Ja hoor kies gewoon anders netwerk dan naam hanze en als beveiliging wep enterprise en dan je naw en wachtwoord. Werkt prima anders kan de helpdesk in de Van Doorenveste je ook helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef mustisuc het volgende:
Zijn er ook mensen die het is gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk van Hanze icm Mac OSX Lion? Want dat werkte op Snow Leopard altijd zonder problemen en sinds Lion niet meer..
Hmm, het werkt inderdaad wat anders. "Airport" is nu in Lion gewoon "WiFi" en je moet contact maken met 'WEP bedrijfsniveau'. Inlognaam is je NAW-nummer + @hanze.nl, oftewel 'nawnummer@hanze.nl' en wachtwoord is je wachtwoord waarmee je ook op bijvoorbeeld je Hanze-mail inlogt. Vervolgens je Airport, oftewel je WiFi, uitschakelen en weer inschakelen. Als het goed is moet het dan werken, het is mij in ieder geval wel gelukt op die manier. Voorheen moest je ook toestemming geven voor een certificaat en dat was vaak het probleem maar volgens mij werkt dat allemaal prima. Mocht het niet werken, dan gewoon Hanze uit je verbindingenlijst gooien (WiFi -> Geavanceerd -> Hanze en dan op '-' klikken -> + klikken en opnieuw toevoegen).quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef mustisuc het volgende:
Zijn er ook mensen die het is gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk van Hanze icm Mac OSX Lion? Want dat werkte op Snow Leopard altijd zonder problemen en sinds Lion niet meer..
Meestal in of net na de tentamenweekquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je je rooster hebt voor het 2de blok? Ik ben benieuwd..
Jammer alleen dat het zo super traag is op schoolquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
Dat mijnhanze werkt ook best overzichtelijk
Klacht > examencommissie.quote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef DeLuna het volgende:
"Zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vijftien werkdagen na afloop van een tentamen en uiterlijk
vijf werkdagen vóór een eventuele herkansing, wordt het resultaat van de beoordeling
vastgesteld en aan de student bekend gemaakt."
Een van mijn leraren houdt zich niet hieraan. Waar heb ik recht op?
Ah, da's mooi, ik heb overmorgen al een gesprek met een van de leden.quote:
http://hanzewebtools.hanze.nl/nederlands/enrollment/unenroll.aspxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef VGA4xZoom het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik me op Bb uit kan schrijven voor een course?
Dankje het is gelukt!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:35 schreef mustisuc het volgende:
Exchange gebruiken
server: webmail.hanze.nl
domein: hanze
username: NAW-nr
SSL aan
Ik vind het kut.quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
Dat mijnhanze werkt ook best overzichtelijk
In het 2e jaar van Sportgezondheid hoorde ik het pas op de eerste dag van de introweek, vrij laat dus. Hoe dat op de andere opleidingen is weet ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef MarjoBlabla het volgende:
Weet iemand wanneer je hoort in welke klas je komt? Ik ben ingestroomd in het 2e jaar SBRM en ben eigenlijk benieuwd naar de indeling van de klassen volgend jaar. Ik hoorde namelijk dat ze dan ook ingedeeld worden op studiepunten en zo..
Zoiets dacht ik al. Gewoon afwachten dusquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het 2e jaar van Sportgezondheid hoorde ik het pas op de eerste dag van de introweek, vrij laat dus. Hoe dat op de andere opleidingen is weet ik niet.
2 jaar geleden alweerquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben volgende week voor 't laatst op de Hanzehogeschool hoop ik.
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem ik je plek wel over ^^quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha! Gelukkig had ik daar schriftelijk al bericht van gekregen =Dquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef maxburger het volgende:
Ik kreeg vandaag ineens een mailtje dat we volgende week woensdag tot en met vrijdag introkamp hebben. Geen prijs, info over overnachting of wat dan ook erbij. Kan ik lekker vrij gaan regelen bij mn werk. Wat waarschijnlijk onmogelijk is.
Eerste jaar en ik moet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Haha! Gelukkig had ik daar schriftelijk al bericht van gekregen =D
Eerste jaar of moet je mee?
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Pepermuntj3 het volgende:
Weet iemand toevallig waar EM/D232 is? Ik moet daar morgen wezen maar heb geen idee welk gebouw dat is.
Toevallig, een stage contract bij je ? Hanze hogeschool website lijkt niet mee te werken. Ik probeer een stage rond te krijgen maar zonder contract wil dit niet iemand een download link hiervoor?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ict hier.
En ja, helaas weer tentamens
Nee heb ik niet. Ben pas 2de jaarsquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Toevallig, een stage contract bij je ? Hanze hogeschool website lijkt niet mee te werken. Ik probeer een stage rond te krijgen maar zonder contract wil dit niet iemand een download link hiervoor?
Inlog lijkt niet mee te werken.![]()
Probeer mijnserie.nl goede stage docent en ik heb er zelf stage gelopen. ik adviseer me erbij. En kom eens een biertje drinken in het C.V.L Of een kop koffie! maar dat moet je wel weten als IT-er als je op de hanze zitquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Ben pas 2de jaars. En ik moet zelf dit jaar ook stage lopen
Ik zal het onthouden, bedankt! Maar ik ben geen I of TI-er. Ik doe BI, dus weet niet of ik er wat aan heb. Wat moest je allemaal doendaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Probeer mijnserie.nl goede stage docent en ik heb er zelf stage gelopen. ik adviseer me erbij. En kom eens een biertje drinken in het C.V.L Of een kop koffie! maar dat moet je wel weten als IT-er als je op de hanze zit. Beste koffie is daar!
Ah voor BI is het de vraag , want dat is een hele andere tak! je kan beter aan je coordinater vragen waar de beste stage plekken zijn want het is typisch een programmeer stage. Voor IT-er is het een goede stage plekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, bedankt! Maar ik ben geen I of TI-er. Ik doe BI, dus weet niet of ik er wat aan heb. Wat moest je allemaal doendaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |