Ja. Weer een voor op Het Lijstje...quote:Op maandag 20 september 2010 21:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Alweer eentje? Serialdeetster
a: tis geen bioscoop, maar vhs op ee nlaken geprojecteerd in een steenkouwe kroeg....quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Kom eens uit je comfortzone man...beetje suf in een bioscoopstoel hangen... slechts interactie met het grote scherm...
Leukquote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja. Weer een voor op Het Lijstje...
quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
LeukMet Neelix of begreep ik die hint verkeerd?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
LeukMet Neelix of begreep ik die hint verkeerd?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
of zou ze nou meer geinteresseerd zijn in dat lijstje langer te krijgen dan in mij?![]()
ja! dat enk ik wel ja....er moet gewoon een langer lijstje komen!quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 22:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
of zou ze nou meer geinteresseerd zijn in dat lijstje langer te krijgen dan in mij?![]()
Haha, ik kan hier wel een stereotype over vrouwen plaatsen, maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk isquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je moet echt een beetje aan je zelfvertrouwen gaan werken...jij bent jij en als een ander daar problemen mee heeft dan pech, dan gaat het niet werken. Het hoeft niet altijd te werken...
En probeer jezelf echt ff in te houden met die verliefdheid en hoge verwachtingen. Ook al weet je dat het niet kan werken, het werkt beter als je van tevoren niet te hoge verwachtingen hebt en voor jezelf niet al teveel hebt ingevuld van de ander...dan kan het alleen maar tegenvallen of heel anders zijn.
of zou ze nou meer geinteresseerd zijn in dat lijstje langer te krijgen dan in mij? -->quote:
Phew, gelukkig.quote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
of zou ze nou meer geinteresseerd zijn in dat lijstje langer te krijgen dan in mij? -->Nee joh!
![]()
![]()
Ah! Het Lijstje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:31 schreef palawan het volgende:
Bij deze dus het lijstje, voordat we weer iemand vergeten
3rdRock en Brunette82
Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Cue_ en Godshand
zo loopt het topic leeg en ik de boot misquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:31 schreef palawan het volgende:
Bij deze dus het lijstje, voordat we weer iemand vergeten
3rdRock en Brunette82
Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Cue_ en Godshand
Dit is zo de waarheidquote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
En probeer jezelf echt ff in te houden met die verliefdheid en hoge verwachtingen. Ook al weet je dat het niet kan werken, het werkt beter als je van tevoren niet te hoge verwachtingen hebt en voor jezelf niet al teveel hebt ingevuld van de ander...dan kan het alleen maar tegenvallen of heel anders zijn.
De successrate is anders niet bepaald hoog...van de drie dates die al geweest zijn waren ze wel gezellig, maar hebben niet geleid tot echt een gevolg....quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo loopt het topic leeg en ik de boot mis![]()
dat is misschien idd maar beter ja......dat we (en vooral ik) er wat nuchterder tegenaan kijken)quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:10 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dit is zo de waarheidna een gesprek met een vriendin ben ik keihard van de roze wolk afgetrapt.
ik zie het wel, wat de date wordt
dat hoop ik, anders wordt de kans op succes wel steeds lager....quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
De successrate is anders niet bepaald hoog...van de drie dates die al geweest zijn waren ze wel gezellig, maar hebben niet geleid tot echt een gevolg....
Dan moeten Natalie en ik daar maar verandering in brengen
Nauwelijks blauwtjes en een dude, mag dat ook van Jokertje? (Maar inderdaad, bekt niet zo lekker)quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:09 schreef Maanvis het volgende:
Bovendien, Liever 100 blauwtjes en 1 chick dan geen blauwtjes en geen chick,
Vrouwtjes moeten hun eigen blauwtje maar bedenkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nauwelijks blauwtjes en een dude, mag dat ook van Jokertje? (Maar inderdaad, bekt niet zo lekker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |