En dan ook nog die Wembley versie. God, tis denk ik een jaar of 10 geleden dat ik deze voor t laatst heb gehoord... Nog steeds helemaal bekend van begin tot eindquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yooooooooow! fijn dat je Guns n Roses draait. ben gek op die band
je moet eerst de commando sendEvent("STOP") zenden en dan kun je de player opnieuw plaatsen. heeft met een interval te maken die dan eveneens wordt gestopt. Als je dat niet doet blijft de interval actief die dan opzoek gaat naar een player die niet meer bestaat en geeft dan een error.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Momenteel instantieer ik de player opnieuw als de stream wordt gewijzigd, en dan slaat NPObject bij jouw versie op hol. Zal ik dus nog moeten veranderen naar de LOAD-methode van de player-API.
10-10quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Die vent van de NOS heerst. Gewoon Donar roepen ipv GasTerra Flames. Topper.
quote:
Klopt, ik weet dat het daardoor komt. Komt goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet eerst de commando sendEvent("STOP") zenden en dan kun je de player opnieuw plaatsen. heeft met een interval te maken die dan eveneens wordt gestopt. Als je dat niet doet blijft de interval actief die dan opzoek gaat naar een player die niet meer bestaat en geeft dan een error.
als ze daar staat wil ik er wel bij gaan staan....;)quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Staat beller christel in een badkamer ofzo?
Nee, ergens medio oktober pas weer. Dan is de derde en laatste keer huftercursus voor Giel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Veenstra vrijdag weer invallen voor Giel ???![]()
8 oktober nog een keertjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Veenstra vrijdag weer invallen voor Giel ???![]()
dat ben ik met je eens.....hoop dat ik volgende week dingen voorbij hoor komen van bijv Double Vision, Unicorn, Maxx, MAgic Affair, Solid Harmonie, B*Witched, MArk Oh of Melodie MCquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En dit is dus weer zo jammer. Altijd maar dezelfde platen wat dat betreft...
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens.....hoop dat ik volgende week dingen voorbij hoor komen van bijv Double Vision, Unicorn, Maxx, MAgic Affair, Solid Harmonie, B*Witched, MArk Oh of Melodie MC
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horen,
.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.
12? je kunt er toch maar 5 kwijt???? succes met selecteren,quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.
Herkenbaar. Maar het mooiste vind ik nog steeds dat ik ook van alles heb laten liggen. Kwam pas een aantal jaar bijvoorbeeld achter Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost. Is uit '94. Vind ik nu één van mooiste platen ooit gemaakt. Tori Amos, pas véél later leren waarderen. En ik hoop me nog vaak te laten verrassen uit dat decenniumquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
12? je kunt er toch maar 5 kwijt???? succes met selecteren,
damn, ik ga echt zoveel mogelijk luisteren. de 90's, en dan vooral vanaf half 1993 (what's up van 4 Non Blondes) is echt mijn decennium! Al die Top50 jaaroverzichten en greatest hits cd's, heerlijk!
ik heb dat ook wel ja....maar ja, toen was ik nog een klein 3rdrockje.....toen waardeerde ik mooie, rustige liedjes nog niet. toen was het of beuken met Rage Against the Machine of housen met 2Unlimited. een vrij brede smaak had ik toen gelukkig al welquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar het mooiste vind ik nog steeds dat ik ook van alles heb laten liggen. Kwam pas een aantal jaar bijvoorbeeld achter Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost. Is uit '94. Vind ik nu één van mooiste platen ooit gemaakt. Tori Amos, pas véél later leren waarderen. En ik hoop me nog vaak te laten verrassen uit dat decennium.
Elk uur eentje, want 3 uur x 4 dagen = 12.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, ik ga echt zoveel mogelijk luisteren. de 90's, en dan vooral vanaf half 1993 (what's up van 4 Non Blondes) is echt mijn decennium! Al die Top50 jaaroverzichten en greatest hits cd's, heerlijk!
hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Maar die is dan wel uit 2000quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel ja....maar ja, toen was ik nog een klein 3rdrockje.....toen waardeerde ik mooie, rustige liedjes nog niet. toen was het of beuken met Rage Against the Machine of housen met 2Unlimited. een vrij brede smaak had ik toen gelukkig al wel
och, i would stay...doet me voor altijd denken aan mijn eindexamen....
ik weet hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die is dan wel uit 2000.
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!
wahaha! kun je nagaan hoe ik hier volgende week zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voor
Laat Sersjee het maar niet lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Geen Sandstorm? Dat deed 'ie toch vorig jaar altijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Dat was destijds nog zo'n verboden plaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horen,
.
huh? hoezo...ik constateer gewoon dat dat nummer op 1 stond toen ik begon met muziek luisteren en dat was aan t begin van groep 8, september 1993 ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat Sersjee het maar niet lezen.
Met de rest eensch
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!
quote:Hey giel wil je dat nieuwe nummer van skunk en nantie ( of hoe je het ook schrijft ) NOG us draaien groeten peter
Ja, Michiel himself.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef hole1988 het volgende:
zit er een moderator ofzo bij de sms'jes op social radio
vandaar die paar sms'jesquote:
jahoor, nu heb ik tena lady nodig. wahaha! Skunk en Nantie!quote:
Fout?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
Crazy Town! 1 van de meest foute platen even imho!
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!quote:
Preciesssssss!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |