hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Maar die is dan wel uit 2000quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel ja....maar ja, toen was ik nog een klein 3rdrockje.....toen waardeerde ik mooie, rustige liedjes nog niet. toen was het of beuken met Rage Against the Machine of housen met 2Unlimited. een vrij brede smaak had ik toen gelukkig al wel
och, i would stay...doet me voor altijd denken aan mijn eindexamen....
ik weet hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die is dan wel uit 2000.
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!
wahaha! kun je nagaan hoe ik hier volgende week zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voor
Laat Sersjee het maar niet lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
12? je kunt er toch maar 5 kwijt???? succes met selecteren,
damn, ik ga echt zoveel mogelijk luisteren. de 90's, en dan vooral vanaf half 1993 (what's up van 4 Non Blondes) is echt mijn decennium! Al die Top50 jaaroverzichten en greatest hits cd's, heerlijk!
Geen Sandstorm? Dat deed 'ie toch vorig jaar altijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Dat was destijds nog zo'n verboden plaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horen,
.
huh? hoezo...ik constateer gewoon dat dat nummer op 1 stond toen ik begon met muziek luisteren en dat was aan t begin van groep 8, september 1993 ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat Sersjee het maar niet lezen.
Met de rest eensch
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!
quote:Hey giel wil je dat nieuwe nummer van skunk en nantie ( of hoe je het ook schrijft ) NOG us draaien groeten peter
Ja, Michiel himself.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef hole1988 het volgende:
zit er een moderator ofzo bij de sms'jes op social radio
vandaar die paar sms'jesquote:
jahoor, nu heb ik tena lady nodig. wahaha! Skunk en Nantie!quote:
Fout?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
Crazy Town! 1 van de meest foute platen even imho!
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!quote:
Preciesssssss!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |