Hij heeft toch kindjes gebaard met Debby. Dat betekend toch dat vrouwen hem kunnen opwinden... geeshquote:Op zondag 14 november 2010 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zelfs ik begrijp deze zin niet helemaal....
Nicolaas heeft echt geen kindjes gebaard, wat heb jij toch rare ideeënquote:Op zondag 14 november 2010 15:17 schreef Mandal het volgende:
[..]
Hij heeft toch kindjes gebaard met Debby. Dat betekend toch dat vrouwen hem kunnen opwinden... geesh
quote:Op zondag 14 november 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nicolaas heeft echt geen kindjes gebaard, wat heb jij toch rare ideeën
Ga ergens anders bijdehand zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nicolaas heeft echt geen kindjes gebaard, wat heb jij toch rare ideeën
quote:
quote:
quote:
Volgens mijn tv gids is de 1e afl. de aflevering waarin carmen geopereerd wordt (hh dus) en in de 2e aflevering gaat iedereen op bezoek bij haar. Dus dat lijkt mij een nieuwequote:Op zondag 14 november 2010 16:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
2 afleveringen zie ik op rtl4.nl. Of zou de 1e de laatste aflevering van vorig seizoen zijn?
Thnx! Ik had het al gezien op tvgids.nlquote:Op zondag 14 november 2010 16:42 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Volgens mijn tv gids is de 1e afl. de aflevering waarin carmen geopereerd wordt (hh dus) en in de 2e aflevering gaat iedereen op bezoek bij haar. Dus dat lijkt mij een nieuwe.
Ik nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:58 schreef fespo het volgende:
die hebben we toch allang gezien dat die kleine zo'n zonnebril op doet!
Nee, we zijn hier halverwege seizoen 10 gestopt, dus die willen we natuurlijk ook nog zien! En daarna volgt vast wel seizoen 11! (we lopen hier nu eenmaal achter)quote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef fespo het volgende:
oh zie het al bruce in Disney Land.
die afleveringen zijn in belgie ongeveer een half jaar geleden uitgezonden.
die heb ik toen gedownload.
jammer dacht echt een nieuw seizoen.
Ik ken deze ook nog niet, volgens mij is hij ook gewoon nieuwquote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze nog niet gezien hoor![]()
Dat snoepjes kopen met Shania en Kenji, dat mochten wij vroeger ook als we hele goede punten hadden
Ik word er een beetje naar vanquote:
Deze is al een keer op tv geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken deze ook nog niet, volgens mij is hij ook gewoon nieuw
En die snoepjes jaaaaaaa, en dan rekenen, 10 cent, en 5 cent en oh
Bijna een Michelin-poppetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |