Ja C vind ik te jaren 90.quote:
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag vanochtend bij kleine stukjes teruglezen je medaille![]()
, wat leuk!
Hepatitis Cee. O nee.quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Whut??? Echt?quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Cee heeft trouwens een brief naar de boer van Boer zoekt vrouw geschreven.!!!!!!!!
Wat gaafquote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hepatitis Cee. O nee.
Ik geef haar een verdomd goede kans om op tv te komen.
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.quote:Op maandag 20 september 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we hier type boerinnen in ons midden?
Die heb ikquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woon wel in een boerendorp maar ben alles behalve boerin. Al vind ik rode tractors wel erg geil.
Oeeeh ik ook.quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom uit een noordelijke provincie maar ik ben ook niet echt een boerin. Al zou ik het leuk vinden om schapen te hebben
Iets met dieren?quote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een agrarische opleiding deels gedaan
Welke kleur schoenen heb je?quote:
Op het moment niets maar mijn favo is toch wel bruin.quote:
Koeien melken etcquote:
Kan, volgens mij zijn ze ook te koopquote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
En beflapjes koop je toch niet, die maak je?
Dan jaquote:Op maandag 20 september 2010 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op het moment niets maar mijn favo is toch wel bruin.
Ja geknipt condoom. Maar ook te koop dacht ik in smaken enzo.quote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Likje.quote:
Orale seks wordt minder moeilijk mee gedaan denk ik ja.quote:Op maandag 20 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dat wist ik niet eens. Ik wist dan nog van de Biologie les dat je ze van een condoom maken, en dat was het wel
Vraag me af hoeveel mensen dat soort dingen (lees: orale seks) ook altijd helemaal veilig doen.
Zeker als de vrouw de ontvangende partij is volgens mij zelden
Als het aan de kat lag gebruikte ze gaarne geen beflapjes.quote:
Hihi een zak over je zakquote:
Nee, idd... Liever zonderquote:
Bieflapjes ok, beflapjes nee. Dat gaat me veel te furquote:Op maandag 20 september 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag gebruikte ze gaarne geen beflapjes.
Heb je nog toevallig een patroontje liggen?quote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Origami is ook leuker.quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit gehoord dat een kerel eerst even een beflapje ging vouwen alvorens aan de slag te gaan
Pfff, nee dan 0ok zonder condoom, is wel zo eerlijkquote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi een zak over je zak
En volgens mij komt het dan nog wel tig keer vaker voor dat vrouwen het wel met condoom willen omdat ze anders bang zijn iets in hun mond te krijgen![]()
Ik heb serieus nog nooit gehoord dat een kerel eerst even een beflapje ging vouwen alvorens aan de slag te gaan
Wow, Cee wil boerin wordenquote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
quote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, nee dan 0ok zonder condoom, is wel zo heerlijk
De Aziatische Zwaan schijnt wel goed te werken.quote:Op maandag 20 september 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog toevallig een patroontje liggen?
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Aziatische Zwaan schijnt wel goed te werken.
Maar hoe ziet dat er dan uitgevouwen uit? Gewoon een vierkantje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |