Ahquote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze is al een keer op tv geweest.
Sshhhhhhhhhhhhhtquote:
Deze is de afgelopen tijd vaker op tv geweest, vorige week nog! Dus waarom deze herhaling? Snap ik niet helemaal.....quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze is al een keer op tv geweest.
Oh, vorige week heb ik niet gezien. Maar misschien doen ze het zodat je weer in het seizoen kan komen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:40 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Deze is de afgelopen tijd vaker op tv geweest, vorige week nog! Dus waarom deze herhaling? Snap ik niet helemaal.....
Ja doen ze meestal met seriesquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, vorige week heb ik niet gezien. Maar misschien doen ze het zodat je weer in het seizoen kan komen?
Nou, ik zit er nog altijd goed in hoor!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, vorige week heb ik niet gezien. Maar misschien doen ze het zodat je weer in het seizoen kan komen?
Dit is nog seizoen 10, dan volgt seizoen 11 en de Pfaffs kennende zullen er nog wel meerdere volgen!quote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef sherezade het volgende:
hoeveel seizoenen gaan er nog aankomen van hun??
wellicht zien we dan in verloop van de tijd eindelijk eens de comming out van Nicolasquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Dit is nog seizoen 10, dan volgt seizoen 11 en de Pfaffs kennende zullen er nog wel meerdere volgen!
Ik vond haar al zo rustigquote:
Nou ja, Carmen zou ik ook ten allen tijde laten blazenquote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god zal je altijd zien, kom je net bij de chirurg vandaan, kan je gaan blazen
Daar heeft de politie pech mee, op normale dagen hadden ze vast wel gedronken.quote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god zal je altijd zien, kom je net bij de chirurg vandaan, kan je gaan blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |