Nou moet je ook weer niet door gaan slaan naar de andere kant hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is misschien idd maar beter ja......dat we (en vooral ik) er wat nuchterder tegenaan kijken)
[..]
dat hoop ik, anders wordt de kans op succes wel steeds lager....
Verder no pressure or anything.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
De successrate is anders niet bepaald hoog...van de drie dates die al geweest zijn waren ze wel gezellig, maar hebben niet geleid tot echt een gevolg....
Dan moeten Natalie en ik daar maar verandering in brengen
Eenmalig iets of hebben jullie emailadressen uitgewisseld?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
Gisteravond een vrij leuke speeddate gehad op paiq.
Ja, wat is daar mis mee? Ik blijf het spannend vinden om iemand uit te vragen...zelfs al is het via Fok! Of een datingsite...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef macondo het volgende:
Wacht even Nelis, ik begrijp dat je blij verrast was een leuk berichtje terug te krijgen van iemand die je min of meer al kent? (Natalie dus)
Uitvragen is natuurlijk vers twee, maar dat Natalie gewoon aardig zal doen en reageert op een berichtje van een mede fokkers viel wel te verwachten toch? Ik mag toch wel hopen dat iedereen hier zal reageren op elkaars berichtjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Ik blijf het spannend vinden om iemand uit te vragen...zelfs al is het via Fok! Of een datingsite...
lijkt mij normaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Ik blijf het spannend vinden om iemand uit te vragen...zelfs al is het via Fok! Of een datingsite...
Ik vind het niet spannend, maar ik stel het wel vaak uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had maar meteen de stap gezet en haar voor een date gevraagd in het eerste berichtje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Uitvragen is natuurlijk vers twee, maar dat Natalie gewoon aardig zal doen en reageert op een berichtje van een mede fokkers viel wel te verwachten toch? Ik mag toch wel hopen dat iedereen hier zal reageren op elkaars berichtjes
(en succes met jullie date! wat gaan jullie doen?)
Ik sla heerlijk mijn eigen wijze raad in de windquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Verder no pressure or anything.![]()
Ha, maar dát had je ons niet verteldquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had maar meteen de stap gezet en haar voor een date gevraagd in het eerste berichtje.
En tuurlijk, ik denk ook niet dat iemand hier heel naar zal reageren maar je hebt reacties en echt leuke reacties
Enwe gaan Utrecht bekijken, daar is ze nog nooit geweest!
Altijd leuk, zo'n opleidingseis. E-matching heeft ook zo'n prachtige slogan... Dan ben ik maar een domme mbo-er met een afgeronde post-hbo cursusquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:54 schreef Maanvis het volgende:
Bijna gerelateerd:
http://www.villavibes.nl/2-Weekendvibes.html
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het wel een leuk initiatief, maar de opleidingseis slaat in mijn ogen nergens op.
Moet nog zien of het iets eenmaligs is, heb nog geen emailadres. Gesprek was leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Eenmalig iets of hebben jullie emailadressen uitgewisseld?
Dat moet ie uitzettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Natalie78 het volgende:
En ja hoor, ook vandaag weer bovenaan mijn lijstje op RP 'wie bekeek je profiel?'. NL24249722. Scary!
Een beetje hetzelfde idee als "Anonieme_Fokker" dus?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Dat moet ie uitzetten.
Ik zet het ook uit, ik kijk ook wel eens meerdere keren naar hetzelfde profiel.
Dat komt doordat ik niemand meteen een berichtje stuur, ik kijk eerst de kat uit de boom, zet mensne in m'n favorieten en kijk dan een paar dagen of weken later weer naar het profiel en kijk of ze het veranderd hebbne, wanneer ze nog actief zijn geweest etc etc.
Maar nog een reden dat ik het uit heb gezet is dat ik ineens mijn (leuke) buurvrouw tegenkwam. Dus snel uitgezet zodat ze niet ziet dat ik op haar profiel ben geweest
.
Die heb ik ook regelmatig op mijn profiel zitten, maar hebben het niet uitstaan. Moet ik toch maar eens een berichtje gaat sturen over het lurk-gedrag....quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat moet ie uitzetten.
Ik zet het ook uit, ik kijk ook wel eens meerdere keren naar hetzelfde profiel.
Dat komt doordat ik niemand meteen een berichtje stuur, ik kijk eerst de kat uit de boom, zet mensne in m'n favorieten en kijk dan een paar dagen of weken later weer naar het profiel en kijk of ze het veranderd hebbne, wanneer ze nog actief zijn geweest etc etc.
Maar nog een reden dat ik het uit heb gezet is dat ik ineens mijn (leuke) buurvrouw tegenkwam. Dus snel uitgezet zodat ze niet ziet dat ik op haar profiel ben geweest
.
Dat je er zo door op de kast laat jagenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:50 schreef Natalie78 het volgende:
En ja hoor, ook vandaag weer bovenaan mijn lijstje op RP 'wie bekeek je profiel?'. NL24249722. Scary!
Die smiecht kijkt ook regelmatig in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde idee als "Anonieme_Fokker" dus?
bij mij staat het uit, maar mss dat dat een overblijfsel is van de paar dagen dat ik full member was en daar toevallig naar gekeken heb.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:14 schreef Turbomuis het volgende:
Dat kan toch alleen uitgezet worden als je fullmember bent?
en zo niet, hoemoettadan?
Nee hoor, kan bij Home -> Mijn instellingen -> Andere members mogen zien dat ik hun profiel heb bezocht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:14 schreef Turbomuis het volgende:
Dat kan toch alleen uitgezet worden als je fullmember bent?
en zo niet, hoemoettadan?
dat over kans op succes was gewoon een opmerking. had niets met mij te maken. en statistieken zeggen helemaal niets, t gaat alleen maar over t verledenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou moet je ook weer niet door gaan slaan naar de andere kant hèhou het een beetje luchtig...
En sja, of juist hoger, nog een te kleine groep om daar iets over te zeggen.
Ik vraag me wel af wat nou de succesrate van datingsites in het algemeen is, daar hoor je eigenlijk vrij weinig over.
Weet ik, van mij was het ook een algemene opmerking. Ik bedacht me ineens dat sites daar heel vaag over doen en er eigenlijk niets over zeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat over kans op succes was gewoon een opmerking. had niets met mij te maken. en statistieken zeggen helemaal niets, t gaat alleen maar over t verleden
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:.
en ik persoonlijk heb vandaag nog even een beetje rustig nagedacht over emzelf en ik sta er nu iig een stuk nuchterder tegenover. Ik ben gewoon een leuke vent. niet de leukste ter wereld, maar iig wel leuk geneog om mezelf niet meteen van kant te maken (grapje!)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! En dan onafhankelijke onderzoeken, niet uitgevoerd door RP en Lexa.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
en dan nog is het altijd statistieken van het verleden en van anderen met anderen. Toch zou het best leuk zijn om daar eens een onderzoek naar te doen met als onderzoeksvraag iets als:
hoeveel procent van de mensen die elkaar voor het eerst via een datingsite leerden kennen heeft na een half jaar (of een andere periode, maar een half jaar lijkt me mooi) nog steeds een liefdesrelatie.
I wishquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef brunette82 het volgende:
wat is het rustig hieriedereen aan het daten gegaan ?
doe dan eens een oproepje? waarom zou iemand met jou willen daten?quote:
Unfortunately notquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef brunette82 het volgende:
zoals al eerder gezegd: it is not my time.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe dan eens een oproepje? waarom zou iemand met jou willen daten?
doe dan eens een oproepje. waarom moeten we met jou daten!quote:
ah ja, dat kan natuurlijk ook. al wat trucjes geleerd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd: it is not my time.![]()
zit hier alleen om de kunst af te kijken (al word het wel lastiger me aan m'n voornemen te houden)
Inderdaad rustig hier!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef brunette82 het volgende:
niet echt eigenlijk, of het moet het idee voor een dierentuindate zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dat kan natuurlijk ook. al wat trucjes geleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk, of het moet het idee voor een dierentuindate zijn
wel wat meer het vertrouwen gekregen dat het best zal lukken zodra ik er weer aan begin.
hoe komt dat als ik vragen mag? ben daar zelf ook een beetje op zoek naar namelijk. misschien kan ik weer iets leren van de tips waar jij iets van geleerd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ongelofelijk dat ik dit zeg, maar: als iemand iets positiefs over je zegt, dat gewoon voor waar aannemen i.p.v. met "ja maar," te beginnen (hardop/in gedachten).quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe komt dat als ik vragen mag? ben daar zelf ook een beetje op zoek naar namelijk. misschien kan ik weer iets leren van de tips waar jij iets van geleerd hebt.
dat eerste is een hele goeie! dat herken ik welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ongelofelijk dat ik dit zeg, maar: als iemand iets positiefs over je zegt, dat gewoon voor waar aannemen i.p.v. met "ja maar," te beginnen (hardop/in gedachten).
En nieuwe mensen ontmoeten.
makkelijker gezegd dan gedaan en vol te houden, maar het werkt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat eerste is een hele goeie! dat herken ik wel
en het 2e ook wel eigenlijk
Tja, waarom niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe dan eens een oproepje. waarom moeten we met jou daten!
Er zijn nu eenmaal alleen maar pluspunten (ahum)quote:
zover ben ik dus nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal alleen maar pluspunten (ahum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |