'Europa verdrijft alle moslims in 2016'quote:Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen.
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."
"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.
Volgens Celente hebben kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"
"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente af.
Lees hier het hele De Pers-interview met Gerald Celente
zolang de Turken in het Aziatisch deel van Turkije gaan wonen is het oké, maar het Europese deel moet moslim vrij zijn natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
Turkije gaat dus 70% van haar inwoners verdrijven![]()
En waar gaan al die Moslims dan heen ? In kampen ?
Wat een krankzinnig faalspook leeft er in die gast zn hoofd zeg
hij heeft het over Europa en niet over de EUquote:Op maandag 20 september 2010 15:37 schreef notagain het volgende:
sinds wanneer is turkije officieel lid van de eu ?
En wat doen we met de moslims zonder dubbele nationaliteit, of god verhoede, de Nederlandse moslims?quote:Op maandag 20 september 2010 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Goeie zaak, mits ze natuurlijk gewoon terug naar hun eigen land(zie dubbele nationaliteit) worden gestuurd. Soort van wat frankrijk nu met de roma doet.
droom jij lekker verderquote:
Het is idd jammer dat de moslims niet zo'n organisatie als het CIDI hebben. Dan zouden er wel al veel fok topics gelsoten zijn lijkt me.quote:Op maandag 20 september 2010 15:45 schreef gelly het volgende:
Verder zorgwekkend dat FOK! figuren die openlijk voor deportatie van bevolkingsgroepen zijn hier gewoon laat posten. De volgende aangifte gaat binnenkort de deur uit denk ik.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat is dit voor debiele poll, alsof het al een feit is.Ik weiger te stemmen.
Ik neem die Gerald Celente ongeveer even serieus als die debielen die verwachten dat in 2012 de aarde vergaat.
Economie herstelt zich aardig meneer Celente . Sukkels die in hem gelovenquote:Tarpley & Celente: 'Instorting Eurozone begonnen; W.O.3 komt eraan'
'1000-puntenval Wall Street vorige week was géén ongeluk' - Zal Tarpleys voorspelling uit 2008 van komende Derde Wereldoorlog eveneens uitkomen? - Gerald Celente bevestigt dat de Crash van 2010 begonnen is
Als je dat gelooft ben je pas echt een sukkelquote:Op maandag 20 september 2010 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Economie herstelt zich aardig meneer
Dus jij zou de gehele Europese moslimbevolking opofferen voor 'n zandbak in Spanje waar je soldaatje mag gaan spelen om een paar vierkante kilometer?quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef Salman het volgende:
Yes mijn droom komt uit! Ik heb altijd al vergast willen worden door een doorgedraaide Europeaan! Wij worden de nieuwe Joden: eerst het zuur (gaskamer) dan het zoet (decennialang het slachtoffer spelen en wie weet mogen we zelfs een moslimstaat stichten in Spanje en voor kolonistje spelen).
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.quote:
Werkgelegenheid neemt flink toe . Vaak is dat toch wel teken voor een zich herstellende economie hoorquote:Op maandag 20 september 2010 15:51 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Als je dat gelooft ben je pas echt een sukkel
Andere discussie, maar ik verwacht wel een double dip.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werkgelegenheid neemt flink toe . Vaak is dat toch wel teken voor een zich herstellende economie hoor
Dus omdat er een paar mongolen rondlopen moet de hele groep gedeporteerd worden ?quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.
Mensen die alle Moslims Europa uit willen zijn niet gevaarlijk?quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval weg. Die bekeerde boerentrienen zijn vaak compleet doorgedraaid en dus levensgevaarlijk. Ik noem een Lesley Deckers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |