Ja hoor kies gewoon anders netwerk dan naam hanze en als beveiliging wep enterprise en dan je naw en wachtwoord. Werkt prima anders kan de helpdesk in de Van Doorenveste je ook helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef mustisuc het volgende:
Zijn er ook mensen die het is gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk van Hanze icm Mac OSX Lion? Want dat werkte op Snow Leopard altijd zonder problemen en sinds Lion niet meer..
Hmm, het werkt inderdaad wat anders. "Airport" is nu in Lion gewoon "WiFi" en je moet contact maken met 'WEP bedrijfsniveau'. Inlognaam is je NAW-nummer + @hanze.nl, oftewel 'nawnummer@hanze.nl' en wachtwoord is je wachtwoord waarmee je ook op bijvoorbeeld je Hanze-mail inlogt. Vervolgens je Airport, oftewel je WiFi, uitschakelen en weer inschakelen. Als het goed is moet het dan werken, het is mij in ieder geval wel gelukt op die manier. Voorheen moest je ook toestemming geven voor een certificaat en dat was vaak het probleem maar volgens mij werkt dat allemaal prima. Mocht het niet werken, dan gewoon Hanze uit je verbindingenlijst gooien (WiFi -> Geavanceerd -> Hanze en dan op '-' klikken -> + klikken en opnieuw toevoegen).quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef mustisuc het volgende:
Zijn er ook mensen die het is gelukt om verbinding te maken met het draadloze netwerk van Hanze icm Mac OSX Lion? Want dat werkte op Snow Leopard altijd zonder problemen en sinds Lion niet meer..
Meestal in of net na de tentamenweekquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je je rooster hebt voor het 2de blok? Ik ben benieuwd..
Jammer alleen dat het zo super traag is op schoolquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
Dat mijnhanze werkt ook best overzichtelijk
Klacht > examencommissie.quote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef DeLuna het volgende:
"Zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vijftien werkdagen na afloop van een tentamen en uiterlijk
vijf werkdagen vóór een eventuele herkansing, wordt het resultaat van de beoordeling
vastgesteld en aan de student bekend gemaakt."
Een van mijn leraren houdt zich niet hieraan. Waar heb ik recht op?
Ah, da's mooi, ik heb overmorgen al een gesprek met een van de leden.quote:
http://hanzewebtools.hanze.nl/nederlands/enrollment/unenroll.aspxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef VGA4xZoom het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik me op Bb uit kan schrijven voor een course?
Dankje het is gelukt!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:35 schreef mustisuc het volgende:
Exchange gebruiken
server: webmail.hanze.nl
domein: hanze
username: NAW-nr
SSL aan
Ik vind het kut.quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
Dat mijnhanze werkt ook best overzichtelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |