Bij ons net zo hoor en ik las het hier wel meer. Die meisjesnaam is veel makkelijker. Behalve voor Claudia danquote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef Tally het volgende:
Hier is de naam een strijd. Meisjesnaam hebben we al heel lang. Waren we zo overuit. Hubbie kwam met die naam en hij is prachtig.
Maar jongensnaamDit weekend met vrienden en hun dochtertje over jongensnamen. Zo'n boekje met allemaal namen ingezien. Maar....... We hebben nog niets. Wel iets wat misschien in de buurt komt maar nog niet het gevoel wat we beide hadden bij de meisjesnaam.
Dat gaat nog wel even duren. Gelukkig heb ik nog 7 maanden
De tweede dusquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
Met de eerste naam loop ik al zolang rond dat hij me maar moeilijk loslaat. De tweede naam is ronduit geweldig, maar de derde naam is misschien net iets bijzonderder.
Zolang je maar niet gaat doen wat wij hebben gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef Tally het volgende:
Hier is de naam een strijd. Meisjesnaam hebben we al heel lang. Waren we zo overuit. Hubbie kwam met die naam en hij is prachtig.
Maar jongensnaamDit weekend met vrienden en hun dochtertje over jongensnamen. Zo'n boekje met allemaal namen ingezien. Maar....... We hebben nog niets. Wel iets wat misschien in de buurt komt maar nog niet het gevoel wat we beide hadden bij de meisjesnaam.
Dat gaat nog wel even duren. Gelukkig heb ik nog 7 maanden
uhhh dat vind ik Robin met een omgekeerde b... zou dr zelf niet voor kiezen dus....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vinden jullie van Rodin?
Sorry, ik ga er niet over pm'en. Het is een verrassing; nog 16-17 weken geduld, mensen!![]()
Ja, dat inderdaad. Robin vind ik wel erg leuk, juist voor een meisje. Pascalle vind ik ook gaaf.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh dat vind ik Robin met een omgekeerde b... zou dr zelf niet voor kiezen dus....
Maar dan moet je ook alle drie je opties vertellen hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vinden jullie van Rodin?
Sorry, ik ga er niet over pm'en. Het is een verrassing; nog 16-17 weken geduld, mensen!![]()
Mijn meneer heeft echt helemaal niks met Fok!. Als ik alleen al zeg dat ik gelezen of gezien heb hier krijgt hij al jeuk.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je hem niet allemaal schattige Ivan-filmpjes laten zien?
Is dat naar de Franse kunstenaar?quote:
Mooie Sjonnie idd...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef Poppedein het volgende:
Ik kwam vandaag een kaartje van Beauchon tegen...dat wordt echt plat bo-sjon hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |