan... maar toch liever meteen de mond in hoor. :Y)
pi_86703111
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je BJ, maar dat duurt nog een maand of tien :P
:+ :o
haha dan ben ik mooi op tijd toch??
_O-
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86703224
Tirza 8 maanden!! *O*

Wahha Isabeau, meisjes kunnen ook best staand plassen ^O^

Lol Niels kreeg daarnet zijn eerste verjaardagskaart _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86703363
Jeetje wat is er al weer veel gekletst vanmorgen :o

Ik vergat in mijn vorige post even de O+ -spam van Thomas. Leo, wat een heerlijk blij ventje heb je! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat. En wat is het dan heerlijk thuiskomen uit je werk hè?!! Herkenbaar hoor!

Agossie, Niels snipverkouden. Zo sneu altijd als die kleintjes ziek zijn. En jeetje Twinkly, klinkt vreselijk zoals Niels over zijn toeren was. Gelukkig redelijk geslapen, maar hoop dat het snel beter gaat zodat jullie allerdrie kunnen bijkomen :Z Maar wel alweer 11 maanden :o *O*

Isabeau het talenwonder :D Knap hoor dat ze zo goed woordjes zegt maar ook goed de relatie legt. En één keer kan toeval zijn, maar toch niet steeds? ;)

Spannend Free, hopen dat het goed gaat dat logeren bij je ouders :P

Mef, jullie ook al :O

Inca, *O* voor het tandje van Stef!! Eindelijk. En wat vervelend dat hij niet wil slapen terwijl hij toch erg moe is. Toch maar steeds troosten en hopen dat hij zich overgeeft ? En die broek uittrekken is zeker niet tof. Riem of bretels een idee ;)

Minke al weer 9 maanden. Wat gaat het toch snel. Veel plezier bij je stiefzus!

NU, wat zit ze zoet te spelen met die boekjes :D Hier hadden de boekjes al vervrommeld/gescheurd/opgegeten zijn :Y)

Tirza ook al weer 8 maanden vandaag *O*

Wij zijn dus inmiddels weer terug van het zwemmen. Daan ligt inmiddels uitgeteld in bed. Heeft heerlijk gepoedeld en hij is ook 3 keer onderwater geweest :o 8-) Vond ik best spannend om te doen, maar hij ging niet huilen. Hij keek de eerste keer wel verschrikt maar dat trok snel bij. We hebben er allebei echt van genoten. Volgende week dus weer!

Nu ga ik ECHT aan het werk. :+
pi_86703399
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef Twinkly het volgende:

Lol Niels kreeg daarnet zijn eerste verjaardagskaart _O-
Dat is wel erg op tijd :+ Wolf en ik kunnen en komen op zn feest hoor! Kadootjes al binnen *O*
Wat zielig dat hij zo verkouden is. En dat helemaal over de toeren huilen is erg zeg :o vooral als niks dus lijkt te helpen. Hopelijk is hij gauw weer zichzelf
en hoera 11 maanden vandaag *O*

Stef bijna 10 maanden *O* fijn dat de tand die dwars zat eindelijk door is gekomen

Veel plezier Freecell! en hopelijk gaat het logeren hartstikke goed

Minke 9 maanden *O*

Tirza 8 maanden *O*

Sorbootje 300zoveel maanden *O* :P
en Isabeau is een halve kerel joh hahaha

Klinkt echt leuk dat zwemmen Happy! moet ik ook gauw weer eens gaan doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86703535
Vermaandagen! *O* *O*

De dag dat Rienk evenlang in als uit de buik heeft gezeten zijn we mooi vergeten. Ik heb het even terug gezocht, dat was 10 september namelijk, toen was Rienk 8 maanden en een dag O+ Inmiddels is hij morgen 40 weken oud :Y Morgen zou dus de uitgerekende dag zijn, 30 december :o Vrijdag de uitgerekende datum voor Evie :Y

Och arme Niels, vind het zo sneu voor hem en jullie, beterschap met hem :* :*

Tijdschriften hebben we niet, dus die laat Rienk met rust, de afstandsbedieningen, lepels, kabels en telefoons blijven onveilig. En de suikerpot! Die stond altijd gewoon op de salontafel, maar die flikkert hij omver als we niet uitkijken. Dus die staat nu veilig :6

We zijn op controle geweest voor zijn handje. Het ziet er mooi uit. De blaren op zijn vingertoppen zijn open want die velletjes zijn er helemaal af, maar het is wel opgedroogd en ziet er mooi uit (voor zover dat kan :') ) de meeste blaren op zn handpalm zijn stuk, maar zit het losse vel er nog overheen als beschermlaagje en de grootste blaar aan de zijkant is nog intact. Ik heb er geen crème en verbandjes meer omheen, pulkt ie toch los. Hij kruipt er ook gewoon mee en hij doet verder weer net zo wild als eerst. Mocht de grote blaar open gaan moeten we weer even zalf en verband er om doen, want dan kan de zalf even eventuele bacteriën er uit halen. Gewoon als hij slaapt, dan ligt ie tenminste stil ;)

Oh en Isabeau, knap joh! En staand plassen _O- You go girl! O+

En Stef had eindelijk zn tandje! *O*

En freecell een bruiloft, have fun! w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86703738
Twinkly heb je de aspirator van Otrivin al eens geprobeerd om zijn neusje uit te zuigen? En lang douchen werkt hier ook altijd heel goed, hele neusje loopt dan leeg en dan heeft ze weer eventjes lucht. Als ze zo verstopt zit doen we vaak eerst lekker douchen en dan hup meteen flesje erin c_/
En mijn Hongaarse collega stuurde me nog een tip van een ding wat in Hongarije door 60% van de mensen met baby's gebruikt schijnt te worden... een asprirator die op de stofzuiger wordt aangesloten :o Volgens haar helemaal veilig en geweldig, maar ik zelf hou het voorlopig toch maar bij die van Otrivin.

Xeentje is volgende week jarig. Niet normaal hoe hard zo'n jaar gaat.

Gisteren de uitnodigingen verstuurd en de taart besteld bij de Hema.

Ze krijgt er ook nog een 'sla-taartje' van slagroom bij. :9
pi_86703794
Haha Evie! Leuk hè, die tijdschriften!

Fijn dat het al beter gaat met zijn handje, Vlindur!
pi_86703863
Wat een schattig meisje heb jij, Xenia
O+
pi_86703974
Wat een poppetje Xenia!
pi_86704625
Vlindur, wat fijn dat het relatief goed gaat met de handjes van rienk. Hopelijk is het snel over en houdt hij er niet erge litekens aan over
pi_86704660
Dank O+ Tis inderdaad een ubercute snoepje die dol is op kusjes en knuffelen en lekker kroelen en liefst de hele dag achter je aan kruipt. Kwa taalontwikkeling is ze lang zo snel niet als Isabeau. Eigenlijk is haar woordenschat exact hetzelfde als die van Stef: "Tatatá is verongelijkt, mamamamama is 'ik zoek troost' papapa of bababa is spelen/leuk/blij".

Vlindur fijn dat zijn handje mooi aan het helen is :*
pi_86707968
Noh, wat een cutie O+

En die tijdschriftenmandfoto's O+

Fijn dat Rienk zijn handje mooi heelt :)

Kinderen zijn beide bij mijn ouders. Het is écht geen bruiloft waar je kinderen mee heen neemt zeg maar :D Veel studenten, jonge mensen, ze zijn bijna de eerste in hun omgeving die trouwen :)
Kinderen waren ook niet uitgenodigd trouwens :D

Florian lag heerlijk te pitten toen wij weggingen,mijn mama heeft 7 kinderen groot gekregen zonder dat ik er bij was (ik ben nr 7) dus zal vast goed komen ;)

En wij gaan uitslapen morgen O+

En toch voelt het raar :P
pi_86708318
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef freecell het volgende:
Florian lag heerlijk te pitten toen wij weggingen,mijn mama heeft 7 kinderen groot gekregen zonder dat ik er bij was (ik ben nr 7) dus zal vast goed komen ;)
haha, dat zou ik dan wel denken ja.

Wel lekker zeg, even een feestje met jullie tweeen (en alle anderen natuurlijk :+ ). Het blijft raar, vind ik ook altijd.
Wij hebben sinds Leah er is niets meer samen gedaan en gaan dit komend weekend weer voor het eerst doen (samen weekendje weg).
Voor het eerst een nacht zonder Leah.

Ik verheug me erop maar ik verheug me nu ook alweer op de terugkomst (kan er niks aan doen maar het voelt gewoon het fijnste als ze bij mij/ons zijn).
pi_86708387
Juist dat ja Lily :D
Ik heb erg veel zin in vandaag en ik ga me heus vermaken :Y
Maar een stukje van jezelf is toch altijd een beetje bij de kinderen.

En rond 19:30 wéét ik dat ze allebei hoe dan ook slapen, dan zal ik vast iets rustiger worden in mijn hoofd :)

En Leander uit logeren is geen enkel punt. Hij vindt zijn opa en oma geweldig en is helemaal blij. Dat helpt ook wel :)
pi_86708442
Dat gevoel kan ik me wel voorstellen Lily, alhoewel wij sinds de geboorte van Isa niet samen weggeweest zijn eigenlijk. Wel alleen een avond, maar nog geen nacht. Toch lijkt mij dat ook wel lekker om binnenkort een keertje te doen. Beetje dubbel is het he!?

En Freecell, geniet van je dag! :)
pi_86710739
Isabeau is al een paar keer uit logeren geweest en dat ging prima.. Maar wat ik dan heb, dan ga ik ontzettend op stap en dan zóu ik lekker kunnen uitslapen... Maar nee hoor, dan lig ik gewoon om 7 uur naar het plafond te staren }:|
pi_86720646
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Ca.ra het volgende:
Is Bokrijk voor jou te doen? Daar is een hele leuke grote speeltuin (gratis). Maar meer iets voor volgend jaar, als de kindjes allemaal iets groter zijn.
Dat zou wel leuk zijn :Y Is ook wel 130km (ik woon echt in the middle of nowhere :') ) maar het zou me zo leuk lijken om jullie eens irl te ontmoeten :)

En bedankt allemaal voor de complimenten. Daar word ik natuurlijk übertrots door O+
pi_86723750
Toen ik vanmiddag Isabeau opgehaald had klapte buiten de buggy ineens in...met Isabeau er nog in! Er was een of ander moertje losgegaan. Gelukkig heeft een aardige meneer me geholpen én vond ik het moertje terug. Isabeau was not amused!

Daarna heeft ze werkelijk als een bouwvakker pasta zitten eten vreten en nu ligt ze heerlijk te slapen. Lekker ding!
pi_86724842
Oh oh opvouwisabeau :{

Hannah is noodgedwongen een week bij mijn ouders geweest toen ik in het ziekenhuis in België lag. Gelukkig heeft ze het naar haar zin gehad, dus ik durf haar voortaan wel uit logeren te laten gaan (beetje afhankelijk van het logeeradres natuurlijk).

Ze had vandaag trouwens een poepluier waar ik van moest kokhalzen :r Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt (en nee ik ben niet zwanger :+ ). Ik heb haar denk ik een beetje te veel nieuwe dingetjes laten eten de laatste paar dagen.
pi_86724847
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Toen ik vanmiddag Isabeau opgehaald had klapte buiten de buggy ineens in...met Isabeau er nog in! Er was een of ander moertje losgegaan. Gelukkig heeft een aardige meneer me geholpen én vond ik het moertje terug. Isabeau was not amused!

Daarna heeft ze werkelijk als een bouwvakker pasta zitten eten vreten en nu ligt ze heerlijk te slapen. Lekker ding!
:o Arm kind! Buggy weer veilig heel nu?

Rienk wilde niet eten. 3 happen en toen ging de mond op slot. Fruit met yoghurt gemengd was ook geen succes. Mopperen en zeuren was alles wat er vanaf kwam. Om 19:00 lag ie er in en om 19:30 was ie er al weer uit. Hij heeft wel van mn niet kindvriendelijke zuurkool met worst mee gegeten, dát ging er dan weer wel in :') Nu zit hij met een koker met pitjes te spelen. Doet alsof hij nog niet moe is. Maar dat is hij wel. Dus we houden hem nog even op en dan gaat hij er in. Of ie nou wil of niet.

Edit, *nu* dus
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')