Dat vond ik ook zo raar, dan vertrek je toch 's morgens vroeg zodat die kids nog ff dat park in kunnen?quote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef flowerbox het volgende:
OMG wat sneu van Lindsey en Dave in Disneyland. Ze zitten den Broes helemaal hyper te maken dat ze nu 'in het huisje van Mickey' zijn. En dan wil hij Mickey gaan zoeken maar dan zijn ze volgens zijn papa allemaal gaan slapen. Lekker verwarrend voor zo'n klein jochie!
Iddquote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo raar, dan vertrek je toch 's morgens vroeg zodat die kids nog ff dat park in kunnen?
Oh nee hoor dat zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo raar, dan vertrek je toch 's morgens vroeg zodat die kids nog ff dat park in kunnen?
Eens, ik denk dat ze beter aan hadden kunnen geven van, "vanavond slapen we in het huisje van Mickey Mouse en morgen gaan we naar Mickey Mouse kijken".quote:Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat zou ik ook niet doen.
Ik snap ze wel.. zo'n kasteel en ergens anders slapen is al overweldigend dus avond van te voren is beter.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze zat nu toch ineens op een leuk onspannen momentje te vragen wanneer hij zich es liet helpen?
Echt, gouden timing ook weer he, lig je daar lekker te ontspannen, hoppakee
Ja hallo, geef m es ongelijkquote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn gezichtsuitdrukking was echt priceless!
![]()
Arme vent!
Maar op het moment dat Dave Bruce gaat zoeken, laat ie Fay weer alleenquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat ze beter aan hadden kunnen geven van, "vanavond slapen we in het huisje van Mickey Mouse en morgen gaan we naar Mickey Mouse kijken".
Wel sneu dat ze Bruce kwijt raken btw, (zag ik in het voorstukje voor volgende aflevering) al helemaal in zo'n park.
Fay stond bij de camera- en geluidsman.quote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar op het moment dat Dave Bruce gaat zoeken, laat ie Fay weer alleen
Ze raken Bruce kwijt maar Dave zet Fay neer en loopt gewoon weg.quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat ze beter aan hadden kunnen geven van, "vanavond slapen we in het huisje van Mickey Mouse en morgen gaan we naar Mickey Mouse kijken".
Wel sneu dat ze Bruce kwijt raken btw, (zag ik in het voorstukje voor volgende aflevering) al helemaal in zo'n park.
Maar dat zijn geen nanny's ofzo. Hoe vaak hebben die niet staan filmen. Bijvoorbeeld die ene keer toen Kenji met z'n gezicht van dat zwembadtrapje vielquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Fay stond bij de camera- en geluidsman.
Daar zijn ze toch ook echt niet voor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen nanny's ofzo. Hoe vaak hebben die niet staan filmen. Bijvoorbeeld die ene keer toen Kenji met z'n gezicht van dat zwembadtrapje vielGeen enkele camera/geluidsman die toen actie heeft ondernomen. Of Keano, die op de tafel stond en er bijna vanaf flikkerde. Nee, aan die technische lui hebben ze niet veel
wat een vergelijking, alsof ze ook maar iets hadden kunnen doen toen kenji van dat rappetje af kletterde, t kwaad was al geschiedquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen nanny's ofzo. Hoe vaak hebben die niet staan filmen. Bijvoorbeeld die ene keer toen Kenji met z'n gezicht van dat zwembadtrapje vielGeen enkele camera/geluidsman die toen actie heeft ondernomen. Of Keano, die op de tafel stond en er bijna vanaf flikkerde. Nee, aan die technische lui hebben ze niet veel
Nee, dat vind ik ook niet. Spees_eend reageerde echter op mijn opmerking 'Bruce is kwijt, en dan laat Dave Fay weer alleen' met: Fay stond bij de camera/geluidsman. Maar die doen daar niks aan, want daar zijn ze niet voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch ook echt niet voor!
Normaal gesproken niet nee, maar ik kan me zo voorstellen in een situatie waarin je je kapot schrikt omdat je kind weg, je er niet bij stilstaat dat je moet doen alsof de camera- en geluidsman er niet zijn. Dus ik denk in deze situatie dat hij wel gewoon snel dacht Fay blijft hier bij deze mensen en ik zoek snel naar Bruce. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet. Spees_eend reageerde echter op mijn opmerking 'Bruce is kwijt, en dan laat Dave Fay weer alleen' met: Fay stond bij de camera/geluidsman. Maar die doen daar niks aan, want daar zijn ze niet voor.
Ik zag die knijper bij Nicolas, het wordt echt het meest cliché en kamperige vrijgezellenfeest (als dat het tenminste is)quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef sherezade het volgende:
ik zag net die voorstukjes van de nieuwe aflevringendebbie moet zonodig haar nieuwe aanwinst showen..ze heeft haar tieten bijna in haar nek zitten
![]()
dat vraag ik me ook af, weiger er ook om ervoor te betalenquote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef Day het volgende:
Ik mis de afleveringen van vanavond, iemand enig idee of ze herhaald worden? Ik weiger nl. om ervoor te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |