abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86853086
Gisteravond heb ik m'n ex weer gezien. We gingen met een groep naar een musical die al voordat het uit was besproken was. Ik heb maar een beetje afstand gehouden. Op een moment kwam hij wel even vragen hoe het was en vertelde ik m dat het best goed gaat. Andersom kreeg hij niet echt de tijd zijn verhaal af te maken omdat we aan tafel gingen, maar ik vond het ook niet echt interessant. Ging over zijn ouders die terug waren van vakantie en dat dat een stuk minder fijn was. Doet ie toch echt helemaal zelf.

Verder was het eigenlijk allemaal een beetje apart. We zaten met het eten schuin tegenover elkaar en we praatten met iedereen en ook wel met elkaar maar ik voelde er heel weinig bij eigenlijk. Hij leek juist wel heel geïnteresseerd in wat ik verteld maar had zelf niet zo heel veel boeiends te melden.

Vannacht had ik wel meteen een nachtmerrie over hem, werd wakker en was pissig want in die droom was hij ertussenuit gesneakt terwijl hij mij bezorgd achter had gelaten.

Heb nu echt weer zo'n bleh gevoel en ik denk ook weer veel meer aan hem, maar dat zal wel normaal zijn nu ik hem weer gezien heb.
  zondag 26 september 2010 @ 10:52:07 #152
307093 Fellows
Never again.
pi_86853827
Uh, dit weekend is echt zwaar. Het ene moment denk ik er nog aan misschien komt het wel goed en dan denk ik bij mezelf nee dat komt het niet want ik wil haar niet terug. Weet toevallig dat ze gisteren naar een verjaardag was en nu denk ik de hele tijd dat ze bij die kerel is blijven slapen waar ze mee had gezoend terwijl dat helemaal geen link legt tussen die verjaardag en die jongen. :{
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86854692
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg :)

Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
  zondag 26 september 2010 @ 13:31:52 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86857887
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef melanie_x het volgende:
Ik moet m'n ex toch op een of andere manier vergeven. Ik kan er echt niet tegen om altijd boos te blijven, daar heb ik alleen mezelf mee. Maar het heeft ook allemaal tijd nodig natuurlijk. Ik heb vaak het idee dat ik te snel wil en daarom mijn gevoelens maar wegstop.
Het scheelt in ieder geval dat ik hem nooit meer mis, want dat gevoel is ook erg vervelend.
En voor de rest weer een drukke week voor de boeg :)

Goofy, alweer een 2e date gehad of dat niet?
Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86858883
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nog niet, maar we hebben iets voor volgende week afgesproken. Ik doe het rustig aan. :)
Gelijk heb je. Ik hoop voor je dat t wat moois wordt ;)
  zondag 26 september 2010 @ 16:35:00 #156
307093 Fellows
Never again.
pi_86864329
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!

Ik ga er ook geen moeite voor doen om nog een goed gesprek te houden want dat is echt compleet zinloos en het eindigt met ruzie omdat madam letterlijk zegt ja jij ziet mij als een viese slet waarop ik dus antwoorden dat ze zich ook zo gedraagt? En dan is ze boos :')
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86866296

[ Bericht 100% gewijzigd door Bartinhoo op 26-09-2010 17:27:46 ]
  zondag 26 september 2010 @ 17:26:57 #158
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86866297
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Fellows het volgende:
Heb vandaag maar is met haar gesproken aangezien ik nog een paar dingen nodig had.
En elk gesprek is het ruzie ruzie ruzie zij zit het constant uit te lokken. Maar het doet me echt helemaal niks meer. Ze heeft er een neuk vriendje bij nou prima. Het doet me gewoon niks meer!
Als ze je niks meer doet zou je hier ook niet steeds bij elk wissewasje zitten te klagen over haar.

En 'ik had nog wat dingen nodig' is wel een erg goedkoop (en veelgebruikt) excuus om contact te zoeken. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet meer kon houden en gewoon iets van haar wilde horen. En roep ook vooral niet steeds dat het je niks meer doet, want je bewijst keer op keer in dit topic dat het gewoon bullshit is. Je zit jezelf op deze manier gewoon voor te liegen.

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 26-09-2010 17:33:29 ]
pi_86866601
Hier echt een heerlijk weekend achter de rug.... Constant bezig / met vrienden geweest dus eigenlijk geen moment aan haar gedacht meer....

Gisteravond met een super leuke meid gezoend, ik weet dat zij er wel meer in ziet zitten, maar op de een of andere manier kan dat me nog niet echt bekoren.... Misschien zou ik moeten zeggen van, negeer die gevoelens en ga gewoon eens met haar op date oid, maar ik weer niet of ik daar al aan toe ben....

Op een dag als vandaag vind ik het toch af en toe nog best klote namelijk...
Dit is echt precies dat soort zondagen waarop we samen wat leuks gingen doen, bij elkaar bleven eten , en ik haar savonds naar huis bracht....

Heb haar nu al bijna 4 weken helemaal niet gesproken, over 2 weken is ze jarig. Ik weet niet of ze het uberhaupt viert voor anderen, maar het lijkt me toch wel pijnlijk als ik helemaal niet word uitgenodigd oid :{
Misschien klinkt dat heel onlogisch in jullie oren, uitgenodigd worden op de verjaardag van mn ex, maar we gingen de afgelopen maanden juist zo goed vriendschappelijk met elkaar om.... Hebben toch nog een bepaalde band waarin we alles aan elkaar kunnen vertellen...

Ik snap echt nog steeds niet waarom we nu al zo lang contactstop hebben. We konden echt nog op een leuke manier met elkaar opschieten, maar sinds ze niet op mn sms' je heeft gereageerd heb ik ook absoluut niets meer van haar gehoord. Hopelijk willen we gewoon beiden niet het eerste sms' je sturen oid, ik kan ( of wil ) me echt nog niet voorstellen dat ze totaal niet meer aan me denkt...
  zondag 26 september 2010 @ 17:38:35 #160
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86866804
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best. ;)

En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
pi_86868042
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best. ;)
Dit dus!
Heb nog helemaal geen behoefte me te binden maar rondkijken is al wel leuk. Volgende stap is rondzoenen etcetera... :)
pi_86873657
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tegan op 26-09-2010 21:00:48 ]
pi_86874004
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd? ;)
pi_86874132
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En die vind je direct als ie op straat loopt, met zon grote sticker op zen voorhoofd? ;)
alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
pi_86874760
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Male23 het volgende:

[..]

alle boys met het geurtje van dolce and gabbana maken een kans he
Slechts 1tje als ik Tegan moet geloven... :{
pi_86874838
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
  zondag 26 september 2010 @ 21:26:46 #167
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86876306
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb juist helemaal geen zin in rondzoekenrondzoenen. Ik ben toch echt op zoek naar the one #2, en anders blijf ik liever alleen. Iets halfs wil ik helemaal niet in investeren ofzo.
Dat komt omdat jij je ex nog altijd niet hebt losgelaten.
pi_86876846
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, maar dat kost dus wel een jaar ofzo. Zo van, tot die vertrouwensband weer zo groot is dat ik me echt aan iemand wil binden.
Kun je toch helemaal niks over zeggen meid...

Als jij morgen een leuke jongen tegen komt waarmee het klikt kan het zomaar ineens een stuk sneller gaan dan je nu denkt. Maar zolang jij je gesloten houdt zal het niet komen nee, want dan ben je ook gewoon niet echt aantrekkelijk.

Ik zeg niet dat je nu als een gek op zoek moet hoor, ik doe dat ook niet. Ik ben ook echt nog niet toe aan nu meteen een volwaardige relatie. Maar ik durf wel te kijken :) Dat is iets anders dan jezelf afsluiten.
pi_86876997
Ik ontmoet best interessante jongens, maar er is altijd iets mis. En de laatste die ik wel leuk vond had een vriendin, dus dat schiet ook niet op.

Ik wil me echt niet zomaar in iets storten met seks etc. om dan erachter te komen dat we helemaal niet bij elkaar horen.
pi_86877735
Wie heeft het over sex? En face it, Mr. Perfect bestaat niet. Je eerste ware was ook niet de ware. Tis aan jou hou je er mee om gaat, dát maakt het interessant ;)
  zondag 26 september 2010 @ 21:52:07 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_86877905
Kom ook maar weer is ff buurten... :) het gaat best goed eigenlijk. Niet heel veel gebeurt in tussentijd. Evenwel gister iemand tegengekomen waarbij ik voor het eerst sinds het uit is zoiets had van die wil ik zeker nog wel een keer zien.

Wat Tegan zei daar heeft ze zeker wel een punt mee. Van die halve dingen dat zou ik ook niet willen maar dat is een beetje ieder voor zich lijkt mij...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 september 2010 @ 21:56:44 #172
307093 Fellows
Never again.
pi_86878218
And again and again and again.

Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.

Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
pi_86878315
Ik hoor ook soms dat ik een rebound zou moeten nemen, of wat rond moet gaan sletten, maar ik ben helemaal niet het type voor zoiets. Ik kijk wel al gewoon rond naar leuke meisjes, maar op de een of andere manier zie ik mezelf niet iedere week een ander meisje hebben. Ik kan Tegan dan ook adviseren om gewoon te doen waar ze zichzelf het beste bij voelt :)

Op sommige momenten heb ik het er nog moeilijk mee dat ik weer alleen ben. Was bijvoorbeeld vandaag uit eten met mijn ouders + zus en haar vriend vanwege mijn verjaardag en dan is het toch wel confronterend dat je er weer alleen voor staat. Afgezien van dit soort momenten moet ik zeggen dat ik er de laatste week niet zoveel moeite meer mee heb. Ze spookt veel minder vaak door mijn hoofd nu.
pi_86878477
Ik had bij eerdere breakups wel echte up's en down's maar nu is het eigenlijk verbazingwekkend niet zo. Ik ben meer zo van ik zie het wel. Ik wil hem nog wel terug, maar ik kan het me wel voorstellen dat het niet zo gaat gebeuren en dat lijkt me niet het einde van de wereld. Maar ik kan me alsnog niet voorstellen om een ander te hebben, om dus dat punt wat ik eerder noemde. Ik wil echt geen seks met een random iemand, ookal was dat met mijn ex dan wel zo in het begin, maar ik zou nu ook niet zomaar zoenen voor het zoenen. Ik moet iemand gewoon echt door en door kennen wil ik een klein stapje verder gaan.
pi_86878636
Misschien wil ik gewoon nooit meer zoveel pijn hebben ofzo, dan ontwijk ik het liever. Maarja, dit kan je natuurlijk altijd overkomen, of ik moet nooit meer gevoelens hebben voor iemand of me door gevoelens laten beinvloeden. Uiteindelijk is het ook wel zo dat het niet leuk kan zijn als je er niet helemaal voor gaat. Dit is wel een lastig iets om een evenwicht in te vinden imo.
pi_86878867
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt :)

Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppen ;) Daar schiet je niks mee op.
pi_86882099
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:

En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
Ja ik denk wel dat ik iets van haar zal horen, mocht ik vandaag of morgen jarig zijn... Iets in de vorm van een sms' je of een kaartje oid....

We zijn beiden gewoon ( vooral ik ) compleet verkeerd omgegaan met het ''afstand'' nemen. De eerste 3 weken gingen we nog gewoon met elkaar om alsof we een stel waren. Vervolgens ging ik op vakantie, maar toen ik terugkwam meteen weer door haar uitgenodigd..

Ik bleef maar aanhankelijk bij haar doen. Toen er 3 weken geleden een klein onenigheidje tussen ons was heb ik haar weer gestuurd dat het me zo erg speet, en dat ik me zo kut voelde omdat ik iets verkeerds gedaan had etc etc... Maar op zo' n manier kun je niet eeuwig met elkaar blijven omgaan. Vandaar dat de contactstop van nu sowiezo goed is, al hoop ik niet permanent. Ik zou daar ook geen goed aanwijsbare reden voor op kunnen noemen....

Het is natuurlijk ook zo, dat zie ik nu ook (pas ) in, dat je als ex' en niet geforceerd elkaar om de week moet gaan sms' en hoe het ermee gaat enzo... Wanneer dat het geval is, kun je elkaar nooit loslaten denk ik...
pi_86888839
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt :)

Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppen ;) Daar schiet je niks mee op.
Kijk die wijze woorden van CP! _O_
Sowieso schrijf je zo.
pi_86913628
sinds dat het uit is niet meer zo vrolijk geweest als vandaag. Hoor ik net dat ze alweer een ander heeft. :N

Achja het moest een keer gebeuren, hopen dat ik er snel weer overheen ben.

[ Bericht 17% gewijzigd door Male23 op 27-09-2010 19:57:45 ]
  maandag 27 september 2010 @ 19:51:57 #180
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86913793
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Fellows het volgende:
And again and again and again.

Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.

Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86914259
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
  maandag 27 september 2010 @ 20:06:06 #182
307093 Fellows
Never again.
pi_86914519
Het stomste is dat ik het echt heel graag wil en ik zie waar ik nou elke elke elke x de fout in ga maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet om meteen los te laten.

Ik merk wel dat de persoon wie zij nu is dat ik daar nooit verliefd op ben geweest.
Voel me wel wat beter dan het weekend gelukkig. Maar zodra ik even laat zien dat ik er voor wil gaan en mijn eigen weg wil gaan,gewoon niks meer met haar wil neemt zij contact op of gaat ze me doelloze smsjes sturen. =/ :N
  maandag 27 september 2010 @ 20:08:24 #183
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86914639
Dan zorg je dat ze geen contact met je op kan nemen, als je dat wilt dan is dat zo gedaan hoor :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86914667
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.

Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
pi_86914903
Ook ontwikkelingen op mijn front. Het is nu 5 weken geleden (waarom onthoud ik telkens dat het op een maandag was? :( ) en de eerste 2 weken waren extreem kut, maar daarna ging het steeds een stukje beter. Tot op het punt dat ik er eigenlijk over het algemeen wel vrede mee heb hoe het gelopen is.
Maar nu komt het. Ik ben vandaag jarig (geen felicitaties nodig, al genoeg gehad ;)). Zij feliciteerde mij via de sms en gaf aan dat ze graag nog een keer langs wilde komen om wat bij te praten en nog wat spullen mee te nemen (haar huissleutel + fiets :+).
Ik reageerde daar niet heel enthousiast op, want ik ben bang dat alle weggestopte gevoelens weer terug gaan komen. Ik vond desalniettemin dat ik geen pussy moest zijn en het iig toch maar even te proberen om wat te praten, zeker ook gezien haar niet zo stabiele geestelijke toestand. Vinden jullie het een verstandig idee of had ik beter totaal geen contact meer moeten maken?

quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.

Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
Ik merk ook dat ik een beetje in een algehele dip begin te raken, waar de breakup lang niet alleen de oorzaak van is. Het komt bij mij ook door onzekerheid over de gekozen masterstudie en misschien ook wel de gewone herfstdip, maar fijn is anders inderdaad. Voel me soms echt erg down.
Of je nog vrienden wil zijn met je ex is compleet aan jezelf. Ik heb daar zelf steeds minder behoefte aan. Het is deels beter, omdat er dan tenminste geen gevoelens meer kunnen ontstaan, maar ook deels omdat ik me gewoon geen zorgen wil gaan maken om al haar problemen, terwijl ik er zelf ook genoeg heb.

Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Stefka op 27-09-2010 20:19:03 ]
pi_86915491
Ik heb een daglichtlamp tegen de herfstdip. Had bedacht dat ik er morgen maar weer eens aan ga beginnen.

quote:
Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Stefka het volgende:

Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.
Dat laatste had ik zaterdag toen hij over zijn ouders begon heel erg. En eigenlijk heb ik dat met steeds meer dingen, de dingen die voor hem serieuze problemen vormen zijn ook grotendeels de redenen waarom het uit is tussen ons en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar nog iets mee te doen, ik heb tijdens de relatie daar al tijd en energie genoeg in gestoken en het ging steeds ten koste van mij.
pi_86917567
Zo de relatie met mijn ex is helemaal over ook het vriendschappelijke gedeelte, ben er helemaal klaar mee. Ze heeft iemand anders en ik ben absoluut niet verdrietig maar wel heel boos, zeker omdat er hier en daar leugens door haar verteld zijn.
  maandag 27 september 2010 @ 21:04:09 #188
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_86917772
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic... ;)

Ze zal er vast wel komen :Y
  maandag 27 september 2010 @ 21:14:36 #189
307093 Fellows
Never again.
pi_86918394
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic... ;)

We zullen er uiteindelijk wel allemaal komen! O+
pi_86918964
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:

Waarop was dit een reactie?
  maandag 27 september 2010 @ 21:25:36 #191
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86919016
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef melanie_x het volgende:

[..]

En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
Nee i know.

Het verbaast me dat ik er zo snel ineens over heen ben, maar ach *O*
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 27 september 2010 @ 22:31:44 #192
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86923260
mijn ex zat ook op fok. Maar heeft een nieuw account.
Eerst keek ik veel op fok, maar nu heb ik geen behoefte aan om de topics door te lezen, omdat ik toch bang ben dat ik iets herken, dat hij het is. En ik dingen lees wat ik niet zo leuk vind bijvoorbeeld ;)
pi_86923956
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.

Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
pi_86924831
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.

Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten :)
pi_86924913
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.

Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten :)
Dat werkt. Ik ga morgen lekker wandelen met vrienden. Ook fijn :)
pi_86925797
Mooi dat het lekker gaat daar bij ( de meeste van ) jullie... :P

Alleen bij fellows zit er nog niet echt schot in de zaak heb ik het idee. Herken mezelf daar wel in van een paar weken geleden. Constant voor jezelf redenen verzinnen om contact op te nemen met haar, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden O-)

Nu we al bijna 4 weken totaal geen contact hebben gehad ga ik de laatste tijd echt met de dag een stap vooruit. Echt een heerlijk weekend achter de rug waarin ik amper aan haar heb gedacht :) Op een vrije grauwe dag als vandaag schiet ze wel weer iets vaker door mn hoofd, dus moet even zorgen dat ik mn tijd blijf opvullen!

Verder is gelukkig dat echte ''mis'' gevoel ook weg. Het enige waar ik het nog best moeilijk mee heb is puur en alleen het idee dat er vorig jaar nog zoveel avonturen op het programma stonden samen. We waren ook echt heel close, zij was enorm aanhankelijk. Dat vergeleken met de afstand die er nu tussen ons is. Vind ik soms nog best moeilijk te bevatten.

Verder is het voor mijn persoonlijke ontwikkeling wel echt goed geweest deze break up. Hoor van veel mensen dat ik in positieve zin veranderd ben ( ja nu al ), dat ik minder nonchalant ben en mijzelf ook kwetsbaarder op durf te stellen. Daarnaast heb ik al mijn frustraties van de afgelopen maanden eruit gegooid door te krachttrainen en hard te lopen, dat begint mij fysiek inmiddels ook aardig resultaat op te leveren dus dat is allemaal mooi meegenomen :)
  maandag 27 september 2010 @ 23:32:01 #197
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86926072
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.

Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
Je hebt vast wel een vermoeden. ;)

Het is vaak zo dat ex-geliefden zich heel anders gaan gedragen na een relatie.
pi_86926217
Welk vermoeden? Dat hij aan het chatten is met een nieuwe date? Want dat denk ik echt niet.

Ik zou eerder denken dat hij mijn aandacht probeert te trekken, maar ik vind het ook weer stom om dat te denken zonder aanleiding. En hij weet zelf dat hij echt mijn aandacht wil beter kan smsen ofzo. Dit hele dagen online zijn irriteert me alleen maar. Niet dat hij me gaat smsen, dat bedoelde ik niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:05:23 #199
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86927208
Ik was in de veronderstelling dat je ex al een stuk verder was met de verwerking dan jij? Dus waarom zou het dan vreemd zijn dat ie wellicht iemand heeft leren kennen die graag 's avonds achter de chat zit. Goedkoper dan bellen/sms'en tenslotte.
pi_86927419
Nouja, dat kan allemaal en dat mag. Maar wij zijn daar vrij open in geweest en de laatste keer dat ik hem sprak was daar totaal geen sprake van en dat is pas twee weken terug. En ik ken hem ook we dat hij daar niet heel snel in is ookal wil hij mij niet terug.
pi_86932803
Ik droomde vannacht alweer over m'n ex. Dit keer probeerde ik hem weer terug te krijgen alleen bedacht ik me dat hij wel op een kennis van me zou vallen. En even later zag ik hem met haar intiem staan kletsen. Het was gelukkig niet dramatisch ofzo, maar ik werd wel ff wakker met een blegh gevoel. Ik zou t helemaal niet willen weten als hij een nieuwe vriendin zou hebben. Niet omdat hij dat niet mag maar omdat ik me dan extra eenzaam voel.
pi_86933009
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:24 schreef Bartinhoo het volgende:

Nu we al bijna 4 weken totaal geen contact hebben gehad ga ik de laatste tijd echt met de dag een stap vooruit. Echt een heerlijk weekend achter de rug waarin ik amper aan haar heb gedacht :) Op een vrije grauwe dag als vandaag schiet ze wel weer iets vaker door mn hoofd, dus moet even zorgen dat ik mn tijd blijf opvullen!

Verder is gelukkig dat echte ''mis'' gevoel ook weg. Het enige waar ik het nog best moeilijk mee heb is puur en alleen het idee dat er vorig jaar nog zoveel avonturen op het programma stonden samen. We waren ook echt heel close, zij was enorm aanhankelijk. Dat vergeleken met de afstand die er nu tussen ons is. Vind ik soms nog best moeilijk te bevatten.

Verder is het voor mijn persoonlijke ontwikkeling wel echt goed geweest deze break up. Hoor van veel mensen dat ik in positieve zin veranderd ben ( ja nu al ), dat ik minder nonchalant ben en mijzelf ook kwetsbaarder op durf te stellen. Daarnaast heb ik al mijn frustraties van de afgelopen maanden eruit gegooid door te krachttrainen en hard te lopen, dat begint mij fysiek inmiddels ook aardig resultaat op te leveren dus dat is allemaal mooi meegenomen :)
Wat fijn zeg! Zo zie je maar dat het ook positieve kanten heeft.
Zelf hoorde ik dat ook terug na mijn vorige relatie en het is fijn te weten dat het ook wat opgeleverd heeft. Ik krijg trouwens ook steeds de bevestiging dat het niet aan mij ligt dat de relatie over is. Eerder twijfelde ik er heel erg over of ik niet te bot of te zeurderig was geweest toen ik merkte dat het misging maar ik hoor steeds terug dat anderen het precies hetzelfde aangepakt zouden hebben en waarschijnlijk niet eens zolang nog bij hem gebleven waren.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:32:23 #203
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86933511
Meld me ook maar even, na 3,5 jaar een relatie, heb ik er gister een punt achter gezet.
Voel me een beetje vreemd, opgelucht maar ook wel nerveus voor wat komen gaat.

Gelukkig zit ze op dit moment voor stage in het buitenland en ik heb haar al 4 maanden nauwelijks gezien,
dus het afscheid kwam al enigszins geleidelijk en er verandert weinig aan m'n dagelijkse routine. Keep you updated.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86934480
Sterkte!
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:47:03 #205
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86935883
Die dromen zijn idd heel erg :r Of ik heb ruzie met hem en dan zeg ik dingen die ik toen tegen hem had moeten zeggen maar helaas niet gedaan heb, of ik droom dat alles weer goed is ;( en daarna droom ik weer dat ik hem met zn nieuwe neukertje in bed zie :r
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:50:00 #206
307093 Fellows
Never again.
pi_86939993
Ben blij dat ze vandaag niks van zich laat horen waardoor ik ook minder aan haar denk en niet het gevoel heb dat ik contact op moet nemen.

Hopen dat het bij mij ook is tot me door dringt dat het nooit gaat werken en ze het mij zo niet waard is.
pi_86946809
Crap, heb vandaag een stevige terugval. Voel me echt down op het moment. Komt gewoon omdat zij langs komt vanavond, heb er eigenlijk totaal geen zin in of behoefte aan.
pi_86951084
Had vannacht een kutnacht, doet me eigenlijk niet zoveel dat ze iemand anders heeft, op het feit na dan dat ikzelf nog niet iemand anders heb. Maar heb echt totaal geen oog dicht gedaan, alleen maar liggen draaien. Misschien dat de gedacht even wennen is.

Vandaag op het werk ging echter prima. Weer lol gehad en af en toe eens aan haar gedacht.
pi_86951123
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Stefka het volgende:
Crap, heb vandaag een stevige terugval. Voel me echt down op het moment. Komt gewoon omdat zij langs komt vanavond, heb er eigenlijk totaal geen zin in of behoefte aan.
Kan ik me voorstellen. Je bent het gewend om dat wanneer je elkaar ziet je alles voor elkaar over hebt en je bepaalde gevoelens deelt. Dit is er nu niet meer. Ik word er ook totaal niet vrolijk van als ik haar zie.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:06:42 #210
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86951332
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef GSbrder het volgende:
Meld me ook maar even, na 3,5 jaar een relatie, heb ik er gister een punt achter gezet.
Voel me een beetje vreemd, opgelucht maar ook wel nerveus voor wat komen gaat.

Gelukkig zit ze op dit moment voor stage in het buitenland en ik heb haar al 4 maanden nauwelijks gezien,
dus het afscheid kwam al enigszins geleidelijk en er verandert weinig aan m'n dagelijkse routine. Keep you updated.
Heb je er een punt achter gezet via telefoon :N ?
pi_86951935
Bah, van die slechte dagen op het werk zorgen dat ik hem mis. Om uit te praten wat er gebeurd is.

Toen we dat gesprek hadden dat we maar geen contact moesten hebben een tijdje hebben we een afspraak gemaakt om te praten een maand later. Nu is die dag over precies een week en ik begin hem pas nu echt los te laten en ik krijg echt een terugval als ik hem ga zien. Aan de andere kant wil ik echt graag met hem praten omdat het zo lang geleden was. En de afgelopen vier jaar sprak ik hem minstens wekelijks. Maarja. Als hij iets van zich laat horen over onze afspraak, voor de specifieke tijd enzo, dan ga ik hem wel afzeggen.

Bah, stomme dag.
pi_86956896
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dan maar aan het lijntje houden totdat ze terug komt van stage?
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:38:40 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86964967
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja, het was de enige optie, eerlijk gezegd. Had een hotel geboekt en een vlucht dit weekend, van donderdag tot dinsdag, maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik ben er niet trots op, maar ik heb haar niet gedumpt, we hebben ruim een uur aan de telefoon gehangen en eerlijk waar, dit was het enige, voor allebei. Ik vertel het later wel een keer, ben nu nog een beetje shell-shocked.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86965350
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Wat fijn zeg! Zo zie je maar dat het ook positieve kanten heeft.
Zelf hoorde ik dat ook terug na mijn vorige relatie en het is fijn te weten dat het ook wat opgeleverd heeft. Ik krijg trouwens ook steeds de bevestiging dat het niet aan mij ligt dat de relatie over is. Eerder twijfelde ik er heel erg over of ik niet te bot of te zeurderig was geweest toen ik merkte dat het misging maar ik hoor steeds terug dat anderen het precies hetzelfde aangepakt zouden hebben en waarschijnlijk niet eens zolang nog bij hem gebleven waren.
Dat is zeker fijn! Ik denk dat elke relatie die beeindigd wordt misschien wel een van de belangrijkste levenslessen van je leven zouden kunnen zijn. Dat klinkt misschien wel heel zweverig en psychologisch maar ik merk in ieder geval dat ik mezelf een stuk beter heb leren kennen. Ik zie nu echt de punten waar ik aan wil en moet gaan werken...

Ik moet wel gaan opletten dat het niet - missen van mijn ex zich nu alsnog gaat vertalen in negatieve gedachten over haar. Tot nu toe kon ik op een heel sportieve manier over haar denken en praten, maar ik merk de laatste paar dagen dat ik haar steeds vaker zwart loop te maken in gedachten....

Blijf stiekem toch wel benieuwd of we ooit nog als een soort van vrienden met elkaar om kunnen gaan. En dan heb ik het gewoon over zo af en toe eens een krabbel/sms of iets spontaans oid. Ik weet gewoon echt niet of ik nu compleet uit haar gedachte ben, of dat we onszelf beiden in bescherming nemen....

De dag dat het vorig jaar aanging komt steeds dichterbij, denk dat ik het dan wel weer even wat moeilijker ga krijgen. Vooral omdat het idee momenteel heerst dat ik absoluut niet zou weten waar ik een nieuwe vriendin vandaan moet halen, vind echt niemand leuk genoeg :{
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:58:59 #215
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86965654
Hoezo moet je daar op letten, je bent haar niks meer schuldig en je mag over haar denken hoe je wilt, zolang je die (misschien onjuiste) gedachten niet deelt met anderen is er niks aan de hand toch :P
[/quote]
pi_86967049
Pfft, net dat gesprek gehad en ik weet het nu even echt niet.

In het begin was het heel awkward, want ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen en zij ook niet. Uiteindelijk hebben we wel heel veel gepraat en het komt erop neer dat ze echt dik spijt had en mij eigenlijk terug wil. Ik heb geloof ik wel honderd keer gezegd dat dat niet meer gaat lukken en dat ze eerst haar eigen leven op gang moest krijgen, maar ze bleef telkens met van die puppy-ogen kijken en ze zat dik tijd te rekken in de hoop dat ik uiteindelijk toch zou buigen. Na 3 uur er toch maar een einde aan gemaakt en gezegd dat ze beter kon gaan.

Maar nu zijn er gelijk alweer twijfels. Het alleen-zijn is niet bepaald leuk en het idee dat ik haar met een knip van mijn vinger terug zou kunnen krijgen is ergens wel verleidelijk. Maar tegelijk is er ook teveel gebeurd dat het vertrouwen heeft beschadigd en verschillen we teveel om het fatsoenlijk te laten werken.
Kan iemand even bevestigen dat het beter is om het niet opnieuw te proberen? :+
  woensdag 29 september 2010 @ 00:53:29 #217
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86967275
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:43 schreef Stefka het volgende:
Pfft, net dat gesprek gehad en ik weet het nu even echt niet.

In het begin was het heel awkward, want ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen en zij ook niet. Uiteindelijk hebben we wel heel veel gepraat en het komt erop neer dat ze echt dik spijt had en mij eigenlijk terug wil. Ik heb geloof ik wel honderd keer gezegd dat dat niet meer gaat lukken en dat ze eerst haar eigen leven op gang moest krijgen, maar ze bleef telkens met van die puppy-ogen kijken en ze zat dik tijd te rekken in de hoop dat ik uiteindelijk toch zou buigen. Na 3 uur er toch maar een einde aan gemaakt en gezegd dat ze beter kon gaan.

Maar nu zijn er gelijk alweer twijfels. Het alleen-zijn is niet bepaald leuk en het idee dat ik haar met een knip van mijn vinger terug zou kunnen krijgen is ergens wel verleidelijk. Maar tegelijk is er ook teveel gebeurd dat het vertrouwen heeft beschadigd en verschillen we teveel om het fatsoenlijk te laten werken.
Kan iemand even bevestigen dat het beter is om het niet opnieuw te proberen? :+
het is beter om het niet opnieuw te proberen. Er is waarschijnlijk niks veranderd. In mijn geval was dat iig wel zo. Je mist haar nu en het samen zijn, maar de redenen waarom het mis is gegaan zijn waarschijnlijk nog net zo hard aanwezig.
wil niet zeggen dat ik t niet zou begrijpen als je t toch zou doen...been there done that...but got slapped in the face..
pi_86967435
Nja, probleem is dat het niet echt verkeerd ging, maar zij in één week iemand ontmoette, het uitmaakte met mij en toen met die gozer vanalles ging doen wat het daglicht niet kan verdragen. Tot die ene week ging het eigenlijk goed.
Pas toen de verliefdheid na een week of 2 dat het uit was, weg begon te zakken begon ik in te zien dat we echt wel op heel veel terreinen verschillen en dat ik eigenlijk niet telkens met haar drama geconfronteerd wil worden. Rationeel is het gewoon allemaal zo makkelijk om het niet te doen, zeker na die enorme naaistreek die ze me hiermee geleverd heeft, maar de makkelijke optie is toch ook wel erg verleidelijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 01:05:03 #219
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86967516
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:00 schreef Stefka het volgende:
Nja, probleem is dat het niet echt verkeerd ging, maar zij in één week iemand ontmoette, het uitmaakte met mij en toen met die gozer vanalles ging doen wat het daglicht niet kan verdragen. Tot die ene week ging het eigenlijk goed.
Pas toen de verliefdheid na een week of 2 dat het uit was, weg begon te zakken begon ik in te zien dat we echt wel op heel veel terreinen verschillen en dat ik eigenlijk niet telkens met haar drama geconfronteerd wil worden. Rationeel is het gewoon allemaal zo makkelijk om het niet te doen, maar de makkelijke optie is toch ook wel erg verleidelijk.
ik weet niet hoe lang jullie samen zijn geweest maar als de verliefdheid na 2 weken al weg is...maar goed als zij er vandoor gaat met iemand anders kan dat snel gaan...zelf ook een soortgelijke situatie gehad...maar mijn gevoel zit heel diep en zal nog heel lang nodig hebben om te slijten. Al zou ik hem niet meer terug willen, nadat ie zo op mn ziel heeft getrapt...probeer eerst wat tijd voor jezelf te nemen om alles te verwerken...en als je dan nog steeds haar mist en haar niet kwijt wilt kan je erover nadenken...nu ben je gewoon te emo denk ik...en zoiets flik je ook niet vind ik...helaas gebeurd t veel te vaak...respectloos vooral...succes!
  woensdag 29 september 2010 @ 01:09:52 #220
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86967609
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:00 schreef Stefka het volgende:
Pas toen de verliefdheid na een week of 2 dat het uit was, weg begon te zakken begon ik in te zien dat we echt wel op heel veel terreinen verschillen en dat ik eigenlijk niet telkens met haar drama geconfronteerd wil worden. Rationeel is het gewoon allemaal zo makkelijk om het niet te doen, zeker na die enorme naaistreek die ze me hiermee geleverd heeft, maar de makkelijke optie is toch ook wel erg verleidelijk.
Is met het drama om moeten gaan de makkelijkste optie dan? Of is dat op het moment de makkelijkste optie om je te voorzien in je dagelijkse behoefte van waardering, liefde en sex? :P
[/quote]
pi_86967717
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:05 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik weet niet hoe lang jullie samen zijn geweest maar als de verliefdheid na 2 weken al weg is...maar goed als zij er vandoor gaat met iemand anders kan dat snel gaan...zelf ook een soortgelijke situatie gehad...maar mijn gevoel zit heel diep en zal nog heel lang nodig hebben om te slijten. Al zou ik hem niet meer terug willen, nadat ie zo op mn ziel heeft getrapt...probeer eerst wat tijd voor jezelf te nemen om alles te verwerken...en als je dan nog steeds haar mist en haar niet kwijt wilt kan je erover nadenken...nu ben je gewoon te emo denk ik...en zoiets flik je ook niet vind ik...helaas gebeurd t veel te vaak...respectloos vooral...succes!
Bedankt. Dat is wel een goed advies om het gewoon even aan te kijken en niks te overhaasten. Klinkt heel simpel, maar wel even goed dat iemand anders het zegt.

Het is nu 5 weken uit en op zich ging het de laatste week best aardig met mij. Had alleen wel steeds van die momentjes dat je je er kut door voelt. Natuurlijk was de verliefdheid niet gelijk weg, maar in de afgelopen weken heb ik wel met meer afstand naar het verloop van de relatie kunnen kijken en ben ik tot de conclusie gekomen dat er toch wel een aantal dingen fundamenteel scheef zaten.
Het was trouwens een relatie van 8 maanden, wel mijn eerste serieuze relatie, dus voor mijn gevoel was het wel lang. Het was ook een intensieve relatie, de laatste zes maanden hebben we 99% van de tijd bij elkaar geslapen en bijna iedere avond dingen gedaan. Achteraf was dat misschien ook wat te veel van het goede.
pi_86969140
KLOTEE... Ging net zo lekker, maar vannacht gedroomd dat ze voor mn deur stond smekend om haar terug te nemen en daarna naar antwerpen geweest :X

Wat is dat kut wakker worden zeg :P Misschien heeft zij al in geen weken meer aan me gedacht, dat maakt het allemaal nog net wat triester..
pi_86977802
Ik heb echt vage momenten af en toe denk ik straks gaat ze met die jongen naar bed en zie ik heel dat zoenen voor mij en op een of andere manier paniek ik daar echt heel erg door.
Sneller ademen en hart kloppingen het echt warm krijgen gelukkig kan ik mijzelf wel weer gerust te stellen ik zeg dan echt letterlijk tegen mezelf nou en..

Herkent iemand dit? :)
  woensdag 29 september 2010 @ 13:39:08 #224
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86978224
Ja. Gaat ook wel weer over. ;)
pi_86978233
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Fellows het volgende:
Ik heb echt vage momenten af en toe denk ik straks gaat ze met die jongen naar bed en zie ik heel dat zoenen voor mij en op een of andere manier paniek ik daar echt heel erg door.
Sneller ademen en hart kloppingen het echt warm krijgen gelukkig kan ik mijzelf wel weer gerust te stellen ik zeg dan echt letterlijk tegen mezelf nou en..

Herkent iemand dit? :)
Ja, had ik ook last van de eerste 2-3 weken. Toen kon ik gelukkig meestal die gedachten ook weer wegdrukken, want je weet gewoon dat ze in geen enkel opzicht je vooruit kunnen helpen.
Nu net als met dat gesprek van gisteren wil ik nog steeds het er eigenlijk niet over hebben en details hoef ik al helemaal niet te weten, maar de gedachte doet me niet meer zoveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')