quote:
Ik vind het juist wel tof klinken, die band.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ik ben een van de weinige niet Giel haters hier![]()
Maar die bandjes van m...
Zoooooo kansloos![]()
Ow ja, de OP is trouwens echt cool gemaakt, en ik ga straks es op het forum en zo neuzen, ik zag vorige week pas dat dat ding in de OP echt aangeeft wat dr op is
Het grootste nadeel van Giel is dat ie ALLES goed vindt (ook al is het zwaar kut) en ook haast alleen maar positieve reacties van luisteraars voorleest. Dan geloof ik je als dj echt niet meer. Maar goed, dat heeft ie zelf toch niet door.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof klinken, die band.
Al hoor ik wel dat ze zichzelf ook wat overrated vinden.
Maar soms heeft Giel van die bands die echt dramatisch zijn, zoals die herrie van een week of 2 terug en af en toe slechte rapnegerts...
+10quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, ik vind dit echt zeldzaam slecht...
ROFL!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat ik zeldzaam goed vind is deze:
Ik was al fan van ze vanwege de tredmill vid, maar ze hebben zichzelf echt overtroffen !
Het is een ongeschreven regel dat je altijd positief bent. Maar je hebt een verschil tussen positief en positief in de Giel variantquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het grootste nadeel van Giel is dat ie ALLES goed vindt (ook al is het zwaar kut) en ook haast alleen maar positieve reacties van luisteraars voorleest. Dan geloof ik je als dj echt niet meer. Maar goed, dat heeft ie zelf toch niet door.
Hoe zit 't eigenlijk met beoordeling/begeleiding van dj's? Iemand die daar wat van af weet?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef -Hans- het volgende:
Tandarts ook weer overleefd. WaterstadFM staat hier aan. Te gekke zender. Veel classics. Nu de stones.
Soms, maar vaak lacht ie die dan weg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Giel somt ook wel ns negatieve reacties op toch?
Meestal zegt ie er iets achteraan van "Dat kan ook natuurlijk"... Ben het wel met je eens dat ie geregeld te positief is trouwens. Als iets vals is dan komt dat door het tijdstip haha.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms, maar vaak lacht ie die dan weg.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meestal zegt ie er iets achteraan van "Dat kan ook natuurlijk"... Ben het wel met je eens dat ie geregeld te positief is trouwens. Als iets vals is dan komt dat door het tijdstip haha.
Nou, dat was psies wat ik net dachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nada Surf. Dat heb ik toen vreselijk onderschat denk ik, want eigenlijk is Popular gewoon een heule dikke plaat.
Joehoe Hans!quote:
Gemist ! Tsja, luister nog steeds naar WaterstadFM. Was trouwens wel mijn favo Queen track. De power waarmee Freddie het zingt. Geweldig!quote:
quote:
Tuurlijk is het een complimentquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor altijd weet ik niet maar ik denk dat ik t wel ff volhou.
Tis een compliment toch?
Nou dat valt echt reuze meequote:
Jup, zie hier zelfs de zon! Zit inmiddels met eenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat valt echt reuze mee![]()
Is het overal zulk mooi weer als hier???
Geen ruimte op de hardeschijf om dat allemaal op te slaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer een nieuwe release van Social Radio online geplaatst, met daarin o.a. het zelf kunnen verplaatsen blokken, een betere Twitter-integratie, duidelijkere audio-/videostream-keuze, Facebook-berichten en (tijdens enkele programma's) SMSjes.
Lastige vraag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat valt echt reuze mee![]()
Is het overal zulk mooi weer als hier???
Tweetdeckquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:23 schreef -Hans- het volgende:
Damn, Twitter is volgens mij behoorlijk f*ckedup..
Yupquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:23 schreef -Hans- het volgende:
Damn, Twitter is volgens mij behoorlijk f*ckedup..
Ja wat was dat?? Ik zat op de fiets en dacht wtf is dit 3fm?? toen ben ik maar overgeschakeld op mijn eigen mp3squote:
Het is meer dat ik het een schitterende plaat vond en eigenlijk ook nog wel vind. Hiphoperaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat was dat?? Ik zat op de fiets en dacht wtf is dit 3fm?? toen ben ik maar overgeschakeld op mijn eigen mp3s
het probleem met de player is nog niet opgelost zie ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer een nieuwe release van Social Radio online geplaatst, met daarin o.a. het zelf kunnen verplaatsen blokken, een betere Twitter-integratie, duidelijkere audio-/videostream-keuze, Facebook-berichten en (tijdens enkele programma's) SMSjes.
Klopt, al heb ik je aangepaste versie wel uitgetest. Ik wil alleen even wachten op de volgende sub-release vanwege een probleempje met 'Bad NPObject' in je versie die ik nu volgens mij heb opgelost.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het probleem met de player is nog niet opgelost zie ik.
waar zit dat probleempje? Ik gebruik het script ook op http://freaknacht.hole1988.nl en daar ondervind ik geen problemen (meer) met Bad NPObject.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik je aangepaste versie wel uitgetest. Ik wil alleen even wachten op de volgende sub-release vanwege een probleempje met 'Bad NPObject' in je versie die ik nu volgens mij heb opgelost.
Nog even geduld dus.
Was het Biem? die komt uit de omgeving van grunn he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Die vent van de NOS heerst. Gewoon Donar roepen ipv GasTerra Flames. Topper.
BJ Cune las zonetquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Was het Biem? die komt uit de omgeving van grunn he?
moiquote:
Momenteel instantieer ik de player opnieuw als de stream wordt gewijzigd (vanwege dat laad-probleem in de oude versie), en dan slaat NPObject bij jouw versie op hol. Zal ik dus nog moeten veranderen naar de LOAD-methode van de player-API om het netjes te kunnen implementeren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zit dat probleempje? Ik gebruik het script ook op http://freaknacht.hole1988.nl en daar ondervind ik geen problemen (meer) met Bad NPObject.
yooooooooow! fijn dat je Guns n Roses draait. ben gek op die bandquote:
En dan ook nog die Wembley versie. God, tis denk ik een jaar of 10 geleden dat ik deze voor t laatst heb gehoord... Nog steeds helemaal bekend van begin tot eindquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yooooooooow! fijn dat je Guns n Roses draait. ben gek op die band
je moet eerst de commando sendEvent("STOP") zenden en dan kun je de player opnieuw plaatsen. heeft met een interval te maken die dan eveneens wordt gestopt. Als je dat niet doet blijft de interval actief die dan opzoek gaat naar een player die niet meer bestaat en geeft dan een error.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Momenteel instantieer ik de player opnieuw als de stream wordt gewijzigd, en dan slaat NPObject bij jouw versie op hol. Zal ik dus nog moeten veranderen naar de LOAD-methode van de player-API.
10-10quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Die vent van de NOS heerst. Gewoon Donar roepen ipv GasTerra Flames. Topper.
quote:
Klopt, ik weet dat het daardoor komt. Komt goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet eerst de commando sendEvent("STOP") zenden en dan kun je de player opnieuw plaatsen. heeft met een interval te maken die dan eveneens wordt gestopt. Als je dat niet doet blijft de interval actief die dan opzoek gaat naar een player die niet meer bestaat en geeft dan een error.
als ze daar staat wil ik er wel bij gaan staan....;)quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Staat beller christel in een badkamer ofzo?
Nee, ergens medio oktober pas weer. Dan is de derde en laatste keer huftercursus voor Giel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Veenstra vrijdag weer invallen voor Giel ???![]()
8 oktober nog een keertjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:49 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Veenstra vrijdag weer invallen voor Giel ???![]()
dat ben ik met je eens.....hoop dat ik volgende week dingen voorbij hoor komen van bijv Double Vision, Unicorn, Maxx, MAgic Affair, Solid Harmonie, B*Witched, MArk Oh of Melodie MCquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En dit is dus weer zo jammer. Altijd maar dezelfde platen wat dat betreft...
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens.....hoop dat ik volgende week dingen voorbij hoor komen van bijv Double Vision, Unicorn, Maxx, MAgic Affair, Solid Harmonie, B*Witched, MArk Oh of Melodie MC
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horen,
.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.
12? je kunt er toch maar 5 kwijt???? succes met selecteren,quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 12 Mega Top Vijfjes samengesteld VOL hard-to-hear-hits.
Herkenbaar. Maar het mooiste vind ik nog steeds dat ik ook van alles heb laten liggen. Kwam pas een aantal jaar bijvoorbeeld achter Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost. Is uit '94. Vind ik nu één van mooiste platen ooit gemaakt. Tori Amos, pas véél later leren waarderen. En ik hoop me nog vaak te laten verrassen uit dat decenniumquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
12? je kunt er toch maar 5 kwijt???? succes met selecteren,
damn, ik ga echt zoveel mogelijk luisteren. de 90's, en dan vooral vanaf half 1993 (what's up van 4 Non Blondes) is echt mijn decennium! Al die Top50 jaaroverzichten en greatest hits cd's, heerlijk!
ik heb dat ook wel ja....maar ja, toen was ik nog een klein 3rdrockje.....toen waardeerde ik mooie, rustige liedjes nog niet. toen was het of beuken met Rage Against the Machine of housen met 2Unlimited. een vrij brede smaak had ik toen gelukkig al welquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar het mooiste vind ik nog steeds dat ik ook van alles heb laten liggen. Kwam pas een aantal jaar bijvoorbeeld achter Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost. Is uit '94. Vind ik nu één van mooiste platen ooit gemaakt. Tori Amos, pas véél later leren waarderen. En ik hoop me nog vaak te laten verrassen uit dat decennium.
Elk uur eentje, want 3 uur x 4 dagen = 12.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, ik ga echt zoveel mogelijk luisteren. de 90's, en dan vooral vanaf half 1993 (what's up van 4 Non Blondes) is echt mijn decennium! Al die Top50 jaaroverzichten en greatest hits cd's, heerlijk!
hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Maar die is dan wel uit 2000quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel ja....maar ja, toen was ik nog een klein 3rdrockje.....toen waardeerde ik mooie, rustige liedjes nog niet. toen was het of beuken met Rage Against the Machine of housen met 2Unlimited. een vrij brede smaak had ik toen gelukkig al wel
och, i would stay...doet me voor altijd denken aan mijn eindexamen....
ik weet hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die is dan wel uit 2000.
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa! ik zit nu al in licht opgewonden staat achter mijn pc-meubeltje!
wahaha! kun je nagaan hoe ik hier volgende week zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stelt zich een licht opgewonden 3rdRock voor
Laat Sersjee het maar niet lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Geen Sandstorm? Dat deed 'ie toch vorig jaar altijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
MetMichiel opent volgende week ELK uur met een 90's Mega Top 5, we nemen elk uur een classic album onder de loep en op donderdag een 90's mix van DJ St. Paul.
Dat was destijds nog zo'n verboden plaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zag bij Bart op zn Twitter al Oh Fortuna langskomen. Dat willen we horen,
.
huh? hoezo...ik constateer gewoon dat dat nummer op 1 stond toen ik begon met muziek luisteren en dat was aan t begin van groep 8, september 1993 ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat Sersjee het maar niet lezen.
Met de rest eensch
Top!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gaat al-le-maal goedkomen. Deze week alleen maar wat opwarmertjes he. Vanaf vrijdag smullen!
quote:Hey giel wil je dat nieuwe nummer van skunk en nantie ( of hoe je het ook schrijft ) NOG us draaien groeten peter
Ja, Michiel himself.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef hole1988 het volgende:
zit er een moderator ofzo bij de sms'jes op social radio
vandaar die paar sms'jesquote:
jahoor, nu heb ik tena lady nodig. wahaha! Skunk en Nantie!quote:
Fout?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
Crazy Town! 1 van de meest foute platen even imho!
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik weet niet.. tzijn een beetej foute gozers, de tekst is me een beetje te geil...ik weet niet, er kleeft voor mij iets fouts aan. maar stiekem kan ik em nog een beetje meerappen ook nog!
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!quote:
Preciesssssss!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, stiekem een beetje sneu......heerlijk, guilty pleasures!
Hun eerste was ook tof, The House of Love. En Steam natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo is het vast ook niet stoer om te zeggen dat East17 stiekem heel gave nummers heeft gemaakt...It's Allright vind ik echt heeeeeeeerlijk.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dus dat is een chello! als het een viool was geweest had ik het ook geloofd
Jaaaaa, ik nam ook nummers op van de radio!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
god ja, huiswerk maken toen ik in groep 8 zat. keukenradiootje mee naar mn kamertje, tot ik in oktober ofzo een stereotoren kreeg. met dubbelcassettedeck! en dan vette liedjes tapen en vette mixjes maken! heerlijk
ik ben volledig amuzikaal en kan insturmenten nauwelijks uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, in principe is een chello ook wel een viool, maar dan een tikkie groter.
Viool en alt-viool klinken een stukkie hoger
op TDK-bandjes van 90minuten en dan vergat ik er altijd op te zetten welke liejdes er op stonden dus dat was steeds een verrassing....quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik nam ook nummers op van de radio!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dus dat is een chello! als het een viool was geweest had ik het ook geloofd
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef Domien het volgende:I just ousted @AlfredJKwak as the mayor of zwemparadijs Het Lachende Visje on @foursquare! http://gawegmetje4sq.com
ik hoor nog net dat een strijkinstrument isquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen cello en een viool niet kan horen, zou ik eens naar een oorarts gaan als ik jou was.
Jongahhh, dat kan echt niet hoor... zo kun je jezelf toch geen muziekliefhebber noemen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volledig amuzikaal en kan insturmenten nauwelijks uit elkaar houden
kan prima hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jongahhh, dat kan echt niet hoor... zo kun je jezelf toch geen muziekliefhebber noemen!
Ga eens wat instrumentenstudie doen!
zit er niet ook wat ukelele of mandoline bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat je nu hoort is een gitaar 3rdrock
Klopt. Ik hoor het ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit er niet ook wat ukelele of mandoline bij?
Prima hoor jongenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan prima hoorik hoef het toch niet te spelen? het boeit mij eigenlijk niet zoveel of ik nu een altsax of een tenorsax hoor en of het nu een koebel of een houtblok is. als ik het mooi vind om te horen vind ik het best
Jij bent echt niet wijs he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, nu heb ik tena lady nodig. wahaha! Skunk en Nantie!:D
Iemand uit Ommen aan de lijn? (luister nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ommen... heb ik erg veel zomers doorgebracht
ik ben lkker gek met een pittig kort kapsel!quote:
Een beller van vlak bij Ommenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand uit Ommen aan de lijn? (luister niet)
Das vlak bij mij
Weet zijn naam even niet meerquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Was het Biem? die komt uit de omgeving van grunn he?
ik word er ook niet warm of koud van.....voor mij mag Bruno met dit liedje naar Mars....quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dit toch wel een heeeeeel zoetsappig liedje hoor...
+1 en Hans: je hebt pmquote:
Mars! Zag laatst weer een #MARS op twitter voorbij komen. Had ik net weer gemist natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik word er ook niet warm of koud van.....voor mij mag Bruno met dit liedje naar Mars....
?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
Hansiejjjjj wordt een kansloze opgave.
Basketballquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
?
en dit vind ik een lekker nummer. ff lekker stampen op Volbeat!
ah jaquote:
mmm, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van vind.....apart is het wel!quote:
Ik hoor mijn naam?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat Sersjee het maar niet lezen.
Met de rest eensch
Alleen al het noemen van dat gedrocht... Schande! Billenkoek!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was mijn 1e nummer 1 hit.....daarna ben ik wel ee nbeetje bijgetrokken hoor. maar uit jeugdsentiment vind ik het een lekker nummerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoor mijn naam?
[..]
Alleen al het noemen van dat gedrocht... Schande! Billenkoek!
Wij zullen nooit vrienden worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was mijn 1e nummer 1 hit.....daarna ben ik wel ee nbeetje bijgetrokken hoor. maar uit jeugdsentiment vind ik het een lekker nummer
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoor mijn naam?
[..]
Alleen al het noemen van dat gedrocht... Schande! Billenkoek!
wat sersjee niet weet is dat ik wel een beetje van billenkoek houd....quote:
Move to het Keldertje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat sersjee niet weet is dat ik wel een beetje van billenkoek houd....
quote:
BoS isquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
BoS staat vrijdag in Grunn, maar ik heb niet zo'n zin alleen te gaan...en kan nog niet zo lang staan
die heb ik dan ook gepmdquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
BoS isGroningen is me alleen te ver
![]()
Misschien wil Hans wel mee om je te ondersteunen
die man heeft de doodstraf en een zelfmoordpoging gedaan? laat die man z'n gaan gaan, lijkt me win-win...hoewel ik eignelijk tegen de doodstraf ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Executie VS uitgesteld wegens zelfmoordpoging![]()
![]()
Ja, maar iemand die onder z'n straf uit wil komen... Dat kan natuurlijk niet hè!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man heeft de doodstraf en een zelfmoordpoging gedaan? laat die man z'n gaan gaan, lijkt me win-win...hoewel ik eignelijk tegen de doodstraf ben.
nee...das waar? is poging tot zelfmoord niet toevallig strafbaar in USA? kan ie een nog zwaardere straf krijgen!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die onder z'n straf uit wil komen... Dat kan natuurlijk niet hè!
FAILquote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Executie VS uitgesteld wegens zelfmoordpoging![]()
![]()
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Ramon toch een ontzettend slechte 'dj'. Totaal niet grappig.
Nou. Top.quote:Op woensdag 22 september 2010 06:47 schreef Pino112 het volgende:
Roel, je grote vriendin, Miss Montreal, is jarig vandaag![]()
Gefeliciteerd!
dan heb je iig wel tijd genoeg om Miss Mondriool te verrassen met een dinertje en een prachtige avond.....quote:Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch...
Nu weer twee dingen lopen. Daar hoop ik deze week meer van te horen.
Shit, het is dus niets geworden?! Kud. Hopen op beterschap deze keer. Zal voor je duimen!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch...
Nu weer twee dingen lopen. Daar hoop ik deze week meer van te horen.
Laterquote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
lekker laatste nummertje voor nu.
ik ga de fiets op om naar mijn werk te gaan. 1 of andre cursus vandaag.....blegh!
tot later!
Stel je 's ff niet zo aan op dat eerste half uurtje zeg. Eerst een paar keer luisteren, dan een oordeel.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
damn, dit zijn de eerste minuten @work die ik hoor en ik vind het niks! 2 tijdmeldingen binnen 2 minuten! "kakelvers tot 12uur". nee, Domien, dit is het niet.
Lenny Kravitz is dan wel weer ok
88.6, Hans, 88.6.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef -Hans- het volgende:
Motors - Airport. Ongekende schoonheid.
Alors
Een van de beste nrs zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
Beat it![]()
Beste nummer van MJ vind ik
Hihi dat ging vast over The Frayquote:
U luisterde bij de buren?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:57 schreef borisz het volgende:
Ria Visser weg bij de NOS aldus Evert Santegoeds.
quote:
Hoe voorspelbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |