quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internetquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Is het echt huiswerk LieLie?
Ik heb net Glee gekeken van vorige weektoch wel leuk
En moet vanmiddag eigenlijk weer foto's gaan inplakken....maar eerst nog even beetje slapen en uitzieken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:
Ik zit op de bank met een bak met veldsla, komkommer, blokjes jonge kaas en een scheut yoghurt als dressing
Is lekker!
Interessant!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internet
In brood? Wat vreemd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker jullie lunches
ik heb gewoon een meergranenbroodje met kip (helft) en geitenkaas (andere helft) en vifit sinaasappel, soms heb ik daar trek in
Een soort rijdende broodjeszaak die in Hoofddorp rond 12 uur bij golfers werk staat en waar je lunch kan kopenquote:
Oequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
wat handig! en wat een grappige foto van J.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een soort rijdende broodjeszaak die in Hoofddorp rond 12 uur bij golfers werk staat en waar je lunch kan kopen
Foto toegevoegd van Babi J.
eerst was hier veel mist en toen poef, ineens de zon dus wie weet komt ie zo jullie kant opquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Hier een tosti kam kaas
[ afbeelding ]
Voor Sam
ja? lijkt het je leuk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
Beetje zon![]()
Denk dat ik het toch maar moet doen, die sportschool.
Ja, maar leuk leek het me sowieso wel! En ik moet ook gewoon blijven sporten, ook in de winter. En met hardlopen weet ik dat het waarschijnlijk toch niet lukt. Plus dat het ook goed is om je spieren te trainen als je wilt afvallen. Dus cardio + krachttraining.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja? lijkt het je leuk?
En zie je wel: zon!
Ah ja als je idd niet gaat lopen in de winter dan is dit een prima alternatief...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar leuk leek het me sowieso wel! En ik moet ook gewoon blijven sporten, ook in de winter. En met hardlopen weet ik dat het waarschijnlijk toch niet lukt. Plus dat het ook goed is om je spieren te trainen als je wilt afvallen. Dus cardio + krachttraining.
De man die me begeleidde was trouwens erg tevredenIk had veel kracht in mijn benen en cardio ging ook goed.
haha dank je! We zingen vaak ook 'er is er een harig hoera! hoera!' als ie jarig isquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:10 schreef golfer het volgende:
Nog gefeliciteerd met jullie overharige jarige kind, Sun en TAV.
hij is bijna meer op reis dan dat ik dat benquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij doet net of de mr zo vaak weg is. hoe kom je daar toch bij?
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij is bijna meer op reis dan dat ik dat ben
dat soort dingen maak ik nooit eigenlijk, op de een of andere manier trekt het mij niet ...quote:
dat dacht ik zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij?
Hij is in februari voor t laatst naar Israël geweest en gaat eens in de 4-5 weken 2 dagen naar die heimat. That's it.
Tss.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het heerlijk op z'n tijd. Lekker pittig.. Ik roerbak er straks wat chinese kool bij met wat rode peper, gember en knoflook. Beetje kokos er overheen. En dan kan er rijst bij, maar ik heb dit keer gekozen voor wraps.. (uit een pakje)
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken poppetje, is niet goed voor je
krijg ik rimpels van iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken poppetje, is niet goed voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
krijg ik rimpels van idd
ga je ook al daar naartoe? Je bent vrouwelijker dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je ook al daar naartoe? Je bent vrouwelijker dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
krijg ik rimpels van idd
En je wordt ook al kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
ja dat blijft ff hangen he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is fijn wakker worden zeg. Gerard Joling's hoofd geprojecteerd op mijn visuale schors
Joling vind ik wel tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is fijn wakker worden zeg. Gerard Joling's hoofd geprojecteerd op mijn visuale schors
propjequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg een paar repen extra pure chocolade met zoutkristallen mee. wow
morguhquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
lekker geslapen Isa?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar goede morgen inderdaad!![]()
FF, chocolade met zoutkristallen? Dat klinkt apartWas je daar voor je werk op excursie?
klinkt druk, egen spierpijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
1ste klusdag gehad en het schoot behoorlijk op.
Twee trappen geschuurd, 1 slaapkamer geschilderd. Moet nog 1 muur 2x doen en dan is die klaar (dekt helaas niet op donker paars). Muren gladgetrokken, gaten gevuld en haarscheuren gevuld.
wat leuk zo even rondkijken bij een chocoladefabriekquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee in een fabriek voor een nieuw chocoladeproduct met onze hazelnootjes. bespreken en in fabriek rondleiding gekregenecht... een chocoladefabriek ziet er precies uit zoals ik als klein kind van droomde, alleen wat moderner en zonder oempa loempa's
Trappen schuren, das zwaar werk vond ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
1ste klusdag gehad en het schoot behoorlijk op.
Twee trappen geschuurd, 1 slaapkamer geschilderd. Moet nog 1 muur 2x doen en dan is die klaar (dekt helaas niet op donker paars). Muren gladgetrokken, gaten gevuld en haarscheuren gevuld.
Hier ook een zieke.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Vork het volgende:
Het enige 'nuttige' dat ik heb gedaan is een voorraadje groentebouillon gemaakt. Maar ik tel vandaag niet mee, want ziek.
Lekker is die combinatie he? Heb ik ook al eens geproefd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg een paar repen extra pure chocolade met zoutkristallen mee. wow
Het beperkt zich tot schilderen. Zelfs schuren was binnen een middag gedaan. Nu is het een kwestie van schilderen (muren vooral en de trap) maar verder weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Vork het volgende:
Ha Annie, is het veel werk? Beperkt het zich tot schuren, schilderen enzo, of moeten er ook drastischere klussen worden gedaan?
Die kwakset heb ik vorige week toevallig ook gehaaldquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef flying-dutchman het volgende:
ZO vandaag weer een productieve dag gehad.
Eerst ging ik even naar de bouwmarkt om de hoek omdat ik een plank nodig had waar een hoekuit gevreesd was... ja we kunnen U een bovenvreesmachine verkopen... toedels voor 1 plankie ga ik geen apparaat scoren. Toen maar even gegoogled onderweg naar de stad en een houthandel gevonden. Die kunnen het gewoon voor me maken (plank met daaronder een frame van latjes om toch de hoogte aan te kunnen. Hopelijk snappen ze ook dat er genoeg latjes in moeten om het gewicht ook over de vloer goed te verdelen.
Daarna even naar MediaMarkt geweest en nieuwe vaste telefoon besteld (Siemens SL400A) en een CI+ module voor mijn tv gehaald zodat de decoder straks de deur uit kan en ook nog een beter beeld heb.
Kom ik op de terugweg van appie valt mijn oog bij gall en gall op een kwakbier set met glas.. Heb er al 1, maar nu dus 2![]()
![]()
Buikdansen terwijl je ziek bent? Ik moet er niet aan denken. Ik wil wel morgen weer gaan werken eigenlijk, want dit is ook maar niks.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook een zieke.
Maar dus wel even een opdracht gemaakt voor de studie en een half uurtje gewerkt
Vanavond buikdansen
Dat is mooi. Je verhuisplanning ligt dus vooralsnog ook op schema?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
Het beperkt zich tot schilderen. Zelfs schuren was binnen een middag gedaan. Nu is het een kwestie van schilderen (muren vooral en de trap) maar verder weinig bijzonders.
Tja het moet even nu, zondag een optreden dus we moeten wel even met zijn allen bij een komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Buikdansen terwijl je ziek bent? Ik moet er niet aan denken. Ik wil wel morgen weer gaan werken eigenlijk, want dit is ook maar niks.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is mooi. Je verhuisplanning ligt dus vooralsnog ook op schema?
Volgens mij is dat echt een van de leukste dingen die er isquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
leuk hoor bezig zijn met nieuwe huizen en t naar je smaak maken ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |