quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internetquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Is het echt huiswerk LieLie?
Ik heb net Glee gekeken van vorige weektoch wel leuk
En moet vanmiddag eigenlijk weer foto's gaan inplakken....maar eerst nog even beetje slapen en uitzieken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:
Ik zit op de bank met een bak met veldsla, komkommer, blokjes jonge kaas en een scheut yoghurt als dressing
Is lekker!
Interessant!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Verschillende media volgen, kijken hoe wat de rijksoverheid met prinsjesdag wil overbrengen terugkomt op televisie en radio en in kranten en op internet
In brood? Wat vreemd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker jullie lunches
ik heb gewoon een meergranenbroodje met kip (helft) en geitenkaas (andere helft) en vifit sinaasappel, soms heb ik daar trek in
Een soort rijdende broodjeszaak die in Hoofddorp rond 12 uur bij golfers werk staat en waar je lunch kan kopenquote:
Oequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Tis handig dat we in een dorp wonen (en ik heb een oud barreltje als auto maar wel met een mooie radio) want mijn auto was al sinds vrijdag niet op slot
dat gebeurt mij wel vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |