Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan.quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg![]()
Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Gelijk heb je. Ik hoop voor je dat t wat moois wordtquote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan.
Als ze je niks meer doet zou je hier ook niet steeds bij elk wissewasje zitten te klagen over haar.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Fellows het volgende:
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!
Dit dus!quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best.
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans hequote:Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd?
Slechts 1tje als ik Tegan moet geloven...quote:Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Male23 het volgende:
[..]
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd?
Dat komt omdat jij je ex nog altijd niet hebt losgelaten.quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.
Kun je toch helemaal niks over zeggen meid...quote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
Ja ik denk wel dat ik iets van haar zal horen, mocht ik vandaag of morgen jarig zijn... Iets in de vorm van een sms' je of een kaartje oid....quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best.
En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
Kijk die wijze woorden van CP!quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt![]()
Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppenDaar schiet je niks mee op.
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.quote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Fellows het volgende:
And again and again and again.
Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.
Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.quote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
Ik merk ook dat ik een beetje in een algehele dip begin te raken, waar de breakup lang niet alleen de oorzaak van is. Het komt bij mij ook door onzekerheid over de gekozen masterstudie en misschien ook wel de gewone herfstdip, maar fijn is anders inderdaad. Voel me soms echt erg down.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.
Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
Dat laatste had ik zaterdag toen hij over zijn ouders begon heel erg. En eigenlijk heb ik dat met steeds meer dingen, de dingen die voor hem serieuze problemen vormen zijn ook grotendeels de redenen waarom het uit is tussen ons en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar nog iets mee te doen, ik heb tijdens de relatie daar al tijd en energie genoeg in gestoken en het ging steeds ten koste van mij.quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Stefka het volgende:
Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.
We zullen er uiteindelijk wel allemaal komen!quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic...
Ze zal er vast wel komen
Waarop was dit een reactie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic...
Ze zal er vast wel komen
Nee i know.quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef melanie_x het volgende:
[..]
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
Dat werkt. Ik ga morgen lekker wandelen met vrienden. Ook fijnquote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.
Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten
Je hebt vast wel een vermoeden.quote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.
Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
Wat fijn zeg! Zo zie je maar dat het ook positieve kanten heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Nu we al bijna 4 weken totaal geen contact hebben gehad ga ik de laatste tijd echt met de dag een stap vooruit. Echt een heerlijk weekend achter de rug waarin ik amper aan haar heb gedachtOp een vrije grauwe dag als vandaag schiet ze wel weer iets vaker door mn hoofd, dus moet even zorgen dat ik mn tijd blijf opvullen!
Verder is gelukkig dat echte ''mis'' gevoel ook weg. Het enige waar ik het nog best moeilijk mee heb is puur en alleen het idee dat er vorig jaar nog zoveel avonturen op het programma stonden samen. We waren ook echt heel close, zij was enorm aanhankelijk. Dat vergeleken met de afstand die er nu tussen ons is. Vind ik soms nog best moeilijk te bevatten.
Verder is het voor mijn persoonlijke ontwikkeling wel echt goed geweest deze break up. Hoor van veel mensen dat ik in positieve zin veranderd ben ( ja nu al ), dat ik minder nonchalant ben en mijzelf ook kwetsbaarder op durf te stellen. Daarnaast heb ik al mijn frustraties van de afgelopen maanden eruit gegooid door te krachttrainen en hard te lopen, dat begint mij fysiek inmiddels ook aardig resultaat op te leveren dus dat is allemaal mooi meegenomen
Kan ik me voorstellen. Je bent het gewend om dat wanneer je elkaar ziet je alles voor elkaar over hebt en je bepaalde gevoelens deelt. Dit is er nu niet meer. Ik word er ook totaal niet vrolijk van als ik haar zie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Stefka het volgende:
Crap, heb vandaag een stevige terugval. Voel me echt down op het moment. Komt gewoon omdat zij langs komt vanavond, heb er eigenlijk totaal geen zin in of behoefte aan.
Heb je er een punt achter gezet via telefoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef GSbrder het volgende:
Meld me ook maar even, na 3,5 jaar een relatie, heb ik er gister een punt achter gezet.
Voel me een beetje vreemd, opgelucht maar ook wel nerveus voor wat komen gaat.
Gelukkig zit ze op dit moment voor stage in het buitenland en ik heb haar al 4 maanden nauwelijks gezien,
dus het afscheid kwam al enigszins geleidelijk en er verandert weinig aan m'n dagelijkse routine. Keep you updated.
Dan maar aan het lijntje houden totdat ze terug komt van stage?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Heb je er een punt achter gezet via telefoon?
Ja, het was de enige optie, eerlijk gezegd. Had een hotel geboekt en een vlucht dit weekend, van donderdag tot dinsdag, maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik ben er niet trots op, maar ik heb haar niet gedumpt, we hebben ruim een uur aan de telefoon gehangen en eerlijk waar, dit was het enige, voor allebei. Ik vertel het later wel een keer, ben nu nog een beetje shell-shocked.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Heb je er een punt achter gezet via telefoon?
Dat is zeker fijn! Ik denk dat elke relatie die beeindigd wordt misschien wel een van de belangrijkste levenslessen van je leven zouden kunnen zijn. Dat klinkt misschien wel heel zweverig en psychologisch maar ik merk in ieder geval dat ik mezelf een stuk beter heb leren kennen. Ik zie nu echt de punten waar ik aan wil en moet gaan werken...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat fijn zeg! Zo zie je maar dat het ook positieve kanten heeft.
Zelf hoorde ik dat ook terug na mijn vorige relatie en het is fijn te weten dat het ook wat opgeleverd heeft. Ik krijg trouwens ook steeds de bevestiging dat het niet aan mij ligt dat de relatie over is. Eerder twijfelde ik er heel erg over of ik niet te bot of te zeurderig was geweest toen ik merkte dat het misging maar ik hoor steeds terug dat anderen het precies hetzelfde aangepakt zouden hebben en waarschijnlijk niet eens zolang nog bij hem gebleven waren.
het is beter om het niet opnieuw te proberen. Er is waarschijnlijk niks veranderd. In mijn geval was dat iig wel zo. Je mist haar nu en het samen zijn, maar de redenen waarom het mis is gegaan zijn waarschijnlijk nog net zo hard aanwezig.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:43 schreef Stefka het volgende:
Pfft, net dat gesprek gehad en ik weet het nu even echt niet.
In het begin was het heel awkward, want ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen en zij ook niet. Uiteindelijk hebben we wel heel veel gepraat en het komt erop neer dat ze echt dik spijt had en mij eigenlijk terug wil. Ik heb geloof ik wel honderd keer gezegd dat dat niet meer gaat lukken en dat ze eerst haar eigen leven op gang moest krijgen, maar ze bleef telkens met van die puppy-ogen kijken en ze zat dik tijd te rekken in de hoop dat ik uiteindelijk toch zou buigen. Na 3 uur er toch maar een einde aan gemaakt en gezegd dat ze beter kon gaan.
Maar nu zijn er gelijk alweer twijfels. Het alleen-zijn is niet bepaald leuk en het idee dat ik haar met een knip van mijn vinger terug zou kunnen krijgen is ergens wel verleidelijk. Maar tegelijk is er ook teveel gebeurd dat het vertrouwen heeft beschadigd en verschillen we teveel om het fatsoenlijk te laten werken.
Kan iemand even bevestigen dat het beter is om het niet opnieuw te proberen?
ik weet niet hoe lang jullie samen zijn geweest maar als de verliefdheid na 2 weken al weg is...maar goed als zij er vandoor gaat met iemand anders kan dat snel gaan...zelf ook een soortgelijke situatie gehad...maar mijn gevoel zit heel diep en zal nog heel lang nodig hebben om te slijten. Al zou ik hem niet meer terug willen, nadat ie zo op mn ziel heeft getrapt...probeer eerst wat tijd voor jezelf te nemen om alles te verwerken...en als je dan nog steeds haar mist en haar niet kwijt wilt kan je erover nadenken...nu ben je gewoon te emo denk ik...en zoiets flik je ook niet vind ik...helaas gebeurd t veel te vaak...respectloos vooral...succes!quote:Op woensdag 29 september 2010 01:00 schreef Stefka het volgende:
Nja, probleem is dat het niet echt verkeerd ging, maar zij in één week iemand ontmoette, het uitmaakte met mij en toen met die gozer vanalles ging doen wat het daglicht niet kan verdragen. Tot die ene week ging het eigenlijk goed.
Pas toen de verliefdheid na een week of 2 dat het uit was, weg begon te zakken begon ik in te zien dat we echt wel op heel veel terreinen verschillen en dat ik eigenlijk niet telkens met haar drama geconfronteerd wil worden. Rationeel is het gewoon allemaal zo makkelijk om het niet te doen, maar de makkelijke optie is toch ook wel erg verleidelijk.
Is met het drama om moeten gaan de makkelijkste optie dan? Of is dat op het moment de makkelijkste optie om je te voorzien in je dagelijkse behoefte van waardering, liefde en sex?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:00 schreef Stefka het volgende:
Nja, probleem is dat het niet echt verkeerd ging, maar zij in één week iemand ontmoette, het uitmaakte met mij en toen met die gozer vanalles ging doen wat het daglicht niet kan verdragen. Tot die ene week ging het eigenlijk goed.
Pas toen de verliefdheid na een week of 2 dat het uit was, weg begon te zakken begon ik in te zien dat we echt wel op heel veel terreinen verschillen en dat ik eigenlijk niet telkens met haar drama geconfronteerd wil worden. Rationeel is het gewoon allemaal zo makkelijk om het niet te doen, zeker na die enorme naaistreek die ze me hiermee geleverd heeft, maar de makkelijke optie is toch ook wel erg verleidelijk.
Bedankt. Dat is wel een goed advies om het gewoon even aan te kijken en niks te overhaasten. Klinkt heel simpel, maar wel even goed dat iemand anders het zegt.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang jullie samen zijn geweest maar als de verliefdheid na 2 weken al weg is...maar goed als zij er vandoor gaat met iemand anders kan dat snel gaan...zelf ook een soortgelijke situatie gehad...maar mijn gevoel zit heel diep en zal nog heel lang nodig hebben om te slijten. Al zou ik hem niet meer terug willen, nadat ie zo op mn ziel heeft getrapt...probeer eerst wat tijd voor jezelf te nemen om alles te verwerken...en als je dan nog steeds haar mist en haar niet kwijt wilt kan je erover nadenken...nu ben je gewoon te emo denk ik...en zoiets flik je ook niet vind ik...helaas gebeurd t veel te vaak...respectloos vooral...succes!
Ja, had ik ook last van de eerste 2-3 weken. Toen kon ik gelukkig meestal die gedachten ook weer wegdrukken, want je weet gewoon dat ze in geen enkel opzicht je vooruit kunnen helpen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Fellows het volgende:
Ik heb echt vage momenten af en toe denk ik straks gaat ze met die jongen naar bed en zie ik heel dat zoenen voor mij en op een of andere manier paniek ik daar echt heel erg door.
Sneller ademen en hart kloppingen het echt warm krijgen gelukkig kan ik mijzelf wel weer gerust te stellen ik zeg dan echt letterlijk tegen mezelf nou en..
Herkent iemand dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |