Ja C vind ik te jaren 90.quote:
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag vanochtend bij kleine stukjes teruglezen je medaille![]()
, wat leuk!
Hepatitis Cee. O nee.quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Whut??? Echt?quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Wat gaafquote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hepatitis Cee. O nee.
Ik geef haar een verdomd goede kans om op tv te komen.
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we hier type boerinnen in ons midden?
Die heb ikquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.
Oeeeh ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom uit een noordelijke provincie maar ik ben ook niet echt een boerin. Al zou ik het leuk vinden om schapen te hebben
Iets met dieren?quote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een agrarische opleiding deels gedaan
Welke kleur schoenen heb je?quote:
Op het moment niets maar mijn favo is toch wel bruin.quote:
Koeien melken etcquote:
Kan, volgens mij zijn ze ook te koopquote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
En beflapjes koop je toch niet, die maak je?
Dan jaquote:Op maandag 20 september 2010 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op het moment niets maar mijn favo is toch wel bruin.
Ja geknipt condoom. Maar ook te koop dacht ik in smaken enzo.quote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Likje.quote:
Orale seks wordt minder moeilijk mee gedaan denk ik ja.quote:Op maandag 20 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dat wist ik niet eens. Ik wist dan nog van de Biologie les dat je ze van een condoom maken, en dat was het wel
Vraag me af hoeveel mensen dat soort dingen (lees: orale seks) ook altijd helemaal veilig doen.
Zeker als de vrouw de ontvangende partij is volgens mij zelden
Als het aan de kat lag gebruikte ze gaarne geen beflapjes.quote:
Hihi een zak over je zakquote:
Nee, idd... Liever zonderquote:
Bieflapjes ok, beflapjes nee. Dat gaat me veel te furquote:Op maandag 20 september 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag gebruikte ze gaarne geen beflapjes.
Heb je nog toevallig een patroontje liggen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Origami is ook leuker.quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit gehoord dat een kerel eerst even een beflapje ging vouwen alvorens aan de slag te gaan
Pfff, nee dan 0ok zonder condoom, is wel zo eerlijkquote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi een zak over je zak
En volgens mij komt het dan nog wel tig keer vaker voor dat vrouwen het wel met condoom willen omdat ze anders bang zijn iets in hun mond te krijgen![]()
Ik heb serieus nog nooit gehoord dat een kerel eerst even een beflapje ging vouwen alvorens aan de slag te gaan
Wow, Cee wil boerin wordenquote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
quote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, nee dan 0ok zonder condoom, is wel zo heerlijk
De Aziatische Zwaan schijnt wel goed te werken.quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog toevallig een patroontje liggen?
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Aziatische Zwaan schijnt wel goed te werken.
Maar hoe ziet dat er dan uitgevouwen uit? Gewoon een vierkantje?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe ziet dat er dan uitgevouwen uit? Gewoon een vierkantje?
quote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAIII KOTTT
Ik wilde een documentje printen, maar dit scherm/venster stond 'actief' (2 monitoren dus heb op de ene werk en de ander FOK!) en nu printte ik per ongeluk dit topic
Uiteraard. Mannen willen nooit dingen die het moeilijker maken, of het nou een condoom of een lapje isquote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Yepquote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe ziet dat er dan uitgevouwen uit? Gewoon een vierkantje?
OH MAIII KOTTT
Ik wilde een documentje printen, maar dit scherm/venster stond 'actief' (2 monitoren dus heb op de ene werk en de ander FOK!) en nu printte ik per ongeluk dit topic
Zal eens bij de ETOS vragen.quote:
Woehahahaahahquote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
OH MAIII KOTTT
Dat plaatje er dan ook bijquote:Op maandag 20 september 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yep
http://www.sexwoordenboek.nl/beflap.html
Ik wil het gezicht van diegene achter balie dan zien.quote:Op maandag 20 september 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal eens bij de ETOS vragen.
Liklapje, hebben jullie die ook?
Welk lekker interraciaal.quote:
Oh, als ik een camera had zou ik het doenquote:Op maandag 20 september 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal eens bij de ETOS vragen.
Liklapje, hebben jullie die ook?
quote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Koen66 het volgende:
Als je een beflapje gebruikt als de rode vlag uithangt wordt het vanzelf een bieflapje
Of dan wordt dat de rode vlagquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef Koen66 het volgende:
Als je een beflapje gebruikt als de rode vlag uithangt wordt het vanzelf een bieflapje
zou wel iets zijn voor Benidorm Bastards ofzo, als zo'n bejaarde het vraagt komt het helemaal overquote:Op maandag 20 september 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als ik een camera had zou ik het doen
Ow jee...quote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alles, inclusief TT, OP, Plaatjes, UI's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OH MAIII KOTTT
Be-Flappiequote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Flappie van Youp van 't Hek zal nooit meer hetzelfde zijn.
Hmm?quote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan onze UI's ligt het niet, die zijn kuis genoeg.
Ze vragen altijd heel triomfantelijk of ik alles heb kunnen vinden, dus tja..quote:Op maandag 20 september 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil het gezicht van diegene achter balie dan zien.
Hey die ken ikquote:
Ja dat heb ik nooit zo gesnapt.quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vragen altijd heel triomfantelijk of ik alles heb kunnen vinden, dus tja..![]()
Maar sommigen hebben het al moeilijk als er een pakje condooms gekocht wordt.
quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vragen altijd heel triomfantelijk of ik alles heb kunnen vinden, dus tja..![]()
Oh, ik moet er evenaan wennen. Het is een beetje Hello Kittyquote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
O en miauw ik vind deze icon leuker die je nu hebt.
Ja ik had het gezien, maar deze is echt wel B.a.quote:Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik moet er evenaan wennen. Het is een beetje Hello Kitty![]()
Het hoofdje bestaat uit het woord 'miauw'
Hahaha. Ik vond het vroeger een hel om ze te kopenquote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aangenaamquote:Op maandag 20 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die mevrouw met die UI van een paars/roze doodskopje
Ik vind hem leukquote:Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vond het vroeger een hel om ze te kopen
Ohja ik zie het nu.quote:Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet ook wennen aan je UIquote:
Gebreidquote:Op maandag 20 september 2010 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk
Uit de verte lijkt het alsof het gebreid is
[..]
Oh ik nietEn mijn eerste condooms heeft mn moeder voor me gekocht
ja dat vind ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja ik zie het nu.
Maar serieus, als je snel kijkt ist net een doodskopje
Vind hem wel leukquote:
Het is natuurlijk ook wel serious business, de keuze van zo'n UIquote:Op maandag 20 september 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook![]()
Misschien dat ik andere kleuren ga proberen én het hoofdje zit niet precies in het midden. Ik heb al 3 nagels opgegeten omdat ik er stress van heb...
Neen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een boekenautomaat op het station, zinvol of niet? Ik denk het niet.
Ja, ik ging een weekend weg, met 2 stelletjes en een jongenquote:
Ja echtquote:Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel serious business, de keuze van zo'n UI
Wel mooi dat dat kan. Sommige ouders zijn echt zo streng en ouderwets.quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ging een weekend weg, met 2 stelletjes en een jongen
Dus ze dacht; weet je wat, condooms zijn wel handig
Ik was in shock, ik dacht daar echt totaal nog niet over na
quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtHet kan je maken of breken. Ik wil natuurlijk graag serieus genomen worden dus dan is het extra goed nadenken hè
Sommige mensen 'lopen' nu al rond met een kerstmuts en dat is echt vragen om problemen
Ja idd, ik vond het dan ook helemaal niet moeilijk om een jaar later te vragen of ik aan de pil mochtquote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel mooi dat dat kan. Sommige ouders zijn echt zo streng en ouderwets.
Wil je serieus genomen worden? -> PMquote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtHet kan je maken of breken. Ik wil natuurlijk graag serieus genomen worden dus dan is het extra goed nadenken hè
Sommige mensen 'lopen' nu al rond met een kerstmuts en dat is echt vragen om problemen
Dus jij hebt je gewoon alsnog zónder uit laten wonen dat weekend?quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nee, dat duurde nog wel even voor ik voor het eerst seks hadquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je serieus genomen worden? -> PM
[..]
Dus jij hebt je gewoon alsnog zónder uit laten wonen dat weekend?
quote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat je het kon negeren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las het en ik dacht oh, das geen goede woordkeuze Miauwquote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat je het kon negeren.
Daarom kun je het ook beter niet over 'uitwonend' hebben. Zoiets weet je.quote:Op maandag 20 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las het en ik dacht oh, das geen goede woordkeuze Miauw
Oh haha ja dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 september 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahaha, en? Gebruikt?quote:Op maandag 20 september 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh haha ja dat kan ik me voorstellen![]()
![]()
Ik kreeg van een tante een familypack toen ik ooit eens met vriendinnen naar Lloret de Mar ging. Ik was echt beledigd
Terwijl ik het typte vroeg ik me al af of jij hier op in zou gaanquote:Op maandag 20 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist ook dat het zo'n slechte grap was. Maar toch was het sterker dan mijquote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat je het kon negeren.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las het en ik dacht oh, das geen goede woordkeuze Miauw
Hahaha ehmmquote:
Hij studeertquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Crazy M heb ik al een tijd niet meer gezien, iemand een idee waar hij is?
[CENTRAAL] Honden met foto's #33quote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Crazy M heb ik al een tijd niet meer gezien, iemand een idee waar hij is?
Broekje nog droog?quote:Op maandag 20 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist ook dat het zo'n slechte grap was. Maar toch was het sterker dan mij
Ook voor 1-op-1 seks zijn condooms nuttig hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ehmm![]()
op mijn 16e was ik nog niet toe aan gengbengs (ja ik ben op mijn werk dus het moet een beetje gecensureerd) dus die condooms gingen gewoon weer mee naar huis, ongebruikt.
quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Honden met foto's #33
Hoezo zijn condooms nou weer direct voor gengbengs (quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ehmm![]()
op mijn 16e was ik nog niet toe aan gengbengs (ja ik ben op mijn werk dus het moet een beetje gecensureerd) dus die condooms gingen gewoon weer mee naar huis, ongebruikt.
Daar post ie!quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zijn condooms nou weer direct voor gengbengs (). Je weet dat je gewoon van 1-op-1 ook zwanger kan worden en/of een SOA kan krijgen?
GMTAquote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook voor 1-op-1 seks zijn condooms nuttig hoor!
HALLONBALLONETJES.quote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Nogmaals; Hey lekkere sletjes van me!
Leuk toch?quote:
Ohhwwww jáááá. Dat kan ookquote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook voor 1-op-1 seks zijn condooms nuttig hoor!
Ja ja ja tuurlijk weet ik datquote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zijn condooms nou weer direct voor gengbengs (). Je weet dat je gewoon van 1-op-1 ook zwanger kan worden en/of een SOA kan krijgen?
En toen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwwww jáááá. Dat kan ook![]()
Hehe nee, ik heb me keurig gedragen. Ik had dan ook een vriendje![]()
Oh ik heb daar wel met zijn beste vriend in bed gelegen, die toevallig ook de vriend van mijn beste vriendin wasHij was zat en zijn hotel kwijt en toen kwam ik hem tegen in het centrum daar....
Toen lagen we in een 1-persoonsbed en duwde hij mij eruit en ben ik bij een vriendin in bed gekropenquote:
Nou sorry hoorquote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja ja tuurlijk weet ik datHet ging me even om de hoeveelheid in zo'n familypack
Hoeveel zaten er in? 28, voor elke vakantiedag 2?quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja ja tuurlijk weet ik datHet ging me even om de hoeveelheid in zo'n familypack
Hallotjesquote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Nogmaals; Hey lekkere sletjes van me!
Bohquote:
kroeletje op je nekwervelquote:
3FMquote:
En toen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen lagen we in een 1-persoonsbed en duwde hij mij eruit en ben ik bij een vriendin in bed gekropen
Toen wist ik waarschijnlijk niet eens van het bestaan afquote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Had je wel genoeg condooms om een beflapje te vouwen Miauw?
Daaagquote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, wel weer mooi geweest hier. Ff langs de supermarkt, dan ben ik nog beetje op tijd thuis, kan ik daar nog wat nuttigs doen en dan college
Ciao-iequote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, wel weer mooi geweest hier. Ff langs de supermarkt, dan ben ik nog beetje op tijd thuis, kan ik daar nog wat nuttigs doen en dan college
Ik heb soms een ochtenhumeur. Maar ik kan niet ineens ontvlammen ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik herken me er echt niet in.
Onderontwikkeld stukje hersen denk ik.
Een beetje als een orgasme. Maar dan slecht.quote:Op maandag 20 september 2010 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ontvlammen, ik ben best benieuwd hoe dat voelt/is.
Daarom zit een acteurschap er ook niet in bij mij. Ik kan een aantal negatieve emoties totaal niet geloofwaardig spelen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een beetje als een orgasme. Maar dan slecht.
O ik wel, ik kan heel goed nep huilen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom zit een acteurschap er ook niet in bij mij. Ik kan een aantal negatieve emoties totaal niet geloofwaardig spelen.
Dat kan ik dan weer wel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik wel, ik kan heel goed nep huilen.
Maar acteren is siewosie heel moeilijk. Aan het kwaliteit van acteren in de meeste films te zien denkt men van niet.quote:
Dat is wel fijn inderdaad, door hem heb ik echt een hoogwaardigheidscomplex gekregen wat acteren betreft.quote:Op maandag 20 september 2010 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland Johnny de Mol, die je doet beseffen dat niets onmogelijk is in acteerland.
Je ziet het ze ook tegelijk denken. Dat geeft wel een diepere laag aan de scene.quote:Op maandag 20 september 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar acteren is siewosie heel moeilijk. Aan het kwaliteit van acteren in de meeste films te zien denkt men van niet.
''O, ik pruil een beetje met m'n lip, verstar mijn ogen en frons. Dan ben ik boos.''
Verschrikkelijk. Meeste mensen geven daar niets om, maar ik wel.
Laten sudderen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het idee dat we een dialoog hebben Bella, alleen werkt het niet toe naar een climax.
Hallo.quote:
Rustig.quote:
Poesje.quote:
Zie, ben ik toch linksquote:Op maandag 20 september 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz
'Linkshandige mensen zijn heethoofden'
Ik moest boodschappen doenquote:
Ik heb alleen normale.quote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik smacht zo naar die chocolade-pepernoten
Ik doe daar niet zo moeilijk over, als je mijn icon ook ziet.quote:Op maandag 20 september 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik haal pas kruid/pepernoten NA sint maarten
Van jou verbaast het me niet neequote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe daar niet zo moeilijk over, als je mijn icon ook ziet.
quote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik eet japanse roerbakgroenten. Pheno zou trots op me zijn
Ik heb gister sushi gemaakt, ik kan niet meer stuk als Japan-loverquote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet het ook nog fatsoenlijk klaar kunnen maken.
Weeaboo.quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gister sushi gemaakt, ik kan niet meer stuk als Japan-lover
Is dat bij je thuis?quote:
Oké sarcasmo.quote:
Hebben ze daar ook een AH!?quote:
Artistiek verantwoord.quote:
Dat was gisteren hequote:
De schuift alles rap naar binnen met haar grote mond. Ik zou niet voor haar gaan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
En niet te vergeten, Nicolette van Dam.
I'm in.quote:Op maandag 20 september 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik stem voor een Sushi-eet-meet bij Ll!
quote:Op maandag 20 september 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik stem voor een Sushi-eet-meet bij Ll!
Maar jij bent m'n dushi.quote:
Ja en het is Rotterdam. Mijn plaatsgenoten zeggen altijd dat daar superveel allochtonen wonen enzo en negers zijn eng/quote:
Men, groot huis was hemels.quote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klein maar fijn
Ik zou ook nooit in een groot huis willen wonen
Nee?quote:
Mja, wat is groot...quote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, groot huis was hemels.Dat merk ik nu zeker wel.
Als we op zijn bed gaan staan past dat wel ja.quote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee?
Er past toch wel 10 man in ofzo?
Als we allemaal blijven staan???
Neequote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee?
Er past toch wel 10 man in ofzo?
Als we allemaal blijven staan???
Woon jij eigenlijk samen?quote:
Mwa, Waar ik in Hellevoetsluis woonde was gewoon normaal groot denk ik. Mijn vader woonde wel in een villa, maar zelfs dat was tof. Gewoon tof inrichten.quote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, wat is groot...
Ik bedoel villa-groot
Niet, echt?quote:Op maandag 20 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we op zijn bed gaan staan past dat wel ja.
Ja, ik woon hier ook in de buurt met al m'n homies. Klopt.quote:Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en het is Rotterdam. Mijn plaatsgenoten zeggen altijd dat daar superveel allochtonen wonen enzo en negers zijn eng/
quote:Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik woon hier ook in de buurt met al m'n homies. Klopt.
En we verkrachten altijd blanke provinciaalse meisjes zoals jij... Yum
Ik word daar altijd wel erg nat van moet ik zeggen. Dus ik kom. Siewosie.quote:Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah 10 man past wel staand, maar het is geen groot huis neequote:
Ja, soort van. Sinds kortquote:
Ohw zo'n huisjequote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, soort van. Sinds kortVandaar ook dat ik/we wat anders zoeken. Dit was meer zo'n vrijgezelle dude crib dan iets om in samen te wonen
Ik vind het ook altijd leuk als mensen naar me fluiten.quote:Op maandag 20 september 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Het voordeel is wel dat die gastjes alles lekker vind. Want zelfs als ik langsloop fluiten ze. Goed voor mijn zelfvertrouwen.
Ja gewoon 1 grote kamer, en dat is het zeg maar qua woon/slaap ruimte. Redelijke keuken dan nog, badkamer met badquote:Op maandag 20 september 2010 17:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo'n huisje
nja, nu heb ik wel een idee
Ook slaapkamer = woonkamer?
Trek ik expres een winterjas aan nav die post, is het buiten gewoon hartstikke warmquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek ik expres een winterjas aan nav die post, is het buiten gewoon hartstikke warm![]()
Bewolkt en veel wind, maar warme temp richting de 18 en warme wind
Kan wel merken dat het morgen/overmorgen warmer zou worden.
Weet je dat het bijna net zo groot is als hier, alleen hebben we 1 extra kamer.quote:Op maandag 20 september 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon 1 grote kamer, en dat is het zeg maar qua woon/slaap ruimte. Redelijke keuken dan nog, badkamer met badToilet apart. En een redelijk groot balkon (zeker in vergelijk met het huis)
Balkonquote:Op maandag 20 september 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon 1 grote kamer, en dat is het zeg maar qua woon/slaap ruimte. Redelijke keuken dan nog, badkamer met badToilet apart. En een redelijk groot balkon (zeker in vergelijk met het huis)
Dat gaat toch samen met een groot huis gekkiequote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef iBenny het volgende:
Grote tuin voor een groot grasveld en terras.
En een darkroom.quote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balkon
Dat wil ik... Gewoon een simpel klein huisje, met genoeg ruimte (dus niet alles opgekropt). Grote tuin voor een groot grasveld en terras. En een balkon.
Dan ben ik helemaal tevreden
Ach ik had dit ook in 2 weken gevonden en binnen nog eens 2 weken ingericht en bewoondquote:Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balkon
Dat wil ik... Gewoon een simpel klein huisje, met genoeg ruimte (dus niet alles opgekropt). Grote tuin voor een groot grasveld en terras. En een balkon.
Dan ben ik helemaal tevreden
Kan ook klein huisje hoorquote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat toch samen met een groot huis gekkie![]()
En een logeerkamer voor TAL-lers?![]()
Voor de stomende namiddag sessies met meid Griet.quote:
Dat zijn ook wel leuk huisjes jaquote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ik had dit ook in 2 weken gevonden en binnen nog eens 2 weken ingericht en bewoond
Dus tis verre van ideaal of groot of m'n perfecte woning ofzo. Maar woon er in December 2 jaar en voldoet/voldeed gewoon prima voor Me, Myself, and I. Ik hoef ook echt niet voor mn uppie een 4k appartement. Je moet het allemaal aankleden, vullen, schoonhouden etc.
quote:
In een klein huisje is vaak juist alles opgekroptquote:met genoeg ruimte (dus niet alles opgekropt).
En dan chickies hosselen om te laten zoeken?quote:
Seks in een hooiberg, met Heidi... als in Duitse piratenzender-seksquote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor de stomende namiddag sessies met meid Griet.
Oohlalaquote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg, met Heidi... als in Duitse piratenzender-seks
Ook goed...quote:Op maandag 20 september 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
In een klein huisje is vaak juist alles opgekropt
Je wilt gewoon een middelgroot huisje
''JAAAAH ICH KAN DIE KONDOMO OPENSCHREUEREN UND DAN HABEN WIR EINDE BAFLAPKE ZOOO''quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
BENNYYYYYYYYYYY WIEVIEL KOSTEN DIE KONDOME?
Maar dat wist ik alquote:Op maandag 20 september 2010 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Tombo is ontmaskerd als koukleum.
Waar?quote:Op maandag 20 september 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
BENNYYYYYYYYYYY WIEVIEL KOSTEN DIE KONDOME?
Ik ben een ginger zonder ziel.quote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb jij nou blond of donker haar? I'm confused
Je hebt je haar geverfd? Je had toch eerst laagjes?quote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een ginger zonder ziel.
En die speld dan?quote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg, met Heidi... als in Duitse piratenzender-seks
Ja nu heb ik lichter haar en het is weer anders geknipt, de kapster had er een benaming voor maar ben het vergeten.quote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt je haar geverfd? Je had toch eerst laagjes?
Bos.quote:
You British, right?quote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een ginger zonder ziel.
Ja, half Brits/half Ellen Page ofzo.quote:
Meld!quote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Myraela het volgende:
Gratis FOK!voorpremière 'The Killer Inside Me'
Wie gaat er mee?
Ik moest googlen. Voor JOENOOOOOquote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, half Brits/half Ellen Page ofzo.![]()
Das ook wel tof jaquote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, neem je ook een [ afbeelding ] karaokebar [ afbeelding ] in je huis?
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest googlen. Voor JOENOOOOO
quote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
naar college.
Tot morgen, of miss vanavond als 't vroeg klaar is.
Succesquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
naar college.
Je aanbidt wel allemaal brunettes, net als Joeno, in je foboquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Maar lijk er niet op vind ik.
Tot over 2 uurtjesquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:naar college.
Nee die aanbid ik niet, dat zijn m'n hoeren.quote:Op maandag 20 september 2010 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je aanbidt wel allemaal brunettes, net als Joeno, in je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |