Ja wat was dat?? Ik zat op de fiets en dacht wtf is dit 3fm?? toen ben ik maar overgeschakeld op mijn eigen mp3squote:
Het is meer dat ik het een schitterende plaat vond en eigenlijk ook nog wel vind. Hiphoperaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat was dat?? Ik zat op de fiets en dacht wtf is dit 3fm?? toen ben ik maar overgeschakeld op mijn eigen mp3s
het probleem met de player is nog niet opgelost zie ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer een nieuwe release van Social Radio online geplaatst, met daarin o.a. het zelf kunnen verplaatsen blokken, een betere Twitter-integratie, duidelijkere audio-/videostream-keuze, Facebook-berichten en (tijdens enkele programma's) SMSjes.
Klopt, al heb ik je aangepaste versie wel uitgetest. Ik wil alleen even wachten op de volgende sub-release vanwege een probleempje met 'Bad NPObject' in je versie die ik nu volgens mij heb opgelost.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het probleem met de player is nog niet opgelost zie ik.
waar zit dat probleempje? Ik gebruik het script ook op http://freaknacht.hole1988.nl en daar ondervind ik geen problemen (meer) met Bad NPObject.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik je aangepaste versie wel uitgetest. Ik wil alleen even wachten op de volgende sub-release vanwege een probleempje met 'Bad NPObject' in je versie die ik nu volgens mij heb opgelost.
Nog even geduld dus.
Was het Biem? die komt uit de omgeving van grunn he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Die vent van de NOS heerst. Gewoon Donar roepen ipv GasTerra Flames. Topper.
BJ Cune las zonetquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Was het Biem? die komt uit de omgeving van grunn he?
moiquote:
Momenteel instantieer ik de player opnieuw als de stream wordt gewijzigd (vanwege dat laad-probleem in de oude versie), en dan slaat NPObject bij jouw versie op hol. Zal ik dus nog moeten veranderen naar de LOAD-methode van de player-API om het netjes te kunnen implementeren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zit dat probleempje? Ik gebruik het script ook op http://freaknacht.hole1988.nl en daar ondervind ik geen problemen (meer) met Bad NPObject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |