In het 2e jaar van Sportgezondheid hoorde ik het pas op de eerste dag van de introweek, vrij laat dus. Hoe dat op de andere opleidingen is weet ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef MarjoBlabla het volgende:
Weet iemand wanneer je hoort in welke klas je komt? Ik ben ingestroomd in het 2e jaar SBRM en ben eigenlijk benieuwd naar de indeling van de klassen volgend jaar. Ik hoorde namelijk dat ze dan ook ingedeeld worden op studiepunten en zo..
Zoiets dacht ik al. Gewoon afwachten dusquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het 2e jaar van Sportgezondheid hoorde ik het pas op de eerste dag van de introweek, vrij laat dus. Hoe dat op de andere opleidingen is weet ik niet.
2 jaar geleden alweerquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben volgende week voor 't laatst op de Hanzehogeschool hoop ik.
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem ik je plek wel over ^^quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha! Gelukkig had ik daar schriftelijk al bericht van gekregen =Dquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef maxburger het volgende:
Ik kreeg vandaag ineens een mailtje dat we volgende week woensdag tot en met vrijdag introkamp hebben. Geen prijs, info over overnachting of wat dan ook erbij. Kan ik lekker vrij gaan regelen bij mn werk. Wat waarschijnlijk onmogelijk is.
Eerste jaar en ik moet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Haha! Gelukkig had ik daar schriftelijk al bericht van gekregen =D
Eerste jaar of moet je mee?
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Pepermuntj3 het volgende:
Weet iemand toevallig waar EM/D232 is? Ik moet daar morgen wezen maar heb geen idee welk gebouw dat is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |