Ja ik denk wel dat ik iets van haar zal horen, mocht ik vandaag of morgen jarig zijn... Iets in de vorm van een sms' je of een kaartje oid....quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft je ook niet gelijk opnieuw te binden hoor. Beetje rondzoenen mag best.
En ik zou zelf niks van me laten horen wat betreft die verjaardag. Als ze echt iets van je wil horen dan had ze dat al lang gedaan. Beter gewoon accepteren dat het niks meer wordt. Bedenk maar zo: zou ze jou een sms sturen als je binnenkort jarig zou zijn?
Kijk die wijze woorden van CP!quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet ergens in leven leren accepteren dat er geen geluk is zonder ongeluk, geen blijdschap zonder verdriet, geen liefde zonder verlies. Als je daar mee om kan leren gaan kun je alleen maar meer leren genieten van alles wat je wel om je heen hebt![]()
Kost tijd, neem het. Niemand zegt dat je er morgen overheen moet zijn of dat je het moet vergeten. Maar je hoeft het niet weg te stoppenDaar schiet je niks mee op.
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.quote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Fellows het volgende:
And again and again and again.
Het lukt me gewoon niet om geen contact op te nemen zodra ik met vrienden ben en bezig ben is er helemaal niks aan de hand maar als ik even de tijd heb stort ik me weer helemaal in op haar. Het gekke is dat ik zelf niet eens weet waarom ik dat doe ik ben ergens zo boos en ergens wil ik haar nooit meer spreken.
Deze hele week weer school vaak van 8 tot 5 en daarna nog huiswerk en alles! Dus deze week denk ik dat wel te kunnen vol houden anyway hoop ik.
Denk dat ik maar weer valdispert ga nemen aangezien ik echt hele erge up's en down's heb.
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.quote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik kom jou opzoeken, en flink aantal schoppen onder je kont geven.
Ik merk ook dat ik een beetje in een algehele dip begin te raken, waar de breakup lang niet alleen de oorzaak van is. Het komt bij mij ook door onzekerheid over de gekozen masterstudie en misschien ook wel de gewone herfstdip, maar fijn is anders inderdaad. Voel me soms echt erg down.quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben nu een beetje in zo'n fase dat ik me niet echt meer op mijn ex focus maar meer eigenlijk een algehele dip heb. Ik weet en heb er vertrouwen in dat ik weer iemand vind, maar het voelt nu wel ff heel eenzaam. En ik denk wel aan mijn ex maar wat minder alsof het een heilige was, heb ook steeds meer het gevoel dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden met hem hoef te zijn.
Moet je vrienden worden met een ex die ondanks dat het ook een leuke persoon kan zijn, je op een flink aantal punten heeft laten zitten? En dan bedoel ik niet opzettelijk mij dwarszitten, maar gewoon niet voor me opkomen tegenover zijn ouders, zich compleet afsluiten en niks meer investeren in de relatie maar wel van alles vragen.
Dat laatste had ik zaterdag toen hij over zijn ouders begon heel erg. En eigenlijk heb ik dat met steeds meer dingen, de dingen die voor hem serieuze problemen vormen zijn ook grotendeels de redenen waarom het uit is tussen ons en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om daar nog iets mee te doen, ik heb tijdens de relatie daar al tijd en energie genoeg in gestoken en het ging steeds ten koste van mij.quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Stefka het volgende:
Ok, dat laatste klinkt misschien wat erg dramatisch, maar ik heb iig niet de behoefte om mij nog veel met haar leven te bemoeien. Ze moet nu haar eigen meuk maar oplossen.
We zullen er uiteindelijk wel allemaal komen!quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic...
Ze zal er vast wel komen
Waarop was dit een reactie?quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef EviL_AleX het volgende:
Tegan zit er al vrij lang tegenaan te hikken, lees eigenlijk alleen om haar nog dit topic...
Ze zal er vast wel komen
Nee i know.quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef melanie_x het volgende:
[..]
En hoe vaak je het ook tegen hem zegt, het heeft geen zin.
Fellows, laat het nou eens tot je doordringen. Het komt niet meer goed en ga verder met je leven.
Dat werkt. Ik ga morgen lekker wandelen met vrienden. Ook fijnquote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bah sinds een uurtje een dipje, voel me toch wat eenzaam zo nu en dan... Kwam net een paar foto's tegen van mij en men ex. Maakte het er niet veel beter op.
Voor morgen maar een vriend uitgenodigd om te komen eten
Je hebt vast wel een vermoeden.quote:Op maandag 27 september 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik moest zaterdagavond naar de bushalte lopen vanaf mijn huis en dat is echt ruim een kwartier, en toen liep ik ook langs zijn huis maar hij was niet thuis, beetje raar gevoel had ik wel daar lopen, maar eigenlijk was er toen niets gebeurd ofzo. En ik zag dat het huis naast hem te koop was.
Verder is mijn ex echt een type dat maar eens in de paar weken een uurtje online is op msn, maar hij is zondagavond en vanavond al de hele avond online. Nu loop ik me af te vragen waarom. Niet dat ik met hem ga praten ofzo, maar het is toch stiekem iets waarmee hij opvalt bij mij en dan vraag ik me af of hij dat daarom doet/waarom hij online is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |