Ik vond deze uit datzelfde huis ook wel opmerkelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef snakelady het volgende:
mooi, zo'n groene roomdivider/kast in de slaapkamer.![]()
[ afbeelding ]
Zo kan je goed zien hoe groot de kamer is...
http://www.funda.nl/koop/(...)at-51/fotos/#foto-13
En is dat kleine ding nou de TV of waar staat de tv?
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn schaaldelen. Dat je het even weetquote:
Haha niet zozeer voor jezelf, maar ik weet zeker dat de helft van mn vrienden na 10 biertjes in de linker gaan pissenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
Juist welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Van de buitenkant herken ik het huis. Je verwacht dan niet dat het er van binnen zo uit ziet.
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe ze daar ooit een bouwvergunning voor hebben gekregen.. smeergeld of iemand in de welstandscommissie
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kwam deze bij toeval tegen, in een dronken bui is het natuurlijk vragen om problemen!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)e-147/fotos/#foto-10
En de slaapkamer: Televisie als in het ziekenhuis:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Dat hek![]()
Koop je een mooi historisch dubbel pandje![]()
[ afbeelding ]
Zet je er zo'n aanbouw achter.
[ afbeelding ]
En dan verf je 'm roze...![]()
Enfin, 't is aan de achterkant, dus niemand ziet het...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt opmerkelijk hoor. Wel mooi (verhaal erbij)!
Een uitbouw is prima, maar 2 hoog en met een zulk lelijke baksteen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijna elk huis heeft een aanbouw, kijk maar goed.
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Theebeker het volgende:
[ afbeelding ]
Link. Zouden de boxprings van gelijke hoogte uitverkocht zijn?
[ afbeelding ]
Link. Hebben ze deze vloer zelf gemaakt uit van die couponresten?
[ afbeelding ]
Link. Als je wil koken moet je op de groene stip staan, en als je je handen wil wassen, op de andere stip. Het leven was toch al zo moeilijk.
neeeeeeee, bad en wastafel goed ontkalken en schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te gelovenVolgens mij is dat bad en die wastafel nog echt uit de bouwtijd (1906). En in dat huis heeft de tijd 60 jaar stilgestaan! Alsof je een kijkje in het verleden neemt.
Dat moet he-le-maal gestript worden. Alles, behalve de muren.
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Theebeker het volgende:
[ afbeelding ]
Link. Zouden de boxprings van gelijke hoogte uitverkocht zijn?
-knip-
Klopt. De aankleding van het bed is ook niet anders dan 2 lakens, en een paar kleine kussentjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)
De huiskamer is al leeg, denk dat ze wat zaken hebben laten staan of juist neergezet voor het zicht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneu
Ehm, wat Miendientje zegt dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon al verhuisd, hebben hun bed al lang mee genomen naar het nieuwe huis en hebben in de slaapkamer even 2 logeerbedden tegen elkaar aangeschoven om de maat van de kamer op de foto te laten overkomen. Kijk maar, de rest van het huis is al leeg (behalve nog een kamer met zo'n gelijk soort bed en wat losse prutsels)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar je in deze badkamer je shampoo en zeepje moet leggen.
LINK
Die keuken!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:48 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar je in deze badkamer je shampoo en zeepje moet leggen.
LINK
Haha dat had ik nog niet eens gezien. Wat triest!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De nachtkastjes zijn omgekeerde ikea prullenbakken, dat is pas sneu
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef JDx het volgende:
Die lenszo lijkt zelfs de binnenkant van de keukenkastjes nog op een logeerkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |