abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86878867
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt :)

Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppen ;) Daar schiet je niks mee op.
pi_86882099
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best. ;)

En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
Ja ik denk wel dat ik iets van haar zal horen, mocht ik vandaag of morgen jarig zijn... Iets in de vorm van een sms' je of een kaartje oid....

We zijn beiden gewoon ( vooral ik ) compleet verkeerd omgegaan met het ''afstand'' nemen. De eerste 3 weken gingen we nog gewoon met elkaar om alsof we een stel waren. Vervolgens ging ik op vakantie, maar toen ik terugkwam meteen weer door haar uitgenodigd..

Ik bleef maar aanhankelijk bij haar doen. Toen er 3 weken geleden een klein onenigheidje tussen ons was heb ik haar weer gestuurd dat het me zo erg speet, en dat ik me zo kut voelde omdat ik iets verkeerds gedaan had etc etc... Maar op zo' n manier kun je niet eeuwig met elkaar blijven omgaan. Vandaar dat de contactstop van nu sowiezo goed is, al hoop ik niet permanent. Ik zou daar ook geen goed aanwijsbare reden voor op kunnen noemen....

Het is natuurlijk ook zo, dat zie ik nu ook (pas ) in, dat je als ex' en niet geforceerd elkaar om de week moet gaan sms' en hoe het ermee gaat enzo... Wanneer dat het geval is, kun je elkaar nooit loslaten denk ik...
pi_86888839
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt :)

Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppen ;) Daar schiet je niks mee op.
Kijk die wijze woorden van CP! _O_
Sowieso schrijf je zo.
pi_86913628
sinds dat het uit is niet meer zo vrolijk geweest als vandaag. Hoor ik net dat ze alweer een ander heeft. :N

Achja het moest een keer gebeuren, hopen dat ik er snel weer overheen ben.

[ Bericht 17% gewijzigd door Male23 op 27-09-2010 19:57:45 ]
  maandag 27 september 2010 @ 19:51:57 #180
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86913793
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Fellows het volgende:
And again and again and again.

Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.

Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86914259
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
  maandag 27 september 2010 @ 20:06:06 #182
307093 Fellows
Never again.
pi_86914519
Het stomste is dat ik het echt heel graag wil en ik zie waar ik nou elke elke elke x de fout in ga maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet om meteen los te laten.

Ik merk wel dat de persoon wie zij nu is dat ik daar nooit verliefd op ben geweest.
Voel me wel wat beter dan het weekend gelukkig. Maar zodra ik even laat zien dat ik er voor wil gaan en mijn eigen weg wil gaan,gewoon niks meer met haar wil neemt zij contact op of gaat ze me doelloze smsjes sturen. =/ :N
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 27 september 2010 @ 20:08:24 #183
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86914639
Dan zorg je dat ze geen contact met je op kan nemen, als je dat wilt dan is dat zo gedaan hoor :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_86914667
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.

Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
pi_86914903
Ook ontwikkelingen op mijn front. Het is nu 5 weken geleden (waarom onthoud ik telkens dat het op een maandag was? :( ) en de eerste 2 weken waren extreem kut, maar daarna ging het steeds een stukje beter. Tot op het punt dat ik er eigenlijk over het algemeen wel vrede mee heb hoe het gelopen is.
Maar nu komt het. Ik ben vandaag jarig (geen felicitaties nodig, al genoeg gehad ;)). Zij feliciteerde mij via de sms en gaf aan dat ze graag nog een keer langs wilde komen om wat bij te praten en nog wat spullen mee te nemen (haar huissleutel + fiets :+).
Ik reageerde daar niet heel enthousiast op, want ik ben bang dat alle weggestopte gevoelens weer terug gaan komen. Ik vond desalniettemin dat ik geen pussy moest zijn en het iig toch maar even te proberen om wat te praten, zeker ook gezien haar niet zo stabiele geestelijke toestand. Vinden jullie het een verstandig idee of had ik beter totaal geen contact meer moeten maken?

quote:
Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.

Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
Ik merk ook dat ik een beetje in een algehele dip begin te raken, waar de breakup lang niet alleen de oorzaak van is. Het komt bij mij ook door onzekerheid over de gekozen masterstudie en misschien ook wel de gewone herfstdip, maar fijn is anders inderdaad. Voel me soms echt erg down.
Of je nog vrienden wil zijn met je ex is compleet aan jezelf. Ik heb daar zelf steeds minder behoefte aan. Het is deels beter, omdat er dan tenminste geen gevoelens meer kunnen ontstaan, maar ook deels omdat ik me gewoon geen zorgen wil gaan maken om al haar problemen, terwijl ik er zelf ook genoeg heb.

Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Stefka op 27-09-2010 20:19:03 ]
pi_86915491
Ik heb een daglichtlamp tegen de herfstdip. Had bedacht dat ik er morgen maar weer eens aan ga beginnen.

quote:
Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Stefka het volgende:

Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.
Dat laatste had ik zaterdag toen hij over zijn ouders begon heel erg. En eigenlijk heb ik dat met steeds meer dingen, de dingen die voor hem serieuze problemen vormen zijn ook grotendeels de redenen waarom het uit is tussen ons en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar nog iets mee te doen, ik heb tijdens de relatie daar al tijd en energie genoeg in gestoken en het ging steeds ten koste van mij.
pi_86917567
Zo de relatie met mijn ex is helemaal over ook het vriendschappelijke gedeelte, ben er helemaal klaar mee. Ze heeft iemand anders en ik ben absoluut niet verdrietig maar wel heel boos, zeker omdat er hier en daar leugens door haar verteld zijn.
  maandag 27 september 2010 @ 21:04:09 #188
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_86917772
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic... ;)

Ze zal er vast wel komen :Y
  maandag 27 september 2010 @ 21:14:36 #189
307093 Fellows
Never again.
pi_86918394
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic... ;)

We zullen er uiteindelijk wel allemaal komen! O+
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86918964
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:

Waarop was dit een reactie?
  maandag 27 september 2010 @ 21:25:36 #191
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86919016
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef melanie_x het volgende:

[..]

En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
Nee i know.

Het verbaast me dat ik er zo snel ineens over heen ben, maar ach *O*
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 27 september 2010 @ 22:31:44 #192
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86923260
mijn ex zat ook op fok. Maar heeft een nieuw account.
Eerst keek ik veel op fok, maar nu heb ik geen behoefte aan om de topics door te lezen, omdat ik toch bang ben dat ik iets herken, dat hij het is. En ik dingen lees wat ik niet zo leuk vind bijvoorbeeld ;)
pi_86923956
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.

Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
pi_86924831
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.

Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten :)
pi_86924913
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.

Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten :)
Dat werkt. Ik ga morgen lekker wandelen met vrienden. Ook fijn :)
pi_86925797
Mooi dat het lekker gaat daar bij ( de meeste van ) jullie... :P

Alleen bij fellows zit er nog niet echt schot in de zaak heb ik het idee. Herken mezelf daar wel in van een paar weken geleden. Constant voor jezelf redenen verzinnen om contact op te nemen met haar, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden O-)

Nu we al bijna 4 weken totaal geen contact hebben gehad ga ik de laatste tijd echt met de dag een stap vooruit. Echt een heerlijk weekend achter de rug waarin ik amper aan haar heb gedacht :) Op een vrije grauwe dag als vandaag schiet ze wel weer iets vaker door mn hoofd, dus moet even zorgen dat ik mn tijd blijf opvullen!

Verder is gelukkig dat echte ''mis'' gevoel ook weg. Het enige waar ik het nog best moeilijk mee heb is puur en alleen het idee dat er vorig jaar nog zoveel avonturen op het programma stonden samen. We waren ook echt heel close, zij was enorm aanhankelijk. Dat vergeleken met de afstand die er nu tussen ons is. Vind ik soms nog best moeilijk te bevatten.

Verder is het voor mijn persoonlijke ontwikkeling wel echt goed geweest deze break up. Hoor van veel mensen dat ik in positieve zin veranderd ben ( ja nu al ), dat ik minder nonchalant ben en mijzelf ook kwetsbaarder op durf te stellen. Daarnaast heb ik al mijn frustraties van de afgelopen maanden eruit gegooid door te krachttrainen en hard te lopen, dat begint mij fysiek inmiddels ook aardig resultaat op te leveren dus dat is allemaal mooi meegenomen :)
  maandag 27 september 2010 @ 23:32:01 #197
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86926072
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.

Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
Je hebt vast wel een vermoeden. ;)

Het is vaak zo dat ex-geliefden zich heel anders gaan gedragen na een relatie.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86926217
Welk vermoeden? Dat hij aan het chatten is met een nieuwe date? Want dat denk ik echt niet.

Ik zou eerder denken dat hij mijn aandacht probeert te trekken, maar ik vind het ook weer stom om dat te denken zonder aanleiding. En hij weet zelf dat hij echt mijn aandacht wil beter kan smsen ofzo. Dit hele dagen online zijn irriteert me alleen maar. Niet dat hij me gaat smsen, dat bedoelde ik niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:05:23 #199
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86927208
Ik was in de veronderstelling dat je ex al een stuk verder was met de verwerking dan jij? Dus waarom zou het dan vreemd zijn dat ie wellicht iemand heeft leren kennen die graag 's avonds achter de chat zit. Goedkoper dan bellen/sms'en tenslotte.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86927419
Nouja, dat kan allemaal en dat mag. Maar wij zijn daar vrij open in geweest en de laatste keer dat ik hem sprak was daar totaal geen sprake van en dat is pas twee weken terug. En ik ken hem ook we dat hij daar niet heel snel in is ookal wil hij mij niet terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')