Stamp met gehaktballen.quote:
Ja, ik dacht dat ik had gereageerd maar het ging niet zo lekker met het internet op mijn werk vandaag. Komt ie aan: Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, had je eerder vandaag nog m'n opmerking over je medaille gelezen?
Ga ik morgen maken als een vriendin komt etenquote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik eet bij een vriendin vnaaf, andijviestamppot
quote:Op maandag 20 september 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik had gereageerd maar het ging niet zo lekker met het internet op mijn werk vandaag. Komt ie aan: Thanks![]()
![]()
![]()
Ik vond het zelf ook wel grappig om een medaille te krijgen
had niet gehoeven maar wel leuk aandenken
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou altijd wel van dat soort dingen, maar meestal vind je zoiets leuk of echt zinloos.
Ik vind het tof dat je hem hebt gekregen
quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, hoe is het nu met je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ook lekkerquote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Mijn avondeten is al bijna verteerd. Ik had een beefburger tomaat, met gebakken aardappels en wokgroenten. Smaakte goed.
Hupplaquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanksik heb binnenkort allemaal feestjes, ik denk dat ik er maar mee rond ga lopen
quote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ja na 2 weken griep trekt het eindelijk wegBen alleen zo slap als een vaatdoek. Zat vanmiddag wat dozen te sorteren en zodra ik dan druk bezig ben dan ben ik een slap kuiken
![]()
Morgen maar een bonk marsepein halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha aaahhh slap kuiken![]()
Ik heb nog steeds geen pepernoten gegeten
With the stars as her umbrella
Inderdaad drie dagen, wel verschillende groepenquote:Op maandag 20 september 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
HupplaMeester Harry is drie dagen ziek, dus je kunt wel even blijven plakken.
Heerlijkquote:Op maandag 20 september 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoest met de bank? Bevalt ie een beetje?
Fijn.quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Inderdaad drie dagen, wel verschillende groepen! Sowieso tot aan de herfstvakantie
!
Misschien moeten we een gezamenlijke terugkijktijd bepalen, ergens in het weekend.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijkik kom er gewoon niet meer vanaf
Ja, leukquote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien moeten we een gezamenlijke terugkijktijd bepalen, ergens in het weekend.
Ik vraag me af of ik dat ooit wel eens heb gegeten....quote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het draadjesvlees was goddelijk trouwens.
quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nog een talentenjacht![]()
'Got to Dance'
Nu je het zegtquote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet me denken aan een mini-walrus
Waarschijnlijk niet, hele kleine kansquote:
Oh das jammerquote:Op maandag 20 september 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hele kleine kans
Dat is wel even wennen ja, had ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, leukWordt het niet herhaald op tv eigenlijk? Vond het lastig, online kijken en hier reageren
Ook niet ooit in de noordelijke provincie?quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dat ooit wel eens heb gegeten....
wat de foks staat er op je kopquote:
Even Google gevraagd, die zegt dat ik het wel eens heb gegetenquote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook niet ooit in de noordelijke provincie?
"Beste Google, waarde speurneus, wilt u mij een plaatje van draadjesvlees voorschotelen? Kroeltje, -Miauw-"quote:Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even Google gevraagd, die zegt dat ik het wel eens heb gegeten
Ik weet dat je het wederom niet aan mij vroeg (quote:
Shitquote:Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik weet dat je het wederom niet aan mij vroeg (), maar mijn komkansen naar de meet zijn vandaag gestegen
!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |