Opgeschoond.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Trollscience het volgende:
Harmonisch gitaarspel
Mensen lopen het topic te verzieken
Zit er nu op, maar volgens mij blijft google hem sowieso gewoon vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef PiRANiA het volgende:
Moby
Kan hier een 'echt' slotje op? Via google kom ik bij een zoekopdracht naar Moby op dit topic uit. Ik heb er een reeks van gemaakt zodat mensen die in dat topic komen snel naar het laatste topic kunnen, maar kennelijk werkt dat alleen als er een echt slot op zit.
Plox.
Klopt, maar nu kan ik opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Zit er nu op, maar volgens mij blijft google hem sowieso gewoon vinden.
Oké, had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar nu kan ik op [ afbeelding ] drukken.
Done.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef donroyco het volgende:
Help, ik zoek... #313
Mag deze weer sticky?
Thanksquote:
Yep.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
Verzoek tot verbetering in TT van:
Michael Jackson #107: It's all for L.O.V.E.
In: Michael Jackson #107: It's all for L.O.V.E.
Bij voorbaat dank
Done, maar dan wel spellingtechnisch kloppend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kan iemand deze TT Nederlandstalige muziektopic #1
veranderen in Nederlandstalig Muziek-topic 1
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Done, maar dan wel spellingtechnisch kloppend.
Rammstein #8 Alles is op!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Ik kan het Rammsteintopic niet terugvinden. Kan iemand even een linkje posten?
.
Het is gewoon een nieuwsfeitje, en er kan op zich prima gediscussieerd worden over de relevantie van zo'n lijst en de artiesten/tracks die erin genoemd worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar wat de waarde is van een topic waarin een lijstje staat van tien nummers met daarachter ergens de keren dat de betreffende nummers bekeken zijn en verder niks (ook niet in de rest van het topic qua reacties van TS).
'Nieuws' is pas nieuws als het ook daadwerkelijk door mensen geweten wil worden. Ik zie honderd van die topics langskomen, allemaal met dezelfde onzin en bagger waar niemand op reageert. Maar als jullie het prima topics vinden die wat bijdragen aan het muziekforum, dan zeg ik niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwsfeitje, en er kan op zich prima gediscussieerd worden over de relevantie van zo'n lijst en de artiesten/tracks die erin genoemd worden.
Dat niet veel mensen op FOK! waarde hechten aan de lijst of fan zijn van de muziek betekent niet dat er niet over gepost mag worden.
Of het nieuws is, laat ik even in het midden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwsfeitje, en er kan op zich prima gediscussieerd worden over de relevantie van zo'n lijst en de artiesten/tracks die erin genoemd worden.
Dat niet veel mensen op FOK! waarde hechten aan de lijst of fan zijn van de muziek betekent niet dat er niet over gepost mag worden.
Ja, leuk hč.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Of het nieuws is, laat ik even in het midden.
Maar qua discussie... de TS waar we het over hebben, post een lijst met 10 nr's die het vaakst gekeken zijn op YT. Wat valt daar over te discussiëren met een TS die verder bijna niet in z'n eigen topics reageert? Heb een paar van die topics langs zien komen nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |