quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internetquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Is het echt huiswerk LieLie?
Ik heb net Glee gekeken van vorige weektoch wel leuk
En moet vanmiddag eigenlijk weer foto's gaan inplakken....maar eerst nog even beetje slapen en uitzieken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:
Ik zit op de bank met een bak met veldsla, komkommer, blokjes jonge kaas en een scheut yoghurt als dressing
Is lekker!
Interessant!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internet
In brood? Wat vreemd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker jullie lunches
ik heb gewoon een meergranenbroodje met kip (helft) en geitenkaas (andere helft) en vifit sinaasappel, soms heb ik daar trek in
Een soort rijdende broodjeszaak die in Hoofddorp rond 12 uur bij golfers werk staat en waar je lunch kan kopenquote:
Oequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
wat handig! en wat een grappige foto van J.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een soort rijdende broodjeszaak die in Hoofddorp rond 12 uur bij golfers werk staat en waar je lunch kan kopen
Foto toegevoegd van Babi J.
eerst was hier veel mist en toen poef, ineens de zon dus wie weet komt ie zo jullie kant opquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Hier een tosti kam kaas
[ afbeelding ]
Voor Sam
ja? lijkt het je leuk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
Beetje zon![]()
Denk dat ik het toch maar moet doen, die sportschool.
Ja, maar leuk leek het me sowieso wel! En ik moet ook gewoon blijven sporten, ook in de winter. En met hardlopen weet ik dat het waarschijnlijk toch niet lukt. Plus dat het ook goed is om je spieren te trainen als je wilt afvallen. Dus cardio + krachttraining.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja? lijkt het je leuk?
En zie je wel: zon!
Ah ja als je idd niet gaat lopen in de winter dan is dit een prima alternatief...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar leuk leek het me sowieso wel! En ik moet ook gewoon blijven sporten, ook in de winter. En met hardlopen weet ik dat het waarschijnlijk toch niet lukt. Plus dat het ook goed is om je spieren te trainen als je wilt afvallen. Dus cardio + krachttraining.
De man die me begeleidde was trouwens erg tevredenIk had veel kracht in mijn benen en cardio ging ook goed.
haha dank je! We zingen vaak ook 'er is er een harig hoera! hoera!' als ie jarig isquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:10 schreef golfer het volgende:
Nog gefeliciteerd met jullie overharige jarige kind, Sun en TAV.
hij is bijna meer op reis dan dat ik dat benquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij doet net of de mr zo vaak weg is. hoe kom je daar toch bij?
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij is bijna meer op reis dan dat ik dat ben
dat soort dingen maak ik nooit eigenlijk, op de een of andere manier trekt het mij niet ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |