'Europa verdrijft alle moslims in 2016'quote:Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen.
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."
"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.
Volgens Celente hebben kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"
"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente af.
Lees hier het hele De Pers-interview met Gerald Celente
zolang de Turken in het Aziatisch deel van Turkije gaan wonen is het oké, maar het Europese deel moet moslim vrij zijn natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
Turkije gaat dus 70% van haar inwoners verdrijven![]()
En waar gaan al die Moslims dan heen ? In kampen ?
Wat een krankzinnig faalspook leeft er in die gast zn hoofd zeg
hij heeft het over Europa en niet over de EUquote:Op maandag 20 september 2010 15:37 schreef notagain het volgende:
sinds wanneer is turkije officieel lid van de eu ?
En wat doen we met de moslims zonder dubbele nationaliteit, of god verhoede, de Nederlandse moslims?quote:Op maandag 20 september 2010 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Goeie zaak, mits ze natuurlijk gewoon terug naar hun eigen land(zie dubbele nationaliteit) worden gestuurd. Soort van wat frankrijk nu met de roma doet.
droom jij lekker verderquote:
Het is idd jammer dat de moslims niet zo'n organisatie als het CIDI hebben. Dan zouden er wel al veel fok topics gelsoten zijn lijkt me.quote:Op maandag 20 september 2010 15:45 schreef gelly het volgende:
Verder zorgwekkend dat FOK! figuren die openlijk voor deportatie van bevolkingsgroepen zijn hier gewoon laat posten. De volgende aangifte gaat binnenkort de deur uit denk ik.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat is dit voor debiele poll, alsof het al een feit is.Ik weiger te stemmen.
Ik neem die Gerald Celente ongeveer even serieus als die debielen die verwachten dat in 2012 de aarde vergaat.
Economie herstelt zich aardig meneer Celente . Sukkels die in hem gelovenquote:Tarpley & Celente: 'Instorting Eurozone begonnen; W.O.3 komt eraan'
'1000-puntenval Wall Street vorige week was géén ongeluk' - Zal Tarpleys voorspelling uit 2008 van komende Derde Wereldoorlog eveneens uitkomen? - Gerald Celente bevestigt dat de Crash van 2010 begonnen is
Als je dat gelooft ben je pas echt een sukkelquote:Op maandag 20 september 2010 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Economie herstelt zich aardig meneer
Dus jij zou de gehele Europese moslimbevolking opofferen voor 'n zandbak in Spanje waar je soldaatje mag gaan spelen om een paar vierkante kilometer?quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef Salman het volgende:
Yes mijn droom komt uit! Ik heb altijd al vergast willen worden door een doorgedraaide Europeaan! Wij worden de nieuwe Joden: eerst het zuur (gaskamer) dan het zoet (decennialang het slachtoffer spelen en wie weet mogen we zelfs een moslimstaat stichten in Spanje en voor kolonistje spelen).
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.quote:
Werkgelegenheid neemt flink toe . Vaak is dat toch wel teken voor een zich herstellende economie hoorquote:Op maandag 20 september 2010 15:51 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Als je dat gelooft ben je pas echt een sukkel
Andere discussie, maar ik verwacht wel een double dip.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werkgelegenheid neemt flink toe . Vaak is dat toch wel teken voor een zich herstellende economie hoor
Dus omdat er een paar mongolen rondlopen moet de hele groep gedeporteerd worden ?quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.
Mensen die alle Moslims Europa uit willen zijn niet gevaarlijk?quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.
Je zal nooit alle Moslims Europa uit krijgen zonder geweld, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel? En zelfs als dat wel zo was, dan blijft het natuurlijk een etnische zuivering.quote:Op maandag 20 september 2010 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welk deel van "de manier waarop valt over te discussieren" begrijp je niet?
Daarnaast, welke humane manier verwacht je uberhaupt?quote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het blijft etnische zuivering, idioot.
Die bekeerde types, ongeacht welk geloof dan ook, zijn inderdaad van het ergste soort. Het zijn volgens mij ook een beetje de 'maatschappelijk gefaalden' die zich bekeren en intens fundamentalistisch worden.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Mosterdgas, een kogel, zwarte busjes waar mensen in ''verdwijnen''... De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 20 september 2010 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Welk deel van "de manier waarop valt over te discussieren" begrijp je niet?
Hitler wist daar wel raad mee. Niet moslims trouwens, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kun je moslims uit hun eigen land verdrijven.
Als dat zo is, dan is dat niet hetzelfde als de Endlosing in WO 2 waar aan werd gerefereerd. Dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel?quote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je zal nooit alle Moslims Europa uit krijgen zonder geweld, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel? En zelfs als dat wel zo was, dan blijft het natuurlijk een etnische zuivering.
Wat doen we dan met al die criminele, lastige Nederlanders? Die voelen zich vast achtergesteld.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef karton het volgende:
[..]
Mensen (lees: immigranten) Nederland uitstampen omdat ze een last zijn (lees: criminaliteit bijvoorbeeld) zie ik wel graag gebeuren.
Frankrijk is massaal Roma's aan het vergassen?quote:Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want nu wordt het lief gevraagd.
Serieus, overweeg die gewatteerde kamer.
Daar maken we een TV-programma meequote:Op maandag 20 september 2010 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat doen we dan met al die criminele, lastige Nederlanders? Die voelen zich vast achtergesteld.
In de bajes is dan weer genoeg plaats.quote:Op maandag 20 september 2010 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat doen we dan met al die criminele, lastige Nederlanders? Die voelen zich vast achtergesteld.
Dat is het nu al, weg excuus.quote:Op maandag 20 september 2010 16:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de bajes is dan weer genoeg plaats.
Dan is er nog meer ruimte om ze lang op te sluiten. Liefst wat langer dan 'n paar dagen en 'n voorwaardelijke taakstraf.quote:
Idd in tilburg zit de gevangenis vol met belgen omdat ze in dat land wel een ruimte tekort hadden.quote:
Dat schijnt echt te werken inderdaad. zie USA. Daar heeft echt een daling van criminaliteit zich in gezet door hoge straffen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is er nog meer ruimte om ze lang op te sluiten. Liefst wat langer dan 'n paar dagen en 'n voorwaardelijke taakstraf.
Alleen "lastig" zijn is nog geen reden om iemand op te sluiten...quote:Op maandag 20 september 2010 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is er nog meer ruimte om ze lang op te sluiten. Liefst wat langer dan 'n paar dagen en 'n voorwaardelijke taakstraf.
Criminele immigranten Nederland uitstampen, criminele Nederlanders gewoon de gevangenis inquote:Op maandag 20 september 2010 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Yep. De criminaliteit waar de gewone burger last van heeft is daar relatief lager. Zware geweldsmisdrijven zijn er wel meer, maar dat vindt vnl. plaats in achterbuurten waar normale mensen niet komen. Daarnaast: criminaliteit kent meer factoren dan alleen de strafmaat.quote:Op maandag 20 september 2010 16:24 schreef Hassish het volgende:
[..]
Dat schijnt echt te werken inderdaad. zie USA. Daar heeft echt een daling van criminaliteit zich in gezet door hoge straffen.
Als iemand lastig is en overlastgevend voor anderen, dan sluit maar op hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 16:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen "lastig" zijn is nog geen reden om iemand op te sluiten...
Daarnet ging het nog over moslims, nu over criminele immigranten. Je snapt dat niet elke moslim crimineel is, maar toch wil je ze Nederland uitzetten. Wanneer begint je verstand weer te werken?quote:Op maandag 20 september 2010 16:24 schreef karton het volgende:
[..]
Criminele immigranten Nederland uitstampen, criminele Nederlanders gewoon de gevangenis in
Mooi, er is nog wel een plekje voor je in Overamstel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand lastig is en overlastgevend voor anderen, dan sluit maar op hoor.
Als je de moeite had genomen om de tweede bladzijde van dit topic te lezen dan had je kunnen zien dat ik het daar al over "criminele immigranten" had.quote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarnet ging het nog over moslims, nu over criminele immigranten. Je snapt dat niet elke moslim crimineel is, maar toch wil je ze Nederland uitzetten. Wanneer begint je verstand weer te werken?
Mja.. wat moet de wereld doen met het Europa-vraagstuk..quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef Poncke_Princen het volgende:
Sorry hoor, maar als Europeanen drie wereldoorlogen starten dan wordt het tijd om aan een Endlösung te denken, de wereld vs de Europeanen. Drie keer is scheepsrecht.
En Istanboel wordt weer Constantinopelquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef karton het volgende:
[..]
zolang de Turken in het Aziatisch deel van Turkije gaan wonen is het oké, maar het Europese deel moet moslim vrij zijn natuurlijk
Ach niets verbaast meer, ik denk dat je nog zal schrikken van het percentage dat deze ideeën steunt.quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef karton het volgende:
[..]
Dit is fok.
Iedereen is extreem rechts, salaris van 2x modaal en een piemel van 30 centimeter. Vooral alles geloven wat men op deze fora neerpleurt.
die mogen blijvenquote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat doen we met de moslims zonder dubbele nationaliteit, of god verhoede, de Nederlandse moslims?.
De Pers brengt het als een bijna feit, wantquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Ringo het volgende:
Dat meneer de trendwatcher dit als een waarschuwing heeft bedoeld, ontgaat de meesten hier.
Een groep hindoes vierde vorige week een bruiloft in het dorp waar mijn vriendin woont. 'Kutnegers' waren het, volgens een paar vrienden van haar broertje.quote:Op maandag 20 september 2010 16:48 schreef Farang het volgende:
Nou dan mogen de hindoes, sikhs en iedereen met een kleurtje ook wel oppassen als de zwakzinnige wereldvreemde Europeanen losgaan. Joden, homo's, zigeuners enz. moeten ook op hun hoede zijn. Misschien een goed idee als jullie alvast beginnen te trainen, dan kunnen jullie in het ergste geval een dozijn Europeanen het graf in meenemen.
Hebben we het opeens over ex-rokers?quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef karton het volgende:
[..]
Die bekeerde types, zijn inderdaad van het ergste soort. Het zijn volgens mij ook een beetje de 'maatschappelijk gefaalden' die zich bekeren en intens fundamentalistisch worden.
Nou ja, meneer heeft het ook vast als een ernstige waarschuwing bedoeld.quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
De Pers brengt het als een bijna feit, want
Meneer heeft ook de val van de muur, opkomst extreem-rechts, 'too big to fall' banken etc. voorspeld.
Vraag het de Israeliers.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kun je moslims uit hun eigen land verdrijven.
Jij?quote:
Ehm...je hebt zojuist een reactie gepost.quote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef TomLievense het volgende:
Dit is een topic waar ik niet op reageer. DOEI!!
99% zijn gewoon stoere internethelden ...quote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
En dan nog gladiolen die het proberen goed te praten door te fantaseren over geweldloze manieren van etnische zuivering. Sorry, maar we geloven dit keer niet dat ze naar Madagascar gaan. Ihr habt es gewusst.
Maar dat soort debielen komt niet verder dan wat geschreeuw over palestina en joden qua excuus. Vergelijk dat eens met de manier waarop bv Halcon REDENEERT. Hij en anderen lijken er in te geloven en ermee weg te komen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dit topic overigens wel een mooi antwoord in discussies waarbij de jongetjes werden aangehaald die dansten op 11 september, zoals Ringo al aangaf. Dit is geen haar beter. Oók vooral imbeciele jongeren met geen enkel wereldbesef.
ik ken ook nog wel 1-2 vrouwen alhier hoorquote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
True, er zitten een paar enge oude mannen tussen. Voornamelijk mannen, interessant genoeg.
En een zo'n klootzakje is genoeg voor een aangifte als ie het goed genoeg doet. Al smeert zijn mama zijn brood nog terwijl ie het intikt.quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Re het volgende:
[..]
99% zijn gewoon stoere internethelden ...
Dat viel me ook al op.quote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
True, er zitten een paar enge oude mannen tussen. Voornamelijk mannen, interessant genoeg.
Het zijn natuurlijk trollen die dat doen (hoop ik)quote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
De uitslag van de poll is walgelijk, gewoon walgelijk. En dan nog gladiolen die het proberen goed te praten door te fantaseren over geweldloze manieren van etnische zuivering. Sorry, maar we geloven dit keer niet dat ze naar Madagascar gaan. Ihr habt es gewusst.
Meen je dit?quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Toxik het volgende:
Mr. Celente, ik luister al jaren naar hem, mooi figuur.![]()
O, boy.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben uiteraard tegen etnische zuiveringen (...), maar
quote:in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten"
Die genocide is al een keer gebeurd maar goed.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef Jan_Janszoon het volgende:
Eerlijk gezegd is zo'n doemscenario de natte droom van elke jihadist. Een genocide op de moslims in Europa is precies wat de islamitische wereld nodig heeft om wakker te worden uit hun diepe slaap, om daarna te verenigen en keihard en zonder genade terug te slaan. Het is ook een bevestiging van de Koran waarin de diepe haat van de ongelovigen jegens de moslims wordt beschreven.
Kan het Westen in 2012 al zonder olie? Zo niet, dan lijkt het mij een goed idee om geen druppel islamitische olie meer richting het Westen te verschepen. Als het Westen geweld gebruikt, terugslaan met een Pakistaanse kernbom, of de olie in brand steken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
ik ben niet voor kampen zoals sommigen hier zeggen maar gewoon terug naar geboorteland en dan de grenzen dicht
Sodejuquote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
als moslims een beetje beter hun best deden was die haat er nooit gekomen.
de tolerantie van europeanen houdt een keer op.
ik ben niet voor kampen zoals sommigen hier zeggen maar gewoon terug naar geboorteland en dan de grenzen dicht
VolkertVogels, wat een grap. Hebben alle Hongaren zo'n geweldig gevoel voor humor?quote:Op maandag 20 september 2010 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alweer? Dit is al de vierde keer dat ik op moet rotten van jou. En nee, ik rot niet op voor VolkertVogels.
Sommige Joden deden te veel hun best, ze hadden allerlei banken, warenhuizen etc. overgenomen in Duitsland. De gemiddelde Duitser verdiende 800 Mark, de gemiddelde Jood 10.000 Mark.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
Wat mijn nickname ermee te maken heeft weet ik niet, maar je zóu ook in kunnen zien dat je mening dus gemakkelijk geëxtrapoleerd kan worden blijkbaar naar dit soort ongein. Makes you wonder, Fraulein, had Re toch een punt met het zaaien en oogsten?quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je weet beter hoe ik ben en wat ik denk, nog zelf beter dan ik. Knap hoor. Als ziener doe je niet onder voor de voorspeller in de OP, je hebt je roeping gemist..Achja, niet echt als ik naar je nick kijk.
En nee, ik had geeneens gereageerd net zoals ik ook de poll niet heb aangeklikt.
Zodra die kraan wordt dichtgedraaid, zal het Westen vrijwel direct overstappen naar andere energiebronnen. Maar ook zal er genoeg andere olie worden aangeboord (bijvoorbeeld in de teerzanden van Canada) om in de energiebehoefte te kunnen voorzien. Het westen heeft altijd wel een wetenschappelijk antwoord op grote problemen gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 18:42 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Kan het Westen in 2012 al zonder olie? Zo niet, dan lijkt het mij een goed idee om geen druppel islamitische olie meer richting het Westen te verschepen. Als het Westen geweld gebruikt, terugslaan met een Pakistaanse kernbom, of de olie in brand steken.
Vind je deze reactie ook niet een beetje ziek? Lees zelf nog eens terug. Eigenlijk zeg je dat westerlingen moslims mogen haten en dat zij het ook nog eens aan zichzelf hebben te danken. Hitler zou trots op je zijn geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
Ja. Nooit geweten dat er zo'n antipathie jegens moslims was.quote:Op maandag 20 september 2010 18:47 schreef IHVK het volgende:
wat zo'n bericht allemaal los kan maken
Je vergeet de Chinezen. De wereld is veranderd, het Westen is niet meer het machtscentrum van de wereld. Die landen kunnen nu ook richting het Oosten kijken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
De arabieren zijn dan zelf de klos, die hebben een schat in de grond zitten waar ze niets meer mee kunnen. De hele economie draait daar op de olie.
daaromquote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef karton het volgende:
waarom is de poll in de OP weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |