dat dacht ik zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij?
Hij is in februari voor t laatst naar Israël geweest en gaat eens in de 4-5 weken 2 dagen naar die heimat. That's it.
Tss.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het heerlijk op z'n tijd. Lekker pittig.. Ik roerbak er straks wat chinese kool bij met wat rode peper, gember en knoflook. Beetje kokos er overheen. En dan kan er rijst bij, maar ik heb dit keer gekozen voor wraps.. (uit een pakje)
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken poppetje, is niet goed voor je
krijg ik rimpels van iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken poppetje, is niet goed voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
krijg ik rimpels van idd
ga je ook al daar naartoe? Je bent vrouwelijker dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je ook al daar naartoe? Je bent vrouwelijker dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
krijg ik rimpels van idd
En je wordt ook al kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
ja dat blijft ff hangen he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is fijn wakker worden zeg. Gerard Joling's hoofd geprojecteerd op mijn visuale schors
Joling vind ik wel tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is fijn wakker worden zeg. Gerard Joling's hoofd geprojecteerd op mijn visuale schors
propjequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg een paar repen extra pure chocolade met zoutkristallen mee. wow
morguhquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |