ik ben in zelfvertrouwen al heel wat verder dan 10 jaar geleden gelukkig. leve internetquote:Op maandag 20 september 2010 21:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je moet echt een beetje aan je zelfvertrouwen gaan werken...jij bent jij en als een ander daar problemen mee heeft dan pech, dan gaat het niet werken. Het hoeft niet altijd te werken...
En probeer jezelf echt ff in te houden met die verliefdheid en hoge verwachtingen. Ook al weet je dat het niet kan werken, het werkt beter als je van tevoren niet te hoge verwachtingen hebt en voor jezelf niet al teveel hebt ingevuld van de ander...dan kan het alleen maar tegenvallen of heel anders zijn.
Nee hee! Voor Het Lijstje!quote:Op maandag 20 september 2010 21:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen? M'n msn adres staat in m'n profiel...
Nu moet je natuurlijk wel verplicht komen opdraven op het eerste [Dating Site Ervaringen] Speeddate evenement dat Lizzie aan het organiseren is. Gezellig met z'n allen stappen maken richting een betere toekomst!quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben in zelfvertrouwen al heel wat verder dan 10 jaar geleden gelukkig. leve internet
en ik weet dat je gelijk hebt....maar weten en er aan gehoorzamen is helaas/gelukkig iets anders....
Deze is ook vet.:quote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd mán! VERLIEFD! Lul!
als dat er komt en ik kan....dan kom ik. hoewel ik eigenlijk helemaal geen datingsiteervaringen heb!quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nu moet je natuurlijk wel verplicht komen opdraven op het eerste [Dating Site Ervaringen] Speeddate evenement dat Lizzie aan het organiseren is. Gezellig met z'n allen stappen maken richting een betere toekomst!
Vergeet niet dat je door bepaalde uitlatingen ook een behoorlijke druk op de ander legtquote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben in zelfvertrouwen al heel wat verder dan 10 jaar geleden gelukkig. leve internet
en ik weet dat je gelijk hebt....maar weten en er aan gehoorzamen is helaas/gelukkig iets anders....
quote:
Lizzie.quote:Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nu moet je natuurlijk wel verplicht komen opdraven op het eerste [Dating Site Ervaringen] Speeddate evenement dat Lizzie aan het organiseren is. Gezellig met z'n allen stappen maken richting een betere toekomst!
en dat is dus precies wat ik mezelf net ook (weer) realiseerde.....quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je door bepaalde uitlatingen ook een behoorlijke druk op de ander legt
Erm, ik moest echt even 3x lezen voor ik zeker wist dat er geen BDSM stond.quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lizzie.*slap* Als je het per se wil gebruiken, dan Nataliz graag!
![]()
Jaaaa! Een BTSDM! Betere Toekomst Speed Date Meet!
Wat niet wil zeggen dat je BDSM niet mee mag nemen als voorkeurquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Erm, ik moest echt even 3x lezen voor ik zeker wist dat er geen BDSM stond.
Oeh! Kun je ons meer vertellen?quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best een kandidaat wordt voor het lijstje...
Ik vind het wel zo netjes om dat aan de ander te laten....quote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oeh! Kun je ons meer vertellen?
ja, dat kun jij wel vinden....maar wij niet!quote:Op maandag 20 september 2010 21:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo netjes om dat aan de ander te laten....
*kuch*quote:Op maandag 20 september 2010 21:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo netjes om dat aan de ander te laten....
Ik zag laatst op RP een meiske die een 'meester' zocht voor dat soort zakenquote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je BDSM niet mee mag nemen als voorkeur
Da's het mooie van die meet! ^_^
Wat heb je daar nou aan?quote:Last Online Nov. 14, 2005
Voordat je verder gaat met het ontbloten van je ziel en bijhorende gedachtekronkels, heb je al een datum staan voor die date?quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is dus precies wat ik mezelf net ook (weer) realiseerde.....
Wat gaan jullie doen? En dat is volgende week zondag al hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
3 oktober is de bedoeling.......way to ver weg dus
Alweer eentje? Serialdeetsterquote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? En dat is volgende week zondag al hoor!![]()
Mijn date is eerder!
gisteren over 2wek pas.....quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? En dat is volgende week zondag al hoor!![]()
Mijn date is eerder!
Kom eens uit je comfortzone man...beetje suf in een bioscoopstoel hangen... slechts interactie met het grote scherm...quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren over 2wek pas.....
en wat we g aan doen weten we nog niet echt....eigenlijk wil ik haar wel meenemen naar foute filmavond
Nice!quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren over 2wek pas.....
en wat we g aan doen weten we nog niet echt....eigenlijk wil ik haar wel meenemen naar foute filmavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |