Als je de moeite had genomen om de tweede bladzijde van dit topic te lezen dan had je kunnen zien dat ik het daar al over "criminele immigranten" had.quote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarnet ging het nog over moslims, nu over criminele immigranten. Je snapt dat niet elke moslim crimineel is, maar toch wil je ze Nederland uitzetten. Wanneer begint je verstand weer te werken?
Mja.. wat moet de wereld doen met het Europa-vraagstuk..quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef Poncke_Princen het volgende:
Sorry hoor, maar als Europeanen drie wereldoorlogen starten dan wordt het tijd om aan een Endlösung te denken, de wereld vs de Europeanen. Drie keer is scheepsrecht.
En Istanboel wordt weer Constantinopelquote:Op maandag 20 september 2010 15:38 schreef karton het volgende:
[..]
zolang de Turken in het Aziatisch deel van Turkije gaan wonen is het oké, maar het Europese deel moet moslim vrij zijn natuurlijk
Ach niets verbaast meer, ik denk dat je nog zal schrikken van het percentage dat deze ideeën steunt.quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef karton het volgende:
[..]
Dit is fok.
Iedereen is extreem rechts, salaris van 2x modaal en een piemel van 30 centimeter. Vooral alles geloven wat men op deze fora neerpleurt.
die mogen blijvenquote:Op maandag 20 september 2010 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat doen we met de moslims zonder dubbele nationaliteit, of god verhoede, de Nederlandse moslims?.
De Pers brengt het als een bijna feit, wantquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Ringo het volgende:
Dat meneer de trendwatcher dit als een waarschuwing heeft bedoeld, ontgaat de meesten hier.
Een groep hindoes vierde vorige week een bruiloft in het dorp waar mijn vriendin woont. 'Kutnegers' waren het, volgens een paar vrienden van haar broertje.quote:Op maandag 20 september 2010 16:48 schreef Farang het volgende:
Nou dan mogen de hindoes, sikhs en iedereen met een kleurtje ook wel oppassen als de zwakzinnige wereldvreemde Europeanen losgaan. Joden, homo's, zigeuners enz. moeten ook op hun hoede zijn. Misschien een goed idee als jullie alvast beginnen te trainen, dan kunnen jullie in het ergste geval een dozijn Europeanen het graf in meenemen.
Hebben we het opeens over ex-rokers?quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef karton het volgende:
[..]
Die bekeerde types, zijn inderdaad van het ergste soort. Het zijn volgens mij ook een beetje de 'maatschappelijk gefaalden' die zich bekeren en intens fundamentalistisch worden.
Nou ja, meneer heeft het ook vast als een ernstige waarschuwing bedoeld.quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
De Pers brengt het als een bijna feit, want
Meneer heeft ook de val van de muur, opkomst extreem-rechts, 'too big to fall' banken etc. voorspeld.
Vraag het de Israeliers.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kun je moslims uit hun eigen land verdrijven.
Jij?quote:
Ehm...je hebt zojuist een reactie gepost.quote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef TomLievense het volgende:
Dit is een topic waar ik niet op reageer. DOEI!!
99% zijn gewoon stoere internethelden ...quote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
En dan nog gladiolen die het proberen goed te praten door te fantaseren over geweldloze manieren van etnische zuivering. Sorry, maar we geloven dit keer niet dat ze naar Madagascar gaan. Ihr habt es gewusst.
Maar dat soort debielen komt niet verder dan wat geschreeuw over palestina en joden qua excuus. Vergelijk dat eens met de manier waarop bv Halcon REDENEERT. Hij en anderen lijken er in te geloven en ermee weg te komen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dit topic overigens wel een mooi antwoord in discussies waarbij de jongetjes werden aangehaald die dansten op 11 september, zoals Ringo al aangaf. Dit is geen haar beter. Oók vooral imbeciele jongeren met geen enkel wereldbesef.
ik ken ook nog wel 1-2 vrouwen alhier hoorquote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
True, er zitten een paar enge oude mannen tussen. Voornamelijk mannen, interessant genoeg.
En een zo'n klootzakje is genoeg voor een aangifte als ie het goed genoeg doet. Al smeert zijn mama zijn brood nog terwijl ie het intikt.quote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Re het volgende:
[..]
99% zijn gewoon stoere internethelden ...
Dat viel me ook al op.quote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
True, er zitten een paar enge oude mannen tussen. Voornamelijk mannen, interessant genoeg.
Het zijn natuurlijk trollen die dat doen (hoop ik)quote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
De uitslag van de poll is walgelijk, gewoon walgelijk. En dan nog gladiolen die het proberen goed te praten door te fantaseren over geweldloze manieren van etnische zuivering. Sorry, maar we geloven dit keer niet dat ze naar Madagascar gaan. Ihr habt es gewusst.
Meen je dit?quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Toxik het volgende:
Mr. Celente, ik luister al jaren naar hem, mooi figuur.![]()
O, boy.quote:Op maandag 20 september 2010 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben uiteraard tegen etnische zuiveringen (...), maar
quote:in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten"
Die genocide is al een keer gebeurd maar goed.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef Jan_Janszoon het volgende:
Eerlijk gezegd is zo'n doemscenario de natte droom van elke jihadist. Een genocide op de moslims in Europa is precies wat de islamitische wereld nodig heeft om wakker te worden uit hun diepe slaap, om daarna te verenigen en keihard en zonder genade terug te slaan. Het is ook een bevestiging van de Koran waarin de diepe haat van de ongelovigen jegens de moslims wordt beschreven.
Kan het Westen in 2012 al zonder olie? Zo niet, dan lijkt het mij een goed idee om geen druppel islamitische olie meer richting het Westen te verschepen. Als het Westen geweld gebruikt, terugslaan met een Pakistaanse kernbom, of de olie in brand steken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
ik ben niet voor kampen zoals sommigen hier zeggen maar gewoon terug naar geboorteland en dan de grenzen dicht
Sodejuquote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
als moslims een beetje beter hun best deden was die haat er nooit gekomen.
de tolerantie van europeanen houdt een keer op.
ik ben niet voor kampen zoals sommigen hier zeggen maar gewoon terug naar geboorteland en dan de grenzen dicht
VolkertVogels, wat een grap. Hebben alle Hongaren zo'n geweldig gevoel voor humor?quote:Op maandag 20 september 2010 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alweer? Dit is al de vierde keer dat ik op moet rotten van jou. En nee, ik rot niet op voor VolkertVogels.
Sommige Joden deden te veel hun best, ze hadden allerlei banken, warenhuizen etc. overgenomen in Duitsland. De gemiddelde Duitser verdiende 800 Mark, de gemiddelde Jood 10.000 Mark.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
Wat mijn nickname ermee te maken heeft weet ik niet, maar je zóu ook in kunnen zien dat je mening dus gemakkelijk geëxtrapoleerd kan worden blijkbaar naar dit soort ongein. Makes you wonder, Fraulein, had Re toch een punt met het zaaien en oogsten?quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je weet beter hoe ik ben en wat ik denk, nog zelf beter dan ik. Knap hoor. Als ziener doe je niet onder voor de voorspeller in de OP, je hebt je roeping gemist..Achja, niet echt als ik naar je nick kijk.
En nee, ik had geeneens gereageerd net zoals ik ook de poll niet heb aangeklikt.
Zodra die kraan wordt dichtgedraaid, zal het Westen vrijwel direct overstappen naar andere energiebronnen. Maar ook zal er genoeg andere olie worden aangeboord (bijvoorbeeld in de teerzanden van Canada) om in de energiebehoefte te kunnen voorzien. Het westen heeft altijd wel een wetenschappelijk antwoord op grote problemen gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 18:42 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Kan het Westen in 2012 al zonder olie? Zo niet, dan lijkt het mij een goed idee om geen druppel islamitische olie meer richting het Westen te verschepen. Als het Westen geweld gebruikt, terugslaan met een Pakistaanse kernbom, of de olie in brand steken.
Vind je deze reactie ook niet een beetje ziek? Lees zelf nog eens terug. Eigenlijk zeg je dat westerlingen moslims mogen haten en dat zij het ook nog eens aan zichzelf hebben te danken. Hitler zou trots op je zijn geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef notagain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |